|
|
chrissie
|
|
|
Jammer dat Ron dit soort uitspraken doet. Feyenoord heeft hem de kans gegeven van een lang herstel. Dat hij naar de toekomst wil kijken is tot daar aan toe maar breng het dan niet op deze manier naar buiten en toon respect voor onze club.. Had dit ook niet verwacht, maar idd clubliefde is ver te zoeken... En dan moet ik Bram en hotjumper aanvullen : RESPECT VOOR ANDRE BAHIA!! Nooit mopperen nooit klagen en heel veel clubliefde voor onze club! Trouwens Vlaar, ga maar hoor, je opvolger staat alweer klaar... dat lossen we wel op! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Vlaar klaagt toch ook niet? Hij geeft alleen aan dat hij verder wilt kijken. Jezus wat zijn we weer allemaal heiliger dan de paus. Als je in loondienst bent en een ander bedrijf komt om de hoek zeilen met meer salaris voor je ben je toch ook weg? Gio is toch ook altijd een Feyenoorder gebleven, maar heeft ook ontzettend zijn zakken gevuld elders. Logisch, laat die gasten. Als je 25 bent moet je ook die stap maken ander ben je straks te oud voor de top. Dit heeft niks met clubliefde te maken. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
vlaar is ook een profiteur net als de guzman |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vlaar///HELD
ik gun t m wel. En ons die 6M. EYPO |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij heeft gewoon gelijk. door de uitspraken dat we voorlopig niet aan de top komen zullen meer van onze betere spelers vertrekken en en minder andere goede spelers zin hebben om naar Feyenoord te komen!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Precies, we hebben toch het geld nodig, dus verkopen moeten we hoe dan ook. Dan liever de spelers die geld opbrengen. zijn we sneller van de schuld af en kunnen we weer gaan bouwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als eerste moet die klootzak van een beenhakker zijn smoel houden! voor dat wij spelers gaan afkraken, het begint altijd bij de oude man, bah! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat ben ik eens met Milo. Eerst werd er geen informatie gefilterd en nu teveel. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
leo is zich aan het indekken om weg te gaan |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Snap ik. Wat heb je als Technisch directeur bij Feyenoord te zoeken?? Je kan en je mag niets! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
HAHAAHAHA Vlaar zegt iets heel normaals en er wordt gelijk gedaan alsof hij per direct weg wil. Koste wat kost. En nu is hij opeens niet goed meer? Hij is de beste speler die we hebben!! Of willen jullie zeggen dat Fer of Wijnaldum dit seizoen zo lekker bezig zijn? Het is te hopen dat het gehele team in vorm is, want we zullen Vlaar op zijn positie gaan missen.
Hij denkt na over zn toekomst. Kom op, dan doen we toch allemaal? En hoe zou het komen dat hij zich zo'n zorgen maakt? Ik vind het niet gek na die uitspraken van Leo dat het linkerrijtje het hoogst haalbare is de komende 5 jaar! Wat een uitspraak. Zo jaag je spelers gewoon de Kuip uit.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
100% eens! Andere kant snap ik als Leo weg wil want hij kan en mag toch niets!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij had natuurlijk ook kunnen zeggen "ik wil samen met Feyenoord groeien naar de Nederlandse top"! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Eigenlijk ben je pas een goede TD als je met weinig tot niks toch een goed technisch beleid voert. Een TD moet niet alleen maar spelers halen hij is verantwoordelijk voor het complete technische beleid. Hij moet wel wat meer op de achtergrond blijven vind ik. Nergens is de TD zo nadrukkelijk aanwezig als bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zou ik ook niet op wachten. Als voetballer heb je een doel en dat is het hoogste bereiken wat er mogelijk is. Hij is nu 25 en kan daar bij Feyenoord niet nog jaren op wachten. Dat zou geen enkele Feyenoorder doen. GIO is ook naar het buitenland gegaan voor een grotere uitdaging. Ik zou het hem wel kwalijk nemen als hij in Nederland bleef! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 12:33 schreef Pietje1 het volgende:Eigenlijk ben je pas een goede TD als je met weinig tot niks toch een goed technisch beleid voert. Een TD moet niet alleen maar spelers halen hij is verantwoordelijk voor het complete technische beleid. Hij moet wel wat meer op de achtergrond blijven vind ik. Nergens is de TD zo nadrukkelijk aanwezig als bij Feyenoord. Komt ook door de hele situatie! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Hij denkt zich alleen maar in, je hoeft niemand te halen. Dat is ook al lang bekend. We zouden zelfs 1 a 2 spelers verkopen en met die gedachte zijn Schaken en Auassar gehaald. Als opvolgers voor Wijnaldum en Fer. Heeft Beenhakker zelf gezegd. En Beenhakker zou de selectie aanvullen met "gratis"krachten. Dat is gelukt.. En verder zouden we bouwen op onze eigen jeugd. Het enige wat niet gelukt is, is een nieuwe spits. Maar met Smolov Castaignos CIsse en Tomasson moet je in de Eredivisie ook wel aan de slag lijkt me.
Maar het begin is nu slecht en Beenhakker wil zich indekken lijkt het wel. Maar zulke negatieve uitspraken over Feyenoord motiveert geen spelers EN trekt geen spelers aan die vd zomer transfervrij zijn etc. ERG DOM |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij zou zo'n Vlaar moeten motiveren om de uitdaging aan te gaan om Feyenoord naar een hoger plan te tillen, maar al die td's reizen liever over de wereld om spelers te kopen voor de korte temijn. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 12:39 schreef hotjumper het volgende:Hij zou zo'n Vlaar moeten motiveren om de uitdaging aan te gaan om Feyenoord naar een hoger plan te tillen, maar al die td's reizen liever over de wereld om spelers te kopen voor de korte temijn. Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
3036
|
|
|
"ik kan niet op feyenoord blijven wachten" Mooie praat, Feyenoord moest wel een lange tijd op hem wachten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Precies je hebt helemaal gelijk , daarom Vlaar ook zo snel mogelijk verkopen. Ook Feyenoord moet namelijk naar de toekomst kijken. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Ik denk dat het voor vlaar en feyenoord een goede zaak is als vlaar voor een mooi bedrag verkocht kan worden. zoals hij zelf al zegt hij is 25 zn top nadert ik gun hem een succesvol buitenlands avontuur. Ik vind het mooi om te zien dat hij elke wedstrijd strijd en er kapot van is als feyenoord verliest! dus mensen die nu opeens gaan kankeren op hem moeten maar even goed nadenken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door FR-girl -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik vind de woordkeuze van Vlaar ongelukkig met name gezien het feit dat hij de kans heeft gekregen te herstellen van 2 zware blessures. Ook de timing is niet fijn maar het zal ook zo zijn dat er bij VI meer aandacht wordt gegeven aan dit punt. Vlaar is een goede speler en op zijn inzet valt niets aan te merken alleen heeft een verleden van blessures dus of hij zo makkelijk verkocht kan worden is de vraag. Het lijkt ook of hij zijn top bereikt heeft. Het lukt hem ook niet de ploeg op sleeptouw te nemen en zijn start in de competitie dit jaar is ook niet geweldig goed. Mijn idee is: elk aannemelijk bod voor deze jongen in de winterstop accepteren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 15:25 schreef FR-girl het volgende:Ik denk dat het voor vlaar en feyenoord een goede zaak is als vlaar voor een mooi bedrag verkocht kan worden. zoals hij zelf al zegt hij is 25 zn top nadert ik gun hem een succesvol buitenlands avontuur. Ik vind het mooi om te zien dat hij elke wedstrijd strijd en er kapot van is als feyenoord verliest! dus mensen die nu opeens gaan kankeren op hem moeten maar even goed nadenken. prachtig verwoord! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 15:25 schreef FR-girl het volgende:Ik denk dat het voor vlaar en feyenoord een goede zaak is als vlaar voor een mooi bedrag verkocht kan worden. zoals hij zelf al zegt hij is 25 zn top nadert ik gun hem een succesvol buitenlands avontuur. Ik vind het mooi om te zien dat hij elke wedstrijd strijd en er kapot van is als feyenoord verliest! dus mensen die nu opeens gaan kankeren op hem moeten maar even goed nadenken. Onzin, voor een verdediger is 25 jong, hij kan makkelijk nog twee of driejaar blijven en dan verkassen naar een buitenlandse subtopper en zijn zakken gaan vullen |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 12:05 schreef Milo het volgende:Als eerste moet die klootzak van een beenhakker zijn smoel houden! voor dat wij spelers gaan afkraken, het begint altijd bij de oude man, bah! Wat een gelul zeg..Wat zegt beenhakker nou wat we allemaal nog niet weten dan??Als je nog steeds denkt dat feyenoord bij de top hoort dan heb je toch echt een flink bord voor je kop... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 15:55 schreef Vnny het volgende:[..] Onzin, voor een verdediger is 25 jong, hij kan makkelijk nog twee of driejaar blijven en dan verkassen naar een buitenlandse subtopper en zijn zakken gaan vullen Lulkoek, hij heeft geen perspectief bij Feyenoord en dat weet iedereen. Hij wil om prijzen spelen in een andere competitie. 25 jaar is echt niet te jong, ook niet als verdediger. Ik geloof echt wel dat als hij speelt zich voor 100% inzet voor Feyenoord en ook Feyenoord in zijn hart heeft gesloten. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als vlaar weg wil moet ie lekker oprotten! zat andere helden.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ah als dat jozo / chari / sander / obiku / pauline / enz, enz weer niet is. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Zo gauw mogelijk verkopen, is de nieuwe aanvoerder, loopt gelijk naast z'n schoenen, pfff wat heeft ie nu gepresteerd. Denk dat de Vrij en eventueel Schenkelveld gelijkwaardig zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 18:46 schreef RedWhiteBlack het volgende:Zo gauw mogelijk verkopen, is de nieuwe aanvoerder, loopt gelijk naast z'n schoenen, pfff wat heeft ie nu gepresteerd. Denk dat de Vrij en eventueel Schenkelveld gelijkwaardig zijn. Niet overdrijven.. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: voorlopig zie ik weinig helden ........ |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Nieuwe helden zitten nu op de bank ( Castaignos, Cabral, Mokotjo)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door RedWhiteBlack -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 16:18 schreef Pietje1 het volgende:[..] Lulkoek, hij heeft geen perspectief bij Feyenoord en dat weet iedereen. Hij wil om prijzen spelen in een andere competitie. 25 jaar is echt niet te jong, ook niet als verdediger. Ik geloof echt wel dat als hij speelt zich voor 100% inzet voor Feyenoord en ook Feyenoord in zijn hart heeft gesloten. Als hij nu weg gaat dan komt hij pakweg bij een Engelse middenmoter terecht, dan ga je lekker om de prijzen mee doen.
De grootste club van Nederland er weer bovenop lijkt mij anders een mooi perspectief.
Wat zijn inzet betreft geloof ik je wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je zou ook kunnen zeggen: Feyenoord heeft hem voor de helft van zijn contract zien revalideren. Zou Ron ook iets tegenover kunnen stellen: Twee jaar erbij... Maar nee...Iedereen hogerop, iedereen meer verdienen. Ronnetje ook. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
opzouten met die gozer met zij 1000 blessures |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Mis die sander12345 hij had wel goed zicht op de huidige situatie |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Ik ben hier nieuw is dit een soort theekransje ? Het is hier net zo zoetsappig als de selectie met al die jaknikkers |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 02:03 schreef Germen het volgende:over Vlaar heb ik geen woorden voor. maar dat mensen van die achtelijke dingen over Beenhakker zeggen vind ik jammer. die man heeft gewoon gelijk, en als je dat naar buiten brengt kan het 2kanten opgaan of je verliest een paar spelers die er niet meer in geloven, of de jongens gaan nadenken en gaan eindelijk punten pakken Wat zou jij doen als je baas aankondigt dat er de komende jaren alles achteruit gaat zonder enig perspectief....? Ga je dan ook niet even nadenken over de toekomst? |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Dat wel, ja. Snel verkopen dus. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:15 schreef vries60 het volgende:[..] Wat zou jij doen als je baas aankondigt dat er de komende jaren alles achteruit gaat zonder enig perspectief....? Ga je dan ook niet even nadenken over de toekomst? Als ik zoveel van het bedrijf zou houden als van Feyenoord zou ik kijken wat we er aan kunnen doen om de boel weer op de rit te krijgen. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Ach je hebt toch niks aan die Vlaar hij is meestal geblesseerd laat hem lekker gaan voor 5 miljoen kunnen we een goeie spits halen. Heb Vlaar ook altijd: net niet gevonden bij ZA dachten ze ook zo |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:15 schreef vries60 het volgende:[..] Wat zou jij doen als je baas aankondigt dat er de komende jaren alles achteruit gaat zonder enig perspectief....? Ga je dan ook niet even nadenken over de toekomst? Krijgt ie niet betaald ofzo, als ik zolang als hij niet heb kunnen werken, wordt ik langzaam afgeserveerd.(afgekeurd) Mijnheer de voetballer krijgt een vorstelijk salaris doorbetaald, hoezo loyaliteit. En perspectief moeten de voetballers zelf creeren, door middel van zelf presteren, waardoor de resultaten vanzelf komen. Als je de ballen niet hebt om zelf aan de bak te gaan, zoek dan lekker een ander clubje. Bij een club die wel voor de prijzen speelt, mag ie blij zijn dat ie de reservebank haalt. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:24 schreef Dirkie het volgende:Ach je hebt toch niks aan die Vlaar hij is meestal geblesseerd laat hem lekker gaan voor 5 miljoen kunnen we een goeie spits halen. Heb Vlaar ook altijd: net niet gevonden bij ZA dachten ze ook zo Die 5 miljoen gaat direkt naar de aflossing van de schuld |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
ik bedoel helderziende blik |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:29 schreef RedWhiteBlack het volgende:[..] Krijgt ie niet betaald ofzo, als ik zolang als hij niet heb kunnen werken, wordt ik langzaam afgeserveerd.(afgekeurd) Mijnheer de voetballer krijgt een vorstelijk salaris doorbetaald, hoezo loyaliteit. En perspectief moeten de voetballers zelf creeren, door middel van zelf presteren, waardoor de resultaten vanzelf komen. Als je de ballen niet hebt om zelf aan de bak te gaan, zoek dan lekker een ander clubje. Bij een club die wel voor de prijzen speelt, mag ie blij zijn dat ie de reservebank haalt. Gaat juist niet over betalen maar over het sportieve gedeelte. Als je baas zegt dat je niet hoeft te rekenen op enig succes dan is het toch niet raar dat hij dan zijn bedenkingen heeft. Andersom verkoopt Feyenoord hem direct als er 6 miljoen wordt geboden.Zo werkt het binnen het huidge betaald voetbal. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:21 schreef hotjumper het volgende:[..] Als ik zoveel van het bedrijf zou houden als van Feyenoord zou ik kijken wat we er aan kunnen doen om de boel weer op de rit te krijgen. Ik denk niet dat de spelers mogen meedenken....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door vries60 -- |
|
|
|