|
|
Fr-1908
|
|
|
Het wordt nog niet officieel bevestigd maar het lijkt er nu heel veel op dat Feyenoord (eindelijk) een flinke financiele meevaller heeft.
Zou het niet mooi zijn als wij (supporters) ONZE club er een handje bij helpen door geld in te zamelen en dat op een openlijke rekening te gooien?
Nu weet ik niet of er al rekening loopt waarmee we Feyenoord kunnen steuren, maar dit lijkt me een heel goed moment om onze club een hart onder de riem te steken. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
neeeeeeeeeeee het is een lening!! schuld op schuld= meer schuld |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat is die financiele meevaller? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De schuld word helemaal niet hoger.. |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
dan heb ik niks gezegd... zit momenteel op m'n werk en dacht te lezen dat het een financiele meevaller was. Als het idd een lening is hou ik voor de rest mn mond maar dicht :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou dat als je eigenlijk salaris in moet gaan leveren en dan gewoon iedereen die onder jou hangt de zak geeft.. Dan blijft er ruimte over voor jou eigen salaris.. Uiteindelijk is dat toch een financiele meevaller.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou dat als je eigenlijk salaris in moet gaan leveren en dan gewoon iedereen die onder jou hangt de zak geeft.. Dan blijft er ruimte over voor jou eigen salaris.. Uiteindelijk is dat toch een financiele meevaller.. ja idd |
|
|
|
|
Els
|
|
|
De berichtgeving is een beetje lastig. Is onduidelijk of er een hoge rente of iets dergelijks betaald moet worden, of dat het aflossing met interest is. Iemand meer info dan dit krantebericht? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou dat als je eigenlijk salaris in moet gaan leveren en dan gewoon iedereen die onder jou hangt de zak geeft.. Dan blijft er ruimte over voor jou eigen salaris.. Uiteindelijk is dat toch een financiele meevaller.. goeie tip:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vriend MMM ik bedoelde deze grap van jou hahahaha
MMM - woensdag 22 september 2010 - 18:37 quote deeplink
De schuld word helemaal niet hoger.. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
ik wordt moe van dit bestuur ze vogelen van alles en nog wat uit. terwijl de oplossing er kan wezen. Aankloppen bij de supporters. Zijn genoeg acties te bedenken, denk aan geld voor Pakistan e.d. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom doet iedereen bij voorbaat nu negatief? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat roepen rode cijfers nou eenmaal op. Zwart kijken is ook een kunst. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
10 miljoen komt er binnen via een investeringsmaatschappij.Het is het voorfinancieren van de verwachte inkomsten gedurende het lopende seizoen.Kost wel rente maar rekeningen en salarissen worden netjes op tijd betaald. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Ik lees zojuist dat hierover al eerder een topic is gestart... |
|
|
|
|
prins
|
|
|
raad van commissarissen 4 x 700.000 = 2.800.000 10 directeuer 10x 500.000 = 5.000.000 (Jacobs, Kudde,ect 100 secretaresse = 2.000.000 ----------------- 9.800.000 rest mogen zij |
|
|
|