BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Algemeen frustratie topic: In de hoek waar de klappen vallen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 23 september 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Ik heb heel veel frustraties maar 1 voert de boventoon.

TIM DE CLER. Nog 1 jr en dan zijn we van hem af, en kunnen we echt beginnen aan het nieuwe Feyenoord. Ik hoop dat hij in de winter al vertrekt want oh wat is hij slecht en negatief en loopt hij over het veld als een kip zonder kop.
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Je bent 6 competitiewedstrijden onderweg, je hebt er al 3 verloren, ligt na 1 rondje al uit de E.L, ligt na 1 rondje al uit de beker wat de kortste weg naar Europees voetbal is, iedereen met een beetje ervaring zit langdurig in de lappenmand, je hebt de klassieker thuis al verloren, talenten staan volledig stil in hun ontwikkeling en je sterkhouders roepen al dat ze toch eens aan zich zelf gaan denken. Mijn visie? Nog een jaar of 3 door rommelen en dan kan de stekker er uit... Dit Feyenoord is dood ziek..
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 13:25   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/12399-feyenoord-moet-investering-van-tien-miljoen-volgend-jaar-terugbetalen.html

en deze kan er ook nog wel bij....
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 23 september 2010 - 13:57   quote  deeplink  
Fer en de Cler met afstand de zwakste schakels gister
Mario zit gewoon in een lastig pakket,ergert zich waarschijnlijk ook aan acties en gedrag van de Cler,of zo´n actie als el Dramadi tegen 020 maakte,Fer kan wel goed rappen,twitteren en winkelen op de pc hooft in 020 zag ik laatst,maar als Mario er wat van zegt of wil mee doen is het nooit mnaar ook nooit goed,terwijl de acties van dat soort spelers het probleem zijn niet Mario!!

met de Cler was het goed dat hij lekker duidelijk was,daarna weer niet moets intern blijven,zelfde verhaal met el Ahmadi,maar we willen ook meetr openheid-transparantie,rotterdamse bravoure terug,graag of niet voor onze mooie club spelen!!
dan maar eigen jeugd roepen we dan,en als hun tijd en gewenning nodig hebben gaat het het niet snel genoeg,dan heb je nog zaakwaarnemers waar Mario rekening moet houden en een bestuur met een ambtenaar,een falende financieel directeur en een TD die feitelijk niks kan maar de enig op dat niveau is met een voetbalachtergrond!!
en o jah een Oud tenniser die iets ergens doet!!!

en ondertussen lopen er dus een paat op het trainingsveld die het allemaal wel geloven zolang er betaald word en anders ga ik lekker ergens anders voetballen mentaliteit!!

Mario ik hoop dat je zelf nog wil blijven!!!!!
Geloof nog steeds in hem en ook een Bahia die snapt wat voetbaleer en onverzettelijkheid is,een Castaignos,een Leerdam,een Mokotjo,Martins Indi,van Haren

maar wat is het ongeloofelijk k*t dat het seizoen al na een maand voorbij is pffffffffffff
craven
 craven - donderdag 23 september 2010 - 14:04   quote  deeplink  
van Haaren komt te kort, de rest niet
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 14:12   quote  deeplink  
Alleen Martins Indi en misschien Mokotjo stonden er gelijk als ze een hele wedstrijd spelen... Indi zie ik wel een grote worden, die heeft alles voor een verdediger...
BRAYY
 BRAYY - donderdag 23 september 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 00:45 schreef sportdwaas het volgende:
Psychologisch ook zo oerdom van Beenhakker om maar te blijven lullen als je niks te doen hebt. Fijne vent verdiend een standbeeld of een straatnaam maar moet misschien ruimte maken voor van Gastel of zo
Van Gastel als TD?? Op basis van wat???
MMM
 MMM - donderdag 23 september 2010 - 18:21   quote  deeplink  
Mario, laffe slapjanus
sevillana
 sevillana - donderdag 23 september 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 11:20 schreef Arie.Klooster het volgende:
Bij mij thuis ook... die kost ook heel veel geld, haha..
is geen vergelijk, . . beetje 'n inkoppertje zogezegd
Els
 Els - donderdag 23 september 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 11:17 schreef sevillana het volgende:

[..]

zo lopen er nog wel een paar meer rond bij Feyenoord, . . . . . . . . . . . . . . toch?
De kosten die Fer veroorzaakt (uitschakeling Europa en beker) zijn nauwelijks op te vangen. De salarissen zijn wat overzichtelijker. En gelukkig heb ik er thuis niet een die er zoveel geld doorheen jaagt
sevillana
 sevillana - donderdag 23 september 2010 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 23:00 schreef Els het volgende:

[..]

De kosten die Fer veroorzaakt (uitschakeling Europa en beker) zijn nauwelijks op te vangen. De salarissen zijn wat overzichtelijker. En gelukkig heb ik er thuis niet een die er zoveel geld doorheen jaagt
dan mag je idd van geluk spreken, Els
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 09:54   quote  deeplink  
Jammer dat er geen uitleg over DE wissel komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Algemeen frustratie topic: In de hoek waar de klappen vallen

0.0096139