BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FER

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - donderdag 23 september 2010 - 22:16   quote  deeplink  
Ik vind van Dijk wel geschikt als aanvoerder, heb je ook gelijk een mooie reden richting Mulder
sterski010
 sterski010 - donderdag 23 september 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 22:15 schreef scarface1979 het volgende:
Ik vind Bahia wel geschikt als captain
Eens, ook zijn Hollands is echt niet te belabberd hoor. Doet ook gewoon zijn interviews in onze taal, dus ik zie het probleem niet. Speelt het langst bij ons van iedereen dus zou zowiezo eigenlijk captain moeten zijn.
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 24 september 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 18:43 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, zit er helemaal doorheen en heb er zo ongelofelijk de pest over in dat ik mensen adviseer zo'n 20 meter afstand tot mij te bewaren. Schiet over een dag of 2 wel weer in m'n eeuwig zonnige humeur, maar nu even niet. Het seizoen is over, we hebben een groter tekort dan toegestaan, bepaalde mensen op cruciale posities beschouw ik als ongelofelijke bokkelullen,dus het is even teveel
Elsje, Ik snap het helemaal!! Heb je het nummer van jorien niet dan?? misschien wil die nog wel voor de laatste keer een kunstje flikken en daarmee de critici de mond voor altijd snoeren en zijn naam zuiveren in de kuip????
chrissie
 chrissie - vrijdag 24 september 2010 - 11:56   quote  deeplink  
Bahia als aanvoerder daar ga ik in mee! Aan de andere kant heb ik toch wel respect voor Fer. Die jongen is pas 20 en voor mijn gevoel wilde hij afgelopen woensdag zijn 'gemiste' kans tegen gent goed maken. Dat het dan verkeerd gaat is voor hem ook een grote domper. Daarna neemt hij toch maar wel weer de penalty in de reeks. Dus heb wel respect voor de verantwoordelijkheid die hij neemt.
Germen
 Germen - vrijdag 24 september 2010 - 12:40   quote  deeplink  
ik weet het niet, van mij mag van Dijk de band ook om hebben hij ziet alles wat er gebeurd en kan van achteruit de jongens sturen.
en Smolov mag het van mij ook wezen als hij de taal al een beetje spreekt vind het jammer dat heel veel mensen tegen hem is maar ik vind het een van de betere spelers
Anti-020
 Anti-020 - vrijdag 24 september 2010 - 13:34   quote  deeplink  
Fer, is jonge speler. Persoonlijk vind ik hem goed, toont altijd strijdlust alleen soms laat hij een steekje vallen.. ik vind niet dat je daar moeilijk om kan doen aangezien hij nog zo jong is. Er zijn genoeg spelers die slechter spelen dan hem.
plannetje
 plannetje - vrijdag 24 september 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Ferplay??
plannetje
 plannetje - vrijdag 24 september 2010 - 13:48   quote  deeplink  
misschien is hij Fersleten?
craven
 craven - vrijdag 24 september 2010 - 13:53   quote  deeplink  
Ferleerd?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 13:34 schreef Anti-020 het volgende:
Fer, is jonge speler. Persoonlijk vind ik hem goed, toont altijd strijdlust alleen soms laat hij een steekje vallen.. ik vind niet dat je daar moeilijk om kan doen aangezien hij nog zo jong is. Er zijn genoeg spelers die slechter spelen dan hem.
En die ouwer zijn en Tim heten
Els
 Els - vrijdag 24 september 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 11:41 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Elsje, Ik snap het helemaal!! Heb je het nummer van jorien niet dan?? misschien wil die nog wel voor de laatste keer een kunstje flikken en daarmee de critici de mond voor altijd snoeren en zijn naam zuiveren in de kuip????
Nee, heb ik niet. Maar als jij hem wel hebt, graag via pb
SGS
 SGS - woensdag 29 september 2010 - 13:55   quote  deeplink  
De Cler als achternaam? Hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FER









0.0109241