|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet het niet Bravy? Jij wil je streametje niet delen ? Maar ik geef Stylzz voor de volle 100% gelijk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: had ook liever Castaignos nog zien spelen, Cisse had ook voor een ander ingezet kunnen worden |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ja en daarom staat het 1-1 en voor cisé er in kwam stonden we achter... ik wil je nog wel horen als cisé de winnende maakt |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 22:43 schreef henkie1969 het volgende:ja en daarom staat het 1-1 en voor cisé er in kwam stonden we achter... ik wil je nog wel horen als cisé de winnende maakt dan hoor je m |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Steintje dat was ook een held, vrat altijd t gras op |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet het niet Bravy? Jij wil je streametje niet delen ? Maar ik geef Stylzz voor de volle 100% gelijk. ??????? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: ik wil er alleen maar mee zeggen dat dit het materiaal is waar Feyenoord het mee moet doen. Ze zijn gewoon niet beter. We hebben nu een halve verdediging staan en hebben we behoorlijk wat aanvallend materiaal. Maar geen echte spits. En hoe moeilijk het ook is, we zullen het er voorlopig mee moeten doen. En al zet je 12 Toptrainers bij Feyenoord, deze jongens moeten rustig stapje voor stapje verder groeien. Het zijn talenten, maar geen TOPtalenten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
heb nog steeds geen goed gevoel over de afloop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 22:43 schreef henkie1969 het volgende:ja en daarom staat het 1-1 en voor cisé er in kwam stonden we achter... ik wil je nog wel horen als cisé de winnende maakt Oh ik dacht dat t 0-0 was met rust.
Ik weet t al.. ik kijk een andere wedstrijd! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
buitenspel schaken.. ligt ook aan cissé |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: chinese livestream misschien? ligt natuurlijk wel een stukkie verderop, dat china |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb niets tegen cisse. Vond dat Luc had moeten blijven. was beter. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Waarom hoop ik eigenlijk op penalty's? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Luc is idd een topspits, en gaat ook voor niemand uit de weg, we kunnen beter nu van m genieten want over 2 jaar is ie weer weg |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: ik had luc ook niet gewisselt maar om nou te zeggen dat been met die wissel de hele wedstrijd verneukt dat is gewoon onzin. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
omdat je sadomasogistische neigingen hebt? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat waren nog eens tijden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: jij bent een raar ventje dat heb je al bewezen met die paar reacties van je hier. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ik heb liever dat jij dit zegt dan iemand bij zijn volle verstand |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat denken jullie? zouden we Roda zo vermoeid hebben met dat hoge tempo dat we straks toch de volle winst kunnen pakken? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
PENALTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
1 DING IS ZEKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
godver me beeld loopt achter teringleiejrs |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
waarom nam fer die pingel |
|
|
|
|
Klaas123
|
|
|
Het is ook niet te geloven. Fer mist strafschop, wijnaldum gaat 2x liggen, geen penalties. Ze gaan straks ook nog verliezen hoor, Feyenoord.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
je kan lullen over cisé wat je wilt...maar hij schiet in ieder geval op doel....de rest blijft het balletje breed spelen, zelfs in de 16 |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Was het maar zo mooi |
|
|
|