|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Cruijff wil nog steeds instappen (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Cruijff wil nog steeds instappen
AMSTERDAM - Johan Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax om de club te hervormen. Dat heeft de voormalig vedette van Ajax woensdag op de open dag van de Cruyff Foundation gezegd.
In zijn column in de Telegraaf van maandag gaf Cruijff de leiding van Ajax er flink van langs. Maar als Ajax dat wil, kunnen ze altijd bij me aankloppen. Dat moet dan niet zo gaan als de vorige keer. Halve maatregelen nemen heeft namelijk geen zin, verwijst hij naar gebeurtenissen van twee jaar geleden. Cruijff wilde toen de jeugdopleiding hervormen, maar werd door toenmalig coach Marco van Basten teruggefloten.
Cruijff vreest dat als Ajax niet snel maatregelen neemt, het net als Feyenoord in grote financiële problemen komt. Dat is een spookbeeld. Real Mallorca mocht dit jaar daarom niet meedoen aan Europees voetbal. Dat moet Ajax niet overkomen.
Volgens Cruijff zijn er genoeg mensen bereid om samen met hem iets in gang te zetten. Er zijn genoeg echte Ajacieden die dat samen met mij willen doen. Als ze gevraagd worden, zullen ze zeker komen. Zij zien de gevaren ook, als dit zo doorgaat.
De clubleiding van Ajax liet maandag in een reactie op de column van Cruijff weten zich niet te kunnen herkennen in de kritiek van de oud-speler. Zo breekt er volgens Ajax genoeg jeugd door, wordt er veel gescoord en leidt Ajax nog steeds internationals op. Dat er zes zelfopgeleide spelers in de basis staan is zo, maar het gaat om de kwaliteit, niet om het aantal, vindt Cruijff. Vroeger leidden we vooral aanvallers op, later vooral middenvelders en nu eigenlijk alleen nog maar verdedigers. Dat vind ik zorgelijk.
Wel geeft Cruijff toe dat Ajax er weinig aan kan doen dat spelers tegenwoordig sneller naar het buitenland vertrekken. Maar dan moet je zorgen dat de aanvoer daarachter goed is. Daarnaast baart het me zorgen hoeveel beter spelers bij andere clubs worden. Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder zijn na hun vertrek pas echte sterren geworden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Zou heel mooi zijn maar ik denk niet dat Van den Boog en Jol dat zien zitten. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Wordt tijd dat de supporters er wat aan gaan doen dan! |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Ik zeg doen! Slechter dan dit kan niet! Hij heeft een Ajax hart.. in the End his name on the line!
Ik zeg laat hem deze klus op de toekomst klaren.. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Ik verwacht toch wel een grote leegloop komende zomer.
Dus dit jaar cashen!!! 3e ster halen CL halen. Bij leegloop en vertrek Jol.
Cruijff de macht geven. Trainer weg, bestuur weg. laat m maar doen.
Maar...blijft Jol, en de spelers..dan moet die afmaken waar hij mee bezig is.
maar goed. t zal toch niet gebeuren. Niemand wil zijn bestaande positie opgeven bij ajax op kantoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 september 2010 door eSCee -- |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 15:53 schreef Winston Bogarde het volgende:Ik zeg doen! Slechter dan dit kan niet! Hij heeft een Ajax hart.. in the End his name on the line! Ik zeg laat hem deze klus op de toekomst klaren.. Slechter dan dit kan het niet? We spelen sinds jaren weer CL, Hebben een karrenvracht aan zelf opgeleide spelers in onze selectie én in de eerste elf, en staan ook nog eens 1e in de competitie. Daarbij hebben we meerdere spelers die erg gewild zijn door de Europese top en samen makkelijk een miljoen of 40/50 kunnen opleveren. Overdrijven is ook een vak... |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 16:02 schreef PETER111 het volgende:[..] Slechter dan dit kan het niet? We spelen sinds jaren weer CL, Hebben een karrenvracht aan zelf opgeleide spelers in onze selectie én in de eerste elf, en staan ook nog eens 1e in de competitie. Daarbij hebben we meerdere spelers die erg gewild zijn door de Europese top en samen makkelijk een miljoen of 40/50 kunnen opleveren. Overdrijven is ook een vak... Ik refereer naar de Toekomst niet naar Ajax 1.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het is echt geen kunts om met dit team bovenaan te staan. We hebben de beste selectie samen met PSV. Het spel is gewoon niet om aan te zien en omdat we jaren een lachertje zijn geweest accepteren we dat maar ik zat tegen Madrid bijna met tranen in mijn ogen te kijken. Er zit in dit Ajax totaal geen lijn. Van achteruit opbouwen doen we niet. Steek peert de bal naar voren en hoopt op de grillen Luis en minder mate Mounir. Waar is het combinatiespel, wat met deze selectie gewoon kan, waarood ik Ajaxfan ben geworden. Waar zijn de geweldenaars die vanuit de eigen jeugd doorkomen? Babel was de laatste (redelijke) aanvaller die is doorgebroken. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Johan Cruijf zou Ajax op het juiste spoor kunnen helpen. Wat hij zegt klopt precies.. Dat Ajax nu geen echte aanvallers meer opleid. Hoelang is het wel niet geleden dat we voorin een Spits uit de jeugd hadden staan? Ik vind niet dat jol wegmoet, ik vind wel dat er een goede technisch directeur moet komen die ook nadenkt voor de lange termijn en niet in seizoenen denkt. Want dan zijn bijvoorbeeld Ooijer en Mido aankopen van niets omdat ze op lange termijn niets toevoegen... Er moeten meer mensen met een voetbal achtergrond in het bestuur komen, en niet mensen zoals rick van den boog die alleen maar vanalles roepen en geen echt Ajax hart hebben.
Hopelijk krijgen we weer een echte flankspeler uit de jeugd netzoals Overmars, dat zou ge-wel-dig zijn. Het zou ook goed voor het Nederlands voetbal in het algemeen zijn, met meer mensen die doorbreken voor het Nederlands elftal...
Met het geld wat we deze zomer krijgen kan Ajax zeker een goede doorstart maken als het goed wordt geinvesteerd.. We kunnen alleen maar hopen dat het niet (weer) verspild wordt...... |
|
|
|
|
hj2000
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 15:59 schreef eSCee het volgende:Ik verwacht toch wel een grote leegloop komende zomer. Dus dit jaar cashen!!! 3e ster halen CL halen. Bij leegloop en vertrek Jol. Cruijff de macht geven. Trainer weg, bestuur weg. laat m maar doen. Maar...blijft Jol, en de spelers..dan moet die afmaken waar hij mee bezig is. maar goed. t zal toch niet gebeuren. Niemand wil zijn bestaande positie opgeven bij ajax op kantoor. Ik verwacht geen grote leegloop. Wel verwacht ik dat Luis weg zal gaan na dit seizoen. Hij is op dit moment het kloppend hart van deze ploeg. Zonder hem zal alles een stuk moeizamer gaan.Een goeie vervanger vinden zal heel moeilijk worden. Op dit moment is er nog genoeg tijd om deze vervanger te zoeken. Niet op het laatste moment een of andere paniek aankoop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 september 2010 door hj2000 -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Je hebt in grote lijnen gelijk maar toch een paar dingen die niet kloppen. Van den Boog is een oud-Ajaxspeler en heeft in mijn ogen wel degelijk het beste voor met Ajax. Van den Boog doet het ook niet eens slecht en Overmars komt niet uit de Ajaxjeugd. Als we dit jaar kampioen worden en volgend jaar gaan cashen door verkochte spelers dan zou Ajax een poging kunnen doen om alvast een x-bedrag te reserveren om aandelen terug te kopen. Ik meen dat het zo'n 50 miljoen euro in totaal gaat kosten dus leg vast 25 miljoen apart als dat mogelijk is. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Laat Cruijff lekker in Barcelona blijven. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
betrek hem er maar bij hij heeft altijd wel slimme dingen en goede ideeen, maar dan verwacht ik wel inzet van beiden kanten natuurlijk. |
|
|
|
|
RuudjeWeert
|
|
|
Hoeveel crediet krijgt Cruijf nog? Ik vind hem de laatste tijd vaak onzin uit kramen. Hij vind dat hij gelijk heeft, maar dat is niet altijd zo. Als je hem dan tegen spreekt, dan heb jij het gedaan. Als hij zijn zin niet krijgt is hij weer weg. Geweldige man met een goed hart voor het voetbal,maar weet niet of Ajax nu naar zijn mening en idee moet werken. Luisteren kan altijd, daarna beslissen als volwassenen. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 16:13 schreef Afcarius het volgende:Johan Cruijf zou Ajax op het juiste spoor kunnen helpen. Wat hij zegt klopt precies.. Dat Ajax nu geen echte aanvallers meer opleid. Hoelang is het wel niet geleden dat we voorin een Spits uit de jeugd hadden staan? Ik vind niet dat jol wegmoet, ik vind wel dat er een goede technisch directeur moet komen die ook nadenkt voor de lange termijn en niet in seizoenen denkt. Want dan zijn bijvoorbeeld Ooijer en Mido aankopen van niets omdat ze op lange termijn niets toevoegen... Er moeten meer mensen met een voetbal achtergrond in het bestuur komen, en niet mensen zoals rick van den boog die alleen maar vanalles roepen en geen echt Ajax hart hebben. Hopelijk krijgen we weer een echte flankspeler uit de jeugd netzoals Overmars, dat zou ge-wel-dig zijn. Het zou ook goed voor het Nederlands voetbal in het algemeen zijn, met meer mensen die doorbreken voor het Nederlands elftal... Met het geld wat we deze zomer krijgen kan Ajax zeker een goede doorstart maken als het goed wordt geinvesteerd.. We kunnen alleen maar hopen dat het niet (weer) verspild wordt...... Overmars was gekocht van willem II. Geeft het probleem aan da Ajax te weinig goede aanvallers opleidt.
Cruijff is welkom van mij, ook vanwege het bovengenoemde probleem. |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 19:27 schreef RuudjeWeert het volgende:Hoeveel crediet krijgt Cruijf nog? Ik vind hem de laatste tijd vaak onzin uit kramen. Hij vind dat hij gelijk heeft, maar dat is niet altijd zo. Als je hem dan tegen spreekt, dan heb jij het gedaan. Als hij zijn zin niet krijgt is hij weer weg. Geweldige man met een goed hart voor het voetbal,maar weet niet of Ajax nu naar zijn mening en idee moet werken. Luisteren kan altijd, daarna beslissen als volwassenen. Tot aan mijn dood... kijk alleen al naar de jaren 70 als speler en eind jaren 80 als coach... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
johan!je bent een held en pleur alle rotte appels de gracht in!! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 19:43 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Overmars was gekocht van willem II. Geeft het probleem aan da Ajax te weinig goede aanvallers opleidt. Cruijff is welkom van mij, ook vanwege het bovengenoemde probleem. Sorry, veel verstand heb ik niet echt van die periode:P toen was ik nog een kleine Ajacied. maar als ik het goed heb is babel de laatste aanvaller die is "doorgebroken"? die mag van mij ook terugkomen.. Over aanvallers gesproken, jozefzoon deed het weer eens aardig vandaag! ik houd wel van buitenspelers met een actie en een goede voorzet! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Afcarius.. Dat verstand heb je ook niet van deze periode.. Weet je op welke basis tainio, mido en ooijer zijn gehaald?? T is geen toekomst aankoop.. Alleen een wel een aankoop voor vervanging als we die nodig hebben.. Ze kosten niks.. als ze niet spelen.. En als ze wel spelen dan zullen ze het wel verdient hebben.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 22:40 schreef freakie het volgende:Afcarius.. Dat verstand heb je ook niet van deze periode.. Weet je op welke basis tainio, mido en ooijer zijn gehaald?? T is geen toekomst aankoop.. Alleen een wel een aankoop voor vervanging als we die nodig hebben.. Ze kosten niks.. als ze niet spelen.. En als ze wel spelen dan zullen ze het wel verdient hebben.. Dus jij vindt dat geen belachelijke aankopen dan? Ik namelijk wel.. waarom zou je spelers voor een seizoen halen als je ook minder oude spelers kan halen die wel iets toevoegen aan de selectie, want dat doen deze spelers geen van allen.. Dat ze niks kosten zal wel een reden hebben ofniet dan?! |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
we moeten maar weer eens gaan praten en dus onze stem laten hooren van de boog heeft bij mij een slechte indruk deruit en laad johan alles doen laat hem de lijnen uit zetten in en om het veld op de toekomst overal kijk als je dat doet en je geeft hem de tijd ja dan kan het echt wat woorden zo zijn ze bij barcalona ook begonnen hij zij dat ze wat aan de jeugd moesten doen en je ziet het gisteren was leuk maar het was niet denderent ik heb na de 4 goal weinig meer gezien ja mickie doet ze best maar verder ook blind nee sorry de slecht gisteren ik zeg laat johan het doen maar dan moet er ook echt geluistert worden na hem dus van de boog je mag vertrekken je hebt genoeg je zakkken gevuld weg wezen en johan ga je gang knip en scheer waar nodig is zodat we binnen een paar jaar weer echt mee doen ook in europa dat je regel maatig de beker met de grote oren weer mag winnen en daar na de wereld beker en dan zijn we echt weer de besten zo als van gaal zou zeggen we moeten zelf ook eerlijk zijn we spelen niet het voetbal wat je wil zien en dat wil hij weer terug brengen nou ik zeg doen johan ga je gang liever van dag dan morgen kom maar op laat het maar zien johan ik zeg doen!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
van de boog moet weg en je moet johan de ruimte geven laat jol het seizoen af maken en dan volgend jaar een trainer neer zetten die johan wil of ook gewoon weer johan als jol na johan luist we moeten dan ook johan echt alles laten doen en ja dat is niet leuk maar over een paar jaar als je de vruchten er van ziet dan wel dus begin van dag met johan binnen te halen met zijn mannen en van de boog er uit zetten en derest waar geknipt moet worden ik zeg doen of vinden jullie van niet????hij heeft echt gelijk we glijden weg maar nu kan je nog in grijpen zie het niet aleen voor nu maar ook voor over een paar jaar kijk na de lange termijn en daar heeft johan gelijk in we glijden weg we moeten eerlijk zijn ik zeg doen en laat je stem hooren zaterdag dat johan welkom is!!!!!!!!!!!en van de booog bedankt jou tijd zit er op doei!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Bazel wat bazel je toch. Denk je nou werkelijk dat zodra Johan binnenloopt de donkere wolken wegtrekken en het licht weer gaat schijnen? "das niet logisch toch!" |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
nee niet gelijk maar als hij de lijnen mag gaan uit zetten dan zie ik op de lange termijn de donkere wolken wel verdwijnen en de zon door breken maar willen we dit tuurlijk is dat niet binnen een dag geregeld maar als je hem de ruimte en de tijd geef ja dan zal het weer het aller ajax worden ja dat regelmatig die grote beker binnen haalt en dan rennen spelers ook niet meer zo graag weg dus geef hem tijd ruimte laat hem doen zoals hij het wil doen en dan gaan we binnen een paar jaar de vruchten er van plukken en maby al eerder of denk jij van niet vind jij van de boog en ze maatje het zo goed doen voor nu was het leuk maar we moeten eerlijk zijn hij heeft gelijk nou laat hem ze grote mond waar maken dan dan gaan we zien of hij echt gelijk heeft ik heb er alle vertrouwen in jij niet ik zeg jongens zet je stem op en laat johan binnen komen van dag nog!!!!!!!!!!!!kampioenen!!!!! |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
ben je zo blij en trots op van de boog en op de toekomst er is te weinig redement en daar heeft johan gelijk in of niet soms laat hem ze mond maar waar maken kom maar op johan!!!!!!als je durft dan niet weg rennen!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 08:36 schreef bazel het volgende:nee niet gelijk maar als hij de lijnen mag gaan uit zetten dan zie ik op de lange termijn de donkere wolken wel verdwijnen en de zon door breken maar willen we dit tuurlijk is dat niet binnen een dag geregeld maar als je hem de ruimte en de tijd geef ja dan zal het weer het aller ajax worden ja dat regelmatig die grote beker binnen haalt en dan rennen spelers ook niet meer zo graag weg dus geef hem tijd ruimte laat hem doen zoals hij het wil doen en dan gaan we binnen een paar jaar de vruchten er van plukken en maby al eerder of denk jij van niet vind jij van de boog en ze maatje het zo goed doen voor nu was het leuk maar we moeten eerlijk zijn hij heeft gelijk nou laat hem ze grote mond waar maken dan dan gaan we zien of hij echt gelijk heeft ik heb er alle vertrouwen in jij niet ik zeg jongens zet je stem op en laat johan binnen komen van dag nog!!!!!!!!!!!!kampioenen!!!!! de spelers zullen blijven weg lopen voor meer geld... dat is gewoon een probleem waar ajax mee zit.. als ik kijk naar de nationale elftallen kan ik niks anders dan zeggen als we hun nou is hebben kunnen vast houden... Zlatan Chivu Sneijder vdvaart maxwell etc etc etc etc maar nope niet gelukt puur door geld... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 08:40 schreef bazel het volgende:ben je zo blij en trots op van de boog en op de toekomst er is te weinig redement en daar heeft johan gelijk in of niet soms laat hem ze mond maar waar maken kom maar op johan!!!!!!als je durft dan niet weg rennen!!!!!!!!!! Als je durf dan niet wegrennen??? Lekker vertouwen heb je nu al in hem en hij zal ons wel even redden?? Kan ie toveren nee! Laat jol maar lekker zijn gang gaan want ondanks dat ie misschien wat "rare" aankopen gedaan heb(tijd zal het leren en gelukkig niet al te duur) vind ik dat ie het helemaal niet slecht doet! Ok het is niet allemaal even mooi maar we staan bovenaan. Roepen vanaf de kant is nog altijd makkelijker dat het ook zelf waarmaken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 23:34 schreef Afcarius het volgende:[..] Dus jij vindt dat geen belachelijke aankopen dan? Ik namelijk wel.. waarom zou je spelers voor een seizoen halen als je ook minder oude spelers kan halen die wel iets toevoegen aan de selectie, want dat doen deze spelers geen van allen.. Dat ze niks kosten zal wel een reden hebben ofniet dan?! Weet je waarom afcarius ik dat geen belachelijke aankopen vind?? Ze kosten niks.. Echt niks.. Spelers die jonger zijn die zijn duur en kosten veel geld en jij moet weten dat ajax daar geen trek in had.. En dat niet kom betalen.. Dat ze niks kosten kan je heel goed snappen.. Deze spelers zijn contract af en zouden eventueel met trainen nog aardige spelers kunnen worden.. Deze spelers hebben ervaring en kunnen onze jonge spelers was leren.. deze spelers zijn niet gehaald voor de basis.. Snap je dat dan niet?? want kopen kan ajax niet.. En zulke spelers halen zonder dat ze was kosten is prima.. Ik denk serieus dat ooijer, tainio en mido best wat kunne toevoegen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
AJAX moet deze handreiking van Cruijff aannemen en puur aan het AJAX-belang denken. Dit is een verhaal dat ik kopieer van een andere Ajax-site, waar ook een mening werd gegeven en waar ik volledig achter sta!
JC wil niet komen als trainer of om aankopen te doen, hij merkt op dat de identiteit weg is en dat daar iets aan gedaan moet worden. AJAX is AJAX niet meer, zegt hij, en dan heeft ie gelijk (hij heeft nl net als ik, bijna, de grootste afstraffing in tientallen jaren moeten aanzien). Dat probleem moet je bij de wortel aanpakken en dat is de jeugd en scouting waar AJAX zo beroemd om is. Daar heeft hij ideeën over die in het verleden ook hebben gewerkt en waar AJAX veel profijt van heeft gehad. Maar als sommige zich al afvragen wat JC eigenlijk ooit gewonnen heeft is het einde zoek, kun je lullen tot je een ons weegt. Als trainer van Ajax, op 13 mei 1987, speelde Ajax voor het eerst sinds 14 jaar weer een Europa Cup finale. Lokomotiv Leipzig werd met 1-0 verslagen (doelpunt van Marco van Basten), waardoor Ajax de Europa Cup II kon bijzetten in de prijzenkast. Dat was een team bestaande uit enorme talenten, een hele waslijst die internationale top is geworden. Ook niet verwonderlijk dat 8 jaar later Louis van Gaal wederom met een team uit 2/3e eigen opgeleide spelers de Europacup I kon winnen (v. Gaal overigens geweldige trainer). Die jongens hebben niet onder v. Gaal en Adriaanse de opleiding doorlopen, maar hebben de door JC opgezette opleiding doorlopen en waren goed genoeg opgeleid om aan de 5 p's van Co te voldoen. Ook deze lichting is jarenlang Europese top geweest.
Ook bij Barca heeft hij zich sterk bemoeit met de structuur, middels advies, en kijk... Barca weer bovenaan na jaren problemen en Spanje met een bijna Barcelona elftal wereldkampioen. Let wel, allebei de teams met uitstekend leuk voetbal. Dus als één persoon bewezen heeft een goede kijk op opleiding, talent en structuur te hebben - door de jaren heen - dan is het JC wel. Hij mag dus kritiek leveren en zeker, wanneer hij dat wil, de handschoen opnemen om AJAX weer ouderwets AJAX te laten worden. En al dat geneuzel van: "hij is oud en het voetbal is veranderd en hij doet het toch nooit", is allemaal onzin. Een bal drie keer achter elkaar op 5 meter naar elkaar toe schieten op hoge snelheid gaat nog altijd net als vroeger en hij stond aan de poort, maar anderen durfden niet. Tuurlijk lijkt het nu ok te gaan en ben ik blij dat we bovenaan staan en CL spelen, dat is al een vooruitgang maar... we spelen al jaren veredeld 4-4-2, al jaren geen kampioen en worden afgestraft in CL. Dat kan beter dacht ik zo.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
500% gelijk Alibabba, ik zie het precies hetzelfde. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 16:11 schreef freakie het volgende:[..] Weet je waarom afcarius ik dat geen belachelijke aankopen vind?? Ze kosten niks.. Echt niks.. Spelers die jonger zijn die zijn duur en kosten veel geld en jij moet weten dat ajax daar geen trek in had.. En dat niet kom betalen.. Dat ze niks kosten kan je heel goed snappen.. Deze spelers zijn contract af en zouden eventueel met trainen nog aardige spelers kunnen worden.. Deze spelers hebben ervaring en kunnen onze jonge spelers was leren.. deze spelers zijn niet gehaald voor de basis.. Snap je dat dan niet?? want kopen kan ajax niet.. En zulke spelers halen zonder dat ze was kosten is prima.. Ik denk serieus dat ooijer, tainio en mido best wat kunne toevoegen.. ook al was het alleen voor de ervaring al goed.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad nummer10.. Gratis ervaring bij ajax is nooit verkeerd.. |
|
|
|