|
|
remco k
|
|
|
Gezien de zware wedstrijd doordeweeks van AJAX, is het de overwinning op Feyenoord eigenlijk wel een hele knappe, toch is er ook vandaag weer genoeg stof geweest wat bij AJAX echt vele malen beter moet, als voorbeeld noem ik maar even het afronden op de goal, zoveel kansen als AJAX vandaag op zeep heeft geholpen gaan we volgende week naar mijn idee niet krijgen...
Dus volgende week staat Twente op het programma, Twente was afgelopen seizoen de enige ploeg die AJAX kon voorblijven wat voor de club het kampioenschap opleverde. Dit seizoen begon voor Twente vrij matig met een aantal gelijke spelen zonder goals, het leek er dus naar uit te zien dat Twente zich niet zou gaan bemoeien met het kampioenschap, na deze gelijke spelen, herpakte Twente zich voortreffelijk en pakte vrij gemakkelijk zijn puntjes. Afgelopen week debuteerde Twente zeer verdienstelijk in de CL met een gelijk spel tegen Inter, waar AJAX vrij kansloos werd weggespeeld in Madrid.
AJAX herpakte zich tegen Feyenoord prima en pakte de volle drie punten, daarentegen bleef de verwachte overwinning van Twente in de Twentse Derby uit, ze speelden vrij vlak en konden vrijwel niks creeren.
Wat zal deze zeer belangrijke wedstrijd in de race om de titel ons brengen, pakken we de volle 3 punten, nemen we genoegen met een puntje, of is Twente toch iets verder dan ons aller AJAX.
Een weekje rust moet de Zeeuw goed hebben gedaan, en ik zie hem dus ook weer graag terug in onze basis 11, verder zou ik op dezelfde manier starten als vandaag, en dus ook met hetzelfde systeem als de wedstrijd tegen feyenood, dus met 2 controleurs en een echte 10.
Ik verwacht van AJAX een goede pot en uiteindelijk de volle drie punten. Twente AJAX 1-3
Just my 2 Cents
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het had halverwege de 2e helft vandaag tegen feyenoord ook 0-3 of 0-4 kunnen staan als de schoten van Suarez en El Hamdaoui niet op de paal waren gekomen, maar er in waren gegaan. Wat de wedstrijd tegen twente betrefd; ik zeg ook 1-3, maar dan zullen we wel wat trefzekerder moeten zijn. Wel staan we nu voorlopig 4 punten los van twente en zullen ze toch moeten komen en voor de overwinning moeten gaan, hetgeen ons weer meer kansen op tegenaanvallen en doelpunten geeft. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Twente is hoger niveau dan Feyenoord op het moment he, ik geloof niet dat t 3-1 word, als Ajax wint dan een 0-1 of 1-2 maar nooit meer dan 2 verschil. Twente is een stabiele ploeg die rekbaar is en veerkracht heeft, Ajax heeft ook veerkracht maar Twente en Ajax schat ik gelijk. Dan kun je spelers gaan vergelijken en alles maar dat heeft geen zin ik zeg of 1-2 voor Ajax of 2-1 voor Twente. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
AJAX staat nu uit mijn hoofd 4 punten los van Twente, vorig seizoen was het exact hetzelfde maar dan met PSV, uiteindelijk verloren wij die pot redelijk onnodig en was dat vrij belangrijk in de strijd om de titel. AJAX mag nu iig niet verliezen, dan blijven we namelijk zoiezo bovenaan staan. Individueel schat ik AJAX toch hoger in, en Hammie Sulej en Suarez moeten het deze verdediging toch wel echt heel erg moeilijk kunnen maken. AJAX scoort normaal altijd en overal (behalve in Madrid) en dus moeten we dat nu ook doen, Twente heeft bewezen moeilijk te scoren dit seizoen.
Dus ik baseer mijn voorspelling op deze dingen |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Ik denk dat Ajax op dit moment gewoon verder en beter is dan FC Twente, De wedstrijden in de champions league geven eigenlijk een vertekend beeld van de twee clubs. Ajax op volle sterkte is niet te stoppen, dat zagen we vandaag ook weer met heerlijke combinaties tussen Mounir en Luis. Wel is Twente heer en meester in standaard situaties, en ik herinner me dat ze vorig seizoen ook thuis van ons wonnen door een goal uit een corner. Ik denk dat jol gewoon moet beginnen met de vertrouwde elf, dus mét de zeeuw en Emanuelson, al deden sulejmani en lindgren het alles behalve slecht vandaag. Met name over die laatste was ik erg te spreken deze wedstrijd, maar ik denk toch dat de zeeuw een van de belangrijkste schakels is in het elftal. ik denk alleen niet dat het 1-3 wordt voor Ajax remco, aangezien de verdediging van Twente ook uitstekend is. ik zet mijn geld denk ik in op een mooie bescheiden 0-2 overwinning. Ajax komt meestal moeizaam op gang, maar als ze eenmaal op gang zijn dan is er geen houden aan. Vinden jullie Twente trouwens dit jaar nog een kampioens kandidaat? of denken jullie dat de titelstrijd tussen p$v en Ajax gaat? ik denk dat twente ten onrechte vaak genoemd wordt als de underdog en dat deze club zich ook nog gaat mengen in de strijd om de titel. Gelukkig staan wij nu al 2 punten los van psv en 4 van twente, en als we winnen dus 7, en dat is een groot gat. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
remco, wou jij het middeveld trouwens zo inrichten? De zeeuw , enoh De jong
ik zie het liever wat aanvallender dus Enoh De zeeuw De Jong. ik denk dat de zeeuw dan ook wat beter tot zijn recht komt omdat hij aanvallend sterk is |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
Vorig jaar verloren we uit van Twente...en speelden we gelijk tegen 010. Als we nu gelijk spelen tegen Twente dan winnen we al 4 punten in vergelijking met vorig jaar. Winst zou nog lekkerder zijn maar zal moeilijk zijn tegen dit Twente. Maar het is nog een lang seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 21:24 schreef Afcarius het volgende:remco, wou jij het middeveld trouwens zo inrichten? De zeeuw , enoh De jong ik zie het liever wat aanvallender dus Enoh De zeeuw De Jong. ik denk dat de zeeuw dan ook wat beter tot zijn recht komt omdat hij aanvallend sterk is De Zeeuw is een grote en belangrijke kracht in onze opbouw, mede daarom werd hij vorig jaar gekocht, zijn kracht was om van vlak voor de verdediging te spelen, en heel vaak op te komen, als extra middenvelder, nu Jol hem rechtshalf heeft gezet, klopt er niks meer van de opbouw, en speelt zowsel de Zeeuw als AJAX gewoon slecht. Wat is het sterkste AJAX van de afgelopen 8 jaar, welk team van AJAX speelde het beste spel van de afgelopen jaren?? Juist, het afgelopen seizoen vanaf de winterstop. Het lijkt mij dus niet zo heel lastig om te bedenken, dat we op die manier verder moeten gaan. Gister speelden we eindelijk weer met 2 controleurs, en we gaven vrij weinig kansen weg. Daarom dus als antwoord op je vraag, ik vind dat AJAX met Enoh en De Zeeuw voor de verdediging moeten spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2010 - 23:22 schreef XXX het volgende:Vorig jaar verloren we uit van Twente...en speelden we gelijk tegen 010. Als we nu gelijk spelen tegen Twente dan winnen we al 4 punten in vergelijking met vorig jaar. Winst zou nog lekkerder zijn maar zal moeilijk zijn tegen dit Twente. Maar het is nog een lang seizoen. Maar vorig seizoen wonnen we in de Euroborg. DAt zijn dus weer 2 puntjes minder:):) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik denk dat het 1-1 word.. Maar hoop natuurlijk op de 3 punten! Dat zou natuurlijk geweldig zijn! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoop uiteraard op een mooie en soevereine overwinning van mijn cluppie, maar ik vrees heel eerlijk gezegd dat het een moeizame wedstrijd gaat worden voor onze jongens. Twente geeft achterin (bijna) niks weg en Ajax houdt zelf erg moeilijk de "nul" achterin. Nogmaals, ik hoop vurig op de drie punten, maar ik verwacht helaas wat minder... In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik op SportPooler 1-0 (voor Twente) ingevuld en achteraf veranderen doe ik principieel nooit. En nu maar hopen dat ik me gigantisch vergis...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 september 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
potverdorie pietje,had dan nog 1-1 ingevuld......... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ik denk dat het heeeeeeeel moeilijk voor Ajax gaat worden... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha! Ja, joduh, ik schaam me diep :-( Maar eenmaal genomen beslissingen draai ik nooit terug, dat deed ik vroeger op school niet en later op de universiteit ook niet. Dan moet ik maar op de blaren zitten. Een voordeel is, dat ik het ook wel eens bij het verkeerde eind heb. Zullen we samen daar dan maar op "gokken"? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik denk 1-1 of 1-2 twente gaat brama ook missen denk ik, want er is een vooronderzoek! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: dan gaan ze toch lekker in beroep en dan speelt hij toch... kijk maar naar berg. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
ik heb een slegt gevoel over deze wedstrijd ik hoop op 0-2 maar ik denk dat het 1-1 of 2-1 voor twente wordt want het thuisvoordeeel bij twente helpt mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik denk 1-1 als ajax wint wordt het 1-2 zoals ik al zei, maar inderdaad voel ik ook dat het verkeerd kan aflopen, als twente wint denk ik met 1-0 maar het gaat als volgt: 23'janssen 1-0 58'el hamdaoui 1-1 ik zie veel kaarten vallen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik denk 1-1 als ajax wint wordt het 1-2 zoals ik al zei, maar inderdaad voel ik ook dat het verkeerd kan aflopen, als twente wint denk ik met 1-0 maar het gaat als volgt: 23'janssen 1-0 58'el hamdaoui 1-1 ik zie veel kaarten vallen! wie gaat die kaarten dan weer oppakken dan??:):) |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
sowieso suarez en vertonghen, die hebben nog wat oud zeer open staan, en als suarez valt, ziet vink er een schwalbe in, zelfs als z'n poten worden afgezaagd. Ik zie veel rode kaarten en een huilende vink na de wedstrijd om alles uit te leggen en goed te praten. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
zal moeilijk worden! wij hebben suarez! maar zij scheitsrechter vink! had ik toch weer gelijk! dat luuk de jong geen rood kreeg .wegens hens! en dan ook nog de bal wegtrappen.dus geel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
:) na de 3 punten tegen feyenooit pakken we ook 3 punten tegen twente. Als we 6 punten uit deze 2 wedstrijden halen, dan zie ik ons wel kampioen worden. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
feyenoord mag je niet verglijken met twente! twente is 10keer beter dan feyenoord ! Toch kan er maar 1 de beste zijn zaterdag en dat zijn wij ! Twente-Ajax 1-4 |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 21:16 schreef thomASS het volgende::) na de 3 punten tegen feyenooit pakken we ook 3 punten tegen twente. Als we 6 punten uit deze 2 wedstrijden halen, dan zie ik ons wel kampioen worden. Vorig jaar verloren we uit en wonnen we thuis..totaal 3 punten. Als we nu uit gelijk spelen en thuis winnen zijn dat 4 punten...dat is die ene punt die we vorig jaar misten ;)
6 punten bij hun en bij pisvee maakt ons bijna zeker kampioen... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Tiendalli definitief niet geselecteerd.. Is dat een grote meevaller voor Ajax? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ik denk dat Kuiper, als ie inzetbaar is wel een goede vervanger is! Heb zin in morgen, ik ben er iig bij!:) Wat jullie? |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
---------------------Steek------------------- v/d Wiel---------Alderweireld------Emanuelson -------------------Vertongen----------------- ----------de Zeeuw-----------Enoh------------ --------------------de Jong------------------ --Suarez----------El Hamdoui----Sulejmani---- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ik durf over de wedstrijd van morgen absoluut geen voorspelling te doen, het zal een hele lastige wedstrijd worden. Belangrijkste is dat Ajax niet verliest, mocht het gelijk worden is Ajax de morele winnaar van het duel. Maar Ajax moet zich zeker niet vergissen in dit Twente, het is een zeer goed team. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 17:03 schreef E-J het volgende:---------------------Steek------------------- v/d Wiel---------Alderweireld------Emanuelson -------------------Vertongen----------------- ----------de Zeeuw-----------Enoh------------ --------------------de Jong------------------ --Suarez----------El Hamdoui----Sulejmani---- ---------------------Steek------------------- v/d Wiel---Alderweireld----Vertongen-----Anita ----------de Zeeuw-----------Enoh------------ --------------------de Jong------------------ --Jozefzoon----------El Hamdoui----Suarez----
Gewoon kijken of jozefzoon weer geweldig speelt zoals zijn laatste 2 wedstrijden.. Suarez zwerft toch om de spits heen dus die kan ook wel links staan |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: nee jammer die tiendalli kan er geen pepernoot van :P |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
De grootste meevaller is dat Janko wel mee kan doen:P wat een blok hout is dat zeg:P |
|
|
|
|
dege
|
|
|
gevaarlijkste spelers bij Twente vind ik Ruiz en Janssen, die moet je zien uit te schakelen, dan kom je een heel eind. Denk dat de wedstrijd moet worden beslist op collectieve inzet, anders red je het niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=13771
ik begin zelf beetje te twijffelen aan jol... Lindgren heeft totaal maar dan ook totaal geen toegevoegde waarde.. ok de zeeuw is uitvorm.. maar hij is wel 2de aanvoerder ? hoezo zou je hem dan buitenspel zetten ? ipv een lindgren ? gooi dan dejong eruit en schuif dezeeuw iets naar voren :S |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: yep maar 1 kans is vaak 1 doelpunt... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kon wel eens een hele rare wedstrijd worden......ik durf haast geen uitslag te geven man!hoop op een kleine overwinning!ik denk dat het middenveld van twente momenteel gewoon beter is dan ajax!hoop ook dat de zeeuw eens opstaat,dat kan het verschil maken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Fc Twente - AJAX om 20.45 uur mensen! Een kraker en een lastige wedstrijd voor Ons Aller Ajax, want op dit moment vind ik Twente beter spelen dan Ajax. Meer lef in hun spel en hun positiespel is sterker. Ik vind Twente een sterk geheel wat niet zozeer gericht is bevliegingen van een enkele speler, zoals bij Ajax met Suarez wel het geval is. Haal je Suarez morgen weg dan wint Ajax echt niet en als één speler zo belangrijk is, vind ik dat een tekortkoming. Maar goed mensen, we zullen de statistieken er eens bij gaan pakken. In Enschede winnen we meer niet dan wel voor de competitie. Van de 44 Eredivisieduels in het Overijsselse won AJAX er 20, verloren we er 15 en speelde wij 9x gelijk. Doelcijfers? 67-53 in het voordeel van Ons.
De allereerste Twente - AJAX in de Eredivisie was op 15-05-1966 en die zette we in winst om. Het werd destijds 0-2 en Piet Keizer ('52), Johan Cruijff ('71) waren de scoorders. Ajax, wat in dat seizoen kampioen werd, speelde toen in deze samenstelling; Gert Bals, Ton Pronk, Wim Suurbier, Frits Soetekouw, Co Prins, Theo van Duivenbode, Piet Keizer, Bennie Muller, Sjaak Swart, Klaas Nuninga en Johan Cruijff. Soetekouw is voor de meeste de grootste onbekende, maar hij speelde 3 seizoenen voor Ajax. Hij werd onder Rinus Michels 2x kampioen en met Soetekouw als aanvoerder werd in 1967 op Europees niveau het beroemde Liverpool verslagen in de legendarische mistwedstrijd.
Op 16-02-1975 speelde Jan Mulder mee in de gewonnen wedstrijd tegen de Tukkers. Het werd 1-3 en Jan scoorde de 1-3. Mulder heeft bij Ajax gespeeld van 1972 t/m 1975 en hij deed het niet slecht met zowat 1 doelpunt op 3 potjes. Daarvoor speelde hij 7 seizoenen voor Anderlecht en daar was hij een stuwende kracht met een moyenne van 1 doelpunt in anderhalve wedstrijd. In zijn eerste seizoen voor Ajax werd hij kampioen en we kennen hem nu allemaal als criticaster met een cynische ondertoon. Scoreverloop destijds; René Notten 0-1 ('2), Zuidema 1-1 ('30), Arno Steffenhagen 1-2 ('41), Jan Mulder 1-3 ('55). Steffenhagen werd een publiekslieveling in Amsterdam alvorens te vertrekken naar Hamburger SV, waarna hij in Noord-Amerika zijn carrière voortzette en tenslotte afsloot.
op 01-12-1985 werd Fc Twente van het kastje naar de muur getikt. Het werd maar liefst 1-8 in Enschede en Jan Keizer was de leidsman. Rob de Wit speelde mee in die wedstrijd, scoorde 2x en 1x door zijn specialiteit ( een lobje ). Wedstrijdverloop; 14. 0-1 Gerald Vanenburg, 22. 0-2 Marco van Basten, 25. 0-3 Arnold Muhren, 30. 0-4 Rob de Wit, 39. 0-5 Martin Koopman e.d. 44. 0-6 Rob de Wit, 65. 0-7 Marco van Basten, 81. 0-8 John Bosman, 86. 1-8 Martin Koopman. Aan Twente's zijde speelde destijds ex- Ajacied Dick Schoenaker en Fred Rutten, nu trainer Psv, mee. Aan de Wit's voetbalcarriere kwam een einde, doordat ie in 1986 werd getroffen door een hersenbloeding. Op 14 mei 1985 scoorde hij voor Oranje in Hongarije het beslissende doelpunt tegen de Hongaren (0-1 zege), waardoor Nederland als tweede eindigde in de voorronde van het WK 1986 en een play-off tegen België afdwong. Hier die fabelachtige goal met zijn specialiteit en het fantastische commentaar van Evert ten Napel;
Op 05-03-2000 speelde Andy vd Meyde ( ex-Ajax ), destijds Twente, en Jan v.Halst ( toen Ajax en oud-Twentenaar) mee in de toen 0-0 wedstrijd. Ik refereer deze wedstrijd, omdat ik Jan v.Halst toch effe wil vernoemen en hij alleen bij deze Twente - Ajax aanwezig was als Ajacied. V.Halst speelde 3 seizoenen voor Ajax en met name het laatste seizoen ( 01'02 ) was hij enorm belangrijk voor de landstitel destijds. Van zijn wil om te winnen en zijn dienende rol in het elftal was ik enorm gecharmeerd. Bij die 0-0 stonden destijds deze elf in het veld; Fred Grim, Frank Verlaat, John O'brien, Aron Winter, Tim de Cler, Jan van Halst, Richard Knopper, Dani, Tijjani Babangida, Nikos Machlas, Jesper Grønkjær. Wamberto kwam in het veld voor Babangida.
Gregory vd Wiel maakte zijn debuut voor AJAX op 11-03-2007 in de gewonnen uitwedstrijd tegen de Tukkers. Het werd 1-4, waarin Kennedy Bakircioglu en Rob Wielaert meededen aan Twente-zijde. In dat seizoen maakte Perez deel uit van de Ajax-selectie, die ook een Twente verleden heeft. N´Kufo 1-0 ('7), Huntelaar 1-1 ('21), Huntelaar 1-2 ('30), Babel 1-3 ('45), Huntelaar 1-4 ('75).
Genoeg op de hoogte mensen? Ik hoop dat AJAX in de Grolsch Veste uitgaat van eigen kracht en zelf het initiatief gaat nemen. Wanneer de Zeeuw 100% fit is, hem opstellen en Sulejmani links aan de flank. Anita vind ik een geweldig ventje met een fantastische instelling, maar Urby krijgt van mij de voorkeur als linksback. De rest van de opstelling is duidelijk, maar een basisoptreden van Eriksen komt steeds dichterbij. Al met al verwacht ik een lastig potje en ik ga deze keer uit van een gelijkspel. 1-1 is mijn voorspelling en het Ajax-doelpunt komt op naam van El Hamdaoui.
Klopt mijn voorspelling mensen? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
weet het niet ali......kan verdomme alle kanten op.ik denk dat we het kunnen gaan vergelijken met 1985!!!!!!hahaha ,maar weer mooi stukkie informatie.thanks! en ik hoop dat de zeeuw eens uit die dip komt!en de kar trekt op het middenveld. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Ik zou het wel eens zo willen zien tegen twente,
steek gregory alderweireld vertongen anita / urby lindgren enoh de zeeuw suarez/jozefszoon (waarom niet?) hamdoui suarez / suljemani |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
@@ Peter111...hier het volledige bericht:
...stof tot nadenken......
Twee tukkers langs de lijn bij topper Twente-Ajax
FC Twente - Ajax is de eerste echte topwedstrijd van het seizoen. Het is daarom leuk dat de KNVB voor deze wedstrijd interessante scheidsrechters heeft aangesteld. Leidsman is Pieter Vink. Laten we hem hier een keer met rust laten. Maar zijn vlaggenisten zijn Patrick Langkamp en Hans Olde Olthof. Langkamp is geboren en getogen in Enschede en zijn familie woont er nog steeds. Olde Olthof, zijn naam zegt op zijn minst al iets, woont in het Twentse Borne.
Hartstikke geinig om de heren eens in de gaten te houden vanavond in de Grolsch Veste. Die twee zijn uiteraard onpartijdig, maar om ze nou net in de thuiswedstrijd van de landskampioen tegen de koploper aan te stellen, is op zijn minst merkwaardig. Ze hebben de schijn volledig tegen en dat zou de bond niet moeten willen. Bovendien is hun aanwezigheid op voorhand irritant voor de bezoekers. En nog erger: het bevestigt de in de eredivisie al jaren en jaren levende overtuiging dat FC Twente veel vrienden heeft op cruciale plaatsen.
Dat hebben die Tukkers dan weer wel goed gedaan. Woutje Brama gaat vorige week voor iedereen zichtbaar op de voet van Heraclied Everton staan, maar de aanklager vindt geen sprekende getuigen, dus speelt Brama tegen Ajax. Zo zit Jan van Halst in zo ongeveer ieder televisieprogramma. Schuift Youri Mulder aan in Studio Voetbal. Heeft Jaap Uilenberg de scheidsrechters bij de KNVB onder controle. Is Joop Munsterman de grote baas van vrijwel alle regionale sportredacties in Nederland. Mag jakhals Erik wanneer het maar even kan in De Wereld Draait Door van zijn liefde voor FC Twente getuigen en is voormalig directeur betaald voetbal Henk Kesler overal ter wereld een onbetaalbare ambassadeur voor zijn club.
Op het gebied van lobbyen kan FC Twente elke club een masterclass geven. Doen ze goed, vanuit hun optiek geredeneerd. Maar de aanstelling van de beide grensrechters gaat zwaar over de top. Twee Tukkers vlaggen bij FC Twente-Ajax, iets vergelijkbaars krijg je in de onderste regionen van het amateurvoetbal nog niet eens voor elkaar. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo, dat was een eerste helft zeg.
AJAX domineert en bepaald en dat eigenlijk vanaf de eerste minuut, AJAx heeft binnen 23 minuten 2 ballen op de paal en een bal op de lat, Duoglas heeft de grootste moeite met Suarez en moet alle zeilen bijzetten, Urby speelt een hele goede eerste helft al moet hij die bal gewoon maken waar hij de pech heeft dat die bal op de paal gaat. Enoh speelt tot nu toe geen gelukkige westrijd, en maakt een aantal verkeerde keuzes waaronder bij de tegengoal. AJAX moet nu wel echt de kansen die ze gaan krijgen benutten, want zoveel kansen geeft Twente niet weg normaal gesproken, AJAX heeft 5 kansen gehad en dan is 1 goal gewoon erg weinig. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax speelt tot nu toe behoorlijk goed! Idd ook urby. Helaas had vink een paar slechte beslissingen. 1. Hands landzaat 2. overtreding van jan
en er waren nog paar kleine momenten.
Met een beetje geluk stond het nu 1-3/1-4 (3 ballen op paal/lat) Maar het mooie is! Ook al verliest Ajax, we blijven boven aan staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat lees ik nou?urby goed????joh doet pijn zeker???? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eerlijk.. Enoh is een held! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jammer dat hij de tweede helft waardeloos slecht is, maar goed dat zal jij dan weer niet toe geven. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
2-2 is wel redelijk terechte uitslag. |
|
|
|