|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Heeft Beenhakker fout gedaan door Pluim van Vitesse toch niet te halen hij was voor feyenoord transfervrij. Hij zou perfect de spitsenrol kunnen inemen . |
|
|
|
|
bram
|
|
|
leo had die rus moeten halen die nu bij ado speelt,is hem aangeboden maar leo vond het niks. |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Voor ons allemaal makkelijk oordelen nu we ze zien voetballen. |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Neemt overigens niet weg dat Pluim dat wel zou kunnen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hij schiet er eentje in en nu is het de gewenste versterking voor feyenoord? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
Echt... iedereen loopt hier lekker makkelijk iedereen de schuld te geven. Dan doet been het fout, daarna weer beenhakker, of dan is het wel weeer s gudde. Wat kan je beenhakker verwijten... hij heeeft helemaaal geen cent om uit te geven.. daarna heeft ie nog een laag salarisplafond.. Dusjaa wat kan je dan nog? ik hoop dat de mensen van dit forum ooit nog s een x als TD bij Feyenoord komen te zitten. Kunne we hun ook de schuld geven van alles wat ze doen! laten we nou maar gewoon afwachte, ooit komen we dr wel! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik denk dat we best trots mogen zijn dat we niet dik verloren hebben gisteren. als je heel realistisch bent, kan je stellen dat met wat kan, beenhakkert en been het niet eens zo beroert doen. noem een paar goeie namen op die het beter kunnen en ook willen. en betaald kunnen worden ook nog. lekker houden deze selectie.. als je goed kan vangen wat verkopen. en investeren in de jeugd. 3 jaar accepteren dat we echt in de rechter rij gaan eindigen.. en erna weer goed voorstaan om weer mee te kunnen doen voor meer |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
beenhakker oprotten! judas! weer negatief in het nieuws! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 08:48 schreef rv1992 het volgende:Echt... iedereen loopt hier lekker makkelijk iedereen de schuld te geven. Dan doet been het fout, daarna weer beenhakker, of dan is het wel weeer s gudde. Wat kan je beenhakker verwijten... hij heeeft helemaaal geen cent om uit te geven.. daarna heeft ie nog een laag salarisplafond.. Dusjaa wat kan je dan nog? ik hoop dat de mensen van dit forum ooit nog s een x als TD bij Feyenoord komen te zitten. Kunne we hun ook de schuld geven van alles wat ze doen! laten we nou maar gewoon afwachte, ooit komen we dr wel! Voor het geld dat ie verdient, doe ik het wel, kom ik mijn beleid elke week wel uitleggen in de legioenzaal. En je kan er 100% zeker van zijn dat ik nooit in een Joden-shirt heb gelopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 10:54 schreef hotjumper het volgende:[..] Voor het geld dat ie verdient, doe ik het wel, kom ik mijn beleid elke week wel uitleggen in de legioenzaal. En je kan er 100% zeker van zijn dat ik nooit in een Joden-shirt heb gelopen. Kan ik ook doen! Voor zelfs minder. En ik kan je 100% garanderen dat ik ooit een joden-shirt volledig heb volgescheten. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Kan ik ook doen! Voor zelfs minder. En ik kan je 100% garanderen dat ik ooit een joden-shirt volledig heb volgescheten. met of zonder jood in dat shirt? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
2 thumbs up for beenhakkert!!! leo///held leonardo///held leonard///held.. het moet in de naam zitten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zonder, maar ik heb m daarna netjes teruggelegd in zn kast, dus wie weet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 11:24 schreef obiku010 het volgende:2 thumbs up for beenhakkert!!! leo///held leonardo///held leonard///held.. het moet in de naam zitten.. nee want dan had jij wel verstandelijk gehandicapt in je naam zitten... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Is dat zo? Is hij aangeboden??? Die Rus had ik er erg graag bij gehad... Geen technisch wonder, maar wel het type dat een wedstrijd kan openbreken (met zijn blote handen als het moet) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 11:41 schreef Pietje1 het volgende:[..] Is dat zo? Is hij aangeboden??? Die Rus had ik er erg graag bij gehad... Geen technisch wonder, maar wel het type dat een wedstrijd kan openbreken (met zijn blote handen als het moet) yep klopt als een bus, leo vond hem niks! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hmmm dan zeg ik: Ja, Beenhakker heeft fout gedaan... |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Hoe dat gegaan was met Pluim was gewoon een lachertje
Ze dachten dat hij linksbenig was toen ze met hem in gesprek gingen!!! hahah goed gescout hoor. Ongelofelijk. En toen namen ze maar Auassar. Die is WEL linksbenig. Alleen kan hij niet voetballen en Pluim wel.. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Pluim had bijna bij Feyenoord gevoetbald dan hadden we een extra spits. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pluim is een goede voetballer. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Eens en erg dom van Leo!! |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: volgens mij is die rus nooit aangeboden aan leo dit is gewoon lulkoek |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geloof het ook niet. Nooit eerder gelezen. Bewijzen graag. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als ie in de eerste 4 wedstrijden dan niet had gescoord was ie meteen een miskoop. Kan je net zo goed Smolov houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens mij ook niet want het is een Slowak... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Welke bedoel je: de speler van Ado of de speler die is aangeboden aan Beenhakker? |
|
|
|