|
|
Pietje1
|
|
|
Jerson Cabral en Kamohelo Mokotjo maken woensdagavond hun opwachting in de basis van Feyenoord in de bekerwedstrijd tegen Roda JC. De jonge talenten nemen de plaatsen van Fedor Smolov en Ron Vlaar over, weet RTV Rijnmond.
Been heeft goed geluisterd ;-) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
ok dus leerdam rechtsback, de Vrij in het centrum, Mokotjo recht op het middenveld en Cabral vanaf rechts? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is dan wel meteen lekker aanvallend |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als Mokotjo het goed doet is het dus min of meer gedaan met Karim El Ahmadi als basisspeler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
waarom smolov??? die smolov kan aardig voetballen en krijgt om mij nog een kans, die schaken heeft zich al bewezen, die kan niks |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Smolov is het zelfde als Babovic zegmaar (Qua waarde in het veld dus niet als HELD) Wan hij kan heel aardig voetballen net als babovic. Maar kan in de wedstrijd niet ineens een meerwaarde zijn. Scorend vermogen heeft hij niet echt, en hij laat soms de bal naar zich toe komen in plaats van er naar toe te anticiperen. Deze jongen moet goed gebruikt worden en niet verkracht worden op een positie waar hij niet thuis hoort. Heel begrijpelijke beslissing van Been om hem nu naar de kant te halen. Maar had hem dan ook niet in de spits gezet maar had Luc daar altijd neergezet! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Neej idd kunnen we net zo goed Usain Bolt aantrekken.
Maare.... Luc ook in de basis toch? |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Kijk dit is een elftal wat gaat vlammen |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Eens, weer 5 miljoen naar de klote... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwahh..je krijgt er nog wel wat voor terug |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Heeft Been aangegeven dat ze zo gaan voetballen of stond dat ergens en is dit de interpretatie van diegene die dat bericht heeft geplaatst? Martins Indy kan toch ook meedoen? Of geldt die schorsing ook voor de beker? |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ja 1.5 of zo... zal wel terug naar twente gaan en daar de sterren van de hemel gaan spelen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 15:08 schreef Arie.Klooster het volgende:Heeft Been aangegeven dat ze zo gaan voetballen of stond dat ergens en is dit de interpretatie van diegene die dat bericht heeft geplaatst? Martins Indy kan toch ook meedoen? Of geldt die schorsing ook voor de beker? Bericht staat op feyenoord.nl
Bruno is ook geschorst voor de beker en tegen NEC nog. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Ik verwacht veel van Mokotjo. Heeft veel overzicht, een uitstekende pass en loopt niet veel met de bal. Of dit ten koste gaat van El Amadi vind ik niet zo belangrijk op dit moment. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 16:54 schreef vakkieQkeleku het volgende:Ik verwacht veel van Mokotjo. Heeft veel overzicht, een uitstekende pass en loopt niet veel met de bal. Of dit ten koste gaat van El Amadi vind ik niet zo belangrijk op dit moment. Nee de beste speelt vindt ik. En iedereen heeft het over Mokotjo , nou wil ik hem zien spelen ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dat wil Been ook kennelijk. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
jammer dat bruins weer mag spelen, wat een drama die man. en been heeft het nog steeds niet helemaal begrepen, want hij zet wijnaldum nog steeds als buitenspeler. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 18:53 schreef Feijenoord1908 het volgende:jammer dat bruins weer mag spelen, wat een drama die man. en been heeft het nog steeds niet helemaal begrepen, want hij zet wijnaldum nog steeds als buitenspeler. Waarom Bruins niet een keer buiten de basis, zet Wijnaldum achter Castaignos |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 18:53 schreef Feijenoord1908 het volgende:jammer dat bruins weer mag spelen, wat een drama die man. en been heeft het nog steeds niet helemaal begrepen, want hij zet wijnaldum nog steeds als buitenspeler. Bruins is op dit moment beter in vorm dan Wijnaldum. Wijnaldum is de man van de actie, Bruins is de man die mensen voor het doel moet neerzetten, is dus logisch dat hij centraal staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lullen als Brugman hj, maar die nitwits blijven toch zeuren op luigi al is ie elke week de man van de wedstrijd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 14:16 schreef MauricioAros het volgende:Smolov is het zelfde als Babovic zegmaar (Qua waarde in het veld dus niet als HELD) Wan hij kan heel aardig voetballen net als babovic. Maar kan in de wedstrijd niet ineens een meerwaarde zijn. Scorend vermogen heeft hij niet echt, en hij laat soms de bal naar zich toe komen in plaats van er naar toe te anticiperen. Deze jongen moet goed gebruikt worden en niet verkracht worden op een positie waar hij niet thuis hoort. Heel begrijpelijke beslissing van Been om hem nu naar de kant te halen. Maar had hem dan ook niet in de spits gezet maar had Luc daar altijd neergezet! Prima analyse. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 18:53 schreef Feijenoord1908 het volgende:jammer dat bruins weer mag spelen, wat een drama die man. en been heeft het nog steeds niet helemaal begrepen, want hij zet wijnaldum nog steeds als buitenspeler. Ik heb ook jarenlang kritiek gehad op Bruins maar dit seizoen valt het niet tegen. Voetbalt redelijk tot goed en toont nu ook inzet en passie. Die beuk van Bruins tegen suarez afgelopen zondag, dat zag ik echt te weinig bij de rest.
Hij is er nog LANG niet maar hij gaat de goede kant op.
(Zal je net zien dat hij vreselijk kut speelt morgen omdat ik hem een complimentje geef haha)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 19:53 schreef MMM het volgende:[..] Ik heb ook jarenlang kritiek gehad op Bruins maar dit seizoen valt het niet tegen. Voetbalt redelijk tot goed en toont nu ook inzet en passie. Die beuk van Bruins tegen suarez afgelopen zondag, dat zag ik echt te weinig bij de rest. Hij is er nog LANG niet maar hij gaat de goede kant op. (Zal je net zien dat hij vreselijk kut speelt morgen omdat ik hem een complimentje geef haha) Is beter aan het seizoen begonnen dan zijn collega's. Totaal andere instelling dan afgelopen 2 seizoenen. I like! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leuk maar als ik Been was had ik geprobeerd dit pas op het allerlaatste moment op het wedstrijd formulier te zetten.Je zou dan de tegenstander kunnen verassen. Nu weet Roda al ruim van te voren wie er spelen en in welke formatie... Slim is anders lijkt mij.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Leuk maar als ik Been was had ik geprobeerd dit pas op het allerlaatste moment op het wedstrijd formulier te zetten.Je zou dan de tegenstander kunnen verassen. Nu weet Roda al ruim van te voren wie er spelen en in welke formatie... Slim is anders lijkt mij.. Hmmm je heb een punt , maar volgens mij moet het toch 45 minuten of een 1 uur van te voren sowieso.. Okeej nu kunnen ze erop trainen... Maar ik denk dat Roda op hun eigen kracht vertrouwt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Leuk maar als ik Been was had ik geprobeerd dit pas op het allerlaatste moment op het wedstrijd formulier te zetten.Je zou dan de tegenstander kunnen verassen. Nu weet Roda al ruim van te voren wie er spelen en in welke formatie... Slim is anders lijkt mij.. Hij heeft mij in ieder geval wel wat meer vertrouwen gegeven! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 20:30 schreef R()b het volgende:[..] Hmmm je heb een punt , maar volgens mij moet het toch 45 minuten of een 1 uur van te voren sowieso.. Okeej nu kunnen ze erop trainen... Maar ik denk dat Roda op hun eigen kracht vertrouwt. De verdediging was geen verassing maar als jij als middenvelder je eigen insteld op el ahmadi en je krijgt opeens Mokotjo of als verdediger Schaken of Cabral dan zit daar toch een verassing in.. Dus ik blijf het een beetje dom vinden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mij ook alleen had ik dit het leifst na wedstrijdjes gezien... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ik denk niet dat mario nu minder goed slaapt Leon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee dat denk ik ook,elk jaar is een miljoen hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja bij mij ook.
Afgestorven hersencellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ach ik heb er maar 1 meer als een baviaan... Net genoeg om me broek aan te houden :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Leuk maar als ik Been was had ik geprobeerd dit pas op het allerlaatste moment op het wedstrijd formulier te zetten.Je zou dan de tegenstander kunnen verassen. Nu weet Roda al ruim van te voren wie er spelen en in welke formatie... Slim is anders lijkt mij.. slim is volgens mij de huidige competitie beginnen met de talentvolle jeugd en geen zgn. transfervrije toppers uit Venlo binnen halen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 22:11 schreef sevillana het volgende:[..] slim is volgens mij de huidige competitie beginnen met de talentvolle jeugd en geen zgn. transfervrije toppers uit Venlo binnen halen achteraf zeker idd,maar gelukkig hoefde wij dat niet van tevoren te weten.. Iemand anders wel maar ik zal geen namen noemen .. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 september 2010 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] achteraf zeker idd,maar gelukkig hoefde wij dat niet van tevoren te weten.. Iemand anders wel maar ik zal geen namen noemen .. is ook wel weer waar, ja |
|
|
|