|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Feyenoord??????? |
|
|
|
MMM
|
|
|
Bekerwedstrijd, zie het nu nog ff niet zitten.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: een muziekje om tot bezinning te komen en vlammen woensdag!!!!!!!!
Of doe mij deze maar.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
wordt een lastig potje, gisteren speelden ze goed tegen psv en die titon is een aardige keeper. Maar goed, we spelen thuis en blijven cupfighters, ik zeg 2-1 |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun!
was het systeem van gisteren de 1e helft, 4 4 2 niet beter?? kan de enige zijn maar voor mijn gevoel werd feyenoord echt niet weg gespeeld......!??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik heb zelfs al koempels die lopen te bitchen dat ze wel ff gaan winnen Wo. Vanwege de pot tegen P$V.
Ik EIS een 5-0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 11:04 schreef chrissie het volgende:onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun! was het systeem van gisteren de 1e helft, 4 4 2 niet beter?? kan de enige zijn maar voor mijn gevoel werd feyenoord echt niet weg gespeeld......!??? Ik heb geen 4-4-2 gezien.. misschien een valse.. Want volgens mij stond wijnaldum gewoon links en Smolov rechts.
4-2-1-2-1 was t weer.. Alleen kroop Smolov steeds dichtbij castaignos waardoor je eigenlijk niemand op rechts had. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ja de verdediging is nu het probleem ! Met de absentie van : Vlaar,Fernandes,Schenkenveld,Indi En Leerdam als verdediger vind ik niet zo geweldig ! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
vond van leerdam het niet slecht doen gisteren, minder in de verdediging maar niet slecht.... de vrij speelt graag op positie vlaar (natuurlijk wordt het een gemis)en denk ook dat hij dat goed kan opvangen... zie nog steeds de meeste 'problemen' voor in de 16... (alhoewel dat 2e afgekeurde doelpunt van luc biedt perspectieven) goed schot STRIJD WOENSDAG EN PASSIE allemaal beleving zoals bahia gisteren |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik durf te stellen dat de vrij niet onder doet op die positie voor vlaar. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote: Tuurlijk doet de Vrij onder voor Vlaar.. Weet niet of je hem zag toekijken bij de 2-0? Hij is zeer zeker een groot talent voor de toekomst en de ervaring die hij zo kan opdoen is prima maar het is zeer zeker een verzwakking tov Vlaar.
Anyways, we zijn er woensdag 'gewoon' weer bij. Kijken of de stem dan alweer een beetje terug is :p Wel lekker tijdje hoor, 20.45 ;) Meestal zijn avondwedstrijden wel gezellig dus heb er toch wel weer zin in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 12:44 schreef MrChriz het volgende:[..] Tuurlijk doet de Vrij onder voor Vlaar.. Weet niet of je hem zag toekijken bij de 2-0? Hij is zeer zeker een groot talent voor de toekomst en de ervaring die hij zo kan opdoen is prima maar het is zeer zeker een verzwakking tov Vlaar. Anyways, we zijn er woensdag 'gewoon' weer bij. Kijken of de stem dan alweer een beetje terug is :p Wel lekker tijdje hoor, 20.45 ;) Meestal zijn avondwedstrijden wel gezellig dus heb er toch wel weer zin in. Hij maakte de verkeerde beslissing, door toch nog te stappen terwijl hij al zag dat ie te laat was. Had dus gewoon bij die mocro moeten blijven.
das ervaring. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop niet dat het verlengen/penalty's gaat worden.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
zullen wel worden uitgeschakeld |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als we daarmee winnen, vind ik het prima |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zouden ze bij jou moeten doen. Nekschotje. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Je moeder had je als baby, nog 1x extra moeten laten vallen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij heette toch eerst Pauline? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Misschien hebben ze het verkeerde weggegooid? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: beetje moe van jou.... |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Jerson Cabral en Kamohelo Mokotjo zullen in de basis beginnen in het bekerwedstrijd tegen Roda JC woensdagavond in de Kuip. Mokotjo neemt de plaats in van de gepasseerde Ferdor Smolov, Jerson Cabral speelt omdat Ron Vlaar nog geblesseerd is.
Stefan de Vrij zal de plek van Vlaar, die in de wedstrijd tegen Ajax uitviel met een hamstringblessure, in het centrum van de verdediging innemen. Kelvin Leerdam zal op de rechtsback positie gaan spelen. Karim El Ahmadi begint opnieuw op de bank.
De bekerwedstrijd Feyenoord Roda JC begint woensdagavond op 20.45 uur.
___________________________________________________________________________________
Dit is goed nieuws. Ik hoop een voorhoede met vlnr Wijnaldum Castaignos Cabral. En voor mijn part wisselen de buitenspelers af en toe.
En het debuut van Mokotjo. Ik hoop dat hij aan de verwachtingen kan voldoen. Maar ik verwacht van wel want hij heeft altijd inzet en is in balbezit ook heel goed! Het ziet er trouwens naar uit dat El Ahmadi zijn plek nu echt kwijt is en behoorlijk gezakt is in de pikorde. Maar dat is wel terecht na zn 2 acties van zondag. Dan ben je niet met de club bezig maar met jezelf. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Mokotjo en Cabral in de basis??? Heeft Been het LIcht gezien!?!?! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 13:03 schreef scarface1979 het volgende:Jerson Cabral en Kamohelo Mokotjo zullen in de basis beginnen in het bekerwedstrijd tegen Roda JC woensdagavond in de Kuip. Eindelijk, Been heeft echt naar me geluisterd! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ik lees net dat Skoubo niet mee doet bij Roda. Is misschien niet zo verkeerd voor onze gelegenheids verdediging. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Dan zal Huysegems wel spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die zal dan wel weer de wedstrijd van z'n leven spelen, kut Belg.. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Zelfs als hij dat zou doen lig ik er nog niet wakker om eigenlijk.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De jonge honden komen er aan...3-1. Feyenoord door. |
|
|
|
|
paco
|
|
|
FORZA FEYENOORD WE WINNEN VAN DIE VLAAIENVRETERS |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Hehe eindelijk ben ik het met de opstelling bijna eens |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
0-2 word gewoon 1 grote drama seizoen dit
realiteit. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: De baby heeft ze weggegooid, de moederkoek heeft ze gehouden |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Had jij verwacht dat we kampioen zouden worden dan, maar ff on topic, Roda is niet beter dan Feyenoord. De wedstrijd moet nog gespeeld worden en jij weet de uitslag al, heb je gegokt ofzo bij de bel chinees |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
1-0! Als we maar winnen maak me niet uit hoe! Overigens goed dat Cabral en mokotjo nu eens echt de kans krijgen! |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
nee hoor ik weet de uitslag niet
dat is een voorspelling die ik geef!
en kampioen hield ik 4 jaar geleden al geen rekening meer mee
maar een plaats in het linkerrijtje gaat nog moeilijk worden! (al hoe wel ik natuurlijk ook hoop dat we gewoon bij de eerste 5 komen) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik hoop dat je geen gelijk hebt dan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ga zo maar eens naar de tempel! Als het verlengen/strafschoppen word spreek ik jullie morgen wel weer..
Succes! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|