BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Roda JC (22-09-2010 20.45) 1-1 Roda JC wns

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wtje
 Wtje - woensdag 22 september 2010 - 23:33   quote  deeplink  
Hoelang gaat dit nog duren???????
Fred Loret
 Fred Loret - woensdag 22 september 2010 - 23:33   quote  deeplink  
Word weer een KUT seizoen....
Marco12345
 Marco12345 - woensdag 22 september 2010 - 23:34   quote  deeplink  
Als je goed gekeken hebt dan zag je dat Schaken zich de tyfus liep en veel vuil werk opknapte, hij probeerde daarnaast ook aanvallend een rol te vervullen. Het is ook zeker mijn speler niet maar die jongen heeft echt niet slecht gespeeld. Smolov en Bruins bijvoorbeeld wel.
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 22 september 2010 - 23:40   quote  deeplink  
schaken hoort gewoon in de topklasse thuis wat een drama
Roy15
 Roy15 - woensdag 22 september 2010 - 23:41   quote  deeplink  
de realiteit is hard.. paar seizoen uithuilen en als het zover is slaan we keihard toe.
Feyenoord heeft de toekomst! ωє ѕнαℓℓ ησт вє мσνє∂!
Roy15
 Roy15 - woensdag 22 september 2010 - 23:41   quote  deeplink  
praat liever over de positieve aspecten dan over de negatieve.
Mokotjo speelde geweldig..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 22 september 2010 - 23:44   quote  deeplink  
Bruins doet alle spelhervattingen hij heeft alle tijd maar produceert 2 op de 3x een afzwaaier of een bal waar niemand bij kan. Van hem mag je toch verwachten dat ie de penalty erin schiet.
ed69
 ed69 - woensdag 22 september 2010 - 23:57   quote  deeplink  
zelfs van basten miste wel eens een penalty.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 september 2010 - 23:58   quote  deeplink  
Kut. En t wordt alleen maar erger.
Marco12345
 Marco12345 - woensdag 22 september 2010 - 23:58   quote  deeplink  
Ja, Mokotjo speelde echt geweldig. De Vrij prima net als Wijnaldum en Leerdam. Cabral viel nu een beetje door de mand, goede speler maar nog geen basis.
R()b
 R()b - donderdag 23 september 2010 - 01:20   quote  deeplink  
Net terug uit De Kuip.
Gvd baal als een stekker!!
Die pingel van Fer had moeten zitten , maar goed op naar NEC he ... zo gaat dat!
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 02:00   quote  deeplink  
Hup Feyenoord!!!
bram
 bram - donderdag 23 september 2010 - 07:16   quote  deeplink  
er zijn wel een aantal dingen duidelijk geworden:van dijk is de beste keeper,de vrij prima,leerdam prima,bahia meesterlijk,de cler afvoeren,mokotjo heel goed,gini geweldig,cabral werd in de weg gelopen door de cler,luc gewoon goed,trainer been,nou daar zijn de meningen over verdeels,ik zeg iemand naast been zetten,fraser,van hanegem of bosvelt en van gastel klaarstomen voor het grote werk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 september 2010 - 07:18   quote  deeplink  
Ja de Cler echt nooit meer opstellen nu.
Hij had net weer een beetje krediet verdiend. Gisteren weer volledig weggegooid.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 23 september 2010 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 september 2010 - 23:28 schreef henkie1969 het volgende:
ja, maar of het beter gaat betwijfel ik....
sterker nog, ik weet het zeker !
iemand die in dit seizoen aan de poten van de trainer gaat zagen is voor mij een gigantische loser.
je weet wat er aan de hand is met de club.
Mario ligt aan zijn eigen stoelpoten te zagen denk ik.
plannetje
 plannetje - donderdag 23 september 2010 - 08:05   quote  deeplink  
het maakt niet uit dat die de pingel miste maar dan vervolgens GODVERDOMME gewoon die tos winnen en zeggen nemen jullie maar hoor.... dan kan je zien dat er zeeeeer!!! weinig voetbalIntelligentie is bij meneer FER . hij loopt er als een zoutzak bij man!!! wat mij betreft aanvoerder af! de ''trucje'' van Cabral zijn ook snel uitgeblust die jongen het gewoon nog niet aan... heel laf dat je luc eraf haalt ...... WORDT DE NIEUWE HENRY!! LEKKER IN DE KAST LATEN STAAN DAN BLIJFT HIJ NIEUW MAN . al met al weer geweldige noten!!!
Els
 Els - donderdag 23 september 2010 - 08:11   quote  deeplink  
22 september, het seizoen is voorbij....
Dieren
 Dieren - donderdag 23 september 2010 - 08:22   quote  deeplink  
Ondanks dat we hebben verloren, heb ik een goeie eerste helft gezien. Ze speelden gisteren wel goed. Dat hele roda had de eerste helft, niks te vertellen. Ze kwamen er niet aan. Met hun laffe voetbal. Waarom luc werd gewisselt snap ik echt niet. Laat die jonge lekker staan. Deed het toch goed de eerste helft. Ik wordt er een beetje flauw, van die Cisse alleen scoren tegen roda. Gewoon weggegooid geld met zijn dikke teen. Ja en Fer mag ook gewisseld worden, speelt Fer onder zijn kunnen. Misschien is hij een beetje moe van al dat winkelen in de PC. Bruins deed het goed. Speelt steeds beter. Jammer dat we nergens meer aan meedoen en toch heb ik vertrouwen voor in de toekomst.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 23 september 2010 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 08:22 schreef Dieren het volgende:
Ondanks dat we hebben verloren, heb ik een goeie eerste helft gezien. Ze speelden gisteren wel goed. Dat hele roda had de eerste helft, niks te vertellen. Ze kwamen er niet aan. Met hun laffe voetbal. Waarom luc werd gewisselt snap ik echt niet. Laat die jonge lekker staan. Deed het toch goed de eerste helft. Ik wordt er een beetje flauw, van die Cisse alleen scoren tegen roda. Gewoon weggegooid geld met zijn dikke teen. Ja en Fer mag ook gewisseld worden, speelt Fer onder zijn kunnen. Misschien is hij een beetje moe van al dat winkelen in de PC. Bruins deed het goed. Speelt steeds beter. Jammer dat we nergens meer aan meedoen en toch heb ik vertrouwen voor in de toekomst.
Is er toch nog 1 met vertrouwen gelukkig
bram
 bram - donderdag 23 september 2010 - 08:46   quote  deeplink  
het is niet het gebrek aan een spits,het gebrek is dat de trainer niet voldoet
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 september 2010 - 08:49   quote  deeplink  
Het was wel lekker rustig opX
Els
 Els - donderdag 23 september 2010 - 08:50   quote  deeplink  
Op T ook, we delen lekker in de malaise
Dieren
 Dieren - donderdag 23 september 2010 - 08:56   quote  deeplink  
Lekker makkelijk om de trainer de schuld te geven. Eerst Mario Mario zingen en een t-shirt kopen met zijn kop er op en nu voldoet hij niet. Misschien moet je hem wat tijd gunnen. Er is veel veranderd vergeleken met vorig seizoen. Je hebt GIO, Makaay, Hofland en Landzaat niet meer in de groep. Die konden vorig jaar, de jonge jongens sturen, ondanks dat ze niet veel speelden waren ze wel belangrijk voor de groep. Hiermee moet je ook rekening mee houden.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 september 2010 - 08:57   quote  deeplink  
Ik zeg hup Mario
Milo
 Milo - donderdag 23 september 2010 - 09:08   quote  deeplink  
BEEN OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
plannetje
 plannetje - donderdag 23 september 2010 - 09:18   quote  deeplink  
tja wat moeten we hier allemaal mee ik hoop dat ze zondag 3 puntjes halen in nijmegen anders kom j echt in de gevarenzone! we zitten als een bokser in de hoek zonder bitje.....
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 23 september 2010 - 09:27   quote  deeplink  
Ik zeg godverredomme, wat een graf t$$^%$%#^$%$%! zooi!!! Niet te geloven dit!!

Gaat Fer weer zeker zeggen wat hij fout deed en dat nooit meer mag gebeuren.... Ik vind dat meneer nou eindelijk wel eens zijn (vice)aanvoerderschap waar mag maken en anders inleveren die band. Speelde veel te slap. Mokotjo was een aangename verrassing. Vooral die pass, dat lobje. Prachtig.
MMM
 MMM - donderdag 23 september 2010 - 10:15   quote  deeplink  
Wat een wisselbeleid ook weer van onze coach! Hoe maak ik een talent kapot? Door Castaignos in de rust al te wisselen voor onze teen.. Heeft 1 bal goed geraakt en dat was 't doelpunt. Smolov, geniale assist maar verder? DRAMA! Waarom De Vrij eruit en niet Leerdam?

Over Leerdam en Schaken, die penalty's.. Niet eens op het doel, ongelooflijk...

En was Fer onze nummer 1 penaltynemer? Dacht Bruins, waren toch afspraken over gemaakt?
Koos-C
 Koos-C - donderdag 23 september 2010 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 10:15 schreef MMM het volgende:
Wat een wisselbeleid ook weer van onze coach! Hoe maak ik een talent kapot? Door Castaignos in de rust al te wisselen voor onze teen.. Heeft 1 bal goed geraakt en dat was 't doelpunt. Smolov, geniale assist maar verder? DRAMA! Waarom De Vrij eruit en niet Leerdam?

Over Leerdam en Schaken, die penalty's.. Niet eens op het doel, ongelooflijk...

En was Fer onze nummer 1 penaltynemer? Dacht Bruins, waren toch afspraken over gemaakt?
Nou, en die Bruins schoot hem goed in tijdens de penaltyserie..
Leerdam speelde een prima wedstrijd!
gekzat
 gekzat - donderdag 23 september 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Even over Fer

Tegen de belgen laatste minuut mist hij vanaf de doellijn
Tegen 0-20 laat hij de jong lopen
Gisteren penalty missen

Loopt al een tijdje als een zoutzak op het veld. Wanneer gaat hij weer opleven?

En maar blij zijn als hij zijn contract open breekt en bijtekent
Milo
 Milo - donderdag 23 september 2010 - 10:50   quote  deeplink  
Hoe fer kijkt zo speelt hij ook!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 september 2010 - 10:52   quote  deeplink  
Alsof ie moet poepen?
Milo
 Milo - donderdag 23 september 2010 - 10:57   quote  deeplink  
ja slomme vent zeg! en dat is reserve aanvoerder! bloed sweet en tranen en niks anders!
MMM
 MMM - donderdag 23 september 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 10:19 schreef Koos-C het volgende:

[..]

Nou, en die Bruins schoot hem goed in tijdens de penaltyserie..
Leerdam speelde een prima wedstrijd!
Leerdam kan er niet veel van. De Vrij is wel wat beter dus die laat je staan.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - donderdag 23 september 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 september 2010 - 23:34 schreef Marco12345 het volgende:
Als je goed gekeken hebt dan zag je dat Schaken zich de tyfus liep en veel vuil werk opknapte, hij probeerde daarnaast ook aanvallend een rol te vervullen. Het is ook zeker mijn speler niet maar die jongen heeft echt niet slecht gespeeld. Smolov en Bruins bijvoorbeeld wel.
smolov gaf een geweldige pass op cisse waardoor het doelpunt viel..die jongen is echt niet slecht
MMM
 MMM - donderdag 23 september 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Die Schaken kan er helemaal niks van.
craven
 craven - donderdag 23 september 2010 - 19:20   quote  deeplink  
schaakmat?
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 19:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Die Schaken kan er helemaal niks van.
+1...
R()b
 R()b - donderdag 23 september 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Schaken haalt nog niet eens z'n Vvv Niveau!!
Idd Schaken loopt zich de tyfus!
Dat is ook het enige wat hij kan hard rennen!
Hij weet alleen niet waarheen, waarom, of waarvoor.
Kan je beter Usain Bolt (ja ik val in herhaling) op die rechterkant zetten , die zal het niet slechter doen.
Bruins heeft ook fouten in zijn spel ja , maar vindt ik persoonlijk 1 van de uitblinkers tot nu toe.
MMM
 MMM - donderdag 23 september 2010 - 19:48   quote  deeplink  
Eerder dit seizoen in het duel met Vitesse (4-0) kregen Luigi Bruins en Georginio Wijnaldum ruzie over wie de strafschop mocht nemen. Wijnaldum won het geschil en scoorde van elf meter. Beide spelers waren nu niet in beeld voor het nemen van de kapitale strafschop. De jonge debutant Jerson Cabral deed nog wel een poging, maar dat vond Fer te gortig. Onbezonnenheid van de jeugd, zo meende de dynamische middenvelder, zelf amper een jaar ouder dan Cabral.

Geen vaste afspraken
,,We hebben geen vaste afspraken wie er bij ons een strafschop neemt'', zei Fer, bij absentie van de geblesseerde Ron Vlaar voorlopig de captain van Feyenoord. ,,Wie lekker in de wedstrijd zit en een goed gevoel heeft, mag hem nemen. In deze situatie vond ik dat ik het moest doen. Maar de keeper van Roda JC stopte hem helaas. Dus was die strafschop niet goed ingeschoten door mij.''

Wat een idioot...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door MMM --
R()b
 R()b - donderdag 23 september 2010 - 19:55   quote  deeplink  
Van Dijk moet hem nemen KLAAR!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 23 september 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 19:48 schreef MMM het volgende:
Eerder dit seizoen in het duel met Vitesse (4-0) kregen Luigi Bruins en Georginio Wijnaldum ruzie over wie de strafschop mocht nemen. Wijnaldum won het geschil en scoorde van elf meter. Beide spelers waren nu niet in beeld voor het nemen van de kapitale strafschop. De jonge debutant Jerson Cabral deed nog wel een poging, maar dat vond Fer te gortig. Onbezonnenheid van de jeugd, zo meende de dynamische middenvelder, zelf amper een jaar ouder dan Cabral.

Geen vaste afspraken
,,We hebben geen vaste afspraken wie er bij ons een strafschop neemt'', zei Fer, bij absentie van de geblesseerde Ron Vlaar voorlopig de captain van Feyenoord. ,,Wie lekker in de wedstrijd zit en een goed gevoel heeft, mag hem nemen. In deze situatie vond ik dat ik het moest doen. Maar de keeper van Roda JC stopte hem helaas. Dus was die strafschop niet goed ingeschoten door mij.''

Wat een idioot...
Jij bent idioot! Weet je waarom? Omdat jij elk seizoen verschillende spelers aan het afkraken bent! Niet alleen dit rampjaar maar jongens als Bruins, Schaken, Timmer, Fer en nog vele anderen waren geen slechte jongens, maar jij hebt liever een populist als Babovic. Ik geil ook op hem maar ik kom niet tot een orgasme!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 september 2010 - 19:59   quote  deeplink  
Slap geouwehoer: Been weg, oprotten etc. Alternatieven kosten veel meer geld. Been was eerst een held, nu niet meer?
MMM
 MMM - donderdag 23 september 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 19:56 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Jij bent idioot! Weet je waarom? Omdat jij elk seizoen verschillende spelers aan het afkraken bent! Niet alleen dit rampjaar maar jongens als Bruins, Schaken, Timmer, Fer en nog vele anderen waren geen slechte jongens, maar jij hebt liever een populist als Babovic. Ik geil ook op hem maar ik kom niet tot een orgasme!!!!
Jij bent een idioot. Met je fantastische topic na de Klassieker bijvoorbeeld, trots op Feyenoord.. Sodemieter op man debiel.

Timmer geen slechte jongen noemen HAHAHAHA, als je dit in mijn gezicht zou zeggen zou ik je zo hard uitlachen. Maar ik neem het je niet kwalijk, je bent nog jong en heb geen goede keeper gezien in het Feyenoord shirt de afgelopen jaren. Bruins was waardeloos de afgelopen jaren, speelt dit seizoen redelijk. Schaken kan er geen reet van. Fer speelt dit seizoen dramatisch en uit teveel zijn liefde voor zijn 020 vriendjes.

quote:
De jonge debutant Jerson Cabral deed nog wel een poging, maar dat vond Fer te gortig. Onbezonnenheid van de jeugd, zo meende de dynamische middenvelder, zelf amper een jaar ouder dan Cabral.
Hahaha, ja hoor.

quote:
Geen vaste afspraken
,,We hebben geen vaste afspraken wie er bij ons een strafschop neemt''
Verstandig Feyenoord!

quote:
In deze situatie vond ik dat ik het moest doen. Maar de keeper van Roda JC stopte hem helaas. Dus was die strafschop niet goed ingeschoten door mij.''
Joh.

Domme uitspraken dus van Fer, dus is het een idioot ja.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door MMM --
craven
 craven - donderdag 23 september 2010 - 20:04   quote  deeplink  
de Goey/dudek helden
MMM
 MMM - donderdag 23 september 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 20:04 schreef craven het volgende:
de Goey/dudek helden
Voor zijn tijd.. Maar eens uiteraard.
craven
 craven - donderdag 23 september 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 20:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Voor zijn tijd.. Maar eens uiteraard.
haha weet ik
Quiroz
 Quiroz - donderdag 23 september 2010 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 20:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Jij bent een idioot. Met je fantastische topic na de Klassieker bijvoorbeeld, trots op Feyenoord.. Sodemieter op man debiel.
Wat had jij dan verwacht dat we wonnen met 7-0? We hebben er iig flink voor gestreden!

quote:

Timmer geen slechte jongen noemen HAHAHAHA, als je dit in mijn gezicht zou zeggen zou ik je zo hard uitlachen. Maar ik neem het je niet kwalijk, je bent nog jong en heb geen goede keeper gezien in het Feyenoord shirt de afgelopen jaren.
Heb ik gezegd dat Timmer een slechte keeper was? T was een geweldige jongen met een geweldige mentaliteit die een klasse beter is dan de keepers die we nu hebben!

quote:
Bruins was waardeloos de afgelopen jaren, speelt dit seizoen redelijk. Schaken kan er geen reet van. Fer speelt dit seizoen dramatisch en uit teveel zijn liefde voor zijn 020 vriendjes.
Hier reageer ik niet eens meer op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door Quiroz --
R()b
 R()b - donderdag 23 september 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 20:04 schreef craven het volgende:
de Goey/dudek helden
Zoetebier :D
MMM
 MMM - donderdag 23 september 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 20:08 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat had jij dan verwacht dat we wonnen met 7-0? We hebben er iig flink voor gestreden!

[..]

Heb ik gezegd dat Timmer een slechte keeper was? T was een geweldige jongen met een geweldige mentaliteit die een klasse beter is dan de keepers die we nu hebben!

[..]

Hier reageer ik niet eens meer op.
Pfff flink gestreden, ja de laatste 15 minuten. Poeh poeh, knap hoor van onze jongens! Nog naar de training gegaan maandag? Jongens bedankt voor de inzet, helden!

Leuk dat Timmer een geweldige jongen was. Heb liever een klootzak in het doel staan die ballen pakt. Onzin, van Dijk is nog steeds beter dan Henk.

Mooi dat je er verder niet op wilt reageren, teken dat je uitgeluld ben. Fijn!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Roda JC (22-09-2010 20.45) 1-1 Roda JC wns

0.0089230