|
|
R()b
|
|
|
Bron: http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000037235-999-10010000000003.aspx
Allemaal al wel gelezen denk ik?? Verlaten de ratten nu een (bijna) zinkend schip? Of zou het toch om het financiƫle wanbeleid zijn? Ik ken de beste man niet , ik kan er dus weinig over zeggen. Wat ik wel las, is dat Meneer in 2007 ook aanwezig was. Dus mede verantwoordelijke..!?
Anyway ik vindt het een goede zaak hopelijk volgen er meer.
Eens / oneens / geen mening ... Tik me op de vingers , geef me gelijk hahaha :D |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bij de RvC ligt de grootste fout. Die hadden het juist moeten tegenhouden het wanbeleid. Nu is iedereen weg en zij zitten er nog.
Complete RvC moet weg!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie ze het liefst allemaal vertrekken met v Well voorop die engnek.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klinkt als iemand die zich hard inspant op de pot.
Voor de rest...wie?!? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ziet er niet best uit idd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt wel goede schatje..
Hahahaha :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gaan we die missen, die Coert? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nee. Die Rabo pik was erbij gekomen voor de crisis, denk dat ze bij de Rabo nu ook niet meer zo happig zijn op dat soort projecten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die gast is 55... zie hoe ie dr uit ziet.. lijkt wel 70 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat krijg je nou van dat snuiven |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oke, dan begin ik er weer mee na mn 55e :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: die eerste zin ook, 1,5 miljoen euro om een plan verder uit te werken! ze zijn gek daar! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
nu jacobs nog de deur uit... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik moet ook maar in de plannen gaan. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Tja, ik maak plannen voor mijn volgende vakantie. Groot project, ik denk dat ik maar eens bij de gemeente aan ga kloppen.... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
nu komt er een plek vrij in de RVC daar kan misschien perridon in met zijn big money en vrienden in de zakenwereld zijn we zo gered |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 16:27 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:nu komt er een plek vrij in de RVC daar kan misschien perridon in met zijn big money en vrienden in de zakenwereld zijn we zo gered Ik zie dat niet gebeuren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Coert Beerman is door Feyenoord verzocht om zijn plek in de Raad van Commissarissen op te geven. Het vertrek van Beerman werd gisteren door Feyenoord bekend gemaakt met als reden de volle agenda van de directievoorzitter van Rabobank Rotterdam.
Beerman wordt binnen de club mede verantwoordelijk gehouden voor de slechte financiele positie van Feyenoord. De kuipclub hoopt op termijn zijn plek in de Raad van Commissarissen in te vullen met een vertegenwoordiging van een investeerder van de club. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Was al bekend dat er ook in het niet voetballende personeel gesneden zou worden? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Met Stanley messen? |
|
|
|