|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Hanegem: "Feyenoord speelt met handrem" (FCupdate.nl)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Van Hanegem: 'Feyenoord speelt met handrem'
Willem van Hanegem laat naar aanleiding van de klassieker tegen Ajax zijn licht schijnen over het spel van Feyenoord. De Kromme, die als speler en trainer aan de Rotterdamse club verbonden was, zou graag zien dat de Kuipbewoners 'wat avontuurlijker' gaan voetballen.
"Ik vind de ploeg te afwachtend spelen, te veel met de handrem erop", aldus Van Hanegem in zijn cloumn voor het AD. "Iedereen roept maar dat het materiaal niet goed is en dat ze wel eens in het rechterrijtje van de Eredivisie terecht zouden kunnen komen. Maar daarmee doe je die jongens tekort. Ze hebben meer in huis dan iedereen misschien denkt. Dan moet je ze wél de kans geven om te voetballen. En ze niet een peer naar voren laten geven en hopen dat Wijnaldum in zijn eentje voorin iets kan uitrichten. Ze moeten het samen doen."
Van Hanegem benadrukt dat zijn woorden geen aanval zijn op trainer Mario Been. "Dat slaat nergens op. Ik vind Mario een goed ventje. Hij moet Feyenoord ook laten spelen zoals hij wil. Maar Mario was vroeger als speler een avonturier. Ik vind het jammer dat hij zijn ploeg nu ook niet wat avontuurlijker laat spelen. Wat heb je te verliezen? De verwachtingen zijn nu toch niet zo hoog." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oppassen met jonge jongens en avontuurlijk spelen. Krijg je vuur van en veel doelpunten tegen. Speldiscipline is van groot belang! |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Ben het wel eens met Willem, er valt niet zo veel te verliezen. Laat ze maar met hun hart voetballen en dan zien we wel waar het schip strand. Zoals het nu gaat levert het te weinig op.En top 5 klassering is nog steeds mogelijk. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
beste stuurlui staan aan wal |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: vaak wel ja, zeker nu, met die crisis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zeg dat na een dag zuigen en zeiken op alles en iedereen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: En de slechtste hier op het forum, Sander 12345 heettie |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Staat 'ie ook aan wal? |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
geen handrem maar een lege accu |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dus je accu leeg, EN je staat aan wal. Rot voor je.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 september 2010 door Els -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zal ook nog wel lager wal zijn. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
topic ging over........aan lager wal geraakte stuurlui |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je bent gewoon een jood of Spartaan die een harde krijgt van het zeiken op Feyenoord |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
moet je bij van hanegem zijn ik heb het alleen over stuurlui die in de ww zitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha gek maar ik vind deze grappig,doet mij denken aan iemand van de Chari & Jozo holding.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jezug ga nou toch eens gewoon dood man! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Maar wel langzaam als het kan. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, ja we hebben al medeleven getoond. Rot voor je. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
van Hanegemt heeft makkelijk lullen vanaf de zijlijn die gozert moet gewoon lekkert zijn mond houden en iedereen zijn werk laten doen. |
|
|
|
|
Sander12345
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die operatie heeft ook niet geholpen, he. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Van Hanegem heeft gelijk, wat hebben we te verliezen. Wat meer risico mag wel genomen worden, dan ga je strijdend ten onder of lachend winnend van het veld. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 21:43 schreef Ronneke het volgende:Van Hanegem heeft gelijk, wat hebben we te verliezen. Wat meer risico mag wel genomen worden, dan ga je strijdend ten onder of lachend winnend van het veld. Van Hanegem heeft inderdaad gelijk. Juist met jonge spelers is het makkelijker om aanvallend te spelen. Bovendien heeft Willem recht van spreken; onder zijn trainerschap werd er voor het laatst door Feyenoord echt aanvallend gespeeld! (Ja, zo oud ben ik al). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 21:43 schreef Ronneke het volgende:Van Hanegem heeft gelijk, wat hebben we te verliezen. Wat meer risico mag wel genomen worden, dan ga je strijdend ten onder of lachend winnend van het veld. Zit zeker wat in maar dan het liefst met alleen echte eigen jeugd.. Laat ze dit seizoen maar mannen worden... |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Dat worden ze niet zolang ze profvoetballer zijn volgens mij... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik vind Wijnaldum een mooi voorbeeld voor de rest.. Die doet er in iedergeval fysiek erg zijn best voor en scoor je bij mij al een dikke voldoende. Wil het voetballend niet zo lukken dan kan je altijd nog sleuren en werken!! |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Mee eens. Ook dat relletje met vd Wiel was heel nuttig. Ik hoop dat Wijnaldum dat bewust deed. De Kuip kwam toen weer tot leven. Dat was precies wat Feyenoord nodig had. Was een beetje een Tomasson-actie. |
|
|
|
|
een echte feyenoorde
|
|
|
wat zijn jullie een stelletje flapdrollen als 1 goede trainer was was dat willem wel dus hou jullie stomme koppen dicht en laat ze lekker los voetballen kijk maar die tomasson die klap loper kost allen maar geld en is altijd geblesseerd maar voor denemarken kan die idoot wel voetballen en daar na is hij weer geblesseerd wat een beleid |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 22:06 schreef Jeli het volgende:Mee eens. Ook dat relletje met vd Wiel was heel nuttig. Ik hoop dat Wijnaldum dat bewust deed. De Kuip kwam toen weer tot leven. Dat was precies wat Feyenoord nodig had. Was een beetje een Tomasson-actie. Wat mis ik Tomasson, fantastische speler. Zelfs vorig jaar nog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 22:06 schreef Jeli het volgende:Mee eens. Ook dat relletje met vd Wiel was heel nuttig. Ik hoop dat Wijnaldum dat bewust deed. De Kuip kwam toen weer tot leven. Dat was precies wat Feyenoord nodig had. Was een beetje een Tomasson-actie. Ja idd ,Tomasson nam hem vorig jaar ook aardig op sleeptouw dus wie weet jeli |
|
|
|
|
een echte feyenoorde
|
|
|
hoeveel wedstrijden heeft hij nu al gespeeld en hoeveel vorig jaar reken maar uit het eerst gewoon een opmaker |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 20 september 2010 - 22:08 schreef een echte feyenoorde het volgende:wat zijn jullie een stelletje flapdrollen als 1 goede trainer was was dat willem wel dus hou jullie stomme koppen dicht en laat ze lekker los voetballen kijk maar die tomasson die klap loper kost allen maar geld en is altijd geblesseerd maar voor denemarken kan die idoot wel voetballen en daar na is hij weer geblesseerd wat een beleid Speelt niet meer voor het nationale team. Is voor altijd een held, in zijn tijd was Willem een top trainer. Die tijd is geweest, helaas. |
|
|
|
|
Germen
|
|
|
wat een gelul van, Van Hanegem, Mario heeft al voor de wedstrijd tegen 020 al verteld dat hij strijd en passie wou zien!! dus als hij nu zegt dat we spelen met een handrem, ligt dat niet aan Been maar aan de jonge jongens. en persoonlijk vind ik dit heel kwalijk dat zo^n man als Willem van Hanegem dit zegt! kan sommige wel zeggen hij heeft een Feyenoord hard, maar op deze manier laat hij juist zien dat dat niet zo is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Idd is de druk op die jonge jongens behoorlijk bij zo'n wedstrijd. Vond ze dan ook verkrampt spelen. Dat was de handrem. Willem is een monument, moet ie vooral ook blijven. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Inderdaad... was. Laten we dat onthouden en verder gaan met wat we hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Willem is de enige andere die ik eventueel op de plaats van been zou willen zien. Ik ben het eens wat betreft de handrem. Liever met 4-3 verliezen dan met 1-0 verliezen!! Of andersom natuurlijk!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 12:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:Willem is de enige andere die ik eventueel op de plaats van been zou willen zien. Ik ben het eens wat betreft de handrem. Liever met 4-3 verliezen dan met 1-0 verliezen!! Of andersom natuurlijk!! 4-3 winnen neem ik aan. Maar dat wil iedereen...
Het gaat er om dat Willem niet de juiste trainer is voor Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kan je niet over oordelen zolang hij er niet zit. Hij maakte toen ook van niets, iets! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Heb je hem niet gezien bij zijn vorige 3 clubs? Hij bakte er helemaal niets van. Niemand begrijpt hem omdat hij zijn muil niet open doet. In de tijd dat voetballers nog voor een warme maaltijd en een rood witte fiets kwamen voetballen was dat prima, maar nu werkt dat gewoon niet meer. Erg jammer, maar helaas. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eerst zien bij Feyenoord en dan geloven!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
liever niet. Laat Been maar eens de tijd krijgen. We riepen allemaal vorig jaar laat Been 3-4-5 jaar staan om iets op te bouwen en nu zijn we dat al weer vergeten omdat het wat minder gaat... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kansloze opstellingen en wissels???????? Vond ik al eerder en nu nog steeds. Hij moet zijn ogen eens open doen! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik ga er van uit dat hij elke training goed oplet hoe de spelers zijn en waar ze het best spelen. Ik weet dat niet omdat ik niet bij de trainingen ben. Ik heb natuurlijk ook wel mijn voorkeuren, maar voorlopig heb ik vertrouwen in Been. Ik hoop alleen dat hij zijn lange tenen wat intrekt... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik geef hem het voordeel van de twijfel vanwege zijn Feyenoordhart. Ik vind wel dat er europees voetbal gehaald moet worden en anders exit Mario. Eventuele vervanging vind ik Pastoor of v. Hanegem! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 12:21 schreef Pietje1 het volgende:liever niet. Laat Been maar eens de tijd krijgen. We riepen allemaal vorig jaar laat Been 3-4-5 jaar staan om iets op te bouwen en nu zijn we dat al weer vergeten omdat het wat minder gaat... eens, maar vind ook wel dat WvH een punt heeft, . . . zie Feyenoord toch (te) vaak behoudend voetbal spelen, . . tikkie terug, . . te weinig tempo in het spel, op de een of andere manier krijgt Mario dat er (nog steeds) niet uit en dat vind ik toch wel jammer. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind ook dat ie nu de boel gewoon los moet gooien, laat die gasten maar lekker vrij spelen, spectakel in de Kuip |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
zeker, ik hoop ook dat dat gaat gebeuren. Ik wil alleen niet WvH als trainert. Been mag zeker wel adviezen aannemen. Want zoals vaak staat de beste stuurman aan wal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 23:44 schreef hotjumper het volgende:Ik vind ook dat ie nu de boel gewoon los moet gooien, laat die gasten maar lekker vrij spelen, spectakel in de Kuip Is niet eens een gekke gedachte. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Vooropgesteld dat ik absoluut fan ben van Mario, vind ik dat Willem wel een punt heeft. Voetballend zijn we zeker weten wel sterk, waarom dat verdedigen? Europees voetbal halen we misschien, maar als we reëel zijn, is de kans groter dat we dat niet eens gaan redden... Waarom dan niet het publiek wat meer vermaken en wie weet voetbal je iedereen van de mat? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 13:51 schreef Arie.Klooster het volgende:Vooropgesteld dat ik absoluut fan ben van Mario, vind ik dat Willem wel een punt heeft. Voetballend zijn we zeker weten wel sterk, waarom dat verdedigen? Europees voetbal halen we misschien, maar als we reëel zijn, is de kans groter dat we dat niet eens gaan redden... Waarom dan niet het publiek wat meer vermaken en wie weet voetbal je iedereen van de mat? Omdat het scorend vermogen achter blijft? |
|
|
|