|
|
Stylzz
|
|
|
Dan lees je dat en denkt, hm inderdaad.
____ Feyenoord kan ondanks zijn elleboogstoot op het hoofd van Ajax-spits Luis Suarez vanavond in de beker tegen Roda JC gewoon beschikken over André Bahia. ''Dankzij een slap optreden van scheidsrechter Kevin Blom'', aldus oud-scheidsrechters. _____
Oke, dat klopt dan ook, want inderdaad had rood moeten zijn, technisch gezien dan wij Feyenoorders sturen Andre een bloemetje, maar dan gaat het nu verder vast wel over de andere dwalingen in de wedstrijd:
__
Op tv-beelden is duidelijk te zien dat de verdediger van Feyenoord met zijn elleboog tegen het achterhoofd van Suarez slaat. Bahia kan echter niet vervolgd worden, omdat Blom voor een overtreding floot. Rood was op zijn plaats geweest, maar de scheidsrechter hield zijn kaarten op zak.
''De vraag is of hij een rode kaart dúrfde te geven. Ik denk het niet'', aldus ex-arbiter Mario van der Ende. ''De durf en lef zijn nog bij Blom nog niet honderd procent ontwikkeld.'' Ook zijn oud-collega Dick Jol is duidelijk in zijn oordeel. ''Hij wilde geen rode kaarten geven, maar dan moet je geen wedstrijden fluiten en al helemaal niet Feyenoord - Ajax. Het was een zeer matig optreden van meneer.''
Het uitgebreide artikel over het optreden van Blom staat vandaag in Sp!ts. ______
HELAAS! gaat weer alleen maar over DIE overtreding.. Ik zet ff mn Calimero dopje op, want ik vind toch wel weer tekenend hoor..
ohja.. BAHIA///HELD!!!
http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2010/09/kritiek_op_slappe_kevin_blom.html |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
ze zijn het incident met van der homofiel al weer vergeten zeker |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stelletje idioten.. Alleen daar over
MEDIA EN SCHEIDSRECHTERS ZIJN JOODS |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik heb al vaker geroepen dat de Nederlandse scheidsrechters , een paar jaar stage moeten lopen in Engeland! Oh god wat zou dat ons voetbal ten goede komen. Vink, Blom, Bossen, Braamhaar.... Jeetje ik stop maar, want je wordt er niet vrolijker van. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
oja engelse scheidsrechters zijn goed uhm remember dhr webb? |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Ag laat die joden lekker gaan joh..
BAHIA//HELD (h) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
bahia maakte een fout,hij sloeg te zachtjes |
|
|
|
|
kiki&pim
|
|
|
Brama van Twente maakt een grove overtreding op een speler van Heracles en krijgt ook na het zien van televisie beelden niets en Indi krijgt voor shirtje vasthouden rood en drie wedstrijden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik mis een stukje kritiek over het erg makkelijk toekennen van een paar handjes vol vrije trappen voor schwalbes van Soarez? Bijv. die waar de 0-1 uit viel. ( 2 minuten daarvoor wordt een overtreding bij de 16 van 020 niet bestraft.) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij stond toch weer op? Dus niks aan de hand |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Inderdaad, hij moet zijn hele ziel en zaligheid in zo'n ellboog leggen. Had minimaal met een zware hersenschudding van het veld gemoeten, liever nog een permanente beschadiging in de derde wervel... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij was natuurlijk bang dat soa-rez opeens intelligent zou worden. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Dat lijkt me toch enigszins uitgesloten.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
IntelligentER, dat is zo gebeurd. Laat hem verkracht worden door een paard en er zit meer intelligentie in hem dan ooit te voren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hee we hebben het wel over super-Bahia. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Inderdaad, wordt een pittig correctiegesprekje met Bahia. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Iemand die soa heeft moet je niet harder slaan. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
En het natrappen van die haas werd zeker niet gezien of die debiel van de wiel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kevin Blom is Gay en daar is opzig niks mis mee alleen hij geild heel erg op neusjes.. |
|
|
|