|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Sorry Quiroz maar die Schaken kan er toch echt helemaal niks van? Die gaat nog geen lantaarnpaal voorbij hoor. Dan zie ik nog liever Smolov als valse rechtsbuiten, een beetje als Kuyt in NL elftal. Liep eerste helft tegen het schorriemorrie ook best aardig... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Pfff flink gestreden, ja de laatste 15 minuten. Poeh poeh, knap hoor van onze jongens! Nog naar de training gegaan maandag? Jongens bedankt voor de inzet, helden!
Leuk dat Timmer een geweldige jongen was. Heb liever een klootzak in het doel staan die ballen pakt. Onzin, van Dijk is nog steeds beter dan Henk.
Mooi dat je er verder niet op wilt reageren, teken dat je uitgeluld ben. Fijn! De gemiddelde leeftijd is amper 19 jaar en jij gaat janken dat ze het 020 niet lastig genoeg hebben gemaakt, spoor je wel man.
van Dijk beter dan Henk? hahahahahhahahahahahahaha
Nee, ik reageer er niet op omdat ik geen zin heb om een nutteloze discussie te voeren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:12 schreef Quiroz het volgende:van Dijk beter dan Henk? hahahahahhahahahahahahaha Nee, ik reageer er niet op omdat ik geen zin heb om een nutteloze discussie te voeren. Van Dijk is beter dan Timmer ja. Als je dat niet ziet zou ik maar eens naar een Nederlandse opticien gaan. Het enige wat minder is van Rob, zijn de uittrappen. Verder is hij sowieso in de lucht vele malen beter en dat op zijn 41e.
Nee, je bent uitgeluld. Geeft niks knulletje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Een schizofreen is nooit alleen ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:12 schreef sterski010 het volgende:Sorry Quiroz maar die Schaken kan er toch echt helemaal niks van? Die gaat nog geen lantaarnpaal voorbij hoor. Dan zie ik nog liever Smolov als valse rechtsbuiten, een beetje als Kuyt in NL elftal. Liep eerste helft tegen het schorriemorrie ook best aardig... Die jongen valt niet te redden.. Hij vond Kolkka ook nog goed denk ik.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:14 schreef MMM het volgende:[..] Van Dijk is beter dan Timmer ja. Als je dat niet ziet zou ik maar eens naar een Nederlandse opticien gaan. Het enige wat minder is van Rob, zijn de uittrappen. Verder is hij sowieso in de lucht vele malen beter en dat op zijn 41e. Nee, je bent uitgeluld. Geeft niks knulletje. Uittrappen? Wat dacht je van reflex? Van afstand is van Dijk idd aardig, en daar dankt ie alles aan, maar van dichtbij ist een makkie om m te verschalken. Of waren die goals tegen NAC nou zo moeilijk? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:16 schreef Quiroz het volgende:[..] Uittrappen? Wat dacht je van reflex? Van afstand is van Dijk idd aardig, en daar dankt ie alles aan, maar van dichtbij ist een makkie om m te verschalken. Of waren die goals tegen NAC nou zo moeilijk? Reflex? Niks mis mee bij Rob, nog altijd beter dan Timmer. Gisteren heeft hij een wereldpartij gekeept, ballen uit de kruising gehaald. Prachtig.
Goals bij nak uit waren niet de schuld van Rob. Bij de 1-0 liet bijvoorbeeld jouw held Ruben Schaken zijn mannetje lopen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:17 schreef MMM het volgende:[..] Reflex? Niks mis mee bij Rob, nog altijd beter dan Timmer. Gisteren heeft hij een wereldpartij gekeept, ballen uit de kruising gehaald. Prachtig. Goals bij nak uit waren niet de schuld van Rob. Bij de 1-0 liet bijvoorbeeld jouw held Ruben Schaken zijn mannetje lopen. Timmer was een fantastische lijnkeeper je lult zoals gewoonlijk weer eens onzin. Sinds wanneer is Schaken mijn held? Het enige wat ik m nageef is dat ie stinkend zijn best doet, maar vertel mij is wat Schaken niet heeft en Babovic wel. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:19 schreef Quiroz het volgende:[..] Timmer was een fantastische lijnkeeper je lult zoals gewoonlijk weer eens onzin. Sinds wanneer is Schaken mijn held? Het enige wat ik m nageef is dat ie stinkend zijn best doet, maar vertel mij is wat Schaken niet heeft en Babovic wel. Potjes tegen Arsenal in de Champion's League... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ja als toeschouwer. Niet lullig bedoeld, maar je mag voor de verandering ook wel een keer een andere mening dan MMM hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:19 schreef Quiroz het volgende:[..] Timmer was een fantastische lijnkeeper je lult zoals gewoonlijk weer eens onzin. Sinds wanneer is Schaken mijn held? Het enige wat ik m nageef is dat ie stinkend zijn best doet, maar vertel mij is wat Schaken niet heeft en Babovic wel. Jij lult zoals gewoonlijk weer onzin, kom nooit eens wat verstandigs tegen van je.. Leuk zo'n lijnkeeper die je het hele seizoen alleen maar punten heeft gekost, waardeloze keeper. Vreselijk.
Aha Ruben Schaken, hij doet zijn best.. Haal dan maar een rechtsbuiten uit de jeugd, die doet ook zo'n best en daar heb je misschien later nog wat aan. Of gewoon Gini rechts en Cabral links.
Schaken heeft alleen meer snelheid dan Babovic, verder is hij op geen enkel vlak beter dan de Baab. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:23 schreef Quiroz het volgende:[..] Ja als toeschouwer. Niet lullig bedoeld, maar je mag voor de verandering ook wel een keer een andere mening dan MMM hebben. great minds think alike... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stoer hoor om het aan te passen in een discussie en op de rest niet te reageren. Uitgeluld dus, groetjes!
Quiroz is de broer van Schaken, weten we dat ook weer. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:38 schreef MMM het volgende:Stoer hoor om het aan te passen in een discussie en op de rest niet te reageren. Uitgeluld dus, groetjes! Quiroz is de broer van Schaken, weten we dat ook weer. Heel sneu dit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij bent zeer sneu ja. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Een discussie met jou is op voorhand al kanloos, en waarom reageer jij alleen op Schaken en Henk dan? Ik heb namelijk ook nog iets over Feyenoord-Ajax gezegd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:42 schreef Quiroz het volgende:[..] Een discussie met jou is op voorhand al kanloos, en waarom reageer jij alleen op Schaken en Henk dan? Ik heb namelijk ook nog iets over Feyenoord-Ajax gezegd. Een discussie voor jou met mij is bij voorhand al kansloos voor je omdat je eigenlijk zelf weet dat je alleen maar onzin verkondigd.
quote:De gemiddelde leeftijd is amper 19 jaar en jij gaat janken dat ze het 020 niet lastig genoeg hebben gemaakt, spoor je wel man. Nee, ik jank niet maar reageer op jouw fantastische topic! Oh oh wat hebben ze hard gewerkt, JA HET LAATSTE KWARTIER. En dan durf jij een topic te maken.. Ongelooflijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:44 schreef MMM het volgende:[..] Nee, ik jank niet maar reageer op jouw fantastische topic! Oh oh wat hebben ze hard gewerkt, JA HET LAATSTE KWARTIER. En dan durf jij een topic te maken.. Ongelooflijk De gemiddelde leeftijd is amper 19 jaar en jij gaat janken dat ze het 020 niet lastig genoeg hebben gemaakt, spoor je wel man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:46 schreef Quiroz het volgende:[..] De gemiddelde leeftijd is amper 19 jaar en jij gaat janken dat ze het 020 niet lastig genoeg hebben gemaakt, spoor je wel man. Nee, ik jank niet maar reageer op jouw fantastische topic! Oh oh wat hebben ze hard gewerkt, JA HET LAATSTE KWARTIER. En dan durf jij een topic te maken.. Ongelooflijk |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
De gemiddelde leeftijd is amper 19 jaar en jij gaat janken dat ze het 020 niet lastig genoeg hebben gemaakt, spoor je wel man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wees maar trots dat onze helden de laatste 15 minuten gestreden hebben tegen de neuzen! 75 minuten daarvoor geen passie/strijd gezien. Verliezen kan maar niet zonder strijd. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Zo veel scheelde dat niet tussen de kneuzen en ons aan leeftijd hoor. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Toen jij bij je amateurclub 17 was vrat jij natuurlijk wél het gras op tegen hoofdklassers! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Goede vergelijking ja! Ga zo door, je maakt echt indruk op het hele forum! Wat een debiel ben je ook..
|
|
|
|
ar
|
|
|
waar gaat dit over boys.doe es normaal |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Dat heet het ventileren van woede, ieder op zijn eigen manier. Nix mis mee, beter als opkroppen. Daar krijg je namelijk ziektes van... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:50 schreef MMM het volgende:Wees maar trots dat onze helden de laatste 15 minuten gestreden hebben tegen de neuzen! 75 minuten daarvoor geen passie/strijd gezien. Verliezen kan maar niet zonder strijd. Ja ik heb ook geen dodelijke duels gezien hoor , maar misschien zat ik naar een andere wedstrijd te kijken. Strijd is een breed begrip merk ik wel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Met zoetebier begon het verval van de Feyenoord keepers, wat een maf kut was dat. Vanaf dat moment heeft geen jonge keeper meer een kans gehad. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 10:27 schreef hotjumper het volgende:Met zoetebier begon het verval van de Feyenoord keepers, wat een maf kut was dat. Vanaf dat moment heeft geen jonge keeper meer een kans gehad. Haha UEFA cup held man !! Er gleden altijd veel mensen uit over de spuug en kwijl van Zoetebier. Dat was zijn 5 meter verdediging. |
|
|
|