BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AC Milan (Champions League - 28-09-2010 , 20:45): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 21:14   quote  deeplink  
wow die seedorf!
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 28 september 2010 - 21:20   quote  deeplink  
Urby nu tegen Anita: He pikkebaas, opstaan en spelen, anders moet ik daar weer gaan staan.
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 21:20   quote  deeplink  
hij mag wel eens een kaart beginnen te trekken voor die kl... italianen
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 september 2010 - 21:21   quote  deeplink  
1 - 1
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 september 2010 - 21:21   quote  deeplink  
BUITENSPEL! (vind ik)
morkanne
 morkanne - dinsdag 28 september 2010 - 21:23   quote  deeplink  
Wat een spelregelkennis heeft die verslaggever.
Als Ibrahimovic achter de bal blijft mag hij zo ver achter de laaste verdediger staan als hij maar wil
jahallo
 jahallo - dinsdag 28 september 2010 - 21:23   quote  deeplink  
kut gvd mon 1-1
jahallo
 jahallo - dinsdag 28 september 2010 - 21:25   quote  deeplink  
jah vind ik ook buitenspel
en nu eindelijk 1ste gele kaart
morkanne
 morkanne - dinsdag 28 september 2010 - 21:26   quote  deeplink  
Die eerste bal kan wel buitenspel geweest zijn maar die bal op Ibrahimovic nooit!
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 21:25 schreef jahallo het volgende:
jah vind ik ook buitenspel
en nu eindelijk 1ste gele kaart
inderdaad, milan probeert ajax uit het spel te krijgen door hun harde spel.
scheids had al veel eerder een kart moeten trekken
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 21:33   quote  deeplink  
yep,veels te hard voetbal van die pizzas
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 21:34   quote  deeplink  
maar ajax had toch echt wel een voorsprong verdiend met rust
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 21:48   quote  deeplink  
AJAX speelde in zijn geheel, (dus ook Urby Joduh:]) een goede eerste helft.
Ik snap alleen niet waarom er niet iemand tijdelijk de plek van Anita innam tijdens zijn blessure, want als daar iemand had gestaan, dan had Seedorf nooit zo veel ruimte gekregen, en die bal dus ook minder makkelijk voor gekregen, erg jammer want ajax geeft deze goal wel heel makkelijk weg, ik vind dat Jol, Suarez, Vertongen, De Zeeuw of Stekelenburg iemand (bijvoorbeeld Urby) had moeten wijzen om op die plek te gaan staan. Erg jammer in ieder geval.

Ik snap trouwens bij god niet, waarom AJAX toch altijd op buitenspel speelt, we geven zo makkelijk kansen weg, en dat is niet nodig
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 21:50   quote  deeplink  
vinden jullie de jong ook zo verschrikkelijk sloom en traag?
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 28 september 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Erger me al weken aan hem. Zal ook niet snel veranderen denk ik, want broer Siem heeft hetzelfde probleem. Als de tegenstand even groter wordt, zakken ze allebei door de mand.
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 28 september 2010 - 22:01   quote  deeplink  
Ik bedoel uiteraard broer Luuk
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 22:02   quote  deeplink  
ik vind hem veruit de slechtste op het veld vandaag. hij is zo verschrikkelijk langzaam in zijn acties. wordt tijd dat lodeiro terugkomt.die is bijna weer fit gelukkig.
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 21:50 schreef willemamsterdam het volgende:
vinden jullie de jong ook zo verschrikkelijk sloom en traag?
speelt inderdaad niet best en dat is nog zwak uitgedrukt
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 28 september 2010 - 22:06   quote  deeplink  
Vlak sulejmani ook niet uit...
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 22:07   quote  deeplink  
was toch een prachtige vrije trap van hem........
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 22:07   quote  deeplink  
nee die is ook weer 3x niks, man man man,en ik vind dat die scheidsrechter vaker geel moet trekken ook.
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 22:07 schreef dege het volgende:
was toch een prachtige vrije trap van hem........
net zo mooi als die corner.........
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 22:13   quote  deeplink  
dit deed hij wel heel erg mooi
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 22:13   quote  deeplink  
maar als 1e mag Siem eraf, die speelt echt als een natte krant
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 28 september 2010 - 22:16   quote  deeplink  
Siem ligt alleen maar op de grond. Als de bal in z'n buurt is, gaat ie eerst zitten.
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 22:22   quote  deeplink  
als er nou 3 beter speelden vandaag,wonnen we gewoon...
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 22:25   quote  deeplink  
dat die Eriksen maar brengt voor Siem
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 28 september 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Als wij Seedorf nou op de positie van Siem hadden lopen. Jezus wat een klasbak.
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 22:28   quote  deeplink  
dat is waar, 34 jaar en als je ziet wat die brengt, ongelooflijk
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 28 september 2010 - 22:30   quote  deeplink  
Geweldig applaus voor hem. Zo hoort het. Vind het fluiten bij Zlatan belachelijk.
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 22:30   quote  deeplink  
seedorf is een held!
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 22:36   quote  deeplink  
zo jammer dat ze gelijk spelen en vooral omdat Real voor staat tegen Auxerre, had je mooi dichterbij kunnen komen bij Milan, maar dit Milan is ook in Milaan zelf te pakken, het had erin gezeten
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 28 september 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Sinds Anita eruit ging, ging het alleen maar bergafwaarts. God wat waren Enoh en Siem slecht, en m'n complimenten naar Urby en Suarez in de 1e helft! En Vertonghen en Alderweireld, wat een bazen. En natuurlijk Stekelenburg, maar dat hoeft niet gezegd te worden, dat is vanzelfsprekend. 6 punten tegen Auxerre!
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 22:39   quote  deeplink  
man van de wedstrijd?
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 22:39   quote  deeplink  
ik zeg emanuelson.
morkanne
 morkanne - dinsdag 28 september 2010 - 22:39   quote  deeplink  
opvallend dat het middenveld helemaal stukgelopen werd door een stel aoude kerels die de bal slim lieten rondgaan...
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 22:40   quote  deeplink  
maar dat is ook ons probleem,siem en demy.
ajax
 ajax - dinsdag 28 september 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 22:37 schreef Yordee1 het volgende:
Sinds Anita eruit ging, ging het alleen maar bergafwaarts. God wat waren Enoh en Siem slecht, en m'n complimenten naar Urby en Suarez in de 1e helft! En Vertonghen en Alderweireld, wat een bazen. En natuurlijk Stekelenburg, maar dat hoeft niet gezegd te worden, dat is vanzelfsprekend. 6 punten tegen Auxerre!
Kom op zeg of Anita goed was..pff Ajax speelde beter met Emanulson in de verdediging dan met Vuron..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - dinsdag 28 september 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Ik heb genoten van Ajax.
Ze hebben toch dit Milan met hele goede spelers op 1-1 gehouden!
Toch wel een opsteker voor deze jonge ploeg na het incident van Real.
Klasse!
ajax
 ajax - dinsdag 28 september 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 22:42 schreef ThomasAjacied het volgende:
Ik heb genoten van Ajax.
Ze hebben toch dit Milan met hele goede spelers op 1-1 gehouden!
Toch wel een opsteker voor deze jonge ploeg na het incident van Real.
Klasse!
mee eens!
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 28 september 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 22:39 schreef willemamsterdam het volgende:
man van de wedstrijd?
Seedorf ;)
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 28 september 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 21:48 schreef remco k het volgende:
AJAX speelde in zijn geheel, (dus ook Urby Joduh:]) een goede eerste helft.
Ik snap alleen niet waarom er niet iemand tijdelijk de plek van Anita innam tijdens zijn blessure, want als daar iemand had gestaan, dan had Seedorf nooit zo veel ruimte gekregen, en die bal dus ook minder makkelijk voor gekregen, erg jammer want ajax geeft deze goal wel heel makkelijk weg, ik vind dat Jol, Suarez, Vertongen, De Zeeuw of Stekelenburg iemand (bijvoorbeeld Urby) had moeten wijzen om op die plek te gaan staan. Erg jammer in ieder geval.

Ik snap trouwens bij god niet, waarom AJAX toch altijd op buitenspel speelt, we geven zo makkelijk kansen weg, en dat is niet nodig
Urby nam zijn plek toen al over!(dacht ik te zien)
jahallo
 jahallo - dinsdag 28 september 2010 - 23:00   quote  deeplink  
real moet gewoon 2x winne van ac milaan en ajax 2 x tegen auxerre
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 28 september 2010 - 23:02   quote  deeplink  
dat is een mooi scenario!
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Erg jammer dit, ik zat net ff sport 1 te kijken en ik weet niet of iemand het gezien heeft, maar wat van Basten zei is 200% waar. AJAX twijfelt na de 1-0 of ze moeten doorgaan of moeten consolideren, en dat heeft ons 2 punten gekost, als AJAX door was gegaan met druk zetten op de laatste mensen dan had voor de rust de 2-0 in het mandje gelegen, nu scoort Milan de 1-1 en weet ajax zich eigenlijk de tweede helft geen houding aan te nemen, ze blijven maar twijfelen, en daarom wordt er maar weinig gecreerd. Erg jammer dus. Siem en Sulejmani waren vandaag absoluut de minste 2 op het veld.

Ik snap niet zo goed waar de kritiek op de Zeeuw en Enoh deze wedstrijd wegkomt hier, die twee gasten hebben zo verschrikkelijk veel ballen afgepakt en zo veel werk verzet, als men dat slecht vind, snap ik het niet mee, De Zeeuw was ook constant betrokken bij de aanvallen en had een paar prima steekpasses.

Suarez was de tweede helft vrij matig terwijl Mounir in mijn ogen een prima wedstrijd speelde.

En Steek red de pot voor ons in de laatste minuten, ongelooflijk wat een reflex...

Al met al een hele goede les voor AJAX, en goed om te zien dat de Zeeuw weer op de weg terug is.
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 22:46 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Urby nam zijn plek toen al over!(dacht ik te zien)
Ik weet het niet zeker, maar als dat zo is, dan zit hij flink mis bij die goal, aangezie hij tegen het middenveld aan stond, hoe dan ook en wie daar voor verantwoordelijk is maakt me niet zo veel uit, maar het is wel een kwalijke zaak, dat dit soort simpele afspraken niet goed worden uitgevoerd, zoals men kan zien wordt het direct afgestraft...
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 23:02 schreef remco k het volgende:
Erg jammer dit, ik zat net ff sport 1 te kijken en ik weet niet of iemand het gezien heeft, maar wat van Basten zei is 200% waar. AJAX twijfelt na de 1-0 of ze moeten doorgaan of moeten consolideren, en dat heeft ons 2 punten gekost, als AJAX door was gegaan met druk zetten op de laatste mensen dan had voor de rust de 2-0 in het mandje gelegen, nu scoort Milan de 1-1 en weet ajax zich eigenlijk de tweede helft geen houding aan te nemen, ze blijven maar twijfelen, en daarom wordt er maar weinig gecreerd. Erg jammer dus. Siem en Sulejmani waren vandaag absoluut de minste 2 op het veld.

Ik snap niet zo goed waar de kritiek op de Zeeuw en Enoh deze wedstrijd wegkomt hier, die twee gasten hebben zo verschrikkelijk veel ballen afgepakt en zo veel werk verzet, als men dat slecht vind, snap ik het niet mee, De Zeeuw was ook constant betrokken bij de aanvallen en had een paar prima steekpasses.

Suarez was de tweede helft vrij matig terwijl Mounir in mijn ogen een prima wedstrijd speelde.

En Steek red de pot voor ons in de laatste minuten, ongelooflijk wat een reflex...

Al met al een hele goede les voor AJAX, en goed om te zien dat de Zeeuw weer op de weg terug is.
ik denk dat ze dat wel wilden,maar ik denk ook dat ze een beetje de pijp leeg hadden!en met in achterhoofd de afstraffing in madrid.
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 23:06 schreef willemamsterdam het volgende:

[..]

ik denk dat ze dat wel wilden,maar ik denk ook dat ze een beetje de pijp leeg hadden!en met in achterhoofd de afstraffing in madrid.
de tweede helft wel, dat kan ik me voorstellen, maar niet na de 1-0 want toen begon het al met twijfelen, en dat is zonde, op zo'n moment moet AJAX leren doordrukken, dan maken ze zo'n wedstrijd dood in de eerste helft, AJAX moet zelf gewoon snappen dat ze daar namelijk wel de kwaliteiten voor hebben, dat hebben we nameijk wel gezien vandaag
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 september 2010 - 23:45   quote  deeplink  
Stekelenburg begint jullie Gomes te worden, die redt nog een punt. Wie is hier nu echt onder de indruk van dit Milan? Leek me te doen vandaag...straks hebben ze Pato en Ronaldinho erbij en dan krijg je het uit toch weer een stuk lastiger. Nu verhoog je onnodig de druk op de wedstrijden tegen Auxerre.
kooday
 kooday - woensdag 29 september 2010 - 00:12   quote  deeplink  
Ik snap werkelijk waar niet waarom het sfeervak vuurwerk liep te gooien. Ook hadden ze een spandoek met 'clubliefde' erin. Als Ajax straks door de UEFA uit de CL wordt geflikkerd omdat er zo nodig vuurwerk aangestoken moest worden is dat dan ook clubliefde? Ik denk eerder hypocrisie.

Verder was het een spannende wedstrijd. Beter dan tegen Real Madrid, zal wel een foutje zijn geweest. Nu even Auxerre omver lopen en derde plek moet er zeker inzitten. Natuurlijk altijd hopen op die tweede, maar ja... :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AC Milan (Champions League - 28-09-2010 , 20:45): 1-1

0.0067951