BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen: 'Been krijgt exceptioneel hoog salaris'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - maandag 20 september 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Johan Derksen liet vanavond in Voetbal International weten dat hij het onbegrijpelijk vind dat trainer Mario Been ten tijden van de financiele malaise bij Feyenoord nog zo'n hoog salaris krijgt. Volgens Derksen verdient de oefenmeester jaarlijks één miljoen euro.
Binnen Feyenoord zou er ook gekscherend worden gedaan over het geld dat Leo Beenhakker krijgt voor zijn werkzaamheden. Volgens Wilfred Genee verdient de Technisch-directeur jaarlijk vier tot vijf ton en dat bedrag is in de ogen van enkele mensen binnen de club te hoog, omdat hij spelers uit het buitenland haalt die voorlopig niks toevoegen.
Volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam werken de commerciele en de sportieve afdelingen binnen de club, met beiden hun eigen belangen langs elkaar heen en dat botst met elkaar. De Raad van Commisarissen verzuimt in te grijpen
MMM
 MMM - maandag 20 september 2010 - 22:59   quote  deeplink  
Ik vind dit echt een schande. Spelers moeten volgens Been naar Feyenoord komen om ons geweldige stadion en fantastische publiek en meneer vangt zelf een miljoen..
craven
 craven - maandag 20 september 2010 - 23:01   quote  deeplink  
dat misschien wel, maar snor moet niet zo opneuken....

En een trainer die minder verdiend dan ze spelerstrekt ook scheve verhoudingen...
sterski010
 sterski010 - maandag 20 september 2010 - 23:01   quote  deeplink  
Das toch een halve Makaay... Nog meer zelfs...En zo veel hebben we nu nog ook niet aan Been gehad...
Els
 Els - maandag 20 september 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Het Feyenoord bestuur moet eens leren verantwoordelijkheid te nemen voor het eigen handelen. Net als bij de contracten van Makaay, De Cler, Landzaat en Giovanni verwacht ik niet dat Leo en Mario met een pistool op hun hoofd gericht stonden toen de salarissen in de contracten werden opgenomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Els --
Els
 Els - maandag 20 september 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 22:59 schreef MMM het volgende:
Ik vind dit echt een schande. Spelers moeten volgens Been naar Feyenoord komen om ons geweldige stadion en fantastische publiek en meneer vangt zelf een miljoen..
Als mijn werkgever mij een salaris biedt van een miljoen, zeg ik ook niet dat ik het ook wel voor de helft doe. Non-issue, niet meer over zeuren.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 september 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Riooljournalistiek. Niet serieus nemen. Dat willen ze graag.
Geen probleem met dat salaris, de rust binnen de club is oneindig veel meer waard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 september 2010 door FR-Henk --
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 september 2010 - 23:10   quote  deeplink  
Zal ook wel te maken hebben met het opheffen van het bestaansrecht van radio rijnmond.
Xapter
 Xapter - maandag 20 september 2010 - 23:32   quote  deeplink  
oud nieuws..
was allang bekend dit!
Royaal
 Royaal - maandag 20 september 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Dit gaat ons ook geen moer aan trouwens
Maar alsnog, Been is wel verantwoordelijk, wil je hem afdoen met een salaris minder dan karim-ik-verspeel-de-bal-ff-twee-keer-achter-elkaar-tegen-020
sterski010
 sterski010 - maandag 20 september 2010 - 23:38   quote  deeplink  
Mwa ik vond Mario zijn wisselpolitiek van een zelfde gehalte als Karim zijn invalbeurt eigenlijk.... Zo van: Wat doe je???
Royaal
 Royaal - maandag 20 september 2010 - 23:40   quote  deeplink  
nja wat wil je met zo een bank
cisse met zijn teen en a1
Xapter
 Xapter - maandag 20 september 2010 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 23:40 schreef Royaal het volgende:
nja wat wil je met zo een bank
cisse met zijn teen en a1
Hij had van mij Cabral wel 20 minuten eerder mogen brengen..
sterski010
 sterski010 - maandag 20 september 2010 - 23:43   quote  deeplink  
UUUhm... Cabral de laatste 10 minuten????Schaken voor Smolov...????????????????????????????????????????????????????????????Schaken is niveau 10% van Slory...Alleen richtte Slory af en toe op doel, behalve tijdens de klassieker...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 september 2010 door sterski010 --
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 21 september 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 23:43 schreef sterski010 het volgende:
UUUhm... Cabral de laatste 10 minuten????Schaken voor Smolov...????????????????????????????????????????????????????????????Schaken is niveau 10% van Slory...Alleen richtte Slory af en toe op doel, behalve tijdens de klassieker...
Heb jij nog een andere nickname? Iets met Sander er in?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 september 2010 - 12:16   quote  deeplink  
Hij heeft wel gelijk!!!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 21 september 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Ik doel meer op al zijn posts samen. Ontzettend afzeiekn en niks opbouwends...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 september 2010 - 12:24   quote  deeplink  
Klopt maar hij heeft wel gelijk!!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 21 september 2010 - 12:27   quote  deeplink  
toch hou ik er niet van. afzeiken ok, maar kom dan met iets goeds.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Pietje1 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 september 2010 - 12:30   quote  deeplink  
Wij kunnen de fouten die Feyenoord gemaakt worden helaas niet goed praten. Dat is het grootste probleem!
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 21 september 2010 - 12:45   quote  deeplink  
Ik begrijp Derksen wel. Wie een grote mond heeft met uitspraken als "Wie hier voor het geld komt zit fout. Max 500k per jaar en het moet een eer zijn om voor deze fantastische club te mogen spelen etc" kan verwachten dat hij zelf ook aan de beurt komt met een salaris van boven de miljoen.

En dat een trainer meer verdient dan de best betaalde spelers is ook onzin.
Ik denk eerder dat dat andersom vaker voorkomt.
MMM
 MMM - dinsdag 21 september 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 23:03 schreef Els het volgende:

[..]

Als mijn werkgever mij een salaris biedt van een miljoen, zeg ik ook niet dat ik het ook wel voor de helft doe. Non-issue, niet meer over zeuren.
Klopt, zou ik ook doen bij mijn huidige werkgever.. Maar meer omdat ik niets met mijn werk heb verder, als ik mijn geld maar krijg.. Mario is een Feyenoorder, weet de situatie en heeft overigens al genoeg geld.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 21 september 2010 - 16:50   quote  deeplink  
Smartegeld?
vries60
 vries60 - dinsdag 21 september 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Het is gewoon de gekte in de voetbalwereld. Spelers die zich nog moeten waarmaken verdienen al vele tonnen aan salaris, een beetje doorgegroeide voetballer gaat al gauw richting miljoen.De trainers willen daabij niet achterblijven... Door deze toestanden is het hele betaalde voetbal dooziek inmiddels.Laat de boel maar eens goed instorten, op een gegeven moment komen de spelers vanzelf weer met hangende pootjes terug tegen een redelijk salaris die past bij een sluitende begroting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door vries60 --
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 september 2010 - 22:43   quote  deeplink  
de snor gooit weer eens olie op 't vuur
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 september 2010 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 - 22:43 schreef sevillana het volgende:
de snor gooit weer eens olie op 't vuur
Nou wat betreft de RVC en Directie vind ik het niet zo erg..
Hij bevestigd een bepaald gevoel dat ik heb over de RVC..
En dat vind ik toch fijn om te weten,afvuren dat zooitje..
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 september 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2010 - 23:01 schreef sterski010 het volgende:
Das toch een halve Makaay... Nog meer zelfs...En zo veel hebben we nu nog ook niet aan Been gehad...
oneens, vond de 4e plaats vorig seizoen helemaal niet zo'n slecht resultaat. alleen wel triest natuurlijk dat het dit seizoen verder niets oplevert.
Milo
 Milo - woensdag 22 september 2010 - 14:39   quote  deeplink  
been///judas!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 september 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 september 2010 - 14:39 schreef Milo het volgende:
been///judas!
nee dat was beenhakker.

been was de laffe hond! :)
moa
 moa - woensdag 22 september 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Sorry hoor...

Maar er staat "volgens Derksen heeft Been een salaris van...."
En: "volgens Genee (wtf?) heeft Leo een salaris van...."

Wil eerst wel eens feiten zien, voordat ik dit serieus neem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen: 'Been krijgt exceptioneel hoog salaris'

0.0064368