BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AC Milan (Champions League - 28-09-2010 , 20:45): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Ajax-Ac Milan
gabri
 gabri - donderdag 23 september 2010 - 16:46   quote  deeplink  
wat denken jullie ervan ik hoop dat ze ervan geleerd hebben van de voetbal les in madrid en ik vind ook dat je in deze wedstrijd moet laten zien dat je op dit toernooi thuis hoort . vak 427 rules

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door Boudewijn --
bird
 bird - donderdag 23 september 2010 - 16:59   quote  deeplink  
2-1 voor ons aller ajax
SanderS
 SanderS - donderdag 23 september 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Ik denk 2-1... net als bird. Maar wel met een heel hoop mazzel. Denk dat Milan namelijk wel een hoop kansen gaat creeren. Maar wij hebben Stekelenburg en Suarez/El Hamdaoui, en die gaat het verschil maken... ( ik hoop het zo )
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - donderdag 23 september 2010 - 17:15   quote  deeplink  
ik denk nog helemaal niet over deze wedstrijd.
laten we eerst maar kijken wat er zaterdag gaat gebeuren.
thomASS
 thomASS - donderdag 23 september 2010 - 18:03   quote  deeplink  
Ik denk eerlijk gezegd ook 2-1! We pakken ze
joduh
 joduh - donderdag 23 september 2010 - 18:10   quote  deeplink  
ik wil eerst aankomend weekend afwachten eigenlijk.kan nog van alles tussenkomen he? maar hoop dat ze wel geleerd hebben van madrid.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 september 2010 - 18:39   quote  deeplink  
het wordt een loodzware week, het hoort bij een club als ajax!
wel is het zo dat het resultaat tegen twente een beinvloeding kan zijn, want een nederlaag ga je toch wat wankelen en bij een overwinning krijg je een boost!
ik hoop vooral dat ze niet zo bescheiden gaan voetballen als tegen real!
want tegen italiaanse clubs gaat het om fysiekheid!
als de eerste goal voor ajax is winnen ze!
italianen zie je zelde 2 of 3 keer scoren maar het zou wel kunnen natuurlijk niet dat het verkeerd begrepen wordt!
ik hoop 2-1 ajax
maar me gevoel zegt een italiaanse 0-1 voor milan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door Loetje --
XXX
 XXX - donderdag 23 september 2010 - 20:17   quote  deeplink  
2-0 ... moet gewoon...
Afcarius
 Afcarius - donderdag 23 september 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 20:17 schreef XXX het volgende:
2-0 ... moet gewoon...
ik denk dat zlatan er wel eentje inlegt.. 2-1 voor ajax
ajacied
 ajacied - donderdag 23 september 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Als ze zo spelen als tegen real, wordt het een dikke nederlaag vrees ik! zou mooi zijn als we de groepsronden overleven . Zaterdag eerst winnen van twente wat zeker gaat gebeuren !
remco k
 remco k - donderdag 23 september 2010 - 22:36   quote  deeplink  
4-2
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 24 september 2010 - 00:29   quote  deeplink  
hun hebben echt een zieke zieke ziek zieke voorhoedde, maar Ajax thuis is alles mogelijk. kijk vorig jaar Ajax-Juve, Ajax veeeeel beter maar hij wilde niet vallen.. Dinsdag valt alles voor Ajax hoop 2-0!!!
Oceanu
 Oceanu - vrijdag 24 september 2010 - 14:32   quote  deeplink  
Ik hoop op 1 ding: Een vreselijk eerbetoon aan "onze" Seedorf. Met afstand Nederlands meest succesvolle voetballer wat clubprijzen betreft.
remco k
 remco k - vrijdag 24 september 2010 - 14:48   quote  deeplink  
100% mee eens, Seedorf moet een staande ovatie krijgen zodra hij het veld betreed. Eens een AJACIED ALTIJD EEN AJACIED, en hij praat ook altijd vol lof over zijn oude werkgevers, hoe hij in NL behandeld is, dat is gewoon niet normaal meer. Ook voor dit Nl elftal had hij belangrijk kunnen zijn, hopelijk speelt hij volgend jaar nog 1a2 seizoenen voor onze club
plannetje
 plannetje - vrijdag 24 september 2010 - 15:46   quote  deeplink  
0-6
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 24 september 2010 - 17:22   quote  deeplink  
moet ik toch gvd werken!!! allemaal Ajacieden bij mij op me werk dus geen vervanger kunnen vinden :'(
Oceanu
 Oceanu - vrijdag 24 september 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 14:48 schreef remco k het volgende:
100% mee eens, Seedorf moet een staande ovatie krijgen zodra hij het veld betreed. Eens een AJACIED ALTIJD EEN AJACIED, en hij praat ook altijd vol lof over zijn oude werkgevers, hoe hij in NL behandeld is, dat is gewoon niet normaal meer. Ook voor dit Nl elftal had hij belangrijk kunnen zijn, hopelijk speelt hij volgend jaar nog 1a2 seizoenen voor onze club
Datzelfde hoop ik al jaren. Al zou hij 36 zijn, mag ie nog komen. Die gozer is echt amper geblesseerd geweest in zijn carriere. In ieder geval niet zwaar.
remco k
 remco k - vrijdag 24 september 2010 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 23:21 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Datzelfde hoop ik al jaren. Al zou hij 36 zijn, mag ie nog komen. Die gozer is echt amper geblesseerd geweest in zijn carriere. In ieder geval niet zwaar.
Nee inderdaad, en als je zijn oud trainers ook hoort, dan is het altijd positief over hem, en dat hij zich altijd als een echte prof gedraagt, ook is hij op een hele goede manier met zijn lichaam bezig, en zorgt hij goed voor zichzelf...
joey
 joey - zondag 26 september 2010 - 16:12   quote  deeplink  
3-2 voor ajax denk ik..:)
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 26 september 2010 - 22:35   quote  deeplink  
Winst is noodzakelijk 2-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door luis_suarez 16 --
joey
 joey - zondag 26 september 2010 - 23:08   quote  deeplink  
Geen Pato las ik..:)
dege
 dege - zondag 26 september 2010 - 23:21   quote  deeplink  
hoop dat Ajax wint, met hoeveel en hoe vind ik nu even niet belangrijk, maar winst is nu noodzakelijk!
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 27 september 2010 - 12:20   quote  deeplink  
aangezien Real en AC wellicht alleen tegen elkaar de punten zullen verspelen,is deze wedstrijd een toetje.
ajax moet zich instellen op de 3e plek.dat is al lastig genoeg.
Ride
 Ride - maandag 27 september 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Ik verwacht een mooi verjaardagskado morgenavond... 2-0
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 september 2010 - 11:21   quote  deeplink  
@Ride ..Gefeliciteerd.Gelijkspel denk.
Ride
 Ride - dinsdag 28 september 2010 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 11:21 schreef Guyt het volgende:
@Ride ..Gefeliciteerd.Gelijkspel denk.
Thanks cheers.gif
joduh
 joduh - dinsdag 28 september 2010 - 15:35   quote  deeplink  
yo ride!van harte kerel,en hoop op een mooi feessie voor je!!!!!!!
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 28 september 2010 - 15:36   quote  deeplink  
me 2 congratione
Ride
 Ride - dinsdag 28 september 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Thanks... Ik ben zenuwachtig... gvd... en dat voor een bijna 40-jarige lul...

Mooi op zuid vanavond, zal me een avondje worden grijns.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door Ride --
joduh
 joduh - dinsdag 28 september 2010 - 16:16   quote  deeplink  
i hope so.....ik denk dat het knallen wordt....ja,ik geloof er echt in man!
joduh
 joduh - dinsdag 28 september 2010 - 16:22   quote  deeplink  
jullie?
Ride
 Ride - dinsdag 28 september 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 16:22 schreef joduh het volgende:
jullie?
wat ik al zei 2-0

wij hebben de Steek grijns.gif
joduh
 joduh - dinsdag 28 september 2010 - 16:29   quote  deeplink  
hahah,hoop het verdomme echt eens....maar?het zou zo maar kunnen man,milan is minder dan real,en die speelden de wedstrijd van het seizoen volgens mij,dat nivo blijven ze niet houden denk ik.....daarbij ajax thuis,publiek,en gebrand om wat telaten zien in europa,en suarez en jantje erbij...... potver,ik ben echt alweer zenuwachtig man.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 28 september 2010 - 16:57   quote  deeplink  
we moeten winnen en hoe...interessert me geen ene reet.
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 17:15   quote  deeplink  
mij ook niet. lalalala ajax amsterdam!
alibabba
 alibabba - dinsdag 28 september 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Een blik op het verleden leert dat de Ajacieden moed kunnen putten uit eerdere confrontaties tegen de Milanezen in thuiswedstrijden. Als we de historische feiten erbij pakken en kijken naar die wedstrijden van Ajax tegen Milan, zijn de Ajacieden in het voordeel. Ajax won twee van de vier thuiswedstrijden tegen de Milanezen, verloor er één en speelde op 8 april 2003 gelijk. Bij de opening van de Amsterdam Arena op 14-08-1996 speelde AJAX zijn eerste wedstrijd tegen de tegenstander van vanavond en dat liep niet goed af ( 0-3 ).

De allereerste AJAX - Ac Milan was een wedstrijd om de Uefa-Supercup. Ajax had in 1973 de EC-1 gewonnen en Ac Milan de EC-2. Het betrof een clash over 2 wedstrijden en in Milan had Ajax het 1e duel verloren met 1-0. Op 16-01-1974 was de return en daarin maakte Ons Ajax de achterstand meer dan goed. Het werd maar liefst 6-0 en zo mochten we toen voor de 2e keer die beker in ontvangst nemen, want het jaar daarvoor hadden we 'm ook gewonnen. In het Olympisch Stadion was George Knobel de Ajax-trainer met Bobby Haarms aan zijn zijde en het scoreverloop was als volgt; Jan Mulder 1-0 ('26), Keizer 2-0 ('35), Neeskens 3-0 ('72), Rep 4-0 ('80), Gerrie Mühren 5-0 ('85), Haan 6-0 ('89) en Ajax speelde destijds met deze 11; Heinz Stuy, Gerrie Mühren, Haan, Hulshoff, Keizer, Krol, Mulder, Neeskens, Rep, Horst Blankenburg en Suurbier. In 1996 won Ajax de Uefa-Supercup voor de 3e maal.

Ajax - AC Milan ( 14-09-1994 ) was de 2e en ook die wedstrijd wist AJAX in winst om te zetten. Olympisch Stadion, aantal toeschouwers: 40000, arbitrage: López Nieto. Het betrof de 1e wedstrijd in de groepsfase van de CL; Ronald de Boer 1-0 ('51), Litmanen 2-0 ('65). Mede door deze overwinning wonnen we in 1995 in het Ernst Happel Stadion te Wenen van jawel Ac Milan.

Op 08-04-2003 speelden we in de kwartfinale van de CL weer tegen de Milanezen, oftewel de Rossoneri. Dit duel eindigde op 0-0 en AJAX trad onder Ronald Koeman aan deze opstelling; Bogdan Lobont, Chivu, Galásek, Maxwell, John O'Brien, Petri Pasanen, Trabelsi, Ibrahimovic, Pienaar, van der Vaart en Abubakari Yakubu. Pasanen, Galasek en Ibrahimovic werden tussentijds vervangen door Sneijder, Nigel de Jong en Litmanen. Helaas liep het in Milaan 2 weken later slecht af, doordat Tomasson in de 91e minuut de 3-2 liet aantekenen. Ik ben er nu nog ziek van!

Een seizoen later kwamen we voor de CL in de poule terecht met Club Brugge, Celta de Vigo en weer Milan. Op 26-11-2003 speelde Ajax de 5e van de 6 potjes thuis tegen hun en dit liep af in een 0-1 overwinning voor de bezoekers van vanavond. Ook toen stond Zlatan, die straks bestreden moet worden, tussen de lijnen, toen met een Ajax-shirt. Seedorf was toen al aanwezig als Ac-Milan-speler.

In het verleden hebben veel Ajacieden voor de Rossoneri gespeeld. Marco v.Basten, Rijkaard, Reiziger, Davids, Kluivert, Jaap Stam, Zlatan en Seedorf ken ik zo uit mijn hoofd. Misschien dat ik er enkele vergeet? De Ajacieden hebben alle vertrouwen in een overwinning of minimaal een gelijkspel. Dat zullen ze in elk geval moeten doen zonder Teemu Tainio. De ervaren speler en last-minute aankoop van de Amsterdammers wordt nog niet fit geacht door Martin Jol. AC Milan komt daarentegen op volle oorlogssterkte naar de Amsterdam ArenA, met internationale topspelers als Robinho, Ronaldinho, Andrea Pirlo, Zlatan Ibahimovic en kind van Ajax Clarence Seedorf. De strijd op het middenveld zal zichtbaar aanwezig zijn, met duos al Enoh-Seedorf, Lindgren-Gattuso en Siem de Jong-Pirlo. Mocht Seedorf spelen dan zullen het interessante duels worden tussen Enoh en de succesvolste Nederlandse voetballer. Ronaldinho zal naar alle waarschijnlijkheid op de bank beginnen. Nu ook naar buiten is gekomen dat spits Pato en middenvelder Massimo Ambrosini niet zullen beginnen i.v.m. problemen met de fitheid, lijkt Ajax zeker een kans te maken. Ik waag een gokje op een gelijkspel, 1-1.

Eens?
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Ajax gaat winnen vanavond, heb er een goed gevoel bij
daninho
 daninho - dinsdag 28 september 2010 - 18:23   quote  deeplink  
2-1

p.s. Juventus wil suarez
http://forum.headliner.nl/topic-18132/
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:34   quote  deeplink  
zoveel clubs willen Suarez, hij heeft duidelijk aan gegeven dit seizoen AJAX kampioen te maken, dit gata hij dus ook gewoon doen
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 28 september 2010 - 18:51   quote  deeplink  
nog iets minder dan 2 uurtjes! dan is de Amsterdam arena weer volledig in de sfeer zo als het hoort te zijn!
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:55   quote  deeplink  
Yep
alibabba
 alibabba - dinsdag 28 september 2010 - 20:18   quote  deeplink  
Trouwens Bogarde en Huntelaar zijn ook Ajacieden die voor Ac Milan hebben gespeeld:)
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 20:42   quote  deeplink  
veel succes allemaal!
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 28 september 2010 - 20:43   quote  deeplink  
waar is 410, kom op sfeer erin!
morkanne
 morkanne - dinsdag 28 september 2010 - 20:52   quote  deeplink  
dat is de eerste 200.000 die je terug kunt storten naar de UEFA...
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 21:03   quote  deeplink  
het gaat best goed
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 21:08   quote  deeplink  
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 september 2010 - 21:08   quote  deeplink  
1 - 0 !

heel erg mooi uitgespeelde actie van Suarez en El Hamdaoui
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 21:09   quote  deeplink  
yessssssssssssssssss jodennnnn jodennnn
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 28 september 2010 - 21:14   quote  deeplink  
:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AC Milan (Champions League - 28-09-2010 , 20:45): 1-1

0.0084409