BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pieter Vink en een hoop toeval!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 september 2010 - 15:51   quote  deeplink  
jongens, ik wil niet gaan zeiken verder maar het valt me zolangzamerhand op dat bijna alle grote uitwedstrijden van ajax door meneer vink gefloten worden

nou vind ik zoiets normaal niet erg maar aangezien wat pieter vink ajax heeft aangedaan ben ik er tegewoording bang voor ajax hij fluit, nu ook weer!

ik noem een paar voorbeelden

2005/2006: psv - ajax 1-0 schwalbe farfan en dus penalty en 1-0 nederlaag!

2007/2008: twente - ajax 2-1 suarez wordt 4 minuten voor tijd door midden geschopt door boschker in de 16, is het een penalty wordt het 1-2 nu in de blessuretijd 2-1!

2009/2010: psv - ajax : 4-3 wielaert wordt compleet weggetrokken door bakkal bij de 4-3

Feyenoord - ajax 1-1 ajax word 2 zuivere penalty's onthouden!

fc twente - ajax 1-0 fluit de hele wedstrijd dood, en steeds weer makkelijk een vrije trap op de rand van de 16 !

ik wil niet klagen verder, maar ik vrees voor die scheids, we krijgen geen penalty als we er WEL recht op hebben! kijk natuurlijk maken we wel eens schwalbes maar dat doet iedereen ik vind ook als we een penalty horen te krijgen die dan ook echt krijgen!

doelpunten van de tegenstanders zit ook vaak een behoorlijk geurtje aan van afkeuren, vaak krijgen we veel gele kaarten , te veel en de tegenstander amper!

het spijt me maar ik mag die vink niet!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Loetje --
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 21 september 2010 - 16:02   quote  deeplink  
je hebt gelijk, ik zag het dit weekend met blow ook niet zitten maar die heeft toch Prima met hoofdletter P gefloten ;) hij kon hele andere dingen doen heeft die niet gedaan en dat was verstandig...
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 21 september 2010 - 16:06   quote  deeplink  
Vink is een teringhond maar als we gewoon de eerste 10 minuten nou eens scoren is er niks aan de hand.
Zij scoren toch bijna niet en wij hebben Steek...
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 september 2010 - 16:10   quote  deeplink  
weetje ik vind blom een goede scheids, als je geel verdiend dan verdien je het gewoon, we hadden greg ook kunnen verliezen, maar elke keer als vink fluit (en eht zijn elke keer de grote uitwedstrijden gaan we er door arbitrale fouten aan, natuurlijk spelen we zelf ook niet altijd best, maar anders hadden we die 2x psv uit gewoon gewonnen
SanderS
 SanderS - dinsdag 21 september 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Daarbij komt bij dat hij vorig seizoen ook Twente uit tegen AZ keihard heeft genaaid met die handsbal. En vorige week in de EL heeft hij een club (ben ff kwijt welke) een 200% penalty ook niet gegeven. Dus deze man is gewoon totaal ongeschikt voor het hoogste niveau! En zeker als AJACIED heb ik liever niet dat hij dan ons fluit omdat wij vaak penalties horen te krijgen, die we niet altijd krijgen en zeker met deze gek niet!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 21 september 2010 - 17:26   quote  deeplink  
Die kk knvb vinden ze het dan zo erg dat ajax weer boven aan staat,word misselijk van dat kk zooitje daar in zeist....bahhhh
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 september 2010 - 17:45   quote  deeplink  
jha ik had het gevoel nu is kesler weg nu misschien kijken ze beter tegen ajax aan, maar die uilenberg niet dus!
en wat dacht je van red bull salzburg, hij is niet voor niets gestopt met europees fluiten!
hij zei omdat tie je jonkies de kans wilde geven!!, complete onzin, want als scheids ga je door tot het maximaal haalbare, maar dat doet hij omdat als tie zo door gaat er is een keer supportersgroepen van club achter hem aankomen, niet elke club tollereert die fatale beslissingen, voor een ploeg als red bull staat er toch 9 miljoen op het spel!
zo is het wel!
hij is vreslijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door Loetje --
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 21 september 2010 - 17:59   quote  deeplink  
1 voordeel. We weten dus al dat we gaan verliezen, de klap zal dan minder hard aankomen ;)

Hoop wel dat we winnen en dat Vink een onpartijdige wedstrijd fluit. Dit keer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 21 september 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Denk niet dat het aan de scheids ligt als je verliest, je(hammie) moet het zelf gewoon afmaken op de momenten dat je 1 op 1 staat met de keeper!

Vink is niet betrouwbaar, maar partijdig is hij niet, mijn mening hoor.
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 september 2010 - 19:08   quote  deeplink  
nou het ligt inderdaad niet altijd aan de scheids als je verliest, maar ga die momenten die ik noem maar eens terughalen, moet je maar eens zien hoe erg het aan de scheids lag!
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 september 2010 - 19:08   quote  deeplink  
en hij is wel partijdig!
adriu
 adriu - dinsdag 21 september 2010 - 19:24   quote  deeplink  
dit is gewoon competicie vervalsing!!
als vink fluit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 september 2010 door adriu --
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 september 2010 - 19:26   quote  deeplink  
weetje adriu, ik vind dat ook, maar de knvb ziet toc ook dat vink steeds verkeerd fluit bij ALTIJD DE GROTE UITWEDSTRIJDEN VAN AJAX, dan kun je toch ook zo iemand van dit soort wedstrijden zetten, ik had liever nijhuis of blom gezien, maar blom floot van het weekend al
remco k
 remco k - dinsdag 21 september 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 - 19:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
nou het ligt inderdaad niet altijd aan de scheids als je verliest, maar ga die momenten die ik noem maar eens terughalen, moet je maar eens zien hoe erg het aan de scheids lag!
ja inderdaad, en kijk ook maar eens heel veel momenten terug dat we een makkelijke penalty kregen door een Swalbe van Suarez, of een niet gegeven penalty voor de tegenstander in de Arena... Ook dat moet je meenemen, over het gehele seizoen krijgt ieder wat hem toekomt, ik geloof niet in partijdig zijn, ook niet van de knvb
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 september 2010 - 19:55   quote  deeplink  
klopt remko ik zeg ook van dat als we er een horen te krijgen dat we ehb dan wel krijgen, en de laatste tijd zijn het amper schwalbes meer!
weinig althans
maar vink krijgt wel steeds de grote wedstrijden en drukt er zn stempel wel elke keer op!
hj2000
 hj2000 - dinsdag 21 september 2010 - 20:04   quote  deeplink  
Vink was toch ook gezakt voor die scheidsrechter cursus toch? Of heeft hij inmiddels een herexamen gedaan!?
XXX
 XXX - dinsdag 21 september 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 - 20:04 schreef hj2000 het volgende:
Vink was toch ook gezakt voor die scheidsrechter cursus toch? Of heeft hij inmiddels een herexamen gedaan!?
daarom snap ik er ook geen houteflout van...

Maar als je zelf niet veel scoort en goed voetbalt moet je niet zaniken tegen zo'n blind Vinkje.
Tuurlijk is het een eikel maar dat zijn ze bijna allemaal...hahahahahaha
hj2000
 hj2000 - dinsdag 21 september 2010 - 20:14   quote  deeplink  
Vind hem wel de grootste eikel hoor.

Hij riep tijdens een EK/WK dat ie hoopte dat Nederland eruit zou vliegen, zodat hij kans maakte om een finale te fluiten. Rare gast
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 september 2010 - 20:20   quote  deeplink  
ik ben het er helemaal mee eens dat je zelf goed moet voetballen, maar geen een team speelt altijd goed, kijk barcelona die hadden vorige week off day tegen hercules, het gaat me erom, als een scheids dit soort fouten maakt en je dat de kop kost heb je dus niks, en indd hij haalt zn diploma niet eens, 2de keer heeft de knvb het niet laten uitlekken! ik maak me er gewoon zorgen om!
nameric
 nameric - dinsdag 21 september 2010 - 20:35   quote  deeplink  
@Luis_suarez_19:

2008-2009 Twente - Ajax 0-2 (Siem de Jong en Rasmus Lindgren en volgens mij Luinge als scheidsrechter)

2009-2010 Twente - Ajax inderdaad 1-0 (doelpunt Bryan voorheen Ruiz) en inderdaad scheidsrechter Vink.
Dit doelpunt ontstond echter niet door enig voorafgaande twijfel bij wat dan ook, hoewel het zeker zo was, dat Vink slecht vloot.

Ik vindt derhalve dat je wel zeikt en je hebt pas recht van spreken wanneer Vink a.s. zaterdag er weer een zooitje van gaat maken, en fluit in het voordeel van Ajax of Twente.
Indien dit laatste zo is en Ajax wordt genaaid, ben ik het verder volledig met je eens en dient Vink van het toneel te verdwijnen.
Hopelijk fluit ie een dijk van een wedstrijd met een mooie uitslag voor Ajax of Twente.
morkanne
 morkanne - dinsdag 21 september 2010 - 20:47   quote  deeplink  
Wij moeten elke week Blom als scheidsrechter krijgen.
Hij geeft Van de Wiel geen 2e gele kaart...=)
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 september 2010 - 20:47   quote  deeplink  
je hebt gelijk, ik zal het aanpassen het was 2007/2008!
sorry
hoezo recht van spreken als zaterdag....
hij heeft het al vaak zat gedaan
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 september 2010 - 20:48   quote  deeplink  
aangepast
en markane
zo is het ook weer niet, want van der wiel had eigen rood moeten krijgen 2 keer geel!
kaart is kaart maar wat vink doet is anders!
remco k
 remco k - dinsdag 21 september 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 - 19:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
klopt remko ik zeg ook van dat als we er een horen te krijgen dat we ehb dan wel krijgen, en de laatste tijd zijn het amper schwalbes meer!
weinig althans
maar vink krijgt wel steeds de grote wedstrijden en drukt er zn stempel wel elke keer op!
Vink heeft een aantal grote wedstrijden gekregen, maar ook andere scheidsrechters krijgen grote wedstrijden, ik maak me er dit seizoen nog niet heel druk om, maar het niveau van de scheidsrechters is niet heel hoog in NL
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 september 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Vink heeft een aantal grote wedstrijden gekregen, maar ook andere scheidsrechters krijgen grote wedstrijden, ik maak me er dit seizoen nog niet heel druk om, maar het niveau van de scheidsrechters is niet heel hoog in NL
Ik ben het helemaal met je eens, Remco. In vele topics op dit forum heb ik meerdere malen het niveau van "onze" scheidsrechters onder de aandacht gebracht. Hun gemiddelde niveau is zwaar belabberd. Niet voor niets worden onze "top"scheidsrechters niet geselecteerd voor een EK of WK. Maar van enige partijdigheid hunnerzijds, daar geloof ik helemaal niks van. En Kevin Blom vond ik - eerlijk is eerlijk - zondagmiddag niet slecht! Laat Ajax het zaterdagavond zelf maar gewoon afdwingen, gewoon meer scoren dan FC Twente. Maar ik heb daar eerlijk gezegd wel een hard hoofd in, omdat ik FC Twente een erg goed en uitgebalanceerd team vind: zij geven achterin helemaal niks weg en voorin (en in de middenlinie) hebben zij behoorlijk wat scorend vermogen. Het zal me helemaal niks verbazen, wanneer Twente weer tot het laatste moment voor het kampioenschap gaat meedoen dit seizoen. Ik las zojuist overigens, dat de zaak tegen Brama door de KNVB geseponeerd is: te weinig juridisch bewijs, mede naar aanleiding van persoonlijke gesprekken met de betrokken spelers van Twente en Heracles. Nou ja, Ajax weet wat ze doen moet: goed en geconcentreerd voetballen, meer scoren dan de tegenstander, waardoor ze niet afhankelijk zijn van eventuele grillen van Pieter Vink.
anti010
 anti010 - dinsdag 21 september 2010 - 22:24   quote  deeplink  
Ik heb uit zeer betrouwbare bron dat die blinde Vink een kut kakkerlak is, heeft zelf seizoenskaarten daar gehad. Hij heeft daarentegen ook een hekel aan ons aller Ajax. De Knvb weet dit ook maar het gaat zeker weer te goed met ons, dus moet zeist zich er weer mee bemoeien. Ik weet zeker dat er weer arbitrale missers komen as. zaterdag en dat we weer genaaid worden. Het wordt tijd dat deze man lekker oprot naar de jupiler league of topklasse.
adriu
 adriu - woensdag 22 september 2010 - 09:45   quote  deeplink  
dit is geen toeval meer dat vink ajax fluit!! en nu met brahma dat die mee mag doen tegen ajax? is ook geen toeval! iederen blinden kon zien dat het een overtreding was! kijk beelden terug op youtube! everton moest zelfst er uit met een blesuren!door de ovetreding van brahma. en nog kon de blinde knvb niets zien??
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 22 september 2010 - 09:55   quote  deeplink  
bij deze dan..

http://www.youtube.com/watch?v=bywjjwN9x8g

best wel heftig ik snap het ook niet echt..
adriu
 adriu - woensdag 22 september 2010 - 10:35   quote  deeplink  
aanklager knvb! kijk even naar de beelden op youtube. overtreding van brahma op everton. vol op de voet van everton! nog niets gezien ??? dan ben je stekelblind . en mag je geen aan klager meer zijn. ik raad ieder die het niet met me eens is naar de beelden op youtube te kijken!!?
adriu
 adriu - woensdag 22 september 2010 - 10:42   quote  deeplink  
ik raad iedereen aan de beelden van de overtreding van brahma op everton naar de knvb te sturen!!http://www.youtube.com/watch?v=bywjjwN9x8g
remco k
 remco k - woensdag 22 september 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 september 2010 - 09:45 schreef adriu het volgende:
dit is geen toeval meer dat vink ajax fluit!! en nu met brahma dat die mee mag doen tegen ajax? is ook geen toeval! iederen blinden kon zien dat het een overtreding was! kijk beelden terug op youtube! everton moest zelfst er uit met een blesuren!door de ovetreding van brahma. en nog kon de blinde knvb niets zien??
En diezelfde knvb had ook van der Wiel een rode kaart moeten geven. Dat werd ons dan weer bespaard.

Stel je toch niet zo aan mensen, gewoon zelf een klasse beter zijn dan je tegenstander, dan valt er gewoon nergens over te praten
remco k
 remco k - woensdag 22 september 2010 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 september 2010 - 10:35 schreef adriu het volgende:
aanklager knvb! kijk even naar de beelden op youtube. overtreding van brahma op everton. vol op de voet van everton! nog niets gezien ??? dan ben je stekelblind . en mag je geen aan klager meer zijn. ik raad ieder die het niet met me eens is naar de beelden op youtube te kijken!!?
Ook even de beelden van het natrappen van Suarez richting Bahia opsturen dan he
SanderS
 SanderS - woensdag 22 september 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 - 18:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Denk niet dat het aan de scheids ligt als je verliest, je(hammie) moet het zelf gewoon afmaken op de momenten dat je 1 op 1 staat met de keeper!

Vink is niet betrouwbaar, maar partijdig is hij niet, mijn mening hoor.
Mee eens, hij is niet partijdig maar het is meer onkunde van Vink. Zoals ik al eerder zei, hij kan het niveau niet aan in mijn ogen!
joduh
 joduh - donderdag 23 september 2010 - 17:50   quote  deeplink  
gewoon het er niet op aan laten komen......met rust met 3-0 voor!!!!!!
thomASS
 thomASS - donderdag 23 september 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Feyenoord - ajax 1-1 ajax word 2 zuivere penalty's onthouden!

Tja ik zag gister ook in de kuip dat Roda een 200% penalty had moeten krijgen..
In de kuip durft blijkbaar niemand rood of en penalty te geven. En dan vooral blinde vink niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door thomASS --
Oceanu
 Oceanu - vrijdag 24 september 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Wat zou het als Vink een kakkerlak zou zijn ?? Over het hele seizoen genomen zal de balans voor alle clubs ongeveer gelijk zijn hoor. Vink fluit misschien meer tegen Ajax, Bossen geeft Ajax misschien meer penalty's, Nijhuis trekt misschien minder tijd bij als Ajax achter staat, Haverkort misschien wel juist meer etc etc etc. Waar Vink i.m.o mee kampt is dat hij wel vaak wil laten voetballen. Let maar eens op, hij wil veel door laten gaan. En dat is een risico als scheidsrechter want daardoor laat je het misschien ook wel te ver doorgaan. Er is niks makkelijkers dan iedere twijfelbal affluiten. Als Ajax gewoon 4 van de 10 100% kansen (die ze bijna iedere pot krijgen) binnenschiet, is er geen scheidsrechter die daar tegenop gewassen is.
Rogier
 Rogier - vrijdag 24 september 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Vink gaat niet alleen bij Ajax in de fout hoor. Iedere wedstrijd maakt hij grote blunders. Bijv de strafschop aan Kuyt in de CL (liverpool), vergat hij niet Twente een penalty te geven tegen AZ vorig seizoen ? Onvoorstelbaar dat een kwakzalver als dit zijn beroep nog mag uitoefenen, zeker nadat hij al niet slaagde voor de test afgelopen zomer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pieter Vink en een hoop toeval!

0.0091249