BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord moet miljoenen snel terugbetalen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 23 september 2010 - 14:20
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord moet miljoenen snel terugbetalen (FCupdate.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 september 2010 - 15:28   quote  deeplink  
Feyenoord moet miljoenen snel terugbetalen

Het bedrag van tien miljoen euro dat Feyenoord onlangs heeft ontvangen van een internationale investeringsmaatschappij, die uit de publiciteit wil blijven, moet volgend seizoen al terug worden betaald. Hoe de Rotterdammers, die het water tot aan de lippen staat, dat voor elkaar willen krijgen is nog onbekend.

Feyenoord gaat de miljoeneninvestering gebruiken om de komende maanden aan al zijn verplichtingen te kunnen voldoen. Er wordt verwacht dat de eredivisieclub deze jaargang met een tekort van 2,5 miljoen euro afsluit. De club kampt nu al met een schuld van om en nabij de 40 miljoen euro.

Er deden geruchten in de rondte dat Chris Woerts, in het verleden commercieel bij Feyenoord, met zijn bedrijf CAA (Creative Artists Agency) de investeerder zou zijn. Woerts ontkent die berichtgeving echter. Hij heeft de geldschieters alleen voorgesteld aan de havenstedelingen, zo vertelt hij aan RTV Rijnmond.

Lijkt me vrij moeilijk om het volgend seizoen al terug te betalen...
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 15:33   quote  deeplink  
Staat al een link in t frustratie topic...
10 miljoen in 1 jaar terug = frustratie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door sterski010 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 september 2010 - 19:36   quote  deeplink  
Als het zo doorgaat kunnen we over 2 jaar wat anders gaan doen op zondag.
Els
 Els - donderdag 23 september 2010 - 19:43   quote  deeplink  
Zo had ik het nog niet bekeken... Kunnen we een poll doen, met leuke zondagmiddag activiteiten
MMM
 MMM - donderdag 23 september 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Monopoly spelen met de familie..
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 19:50   quote  deeplink  
Naar Woudestein?
Quiroz
 Quiroz - donderdag 23 september 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Dan zou ik gewoon de Sportclub steunen!!
Els
 Els - donderdag 23 september 2010 - 20:05   quote  deeplink  
hond kopen, naar het strand
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 september 2010 - 21:19   quote  deeplink  
Hahahahahaha.. een hond..

Ik heb al een kind!
Els
 Els - donderdag 23 september 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 21:19 schreef Stylzz het volgende:
Hahahahahaha.. een hond..

Ik heb al een kind!
Kan je daarmee ook naar het strand?
Alexmem
 Alexmem - donderdag 23 september 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Met een kind komt het strand vanzelf naar binnen Els!
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 23 september 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Ik weet niet in hoeverre ik dit moet geloven

Salamon heeft een paar dagen geleden nog gemeld dat ze geen financieringen meer mogen aangaan en dat het een krediet was ter vervanging van een ander met minder gunstige voorwaarden
Els
 Els - donderdag 23 september 2010 - 22:02   quote  deeplink  
Investeringsvorm, zal niet onder de regels van de KNVB vallen.
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 21:58 schreef scarface1979 het volgende:
Ik weet niet in hoeverre ik dit moet geloven

Salamon heeft een paar dagen geleden nog gemeld dat ze geen financieringen meer mogen aangaan en dat het een krediet was ter vervanging van een ander met minder gunstige voorwaarden
En als je wel MOET omdat je anders de lopende salarissen niet eens kan betalen? Die van GIO en Roy betalen we nu ook nog he, ook al zijn ze er niet meer? Dit zie ik echt niet meer goed komen. Ik verwacht gewoon nog een paar lijken uit de kast hoor de komende tijd. Dat Beenhakker in dat interview zei dat tegen de tijd dat feyenoord naar de Coolsingel gaat hij er in zijn rollator achter aan kan zou je iets serieuzer moeten nemen. Die heeft namelijk inside information....
vries60
 vries60 - donderdag 23 september 2010 - 22:03   quote  deeplink  
De knvb zit er bovenop en zal toch wel hebben ingegrepen als dit een nieuwe lenig zou betreffen...? We moeten er maar op vertrouwen dat er goed is gehandeld.
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 22:11   quote  deeplink  
Vlaar, Fer en Wijnaldum zitten alle 3 in zo'n talent pool. Daar hou je nix aan over. Zonder noemenswaardige potjes tegen gerenommeerde tegenstanders worden die gasten geen drol meer waard EN zeggen ze geen van allen zonder meer hun contract te zullen verlengen. Je mag blij zijn als je na dit competitiejaar 10 miljoen voor hun 3-en in totaal krijgt. Bijtekenen gaan ze echt niet hoor. En geef ze eens ongelijk. In een goed draaiend team had een speler als Wijnaldum al lang een uitnodiging van ome Bert op zak. Zo'n jongen is ook niet achterlijk natuurlijk. Ik vrees dat er in de begroting aan kapitaal op het veld overdreven bedragen zijn meegenomen. Als je die dan ook niet krijgt weet je zelf denk ik wel waar toe dat zal leiden(lijden).
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 23 september 2010 - 22:13   quote  deeplink  
Dan mag Wijnaldum wel wat meer laten zien als hij naar een goed draaiend elftal wil waardoor hij in aanmerking komt voor het Nleltal
Els
 Els - donderdag 23 september 2010 - 22:13   quote  deeplink  
Er vallen zoveel lijken uit die kast, ik zou daar eens goed gaan zoeken, wie weet wat er ligt....
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 22:13 schreef scarface1979 het volgende:
Dan mag Wijnaldum wel wat meer laten zien als hij naar een goed draaiend elftal wil waardoor hij in aanmerking komt voor het Nleltal
Das toch echt de aller enige van onze selectie die "genoteerd"wordt in boekjes lijkt me zo... De kunde straalt er van af... Zet hem in een elftal met wat ervarenere jongens aan wie HIJ zich op kan trekken en dan ben ik bang dat je een Wijnaldum gaat zien die van Persie potentie heeft...
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 23 september 2010 - 22:27   quote  deeplink  
Een goede voetballer is niet afhankelijk van andere. Als hij echt zo goed is zou hij veel dwingerden zijn en eens wat meer rendement halen uit zn acties in de vorm van goals en assists, maar hij mist overzicht en rust in zn spel waardoor goede clubs helemaal niet geintresseerd zullen zijn in hem. Kijk eens wat voor spelers in NL spelen zoals Affalay Dudszak Toivonen Mertens Wolfswinkel Ruiz Janssen Douglas Suarez en ga zo maar door.

Die laten veel meer zien dan onze Gini..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door scarface1979 --
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Mertens wordt gehyped. Die is echt niet zo goed als dat mensen voor doen. Wijnaldum speelde ook een paar leuke wedstrijden. De rest die je op noemt zijn idd gelijkwaardig of beter, maar die spelen dan ook in een team dat wat in de melk te brokkelen heeft. Dat scheelt een hoop hoor. En door dat Gini al sinds zijn 16e in Feyenoord 1 speelt vergeten wij soms zijn leeftijd een beetje, omdat het al zo lang lijkt. 70% van jouw lijstje hier boven is veeeeeeel ouder dan Gini en dus ook constanter en rustiger in hun spel. Maar de klasse en de potentie druipt van die jongen af. Zoals hij kan niemand voetballen in onze huidige selectie. Wijnaldum komt er echt wel, let maar op...van Wolfswinkel vind ik een ander verhaal, maar die hadden wij ook kunnen hebben als we iets doortastender waren geweest...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door sterski010 --
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 23 september 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Ik geloof ook wel dat hij de potentie heeft om heel goed te worden. Ik vind hem alleen nu nog niet goed genoegg dat hij zo snel mogelijk Feyenoord moet gaan verlaten.
Mertens heeft goals en assists, valt niet te hypen.
je weet niet of hij dat volhoudt, maar voorlopig laat hij wel wat zien

Wijnaldum heeft denk zon 80 wedstrijden gespeeld in de Eredivisie. Dan heb je toch best wat ervaring..
de flh
 de flh - donderdag 23 september 2010 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 19:36 schreef hotjumper het volgende:
Als het zo doorgaat kunnen we over 2 jaar wat anders gaan doen op zondag.
Daar gaat het wel steeds meer op lijken ja.

Juridisch gezien zou je alle rechten op je spelers en de jeugdopleiding voor de 5 moeten verkopen.
Daarbij wél de verplichting dat spelers bij feyenoord moeten spelen als feyenoord dat wil, behalve bij enorme transfers natuurlijk.

Dan kan je namelijk over een paar jaar de club een doorstart geven, zónder dat je de spelers kwijtraakt. Schuldeisers kunnen hun geld ook niet opeisen via gedwongen verkoop van de spelers, want die zijn dan (tijdelijk) niet meer van feyenoord.

Als je dat nu al doet ontkom je aan de Actie Pauliana.. ... .. Én heb je ook al de steun voor de bouw van het nieuwe stadion geregeld.

Eindstand, kan je dan zonder schulden in een gloednieuw stadion opnieuw beginnen.
de flh
 de flh - donderdag 23 september 2010 - 23:52   quote  deeplink  
voor de 5 = 5 jaar
Red
 Red - vrijdag 24 september 2010 - 02:08   quote  deeplink  
Feyenoord gebruikt die 10 miljoen voor de kosten van dit seizoen te dekken. Dat wil zeggen dat ze zonder die knaken dat vermoedelijk niet hadden gered.....
Nogmaals: Dit is niet goed!
paco
 paco - vrijdag 24 september 2010 - 07:53   quote  deeplink  
sta nu eens op echte INVESTEERDERS met een FEYENOORDHART!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 09:56   quote  deeplink  
die hebben we al uitgemolken.
MMM
 MMM - vrijdag 24 september 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 07:53 schreef paco het volgende:
sta nu eens op echte INVESTEERDERS met een FEYENOORDHART!
Vraag Blokland even of hij blij is dat hij 3,5 miljoen heeft betaald voor Cisse..
Bram7200
 Bram7200 - vrijdag 24 september 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Is Feyenoord naar de beurs brengen geen optie? de supporters kunnen aandelen kopen en Feyenoord heeft weer geld.
Gaat het weer goed met de club krijgen wij er ook iets voor terug.
Hebben de supporters aandelen in Feyenoord is het echt een club van het volk.
craven
 craven - vrijdag 24 september 2010 - 13:54   quote  deeplink  
lekker goedkoop inkopen nu zeker....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 20:05 schreef Els het volgende:
hond kopen, naar het strand
Goed idee, ga zondag meteen kijken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord moet miljoenen snel terugbetalen

0.0064449