|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:40 schreef vries60 het volgende:[..] Gaat juist niet over betalen maar over het sportieve gedeelte. Als je baas zegt dat je niet hoeft te rekenen op enig succes dan is het toch niet raar dat hij dan zijn bedenkingen heeft. Andersom verkoopt Feyenoord hem direct als er 6 miljoen wordt geboden.Zo werkt het binnen het huidge betaald voetbal. Volgens mij kan je nooit van te voren op succes rekenen, je zal eerst moeten presteren. het signaal is alleen dat er geen geld aan aankopen gespendeerd kan worden. Het vervelende is dat geen enkele club op hem zit te wachten |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik denk dat je je daar in vergist. Ik zie hem dit seizoen nog een paar keer bij Oranje ballen. Zit hij wel in de selectie van de kersverse nr.2 van het WK. Die staan flink in de schijnwerpers. Ik denk obverigens dat er sowieso wel interesse voor hem komt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:14 schreef Dirkie het volgende:Ik ben hier nieuw is dit een soort theekransje ? Het is hier net zo zoetsappig als de selectie met al die jaknikkers Wat heb je in je thee? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Oké ;) EN een 3-1 overwinning \o/ |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: als maar geen bitterkoekje is want momenteel heb ik al genoeg zure appels moeten slikken |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote: en jij bent verspilling van gezonde lucht...kan je niet ergens een kwartiertje je adem inhouden.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Laat dat kind gaan joh. Hij is helemaal blij dat hij tot vijf kan tellen. Zie je toch in zijn naam? |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
inderdaad voor een topspeler is het wel verloren tijd om bij feynoord te spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer van Leo,ff nadenken voordat je gaat praten.. En Mario waarom nu al bekend maken dat Cabral en Mokotjo spelen.. Het zou toch beter zijn de tegenstander te verassen? En Vlaar//held een dag later denk ik tja??Nog maar ff een nachie over slapen denk ik |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Dat sowieso. Ben wel benieuwd wie die anderen zijn. Vlaar was niet de enige. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:49 schreef RedWhiteBlack het volgende:[..] Volgens mij kan je nooit van te voren op succes rekenen, je zal eerst moeten presteren. het signaal is alleen dat er geen geld aan aankopen gespendeerd kan worden. Het vervelende is dat geen enkele club op hem zit te wachten En het signaal dat er met de huidige spelers en aankomende jeugd kennelijk geen eer valt te behalen...nu niet en de komende jaren niet.Dat lijkt me wel een zeer negatief scenario. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarom moet beenhakker eens stoppen met zn gezeik. We weten t nu wel he. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
hoezo, . . . "clubliefde" ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Iedereen passeert behalve wij!!!! DAT is clubliefde!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oud nieuws R()b, was reeds bekend, . . ook nog wat echt nieuws te melden? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nee niet echt er gebeurt niet veel :-( |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Koempels. Chileense behandeling geven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Verzamelen in een voetbal stadion? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
DIRKIE je mag je naam weer in sandera 12345 veranderen hoor |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
het zou me ook niet verbazen als de woorden een beetje verbogen zijn of in de mond gelegd |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik vind het ook maar moeilijk te geloven dat Ron Vlaar na 2 jaar revalidatie dit roept. Al geloof ik best dat hij na dit seizoen open staat voor een vertrek. Maar voorlopig is hij weer een maand geblesseerd en mist hij een wedstrijd of 5. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee in een mijn en dan de uitgang in laten storten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
maar in Chili worden ze weer uitgegraven dat gaan we nu niet doen dan hoop ik. |
|
|
|