|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: 2e keer dat Fer een wedstrijd negatief beslist |
|
|
|
crnal
|
|
|
edit Boudewijn:
Er worden na de uitschakeling in de beker teveel (Dezelfde) nieuwe topics geopend waar men hun frustraties over de wedstrijd/spelers en Mario kwijt willen maar het wordt te onoverzichtelijk dus in dit topic kunnen alle frustraties gepost worden mbt Feyenoord
Tering, zo erg had ik het niet verwacht. Rechterrijte competitie, geen Europees geen KNVB en volgend jaar zeker geen Europees.
Was blij dat Cabral en Mokotjo en Luc in de basis stonden .EINDELIJK. het mocht echter niet baten. Respect voor de supporters die toch in grote aantallen aanwezig waren...wel vond ik het toch erg stil.
Maar ben wel benieuwd hoe nu verder.... Ik had continu de hoop dat het goed zou komen , maar realiseer me toch echt , het wordt niks dit jaar! -Geen vaste penalty nemers zegt Mario net...vreemd! -De Cler die Mario geen hand geeft na zijn wissel. -Blijvende slaap momenten bij de aanvoerder -Ondanks alles mag je van een prof voetballer wel verwachten dat de bal minimaal tussen de palen beland.... tweemaal behoorlijk naast : Schaken en Leerdam! -de beloofde spits die niet kwam -Mario versus de Cler en El Ahmadi -Spelers die niet op hun positie spelen.. -Leo ziet het niet meer zitten. -De teen van Cisse -Vertonghen die lachend de topper heeft beleeft...hij noemde ons KAKKERLAKKEN -Het rijtjr wordt te lang! Ondanks alles mag dit toch NOOIT gebeuren bij FEYENOORD. Maar FEYENOORD heb het nu wel ff met je gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 september 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
edit Boudewijn:
Er worden na de uitschakeling in de beker teveel (Dezelfde) nieuwe topics geopend waar men hun frustraties over de wedstrijd/spelers en Mario kwijt willen maar het wordt te onoverzichtelijk dus in dit topic kunnen alle frustraties gepost worden mbt Feyenoord |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 23:52 schreef Boudewijn het volgende:edit Boudewijn:
Er worden na de uitschakeling in de beker teveel (Dezelfde) nieuwe topics geopend waar men hun frustraties over de wedstrijd/spelers en Mario kwijt willen maar het wordt te onoverzichtelijk dus in dit topic kunnen alle frustraties gepost worden mbt Feyenoord slaapmomentje Boudewijn |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Die Boudewijn vind ik ook echt he-le-maal niks! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: alleen frustraties over Feyenoord ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tsja, 't is drama, . . ik vrees dat er nog wel een paar kratjes met gifbekers bij de Kuip staan, voordat die uiteindelijk een keer leeg zijn, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: kom op boudewijn speel de kop van jut |
|
|
|
|
robje1211
|
|
|
de cler wie is de Cler die bravht ons tegen 020 ook twee driec verlies puntewn, Misschien kan hij nog meekomen bij Telstar!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ach joh, nu komt er ook geen gespleten finale! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op woensdag 22 september 2010 - 23:56 schreef sevillana het volgende:tsja, 't is drama, . . ik vrees dat er nog wel een paar kratjes met gifbekers bij de Kuip staan, voordat die uiteindelijk een keer leeg zijn, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Alles lost zich vanzelf op:
van Dijk of Darley op doel Martins Indi linksback de Vrij centraal (ging best aardig toch) Bahia centraal Leerdam op rechts (jammer van die penalty) Mokotjo breker en architect op het middenveld Fer (als de slaapmomentjes alleen bij penalties zijn dan laat je van Haaren ze maar nemen) van Haaren breker en architect op het middenveld Wijnaldum laat maar een beetje aankloten tussen de linies (goeie jongen moet voortaan wel in de 1e minuut scoren) Castoignos in de spits (90 minuten graag) Cabral geeft nooit op
De rest moet vechten voor een basisplaats |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 00:01 schreef sportdwaas het volgende:[..] Alles lost zich vanzelf op: van Dijk of Darley op doel Martins Indi linksback de Vrij centraal (ging best aardig toch) Bahia centraal Leerdam op rechts (jammer van die penalty) Mokotjo breker en architect op het middenveld Fer (als de slaapmomentjes alleen bij penalties zijn dan laat je van Haaren ze maar nemen) van Haaren breker en architect op het middenveld Wijnaldum laat maar een beetje aankloten tussen de linies (goeie jongen moet voortaan wel in de 1e minuut scoren) Castoignos in de spits (90 minuten graag) Cabral geeft nooit op De rest moet vechten voor een basisplaats waar slaat dit op ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morgen moet ik naar 020. Nu al zin in! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
frustratie? hoe kom je daar nu op? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Het nieuwe Feyenoord met vaste invalrol voor Bruins, El Ahmadi, Schaken, Lumb, Smolov en de Cler |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
In je gezicht gespuugd worden door je eigen team. Als een debiel weer elke week op de tribune staan bleren en dan dit... Het hele seizoen voorbij in 8 wedstrijden. Ongelofelijk, on-ge-lo-fe-lijk |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 00:39 schreef MrChriz het volgende:In je gezicht gespuugd worden door je eigen team. Als een debiel weer elke week op de tribune staan bleren en dan dit... Het hele seizoen voorbij in 8 wedstrijden. Ongelofelijk, on-ge-lo-fe-lijk nu maar volledig richten op de competitie. Er zijn nog 84 punten te laaie |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Psychologisch ook zo oerdom van Beenhakker om maar te blijven lullen als je niks te doen hebt. Fijne vent verdiend een standbeeld of een straatnaam maar moet misschien ruimte maken voor van Gastel of zo |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 00:39 schreef MrChriz het volgende:In je gezicht gespuugd worden door je eigen team. Als een debiel weer elke week op de tribune staan bleren en dan dit... Het hele seizoen voorbij in 8 wedstrijden. Ongelofelijk, on-ge-lo-fe-lijk tis geen eens onwil..... |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote: Nee maar ik kan er echt niet bij hoor.. Kijk hoe ze met hun kansen omspringen: Wijnaldum, Castaignos, de penal van Fer die hij inschiet als een laf wijf, de kans van Cisse in de laatste seconden. Die penals na de verlenging, 2x 'voor' komen, 2x gelijk verneuken... Het is toch niet eng om te scoren ofzo, of heel erg moeilijk om een bal tussen de palen/lat te schieten voor de verandering?
Brrr, ik ga snel naar bed de teleurstelling wegslapen. Morgen weer een dag met veel slecht geplaatste grappen voor de boeg. In Culemborg en omstreken loopt helaas ook veel anders dan Feyenoorders :) Trusten! |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
gisteren ook weer het lijkt wel met de week slechter te worden en dan maar roepen inzet passie wil ik zien en we hadden pech NEE heeft met instelling te maken en als we zo doorgaan vrees ik in de competitie het ergste zekr wat die Fer betreft |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 06:01 schreef henk K het volgende:gisteren ook weer het lijkt wel met de week slechter te worden en dan maar roepen inzet passie wil ik zien en we hadden pech NEE heeft met instelling te maken en als we zo doorgaan vrees ik in de competitie het ergste zekr wat die Fer betreft Dit had absoluut niets met instelling te maken! Wat een onzin zeg... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis nu een dag later en ik vind t nog steeds een domme wissel. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 01:01 schreef MrChriz het volgende:[..] Nee maar ik kan er echt niet bij hoor.. Kijk hoe ze met hun kansen omspringen: Wijnaldum, Castaignos, de penal van Fer die hij inschiet als een laf wijf, de kans van Cisse in de laatste seconden. Die penals na de verlenging, 2x 'voor' komen, 2x gelijk verneuken... Het is toch niet eng om te scoren ofzo, of heel erg moeilijk om een bal tussen de palen/lat te schieten voor de verandering? Brrr, ik ga snel naar bed de teleurstelling wegslapen. Morgen weer een dag met veel slecht geplaatste grappen voor de boeg. In Culemborg en omstreken loopt helaas ook veel anders dan Feyenoorders :) Trusten! Hier een berichtje uit Meteren, ik weet precies wat je bedoelt :) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: eens! Als het dit seizoen niks wordt geef dan in ieder geval die jonge gasten een kans en laat ze ook staan zodat we kunnen bouwen aan een elftal voor de toekomst |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: mvv 58 heb ik nog tegen gespeeld.heel gezellig in de kantine |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Dat zeggen de meeste, ze hebben het nooit over het hoogstaande voetbal. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Fer kost dit jaar wel heel veel geld |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
frustratie topic? als je gewoon realistisch gaat kijken hadden we in de beker gewoon niks te zoeken. dus om nou meer gefrustreert te zijn dan de jaren hiervoor.... onzin |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 08:14 schreef obiku010 het volgende:frustratie topic? als je gewoon realistisch gaat kijken hadden we in de beker gewoon niks te zoeken. dus om nou meer gefrustreert te zijn dan de jaren hiervoor.... onzin onzin, het was zeker geen beste wedstrijd maar we hebben genoeg kansen gecreƫerd en hebben onverdiend verloren. Van alle eredivisie clubs haden we toch ook echt de zwaarste loting. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: nou hoogstaand,ik speelde toen bij lekvogels uit lexmond,ik geloof 3e klasse onderafdeling |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 08:37 schreef Vnny het volgende:[..] onzin, het was zeker geen beste wedstrijd maar we hebben genoeg kansen gecreƫerd en hebben onverdiend verloren. Van alle eredivisie clubs haden we toch ook echt de zwaarste loting. had liever geconstateerd dat Roda de zwaarste loting had |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Deed hij ook, naar huis, om vandaag weer terug te keren. |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
pfff gisteravond viel het nog wel mee met die klappen, dacht dat er al een soort acceptatie was. Maar shit toen ik vanochtend mijn ogen open deed en nu........ zuur..! we moeten de komende 2 wedstrijden echt gaan winnen tegen nec en de graafschap anders gaat het echt echt mis. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben zo boos! been is een achterbakse vent die zich niet aan zijn woorden houd!! |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: waarom dan? denk zelf even na! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Omdat decler nog bij de selectie zit? |
|
|
|
|
Marinus
|
|
|
Feyenoord Lekker allemaal schelden tieren gillen enz. Iedereen heeft zijn eigen mening en dat mag,maar iemand alles verwensen heeft geen enkele zin.Jaren lang is er een slecht beleid gevoerd en enkele zo genaamde suporters breken de club af tot op het bot.Nancy o.a.De tering naar de nering zetten kost tijd ondanks dat het punten en succes kost.Maar het zal goed komen met steun en nog maals steun aan de trainer en de spelers.Jong en de wil hebben om er uit te komen maar dat kan alleen als WIJ er met zijn allen achter staan niemand uit gezonderd.Die jonge gasten hebben onze steun nodig, geef ze a.u.b. die steun en frustraties houd het beperkt en opbouwend graag. Mijn gedachte is Feyenoord heeft 1,7 milioen suporters als die nu allemaal eens 10,- Euro storten= 17.000000,- Euro voor 2010 en volgend jaar nog eens 10,- Euro en we zijn uit de problemen. Dus laten we met zijn allen hier aan mee werken. Feyenoorder ben je voor je leven je ga er mee naar bed en sta er mee op. |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
20 euro kan ik ook wel missen. Precies positief blijven, heeft geen zin om te zeiken worden we niet beter van. |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 10:03 schreef Dieren het volgende:20 euro kan ik ook wel missen. Precies positief blijven, heeft geen zin om te zeiken worden we niet beter van. Amen. Allemaal maar lekker ouwehoeren op Been en de jonge selectie. Geef die gasten vertrouwen in plaats ze constant af te branden. Ik word gek van zulke kutsupporters die alleen maar negatief doen. Daar help je Feyenoord niet mee verder. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Sorry dat ik het zeg, maar wat zijn jullie een stelletje negatievelingen. Okee, we liggen eruit, maar er werd toch best redelijk tot soms goed gevoetbald. Die jongens knokken voor elke meter en halen de penaltyserie, waar een van beiden als gelukkigste naar de volgende ronde mag en de ander kan met opgeheven hoofd thuis blijven. Kijk eens verder: Mokotjo heeft laten zien dat hij een grote wordt, Wijnaldum was vaak super, Fer streed voor elke meter, net als alle anderen: jongens, Roda speelde ook goed. Het was een heerlijke wedstrijd. Nu moeten we onze plek even kennen, maar je kunt zien dat het een team in opkomst is, talent zat. Nu nog even wat volwassen worden en je bent super!! Ze vochten als mannen, maar het blijven nog even jongetjes!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 09:59 schreef Marinus het volgende:Feyenoord Lekker allemaal schelden tieren gillen enz. Iedereen heeft zijn eigen mening en dat mag,maar iemand alles verwensen heeft geen enkele zin.Jaren lang is er een slecht beleid gevoerd en enkele zo genaamde suporters breken de club af tot op het bot.Nancy o.a.De tering naar de nering zetten kost tijd ondanks dat het punten en succes kost.Maar het zal goed komen met steun en nog maals steun aan de trainer en de spelers.Jong en de wil hebben om er uit te komen maar dat kan alleen als WIJ er met zijn allen achter staan niemand uit gezonderd.Die jonge gasten hebben onze steun nodig, geef ze a.u.b. die steun en frustraties houd het beperkt en opbouwend graag. Mijn gedachte is Feyenoord heeft 1,7 milioen suporters als die nu allemaal eens 10,- Euro storten= 17.000000,- Euro voor 2010 en volgend jaar nog eens 10,- Euro en we zijn uit de problemen. Dus laten we met zijn allen hier aan mee werken. Feyenoorder ben je voor je leven je ga er mee naar bed en sta er mee op. hey marinus houd ff je waffel! pannekoek! lees eerst eens wat posts voordat je poep begint te praten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er werd de eerste helft redelijk gespeeld. De tweede helft was te triest voor woorden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik post ff niet meer, ik ben woest! voordat ik mensen ga kwetsen! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zo lopen er nog wel een paar meer rond bij Feyenoord, . . . . . . . . . . . . . . toch? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bij mij thuis ook... die kost ook heel veel geld, haha.. |
|
|
|