|
|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Stekelenburg: 'Het was gunstig dat Van Basten vertrok' (Voetbalcentraal)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Stekelenburg: 'Het was gunstig dat Van Basten vertrok'
Maarten Stekelenburg is bezig met een erg goed jaar. Waar hij op het WK al één van de uitblinkers was, is hij dat ook bij Ajax. Zo voorkwam hij met een aantal reddingen een afslachting tegen Real Madrid. Arsenal en Manchester United zouden zich dan ook al gemeld hebben voor de sluitpost.
"Je vertelt me net dat Manchester United belangstelling zou hebben. Dat hoor ik voor het eerst, echt waar," reageert Stekelenburg in een interview met Voetbal International. "Het verbaast me ook een beetje, want volgens mij heeft Van der Sar nog helemaal niet gezegd wat hij aan het eind van dit seizoen gaat doen. Ook al is het maar voor een jaartje, ik zal hier nooit vertekken om ergens anders op de bank te belanden."
Bij Ajax kreeg Kenneth Vermeer twee seizoenen de voorkeur boven de 1.97cm lange doelman. "Voor mij was het gunstig dat Van Basten opstapte. Jol was meteen duidelijk tegen me, al op de tweede dag kwam hij naar me toe en zei: 'ik weet niet wat er vorig jaar is gebeurd en dat interesseert mij ook niet, bij mij ben je eerste keeper.' Het was een mooie steun in de rug," aldus Stekelenburg. "Of ik toe ben aan een hoger niveau? Dat moeten anderen beslissen. Ik ga pas nadenken bij concrete interesse, niet eerder."
Ook Arsenal zou interesse in de international getoond hebben, maar hij lijkt zich op zijn gemak te voelen bij Ajax. "Ik ben altijd duidelijk geweest over mijn toekomst. Ik zit prima bij Ajax en als een mooie club zich meldt, zal ik daar echt wel over nadenken. Maar ik ben nu in een fase van mijn carrière waarin ik mijn goede gevoel wil vasthouden en uitbreiden. Zonder onderbrekingen." |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
Op Wikipedia staat dat hij 1.94 meter is, ik wordt ziek van dit soort berichten die niet kloppen.
IIG is hij langer dan Vemeer wat mij een duidelijk voordeel lijkt bij keepen. Maar dat zal wel weer "racistisch" zijn. Van Basten heeft een paar idiote beslissingen genomen wat mij betreft, Vermeer is daar een van. SUleimanj voor 16 mln is een andere. Verder was hij wel een goede trainer denk ik, maar hij erfde natuurlijk zoals alle trainers de spelers die al in zijn selectie zaten. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Jol was meteen duidelijk tegen me, al op de tweede dag kwam hij naar me toe en zei: 'ik weet niet wat er vorig jaar is gebeurd en dat interesseert mij ook niet, bij mij ben je eerste keeper.' Het was een mooie steun in de rug," aldus Stekelenburg.
Als je dit leest heeft Vermeer geen eerlijke kans gehad van Jol. (maar ik vind Stekelenburg ook een betere keeper) |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 19:57 schreef 1nummer14 het volgende:Op Wikipedia staat dat hij 1.94 meter is, ik wordt ziek van dit soort berichten die niet kloppen. IIG is hij langer dan Vemeer wat mij een duidelijk voordeel lijkt bij keepen. Maar dat zal wel weer "racistisch" zijn. Van Basten heeft een paar idiote beslissingen genomen wat mij betreft, Vermeer is daar een van. SUleimanj voor 16 mln is een andere. Verder was hij wel een goede trainer denk ik, maar hij erfde natuurlijk zoals alle trainers de spelers die al in zijn selectie zaten. Niks racistisch aan... Vermeer kan goed keepen alleen met de Steek voor je is hetzelfde als met een van der Sar. Je komt pas aan keepen toe als die niet speelt.
v. Basten... tjsa... wel jammer dat hij het zo deed maar uiteindelijk maakte hij het toch nog spannend in de competitie...voor 2 rondes... |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 19:57 schreef 1nummer14 het volgende:Op Wikipedia staat dat hij 1.94 meter is, ik wordt ziek van dit soort berichten die niet kloppen. IIG is hij langer dan Vemeer wat mij een duidelijk voordeel lijkt bij keepen. Maar dat zal wel weer "racistisch" zijn. Van Basten heeft een paar idiote beslissingen genomen wat mij betreft, Vermeer is daar een van. SUleimanj voor 16 mln is een andere. Verder was hij wel een goede trainer denk ik, maar hij erfde natuurlijk zoals alle trainers de spelers die al in zijn selectie zaten. Is niet Racistisch hoor.. En je kunt zeggen over van Basten wat je wilt, maar Vermeer heeft het UITSTEKEND gedaan tegen bijvoorbeeld Olympique Marseille.. Ik vind Vermeer iets atletischer, maar het moge duidelijk zijn dat Stekelenburg beter is.. Stekelenburg is veel volwassener geworden de laatste tijd.
Maargoed, als steek weggaat naar een topploeg hebben we vermeer als die hersteld is, en dat is ook een uitstekende keeper voor Ajax! |
|
|
|
|
|