|
|
Boudewijn
|
|
|
Rene van der Gijp over de verstandelijk gehandicapte Feyenoord spelers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
volgensmij heeft hij het niet alleen over de feyenoord spelers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee, maar die man is gewoon niet goed. |
|
|
|
|
paco
|
|
|
hij had het over fledderus van heracles wat een LUL zeg! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Hij heeft gelijk die actie van El Ahmadi ging ook nergens over die gozer speelt alleen voor zijn eigen!! |
|
|
|
|
jeanette
|
|
|
Rene van der Gijp die zelf ook gek hoor als je zo over mensen praat,hij doet net of hij de leukste is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, van der Gijp praat zinnig. Dat ie dit zegt moet El Ahmadi zich aantrekken én daardoor eens langdurig bij Feyenoord laten zien dat ie wél voetbalverstand heeft. Gijpvogel en Mario zijn maten, zou me niks verbazen dat die twee dit samen hebben verzonnen om Karim eens op scherp te gaan zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, die man is niet serieus te nemen. De SNOR en Genant ook niet trouwens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Droef de Hond/SNOR zit er dan ook uitsluitend voor de abonneecijfers van z'n blaadje. En slecht nieuws verkoopt. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: je loopt nu een beetje te stoken boudewijn want hij heeft het ook over vd wiel en op het ajax forum plaats je dit niet :P |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Hij heeft toch gelijk :D en allemaal lopen zeiken over het programma en de mensen die er zitten, maar toch kijken. waarom kijken jullie dan? ik vind het een heerlijk programma, met mensen die wel zeggen wat ze denken en niet bang zijn over wat andere mensen van hen vinden. HEERLIJK !! |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Hij beledigd hier de verstandelijk gehandicapte. Ze zijn er (de verstandelijk gehandicapte) volgens mij er beter aan toe, dan degene die dat programma presenteren. Zakkenvullers die iedereen zomaar weg kunnen zetten. Maar oh wee als het hun zelf aan gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Dubble O ms -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Henkie ik kijk nooit, alleen de filmpjes die hier dan geplaatst worden soms.
Wat betreft v/d Gijp, toen hij voetbalde kon hij zijn coach schriftelijk om toestemming vragen voor ie een actie ging maken. De handelingsnelheid ligt tegenwoordig velen malen hoger dan in zijn tijd.
Aan de andere kant is het vaak triest te zien hoe weinig inzicht er is, soms lijkt het alleen Bruins die oog heeft voor z'n medespelers. Wat ik erg triest vind verder is de complete éénbenigheid van veel Eredivisie spelers, als ik dat met mijn beperkte voetbalcapaciteiten redelijk onder de knie kon krijgen door te trainen moeten hun dat toch ook kunnen leren? |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
Was te verwachten na de prestaties dat Feyenoord aan de beurt zou komen bij de VI. Misschien niet de slimste opmerking van v/d Gijp, maar hj zegt wat hij denkt. En dat gelul van hij moet nu vrezen voor Feyenoord, ben je gek joh lekker een bakkie drinken met die gozer...lachuhhh |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
PS als FER weer zijn man laat lopen wat hijzelf erkent. Hij weet niet wat hij eraan moet doen....zegt hij ook nog? Als EL Ahmadi invalt en gelijk 2 keer de bal verliest terwijl je hem gewoon kan terugspelen...tsjaaa Als Smolov die eerste goal maakt en al van te voren weet dat hij buitenspel staat, een klein beetje inhouden en het was wel 1-0.. Cisse die alleen maar vecht met zijn teen? Je krijgt toch wel je twijfels |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
En het ergste trainers / bestuur kortom FEYENOORD accepteerd dit...dan is het eind zoek!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
V.D.GIJP//HELD
Hij zegt gewoon waar het op staat. Hij heeft 100% gelijk. Feyenoord moet maar eens beginnen met de contracten van Cisse, El Ahmadi en de Cler direct te ontbinden. Scheelt in ieder geval weer een bult salaris en iets voor die gasten vangen doe je ook niet meer! |
|
|
|
|
peter_pan
|
|
|
Vd Gijp -of je hem nu lollig vind of niet- heeft echt wel verstand van voetbal. Dat hoor je aan zijn opmerkingen over kwalieteit van spelers en bepaalde acties. Die man kijkt 12 uur per dag voetbal, en heeft er echt kijk op. Feit is dat het niet leuk is om te horen als je een rood-witte bril ophebt. Maar hij heeft wel gelijk. Wat El Dramadi deed kan echt niet. Zo ook dat hakkie na eerder balverlies te geleden te hebben. Fer wil ik het niet eens over hebben, wat speelt die als een krantt de laatste tijd. Nee het is geen pretje om feyenoorder te zijn these days |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 12:49 schreef peter_pan het volgende:Vd Gijp -of je hem nu lollig vind of niet- heeft echt wel verstand van voetbal. Dat hoor je aan zijn opmerkingen over kwalieteit van spelers en bepaalde acties. Ja maar ik ben het er toch niet met hem eens dat de Vrij een hele matige verdediger is, ok hij maakt wel eens een foutje maar dat is echt de leeftijd en het gebrek an ervaring op het hoogste niveau |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat El Ahmadi deed is gewoon DOM, DOM, DOM.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
ging met name over Karim El Ahmadi, die inderdaad, door de ramadan of wat dan ook inmiddels totaal de kluts kwijt lijkt te zijn |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 12:58 schreef Vnny het volgende:[..] Ja maar ik ben het er toch niet met hem eens dat de Vrij een hele matige verdediger is, ok hij maakt wel eens een foutje maar dat is echt de leeftijd en het gebrek an ervaring op het hoogste niveau toch leuk dat de vrij wel die fouten mag maken en dat de cler wordt afgezeken. dankzij de vrij kregen we de 0-1 voor ons kiezen. en van mij mag hij fouten maken, net als iedereen, maar OF je zeikt iedereen af, OF je blijft gewoon achter je team staan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De Vrij kan goed verdedigen maakt af en toe een foutje De cler is back maar doet af en toe wat goed verdedigend en dat is gewoon niet genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De 1-0 kwam door Fer. de vrij raakt de bal verkeerd.. oh boehoe. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
hij heeft wel gelijk maar je moet het niet zeggen alleen denken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een domme titel, hij heeft het over El Ahmadi.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:01 schreef henkie1969 het volgende:[..] toch leuk dat de vrij wel die fouten mag maken en dat de cler wordt afgezeken. dankzij de vrij kregen we de 0-1 voor ons kiezen. en van mij mag hij fouten maken, net als iedereen, maar OF je zeikt iedereen af, OF je blijft gewoon achter je team staan. Vind ik dus niet. De Vrij is jong en leert alleen nog maar bij.(gebrek aan ervaring) en De Cler vind ik hoogstens van het zelfde niveau verdediger en die heeft wel die ervaring maar doet er niets mee.
Ik sta in de Kuip overigens altijd achter het hele team. Joden die fluiten!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|