|
|
remco k
|
|
|
2e helft van AJAX is echt waardeloos slecht, het hele elftal scoort op Vertongen, Steek en Alder na een dikke onvoldoende, overal was AJAX de tweede helft te laat, en hebben we echt heel veel kansen weggeven.
Al met al had ajax deze pot in de eerste 23 minuten moeten beslissen en met minimaal 2/3 goals verschil voorstaan. Suarez speelde een hele matige 2e helft, hetzelfde geld voor Enoh, Lingren, en Urby, die echt verschrikkelijk ver terugvalt de tweede helft en weer heel erg veel balverlies leed.
AJAX had gewoon moeten winnen........... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
daarom is sulejmani ook weer daar gaan spelen.. remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
suarez deed het slecht de 2e helft?? die pass van suarez? op de jong? nee weet je wie er echt slecht was.. Siem de jong.. die heeft 4 kansen verprutst.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja remco dus we hebben aanvallend niet zoveel gezien van emanuelson toch?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Scheidsrechter Vink en de Tukkerse grensrechters waren absoluut niet partijdig, toch zijn er wederom dusdanig veel fouten gemaakt, dat ik mij echt afvraag waarom zo'n leidsman nog dit soort toppers mag fluiten |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Echt kan er nog steeds niet tegen.. Siem de jong ongelofelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sulejmani heeft 20 minuten gespeeld, daarvoor dus Urby 25 minuten als Linksbuiten in de tweede helft, Urby viel al terug in de laatste 10 minuten van de eerste helft, en dat heeft hij doorgezet in de tweede helft, en dat was niks meer dan waardeloos slecht, liet constant zijn man lopen waardoor Anita weer zoals ALTIJD in de problemen kwam, ik vond de wissel dus ook abslouut niet terecht. Het ging mij nu ook niet alleen om het "veel van hem zien", hij speelde gewoon niet goed meer, hij liep veel uit positie en stond gewoon niet goed...
Mede doordat Lingren en Urby geen druk meer naar voren gaven in de tweede helft, kwam AJAX ook niet meer toe aan hun eigen spel, en dat heeft of met conditie te maken, of met je instelling, en bij Urby denk ik toch vrij snel aan het tweede aangezien het altijd gebeurt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Enoh speelde trouwens zijn slechtste wedstrijd tot nu toe, laat Jansen een paar keer lopen, en hier werd dus ook uit gescoord... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
2-2. Al met al een terechte uitslag. Voor rust ver uit de betere ploeg met 3x paal/lat. De 2e helft was twente beter en ook 2/3x paal/lat. Maar Siem de jong had vlak voor tijd toch echt de winnende op zijn schoen, maar speelde de gehele wedstrijd niet erg sterk. Maar omdat psv ook gelijk speelde, blijven w alleen koploper. Nu op naar dinsdag tegen Milan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsja dat is zo.. Eerder heeft urby 20 min gespeeld en sulejmani 25 maar dat maakkt even niet uit.. Anita is niet goed genoeg want dat urby zijn man laat lopen op de aanval is niet zo heel apart.. Anita zou zijn man tegen moeten houden.. Dat lukt hem bar weinig.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar siem de jong was echt niet goed.. |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
2-2... meer punten dan vorig jaar daar in nep-germania...
gaan vooruit ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 23:09 schreef freakie het volgende:Tsja dat is zo.. Eerder heeft urby 20 min gespeeld en sulejmani 25 maar dat maakkt even niet uit.. Anita is niet goed genoeg want dat urby zijn man laat lopen op de aanval is niet zo heel apart.. Anita zou zijn man tegen moeten houden.. Dat lukt hem bar weinig.. Ja tuurlijk joh, het is heel normaal dat een linksbuiten zijn man keer op keer laat lopen, en dat de linksback dan tegen 2 man staat is ook heel erg normaal... Lekker Urby de hand boven het hoofd houden, daar wordt AJAX beter van... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee remco.. Ik doe helemaal niemand zijn hand boven zijn hoofd houden.. Waar slaat die reactie op?.. Suarez laat zijn man ook lopen.. T is idioot om te verwachten dat urby er staat ok anita minder werk te verschaffen.. Hij staat daar om aan te valen.. Net als suarez.. En als het goed is als het zo is als hij verteld en de buiten speler van twente gaan mee dan staan we in de uitbraak 2 tegen 3.. Dan hadden we dus een best voordeel.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar ik zou het nog een keer zeggen.. Want dat urby het redelijk deed prima.. Maar de slechtste was DE JONG! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Eerste helft speelt Ajax echt een goede wedstrijd.. Tweede helft was Ajax geen schim van de eerste helft.. Echt een dramatische tweede helft! Spelers die hun niveau van de eerste helft niet meer haalde, passes over 3/4 meter die gewoon niet bij een medespeler aankomen.. Ik heb mij zit ergeren thuis op de bank! Enig lichtpuntje was het schitterende afstandschot van Enoh waardoor we gelukkig gelijk spelen.. Ik wist niet dat Enoh ook op die manier een bal kon raken. Normaal belanden zijn schoten ergens in de tribune of als flinke afzwaaier gaan ze over de ZIJLIJN! Als hij niet twee keer Janssen had laten lopen hadden we 0 - 2 gewonnen.. Maar helaas, zoals ALTIJD als de concurrentie punten (PSV, Groningen) laat liggen profiteert Ajax daar niet van! Jammer..
Owja, de wissel, de Zeeuw voor El Hamdaoui mag ik die bestempelen als SLECHTSTE wissel OOIT!? Dat gaat toch helemaal nergens over, alsof Jol daarmee wou zeggen dat ie een gelijkspel ook goed vindt.. Sorry Jol, maar met deze wissel sla je de plank echt volledig mis! Ik had El Hamdaoui zeker laten staan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2010 door BRW -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
1e helft had ajax 2-1 of misschien we 3-1 voor moeten staan!!! Erg jammer. Na rust ajax die gewoon weer slecht speelde! Ema vond ik de uitblinkler van ajax(1e helft) speelde erg goed. Ook suarez erg goed de eerste helft. Jammer, maar gelukkig kwam die 2-2 nog! Maar toch denk ikdat we 2 pu ten hebben verspeeld!! |
|
|
|
|
bla bla bla
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 23:01 schreef remco k het volgende:Enoh speelde trouwens zijn slechtste wedstrijd tot nu toe, laat Jansen een paar keer lopen, en hier werd dus ook uit gescoord... Ik vind dat je hierin veels te ver gaat hij knapte toch weer veel vuil werk op en maakte zijn mooiste doelpunt uit zijn leven dus ik vind het echt een beetje een gekke opmerking om te zeggen dat enoh zijn slechtste wedstrijd ooit speelde |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 00:40 schreef bla bla bla het volgende:[..] Ik vind dat je hierin veels te ver gaat hij knapte toch weer veel vuil werk op en maakte zijn mooiste doelpunt uit zijn leven dus ik vind het echt een beetje een gekke opmerking om te zeggen dat enoh zijn slechtste wedstrijd ooit speelde precies.. hij scoort nooit...dit was een lekkere van hem. One lucky shot die bepalend wordt voor het kampioenschap omdat ze bij ons verliezen en psv daar verliest...1 punt winst ten opzichte van vorig jaar. Die kwamen we vorig seizoen tekort dus ik ben een zeer tevreden man. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
was Ajax de 2e helft zo slecht of had Twente het in de 2e helft beter voor elkaar, dat kun je je ook afvragen. 2-2 is op zich een mooi resultaat, natuurlijk is het jammer dat Ajax in de 1e helft zoveel pech heeft en de ballen niet tussen de palen belanden in plaats van erop. Maar denk dat een 2-2 een goede uitslag is qua krachtverhoudingen tussen beide, we moeten toch allemaal toegeven dat Twente een uitstekend team heeft, maar in ieder geval gaat denk ik Ajax als morele winnaar naar huis en 1 punt meer als vorig seizoen en we zijn nog steeds ongeslagen, zeker niet onbelangrijk. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ben het ook eens hier.We zijn de morele winnaar en blijven een evengrote voorsprong houden.was een goed weekend toch? verder hier even naar de 2 grootste urby haters:hij speelde gewoon lekker ,2e helft minder,maar dat waren er meer.....en als el hammie nou gewoon met links kon schieten hadden we nog gewoon gewonnnen ook.....hahahaa,maar dat zou missch iets te veel van het goede zijn gewest. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 23:23 schreef freakie het volgende:Maar ik zou het nog een keer zeggen.. Want dat urby het redelijk deed prima.. Maar de slechtste was DE JONG! Tjah day-out? Maar ik vond t nog wel meevallen, als hij die laatste kans had gescoord had heel Amsterdam vandaag met een De Jong shirt gelopen. Maar waarom vond jij hem tslechst dan? Ik ben persoonlijk fan van beide broeders De Jong haha dus ik had gisteren een mooie wedstrijd gezien. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 23:30 schreef BRW het volgende:Eerste helft speelt Ajax echt een goede wedstrijd.. Tweede helft was Ajax geen schim van de eerste helft.. Echt een dramatische tweede helft! Spelers die hun niveau van de eerste helft niet meer haalde, passes over 3/4 meter die gewoon niet bij een medespeler aankomen.. Ik heb mij zit ergeren thuis op de bank! Enig lichtpuntje was het schitterende afstandschot van Enoh waardoor we gelukkig gelijk spelen.. Ik wist niet dat Enoh ook op die manier een bal kon raken. Normaal belanden zijn schoten ergens in de tribune of als flinke afzwaaier gaan ze over de ZIJLIJN! Als hij niet twee keer Janssen had laten lopen hadden we 0 - 2 gewonnen.. Maar helaas, zoals ALTIJD als de concurrentie punten (PSV, Groningen) laat liggen profiteert Ajax daar niet van! Jammer.. Owja, de wissel, de Zeeuw voor El Hamdaoui mag ik die bestempelen als SLECHTSTE wissel OOIT!? Dat gaat toch helemaal nergens over, alsof Jol daarmee wou zeggen dat ie een gelijkspel ook goed vindt.. Sorry Jol, maar met deze wissel sla je de plank echt volledig mis! Ik had El Hamdaoui zeker laten staan.. Over de slechtste wissel ben ik het helemaal met je eens. maar ik was toch blij dat die Preud- Homo Luuk de jong er uit haalde want die speelde echt goed,(beter als z'n broer) Verder was het echt een top wedstrijd het kon alle kanten op, Ik ga me nou toch zorgen maken in de winterstop als ik alle berichten moet geloven over vertonghen en Steek. En Btw je kan niet 90 minuten op dit niveau zo spelen als beide elftallen gedaan hebben. Ook Blinde Vink heeft daar een aandeel in gehad,( GEEN kaarten getrokken)Ten opzichte van vorig jaar hebben we nu al 4 punten gewonnen ( 010 en twente uit) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ikzelf ben niet zo te spreken over het niveau van de wedstrijd. Natuurlijk is het bij vlagen aardig, maar mag dat met zo'n spelers? Bij Eredivisie-live maken ze het mooier dan het is, maar dat zullen de heren wel moeten. Ze hebben enkele weken aanbiedingen nu en willen de kijkers aan zich binden, maar mij houden ze niet voor de gek. Als je gaat kijken naar het aantal foute passes, dat is immens. Ik vond dat Twente zeker niet zijn beste spel liet zien en AJAX had de kans om te winnen, maar ook pech was een factor. Toch is een echt goed Ajax niet afhankelijk van de factor pech.
Het positiespel en de personeelsverdelingen op het veld moet stukken beter. Suarez moet natuurlijk de vrijheid hebben om zijn acties te maken, maar wel vanuit een bepaalde positie. Hij moet er niet al staan, maar hij moet er komen. El Hamdaoui moet als een echte 9 gaan spelen, zodat de ruimtes om te voetballen groter worden. Met Pantelic was het spel stukken beter, terwijl Hammie toch echt een betere voetballer is. De Jong komt veel beter tot zijn recht met ruimte, maar nu is het te rommelig. Hoe vaak word er de achterlijn gehaald met een voorzet als gevolg? Is nihil en een tekortkoming. De Zeeuw krijgt zijn rust, maar het is te hopen dat ie weer snel op niveau is. Voetballend kan het op het middenveld stukken beter. Enoh speelde niet sterk, maar zijn doelpunt maakt veel goed. Al met al een puntje en daar mogen we niet ontevreden over zijn, maar het Ajax van eind vorig seizoen had de 3 punten mee naar huis genomen. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
was toch zuiver rood voor luuk de jong in de eerste helf van de wedstrijt (hensbal)?? en dan ook nog de bal weg trappen was dus geel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
de foute passes maakt een wedstrijd juist vaak leuk, heb helaas alleen maar de 1e helft kunnen zien gisteren, maar als beide teams deze week ook zo spelen in de CL kunnen beide zeker wat halen. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
2-2 en zo wort je dus kampioen ajax !! |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 12:00 schreef adriu het volgende:was toch zuiver rood voor luuk de jong in de eerste helf van de wedstrijt (hensbal)?? en dan ook nog de bal weg trappen was dus geel! precies... |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 11:33 schreef alibabba het volgende:Ikzelf ben niet zo te spreken over het niveau van de wedstrijd. Natuurlijk is het bij vlagen aardig, maar mag dat met zo'n spelers? Bij Eredivisie-live maken ze het mooier dan het is, maar dat zullen de heren wel moeten. Ze hebben enkele weken aanbiedingen nu en willen de kijkers aan zich binden, maar mij houden ze niet voor de gek. Als je gaat kijken naar het aantal foute passes, dat is immens. Ik vond dat Twente zeker niet zijn beste spel liet zien en AJAX had de kans om te winnen, maar ook pech was een factor. Toch is een echt goed Ajax niet afhankelijk van de factor pech. Het positiespel en de personeelsverdelingen op het veld moet stukken beter. Suarez moet natuurlijk de vrijheid hebben om zijn acties te maken, maar wel vanuit een bepaalde positie. Hij moet er niet al staan, maar hij moet er komen. El Hamdaoui moet als een echte 9 gaan spelen, zodat de ruimtes om te voetballen groter worden. Met Pantelic was het spel stukken beter, terwijl Hammie toch echt een betere voetballer is. De Jong komt veel beter tot zijn recht met ruimte, maar nu is het te rommelig. Hoe vaak word er de achterlijn gehaald met een voorzet als gevolg? Is nihil en een tekortkoming. De Zeeuw krijgt zijn rust, maar het is te hopen dat ie weer snel op niveau is. Voetballend kan het op het middenveld stukken beter. Enoh speelde niet sterk, maar zijn doelpunt maakt veel goed. Al met al een puntje en daar mogen we niet ontevreden over zijn, maar het Ajax van eind vorig seizoen had de 3 punten mee naar huis genomen. Niet te spreken over het niveau van de wedstrijd? Heb je achterstevoren voor de TV gezeten? Er werd de hele wedstrijd lang in een tempo van de Premier League gespeeld. Vind je het dan gek dat er fouten worden gemaakt? Ik heb genoten van de wedstrijd en van het Ajax in de eerste helft. Jammer van die tweede helft, maar het tempo en het druk zetten van de eerste helft kun je als Ajax zijnde geen hele wedstrijd vol houden. Jammer dat het zo erg terug viel de tweede helft, maar met iets meer geluk had Ajax de wedstrijd binnen het half uur al beslist. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 14:20 schreef Dramawedstrijd het volgende:[..] Niet te spreken over het niveau van de wedstrijd? Heb je achterstevoren voor de TV gezeten? Er werd de hele wedstrijd lang in een tempo van de Premier League gespeeld. Vind je het dan gek dat er fouten worden gemaakt? Ik heb genoten van de wedstrijd en van het Ajax in de eerste helft. Jammer van die tweede helft, maar het tempo en het druk zetten van de eerste helft kun je als Ajax zijnde geen hele wedstrijd vol houden. Jammer dat het zo erg terug viel de tweede helft, maar met iets meer geluk had Ajax de wedstrijd binnen het half uur al beslist. Achterstevoren...:). Het is maar net waar je tevreden mee bent. Ik verwacht nu een beter Ajax dan vorig seizoen, want met El Hamdaoui moeten we er op vooruit gaan. Tot nu toe is dat niet het geval en dat stelt me teleur. Ik zie geen vaste spelpatronen en vind het spel chaotisch. Een wedstrijd gaat over 90 minuten en niet om 1 helft en Ajax van eind vorig seizoen had van het Twente van gisteren gewonnen. Ik zeg ook niet dat het slecht was, want bij vlagen was het zeker aardig. Twente en AJAX kunnen beter dan ze gisteren hebben laten zien. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik weet het niet hoor alibabba.el hammie mag missch vaker scoren,maar dat wil niet zeggen dat hij beter in het team past dan? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:11 schreef joduh het volgende:ik weet het niet hoor alibabba.el hammie mag missch vaker scoren,maar dat wil niet zeggen dat hij beter in het team past dan? Hij zou perfect in het elftal passen, maar dan wel in de rol van Pantelic vorig seizoen. Heel veel mensen zeggen dan; dat kan hij niet! Als ze bij AJAX ook zo denken, waarom haal je 'm dan? Hij kan dat wel, maar moet dat gewoon leren. Ik kon in het begin ook niet zwemmen, maar verzuip nu niet als ik in het water spring. El Hammie is er intelligent genoeg voor en Ajax is gebaat bij een diepe spits. Hoe dieper El Hammie, des te meer ruimtes voor de Jong en Suarez en dat is dodelijk voor iedereen. Hou het spel simpel AUB. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 23:23 schreef freakie het volgende:Nee remco.. Ik doe helemaal niemand zijn hand boven zijn hoofd houden.. Waar slaat die reactie op?.. Suarez laat zijn man ook lopen.. T is idioot om te verwachten dat urby er staat ok anita minder werk te verschaffen.. Hij staat daar om aan te valen.. Net als suarez.. En als het goed is als het zo is als hij verteld en de buiten speler van twente gaan mee dan staan we in de uitbraak 2 tegen 3.. Dan hadden we dus een best voordeel.. Je zou eens wat vaker AJAX tv of op trainingen moeten gaan kijken (serieus en gaan belediging).
Urby krijgt altijd de opdracht mee, om aanvallend het veld breed te houden, maar niet te diep te gaan staan, bij balverlies, moet Suarez iets naar binnen trekken om daar samen met Hammie druk te zetten (doed Hammie trouwens heel slecht) en Urby moet zich het middenveld in laten zakken, De Zeeuw moet een eventuele opkomende linksback van de tegenstander opvangen, en Urby moet dat doen aan de linkerzijde.
Hoe je het ook went of keert Freaky, dit zijn dingen die Jol gewoon zegt tegen die gasten op de trainingen, en als iemand zich niet aan deze afspraken houd, kan je onmogelijk spreken van, zoals iemand het hier zegt "hij speelde de sterren van de hemel" Dat is gewoon niet zo, want daar horen volgens Jol dus ook zijn verdedigende taken bij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 00:40 schreef bla bla bla het volgende:[..] Ik vind dat je hierin veels te ver gaat hij knapte toch weer veel vuil werk op en maakte zijn mooiste doelpunt uit zijn leven dus ik vind het echt een beetje een gekke opmerking om te zeggen dat enoh zijn slechtste wedstrijd ooit speelde Zijn man maakt vanuit het middenveld twee goals 1 Dat was de eerste keer ooit in de ED dat Jansen 2 keer scoorde, (zegt dus wel wat over zijn directe tegenstander, in dit geval Enoh). 2 Als jou directe tegenstander 2 keer scoort terwijl je niet in de buurt bent, is dat jou verantwoording. 3 Ik heb het woordje ooit niet gebruikt, mar het is wel zijn slechtste pot tot nu toe dit seizoen.
Ik ben een extreem groot fan van Enoh, maar dit was gewoon geen goede wedstrijd van hem... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 10:12 schreef joduh het volgende:ben het ook eens hier.We zijn de morele winnaar en blijven een evengrote voorsprong houden.was een goed weekend toch? verder hier even naar de 2 grootste urby haters:hij speelde gewoon lekker ,2e helft minder,maar dat waren er meer.....en als el hammie nou gewoon met links kon schieten hadden we nog gewoon gewonnnen ook.....hahahaa,maar dat zou missch iets te veel van het goede zijn gewest. Ik ben wel benieuwd wie hier dan de Urby haters zijn?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 11:02 schreef anti010 het volgende:[..] Over de slechtste wissel ben ik het helemaal met je eens. maar ik was toch blij dat die Preud- Homo Luuk de jong er uit haalde want die speelde echt goed,(beter als z'n broer) Verder was het echt een top wedstrijd het kon alle kanten op, Ik ga me nou toch zorgen maken in de winterstop als ik alle berichten moet geloven over vertonghen en Steek. En Btw je kan niet 90 minuten op dit niveau zo spelen als beide elftallen gedaan hebben. Ook Blinde Vink heeft daar een aandeel in gehad,( GEEN kaarten getrokken)Ten opzichte van vorig jaar hebben we nu al 4 punten gewonnen ( 010 en twente uit) en ook 2 punten verloren, Groningen uit:):) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 11:33 schreef alibabba het volgende:Ikzelf ben niet zo te spreken over het niveau van de wedstrijd. Natuurlijk is het bij vlagen aardig, maar mag dat met zo'n spelers? Bij Eredivisie-live maken ze het mooier dan het is, maar dat zullen de heren wel moeten. Ze hebben enkele weken aanbiedingen nu en willen de kijkers aan zich binden, maar mij houden ze niet voor de gek. Als je gaat kijken naar het aantal foute passes, dat is immens. Ik vond dat Twente zeker niet zijn beste spel liet zien en AJAX had de kans om te winnen, maar ook pech was een factor. Toch is een echt goed Ajax niet afhankelijk van de factor pech. Het positiespel en de personeelsverdelingen op het veld moet stukken beter. Suarez moet natuurlijk de vrijheid hebben om zijn acties te maken, maar wel vanuit een bepaalde positie. Hij moet er niet al staan, maar hij moet er komen. El Hamdaoui moet als een echte 9 gaan spelen, zodat de ruimtes om te voetballen groter worden. Met Pantelic was het spel stukken beter, terwijl Hammie toch echt een betere voetballer is. De Jong komt veel beter tot zijn recht met ruimte, maar nu is het te rommelig. Hoe vaak word er de achterlijn gehaald met een voorzet als gevolg? Is nihil en een tekortkoming. De Zeeuw krijgt zijn rust, maar het is te hopen dat ie weer snel op niveau is. Voetballend kan het op het middenveld stukken beter. Enoh speelde niet sterk, maar zijn doelpunt maakt veel goed. Al met al een puntje en daar mogen we niet ontevreden over zijn, maar het Ajax van eind vorig seizoen had de 3 punten mee naar huis genomen. 100%gelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 12:00 schreef adriu het volgende:was toch zuiver rood voor luuk de jong in de eerste helf van de wedstrijt (hensbal)?? en dan ook nog de bal weg trappen was dus geel! Dit is echt een trieste opmerking, Rood voor opzettelijk hands??? wanneer wordt dat gegeven dan?, dit is je gewoon weer verschuolen achter een scheids terwijl hij absoluut niet oartijdig floot. Hij floot absoluut niet goed trouwens maar dat is wat anders.
SUarez had er bijvoorbeel ook vanaf gestuurd kunnen worden, hoe hij af en toe tegen scheidsrechters en grensrechters tekeer gaat is niet meer normaal, ook dat had hem met gemak 2 kaarten kunnen opleveren, maar daar hoor ik je niet over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:11 schreef joduh het volgende:ik weet het niet hoor alibabba.el hammie mag missch vaker scoren,maar dat wil niet zeggen dat hij beter in het team past dan? Hoezo vaker scoren?? hij loopt 1op1, dat kunnen maar weinig AJAX spitsen zeggen in de laatste 15 jaar. Hij scoort tegen Feyenoord en tegen Twente, dus hij doed het ook nog eens in de belangrijke potten toch? Ik snap je dus niet |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik vond het echt een superwedstrijd om te kijken ! Ajax speelde zijn beste voetbal van het seizoen in de 1e helft, jammer van de paal en laat. 2e helft was wat minder van Ajax kant, maar hadden alsnog kunnen winnen. Met uitslag van PSV erbij is deze uitslag (2-2) goed uit bij Twente.
Maar please....geef me iedere week van dit soort wedstrijden...in mijn ogen Premier League niveau, vooral eerste helft. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 10:10 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo vaker scoren?? hij loopt 1op1, dat kunnen maar weinig AJAX spitsen zeggen in de laatste 15 jaar. Hij scoort tegen Feyenoord en tegen Twente, dus hij doed het ook nog eens in de belangrijke potten toch? Ik snap je dus niet wil ik je wel uitleggen wat ik ermee bedoel hoor man.alleen heb ik geen zin in een over en weer discussie met jou....Misschien is el hammie wel beter dan pantelic,maar liet pantelic bijv. suarez vaker scoren en de jong......misschien deed pantelic de groep beter laten spelen....missch scoort dus el hammie wel vaker dan pantelic,maar missch scoort luis en de jong daarom dus minder nu...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 11:16 schreef joduh het volgende:[..] wil ik je wel uitleggen wat ik ermee bedoel hoor man.alleen heb ik geen zin in een over en weer discussie met jou....Misschien is el hammie wel beter dan pantelic,maar liet pantelic bijv. suarez vaker scoren en de jong......misschien deed pantelic de groep beter laten spelen....missch scoort dus el hammie wel vaker dan pantelic,maar missch scoort luis en de jong daarom dus minder nu...... Het is maar een vraag hooor:) maar als je het zo bekijkt kon je weleens een punt hebben, El hammie is een vele betere voetballer dan Pantelic, maar je hebt gelijk dat sommige jongens veel beter speelden met Pantelic dan Hammie, zie bijvoorbeeld de Jong, Suarez is hier niet afhankelijk van, die staat nu namelijk ook al 1op1 net als vorig seizoen.
Dit is trouwens precies wat ik telkens bedoel in het topic over het "nieuwe" systeem, El Hamdaoui moet gewoon als een diepe 9 gaan spelen, dan komt er dus ook weer meer ruimte voor spelers als De Jong, en kan die weer gaan profiteren van die ruimte.
Toch is het ook gewoon zo dat AJAX nu ook weer ruim de meest goals in de ED heeft gemaakt, dus daar hebben we zoiezo niks te klagen toch, maar het kan inderdaad wel vele malen beter. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Jammer, jammer, jammer...
was niet wat ik wilde...zeker niet nadat bekend was wat die boeren tegen de boeren gedaan hadden.
Had meer in het vat kunnen zitten gezien de eerste helft. Jansen scoort leuk maar had nooit die kans mogen krijgen. |
|
|
|