|
|
MauricioAros
|
|
|
Los van het feit dat iedereen in rouw is gedompeld omdat we na de Europaleague en de Competitie nu ook al niet meer mee doen in de KNVB beker, zijn er ook nog lichtpuntjes tussen al het slechts.
Gister was Feyenoord heel matig. Maar ik was diep onder de indruk van Mokotjo! Wat kan die man mooie passes geven, in de tweede helft leek het net of hij de bal verkeerd raakte met de buitenkant. Maar het was een bedoelde en hele strakke pass die perfect aankwam. Wat heeft deze man een goede techniek zeg! Hier zit echt potentie in.
Jerson Cabral had het heel moeilijk en werd stevig aangepakt, maar hij maakt van Niets ineens Iets. Balletje door de benen en ineens is er ruimte. Deze jongen moet veel vaker worden gebruikt door Been ipv bisseswar of Schaken.
Smolov viel gister goed in vond ik. Meestal komt hij wat sloom over en weet hij niet wat hij doet. Nu had hij perfecte steekballetjes (de ontvanger deed er niet altijd iets goeds mee) En ook die penalty, hij was de enige die hem zelf verzekerd en met ballen in de hoek durfde te plaatsen. In tegenstelling tot Schaken en Leerdam, je kon aan hun gezicht op Tv al zien dat ze doodsbang waren om te falen.
Rob van Dijk pakte met zijn 41 jaar toch behoorlijk knappe ballen uit de kruising, ballen waarbij ik Erwin Mulder vaak zie staren alsof hij training krijgt van Henk Timmer..
We hebben collectief gefaald, maar moeten toch gebruik maken van de positieve dingen die we in huis hebben. |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Ben het helemaal eens met je dat we lichtpuntjes moeten zien.
Ik vond Leerdam ook een lichtpuntje. Speelde een goeie wedstrijd, zat overal tussen en bleef gaan. Zonde van die penalty, maar verder een goeie pot! |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
Smolov goed gespeeld??? Welke wedstrijd heb jij gekeken? |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
bizar hoor dit...
smolov heeft 1 goeie bal gegeven...
en 7 keer geschoten waarvan 4 Fer naast en 3 geblokt! |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote: Goed is inderdaad overdreven. Maar je ziet wel aan alles dat ie kan voetballen. Slecht vond ik hem ook niet hoor... |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 10:16 schreef plannetje het volgende:bizar hoor dit... smolov heeft 1 goeie bal gegeven... en 7 keer geschoten waarvan 4 Fer naast en 3 geblokt! En een assist gegeven... |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
maarre we blijven wel steunen....
we shall not be moved! zondag NEK uit heerlijke pot |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 1 geniale assist, verder bagger.. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Smolov speelde niet de sterren van de hemel. Maar voordat deze wedstrijd begon praatte men over een man die niet kon laten zien in de wedstrijd wat hij kon. Hij gaf nu 3 prima steekballetjes waaronder die op cisse en hij viel pas laat in he. Ik zat niet in het stadion gisteren dus heb het moeten beoordelen van hoe ik het op Eredivisie live zag.
Ik zeg ook niet dat hij als een beest speelde, maar dat hij nu eindelijk eens wat liet zien. |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
En Bruins een paar keer hard in duel met wat slidings. Ze contract loopt af, wat zullen ze daarmee doen? |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 10:06 schreef MauricioAros het volgende:Smolov viel gister goed in vond ik. Meestal komt hij wat sloom over en weet hij niet wat hij doet. Nu had hij perfecte steekballetjes (de ontvanger deed er niet altijd iets goeds mee) En ook die penalty, hij was de enige die hem zelf verzekerd en met ballen in de hoek durfde te plaatsen. In tegenstelling tot Schaken en Leerdam, je kon aan hun gezicht op Tv al zien dat ze doodsbang waren om te falen. Ik weet niet welke drugs jij gisteren gebruikt heb.. Maar smolov was ver uit de slechtste voetballer op het veld wat een drama is die gozer zerg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door gekzat -- |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 10:39 schreef gekzat het volgende:quote:Op donderdag 23 september 2010 - 10:06 schreef MauricioAros het volgende:Smolov viel gister goed in vond ik. Meestal komt hij wat sloom over en weet hij niet wat hij doet. Nu had hij perfecte steekballetjes (de ontvanger deed er niet altijd iets goeds mee) En ook die penalty, hij was de enige die hem zelf verzekerd en met ballen in de hoek durfde te plaatsen. In tegenstelling tot Schaken en Leerdam, je kon aan hun gezicht op Tv al zien dat ze doodsbang waren om te falen. Ik weet niet welke drugs jij gisteren gebruikt heb.. Maar smolov was ver uit de slechtste voetballer op het veld wat een drama is die gozer zerg Volgens mij was ik slaapdronken |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Zat hij ook niet in een talentpool? Vind hem nooit echt een goede speler hoewel hij laatste tijd beter speelt. Maar zou zonde zijn om hem ook gratis te laten vertrekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zodra Been ook gaat leren net als zn jonge spelers kan t nog wat worden. De wissel snap ik nog steeds niet. De eerste, de tweede wel. De laatste dubieus. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
pppfff Been laat me niet lachen! kansloze trainer! hij doet het nog slechter dan verbeek! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, die had oorlog met zn spelers. Verbeek, grotere lul bestaat er niet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
voor mij is been exit! presteren moet hij! hij krijgt een miljoen! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Lichtpuntjes zijn er volgens mij niet veel! Feyenoord is ziek, ziek op financiƫl gebied, ziek op beleidsmatig gebied en ziek op voetbaltechnisch gebied. Het is mij de vraag of de grote voetbalclub Feyenoord over 5 jaar nog wel bestaat. Ze zorgen er wel al een paar jaar voor dat ik bijna elk weekend met een kutgevoel op maandag weer naar mijn werk ga! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
on topic.lichtpunt is de geweldige rob van dijk |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Verbeek denk dat hij het voetbal heeft uitgevonden, het ligt altijd aan iedereen behalve aan Verbeek. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
maar goed een lichtpuntje : MOKOTJO//HELD |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik zag gister zeker wat lichtpuntjes, maar dat bestond uit Bahia(wint zoveel (kop)duels, laat zien dat hij wil winnen etc. Leerdam is echt wel een leuk spelertje, prima back. De Vrij bleef op de been in het centrum. Mokotjo was de beste vh veld.
Maar verder vond ik weer een aantal spelers door de mand vallen. De Cler heeft het lichaam en de wendbaarheid, snelheid van een oude man. Stond op 10, linksbuiten en centrale verdediger in 1 wedstrijd. Uit zich negatief tov medespelers en scheidsrechter en trainer. WEG MET DIE K%!&*#%&* LUL!! IK BEN HEM NU ECHT ZAT EN IK HOOP BEEN OOK! Bruins heb ik de hele wedstrijd niet gezien, is gewoon niet dominant aanwzig en nog steeds slap in duels(en dat hij dan 3x een sliding maakt zegt mij niets, hij moet als het erop aankomt erin kleunen) Smolov is een mooi weer voetballer die er alleen maar op uit is om zicghzelf te profileren. Kappen draaien dribbelen en zelf schieten.
Schaken was zo slecht nog niet. Hij hield het veld breed, gaf voorzetten en jaagde de verdedigers goed op. Kut dat hij die penalty mistte maar laten we aub deze jongen vertrouwen geven ipv afzeiken en uitfluiten want hij doet zn best voor Feyenoord en geef hem even de tijd om te wennen. Dan heb je gewoon een type rechtsbuiten die we nog niet hebben in de selectie en die kan vast wel eens van pas komen.
genoeg aanknopingspunten dus naar mijn mening, maar ook tijd om de Cler per direct op de tribune te laten plaatsnemen zodat hij in de winterstop evt transfervrij wil vertrekken. En indien Bruins niet dominanter wordt in het veldspel moet je een ander maar dekans geven op 10. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien ben ik wel te positief, maar ik vond het een goede wedstrijd. We moeten niet vergeten dat het een te jong elftal is en dat jonkies nog niet altijd evenveel passie in hun spel hebben. Die passie heb ik gisteren wel gezien. Ik vond Feyenoord fris spelen. Eigenlijk gebeurde gisteren waar Willem van Hanegem om vroeg...
Wijnaldum deed misschien niet alles goed, maar geregeld liet hij zien dat hij geweldig kan voetballen (ik denk bijvoorbeeld even aan die twee balletjes die hij over zijn tegenstanders tikte): ruime voldoende. Mokotjo liet zien dat hij heel goed gaat worden. Dit was pas zijn debuut!!: cijfer 9. Cabral gaf veel mooie voorzetten en durft!! Dat ventje ziet het spelletje en durft de akties te maken: ruime voldoende. Fer ontpopte zich als knokmachine. Hij ging voorop in de strijd en deed dat heel behoorlijk: ruim voldoende. Alle andere spelers: voldoende |
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
Mokotjo was zeker een lichtpuntje, maar volgens mij heb ik smolov niet eerder zoveel weg zien geven als gisteren. Wijnaldum weet niet of hij bijtekent waardoor ik hem mischien wel een contract kan geven, lijkt me geweldig om iemand te hebben die alles bij je komt brengen. ZieT ik toch ook wel als lichtpuntje. Laatste lichtpuntje: We verlizen in ieder geval niet in de volgende bekerronde!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door ZeikerT -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nog een voordeel dan: we hoeven nog maar een keer tegen de snavels.... we hoeven zoizo geen dubbele bekerfinale te spelen. het kan eigelijk niet beroerder.... eigelijk zijn er lichtpuntjes zat.... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 12:37 schreef obiku010 het volgende:nog een voordeel dan: we hoeven nog maar een keer tegen de snavels.... we hoeven zoizo geen dubbele bekerfinale te spelen. het kan eigelijk niet beroerder.... eigelijk zijn er lichtpuntjes zat.... Nee hoor, 15 november de kleine klassieker voor de beker... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kleine snavels boeien me niet (grote al helemaal niet)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Mij wel, van kleine snaveltjes winnen we namelijk meestal... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Nog een lichtpuntje is dat we door de uitschakeling in zowel de beker als Europees geen avond wedstrijden meer hoeven te spelen en we waarschijnlijk 30% terug krijgen met de jaarafrekening van de Eneco... Of zouden ze die stroom ook niet begroot hebben? |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
http://www.fr12.nl/nieuws/12400-nieuwe-spelersbus-voor-feyenoord.html
nog een lichtpuntje.... Er kon een nieuwe bus van af!!!!!
en ff een mooie quote van Mario.....
Onze bus moet uitstralen dat wij een topclub zijn, zei de trainer. Deze bus heeft die uitstraling zeker.
weltruste...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door sterski010 -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 13:30 schreef sterski010 het volgende:Nog een lichtpuntje is dat we door de uitschakeling in zowel de beker als Europees geen avond wedstrijden meer hoeven te spelen en we waarschijnlijk 30% terug krijgen met de jaarafrekening van de Eneco... Of zouden ze die stroom ook niet begroot hebben? Ik denk dat ze vlak voor de wereldbekerfinale zijn overgestapt naar 'we worden kampioen dus ik zeg doen'. Tja je maakt toch kans op een jaar lang gratis stroom dus Gudde wilde de gok wagen. RvC greep ook niet in dus zodoende kon Feyenoord makkelijk de overstap maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Probleem is dat ze met kutweer een dot van die wietlampen er op hangen en het is best wel vaak kutweer hier.... Denk eigenlijk dat het dan misschien net 3% scheelt... Maar toch...Kunnen we Auassar zijn salaris toch mooi een maand van betalen! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Kan je niet wat hoolies op dynamo fietsjes zetten en ze laten trappen voor de stroom van die lichtmasten ipv ze in een celletje te gooien. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 14:43 schreef MauricioAros het volgende:Kan je niet wat hoolies op dynamo fietsjes zetten en ze laten trappen voor de stroom van die lichtmasten ipv ze in een celletje te gooien. Moet je er eens wat relpoeder in gooien, fietsen ze genoeg bij elkaar om heel Rotterdam van stroom te voor zien... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nog niet vol, . . dit topic? |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Nee Sevi, we kauwen voorgaande posts uit.... Weet jij nog een lichtpuntje dan? Kunnen we weer ff verder... |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
even nog dit die gudde is aan het saneren maar leent wel 10 miljoen euro is dat saneren de schuld wordt alleen maar groter |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Nog een lichtpuntje.... Die nieuwe bus hoeft volop weinig kilometers te maken aangezien wij ons alleen voor de competitie behoeven te vervoeren.Die kan dus een paar jaar langer mee... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En hij levert nog wat op tijdens de faillisemtnsverkoop. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Hahaha! Tis toch the fokking triest voor woorden eigenlijk.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 14:48 schreef sterski010 het volgende:Nee Sevi, we kauwen voorgaande posts uit.... Weet jij nog een lichtpuntje dan? Kunnen we weer ff verder... Mokotjo? |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Vnny - donderdag 23 september 2010 - 10:59 quote deeplink maar goed een lichtpuntje : MOKOTJO//HELD |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Minder kans op blessures is een lichtpuntje, ze hoeven amper wedstrijden te spelen dit jaar... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
veer meer lichtpuntjes kan ik niet verzinnen |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
We zouden misschien wat lampen in die series lege skyboxes kunnen hangen? Die hebben we al liggen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Er was lekker veel ruimte op X |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
zal alleen maar erger worden vrees ik... ben benieuwd hoe vol het eind november nog gaat zitten als het 3 graden is met stromende regen met de kraker tegen willem II als we 14e staan...maar voor die tijd zal de pleuris denk ik al wel uitgebroken zijn... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t boeit me toch niet meer dit seizoen. we zien t wel per wedstrijd |
|
|
|