|
|
anti010
|
|
|
Ik zeg maar 1 woord STEKELENBURG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 00:12 schreef kooday het volgende:Ik snap werkelijk waar niet waarom het sfeervak vuurwerk liep te gooien. Ook hadden ze een spandoek met 'clubliefde' erin. Als Ajax straks door de UEFA uit de CL wordt geflikkerd omdat er zo nodig vuurwerk aangestoken moest worden is dat dan ook clubliefde? Ik denk eerder hypocrisie. Verder was het een spannende wedstrijd. Beter dan tegen Real Madrid, zal wel een foutje zijn geweest. Nu even Auxerre omver lopen en derde plek moet er zeker inzitten. Natuurlijk altijd hopen op die tweede, maar ja... :) http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/515665/2010/09/28/Vuurwerk-Ajax-fanatiekelingen-belandt-in-vak-met-kinderen.dhtml
daar staat het en heb er wel begrip voor... beetje jammer dat het bij kinderen viel maar ach worden ze hard van ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 september 2010 door Aaaaight -- |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 22:37 schreef Yordee1 het volgende:Sinds Anita eruit ging, ging het alleen maar bergafwaarts. God wat waren Enoh en Siem slecht, en m'n complimenten naar Urby en Suarez in de 1e helft! En Vertonghen en Alderweireld, wat een bazen. En natuurlijk Stekelenburg, maar dat hoeft niet gezegd te worden, dat is vanzelfsprekend. 6 punten tegen Auxerre! enoh slecht??/ op 2 fouten pasen na een geweldige wedstrijd gespeeld. veroverde echt de meeste balen. vond hem samen met jan de beste. en heb iid ook genoten van seedorf!!! kreeg ook de verdiende staande ovatie!! was een geweldige pot!! had toch misschien meer in gezeten dan de 1-1. vooral gezien de 1e helft! |
|
|
|
|
kooday
|
|
|
@ Aaaaight: Tuurlijk, ik heb er begrip voor als mensen opkomen voor hun rechten. Maar de consequenties die eraan verbonden zouden kunnen zijn: Hoge boetes en Europese uitsluiting wegen niet op tegen die paar euro dat het de volgende keer misschien scheelt. Verder heeft het sfeervak wel mijn respect hoor, zonder hun zou de Arena een behoorlijke tik minder sfeervol zijn. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Mooi feestje... jammer voor degene die een biertje wilden..het was een alcoholvrij evenement.
verder ff bijkomen nog... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 02:11 schreef jef24 het volgende:[..] enoh slecht??/ op 2 fouten pasen na een geweldige wedstrijd gespeeld. veroverde echt de meeste balen. vond hem samen met jan de beste. en heb iid ook genoten van seedorf!!! kreeg ook de verdiende staande ovatie!! was een geweldige pot!! had toch misschien meer in gezeten dan de 1-1. vooral gezien de 1e helft! enoh was wel goed... ik vond siem rond uit belachelijk slecht.. en sulejmani ook.. 1 goeie loop actie.. thats it.. urby ging voorin weg en toen werd het inderdaad minder... leek wel of het voetbal in 1 keer weg was voorin |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De tweede plek is gewoon nog mogelijk mensen, AJAX moet hoe dan ook 2 keer winnen van Auxerre, wat goed mogelijk is, Real kan gewoon 2 keer winnen van AC Milan, Als wij dan gelijk spelen bij Milan en thuis een punt pakken tegen Real, zijn we gewoon tweede. En volgens mij is dit ook helemaal geen rare gedachte. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik vond Mounir gister in de 1ste helft ook aardig spelen.Siem de Jong hoort na mij idee op dit moment niet thuis bij AJAX.Urby goed gespeeld gister.1ste helft leuk om te kijken 2de helft verschrikkelijk. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Micky gister ook weer door de mand gevallen.Jammer want we hebben allemaal gezien dat hij geweldig was bij Heerenveen. Bij AJAX komt het er simpelweg niet uit.Enoh KANJER. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 02:11 schreef jef24 het volgende:[..] enoh slecht??/ op 2 fouten pasen na een geweldige wedstrijd gespeeld. veroverde echt de meeste balen. vond hem samen met jan de beste. en heb iid ook genoten van seedorf!!! kreeg ook de verdiende staande ovatie!! was een geweldige pot!! had toch misschien meer in gezeten dan de 1-1. vooral gezien de 1e helft! Enoh was geweldig. Urby ook en in verdedigend opzicht vond ik hem ook goed.Wie ik echt het slechste vond was toch Siem de Jong.Van mij mag hij dr wel een tijdje uit.Vreselijk. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Hij heeft het geweldig gedaan Urby. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Had ik ook het idee van het scheelde niet veel maar leek idd buitenspel. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 21:48 schreef remco k het volgende:AJAX speelde in zijn geheel, (dus ook Urby Joduh:]) een goede eerste helft. Ik snap alleen niet waarom er niet iemand tijdelijk de plek van Anita innam tijdens zijn blessure, want als daar iemand had gestaan, dan had Seedorf nooit zo veel ruimte gekregen, en die bal dus ook minder makkelijk voor gekregen, erg jammer want ajax geeft deze goal wel heel makkelijk weg, ik vind dat Jol, Suarez, Vertongen, De Zeeuw of Stekelenburg iemand (bijvoorbeeld Urby) had moeten wijzen om op die plek te gaan staan. Erg jammer in ieder geval. Ik snap trouwens bij god niet, waarom AJAX toch altijd op buitenspel speelt, we geven zo makkelijk kansen weg, en dat is niet nodig Urby heeft het weer gedaan.Word zo moe van jou. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Denk dat het tijd wordt om Siem even aan de kant te laten. Ga dan spelen met Lindgren, Enoh en de Zeeuw op het middenveld. Voorin Suarez en El Hammie en Mickey (vond hem niet heel slecht gisteren, hij moet meer spelen...) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
eigenlijk is het gewoon belachelijk dat Milan eigenlijk beloond werd na zoon overtreding :( kan er geen regel komen dat als je er iemand uit schopt (bewust/onbewust) dat er dan van de tegenpartij diegene er ook ff uit moet tot het weer 11 vs 11 is :( |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 09:44 schreef Ride het volgende:Denk dat het tijd wordt om Siem even aan de kant te laten. Ga dan spelen met Lindgren, Enoh en de Zeeuw op het middenveld. Voorin Suarez en El Hammie en Mickey (vond hem niet heel slecht gisteren, hij moet meer spelen...) alsjeblieft geen lindgren.. doe dan bonevacia.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Lindgren is zo slecht nog niet... samen met enoh kan hij de verdediging ontlasten waardoor de backs Wiel en Urby op kunnen komen. En de Zeeuw achter de spitsen El Hammie, Suarez en Mickey is zo'n slecht idee niet.
Zou dat best willen zien... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Goed resultaat van Ajax nu gewoon winnen van Auxerre 2x, Real en een gelijkspelletje in Milaan en overwinteren in de CL is mogelijk. Jammer dat Anita uitviel het is een uitstekende speler. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 09:44 schreef Ride het volgende:Denk dat het tijd wordt om Siem even aan de kant te laten. Ga dan spelen met Lindgren, Enoh en de Zeeuw op het middenveld. Voorin Suarez en El Hammie en Mickey (vond hem niet heel slecht gisteren, hij moet meer spelen...) Ga je de enige echte aanvallende voetballer van het middenveld halen? Als je Cruijff echt een hartbezinking wil bezorgen, dan moet je met dat middenveld gaan spelen. Daar zit toch nauwelijks voetbal in. Ajax wat met 3 controleurs speelt, dat kan toch niet. Ik had hier in de zomer in een topic over El Hamdaoui al voorspelt dat De Jong het moeilijk gaat krijgen door zijn komst. Toen werd ik weggelachen. El Hamdaoui maakt gewoon gebruik van de ruimte waar de kracht van De Jong ligt. Zonde van zo een talent. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 10:55 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ga je de enige echte aanvallende voetballer van het middenveld halen? Als je Cruijff echt een hartbezinking wil bezorgen, dan moet je met dat middenveld gaan spelen. Daar zit toch nauwelijks voetbal in. Ajax wat met 3 controleurs speelt, dat kan toch niet. Ik had hier in de zomer in een topic over El Hamdaoui al voorspelt dat De Jong het moeilijk gaat krijgen door zijn komst. Toen werd ik weggelachen. El Hamdaoui maakt gewoon gebruik van de ruimte waar de kracht van De Jong ligt. Zonde van zo een talent. ? en wat is de Zeeuw dan... toch de (ex) aanvallende middenvelder van AZ die El Hammie steeds voerde met passes waaruit hij kon scoren? Maar ik zal dat wel fout hebben gezien want AZ keek/kijk ik alleen in samenvattingen ;)
Siem moet nu zoveel opruimwerk doen dat het niet leuk voor hem is..die rent zich een rotje.
El Hammie is een andere spits dan Pantelic, klopt maar als topvoetballer moet je ook in de trainingen daar aan gaan werken. Want volgens mij is Siem geen echte nr.10 |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
Ooow wat was de Zeeuw slecht gisteren. Kan er met mijn verstand echt niet bij dat hij in een interview vanmorgen zegt dat hij tevreden over zijn spel was. Hij was overal te laat en leed ongelooflijk veel balverlies. Echt Ajax-onwaardig. Geef Bonevacia maar eens een reeks wedstrijden de kans op zijn positie. Kan het in ieder geval niet slechter doen |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 11:00 schreef Ride het volgende:[..] ? en wat is de Zeeuw dan... toch de (ex) aanvallende middenvelder van AZ die El Hammie steeds voerde met passes waaruit hij kon scoren? Maar ik zal dat wel fout hebben gezien want AZ keek/kijk ik alleen in samenvattingen ;) Siem moet nu zoveel opruimwerk doen dat het niet leuk voor hem is..die rent zich een rotje. El Hammie is een andere spits dan Pantelic, klopt maar als topvoetballer moet je ook in de trainingen daar aan gaan werken. Want volgens mij is Siem geen echte nr.10 Volgens mij speelden ze met Martens op 10 en De Zeeuw en Schaars als controleurs. De Zeeuw heeft wel voetbal in hem door zijn passing, maar is niet snel en heeft ook niet de kwaliteiten om spelers uit te spelen. Scorend vermogen is ook veel minder als bij De Jong. Het blijven 3 controleurs die je dan opstelt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 11:07 schreef JohnnyH het volgende:Ooow wat was de Zeeuw slecht gisteren. Kan er met mijn verstand echt niet bij dat hij in een interview vanmorgen zegt dat hij tevreden over zijn spel was. Hij was overal te laat en leed ongelooflijk veel balverlies. Echt Ajax-onwaardig. Geef Bonevacia maar eens een reeks wedstrijden de kans op zijn positie. Kan het in ieder geval niet slechter doen weet niet wat jij hebt gekeken hoor... er was er maar 1 ajax onwaardig en dat was de jong... dezeeuw heeft zich kapot gewerkt en veel ballen afgepakt.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 11:22 schreef nummer10 het volgende:[..] weet niet wat jij hebt gekeken hoor... er was er maar 1 ajax onwaardig en dat was de jong... dezeeuw heeft zich kapot gewerkt en veel ballen afgepakt.. Jeroen Gruter (commentaar Studio Sport) gaf de S. de Jong overal de schuld van. Milan was misschien ook wel goed rond de eigen 16
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 september 2010 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 11:22 schreef nummer10 het volgende:[..] weet niet wat jij hebt gekeken hoor... er was er maar 1 ajax onwaardig en dat was de jong... dezeeuw heeft zich kapot gewerkt en veel ballen afgepakt.. Hard gewerkt ja... dat is ook wel het minste wat je mag verwachten. Verder kon hij gewoon absoluut niet mee met het niveau.. En hij heeft veel meer ballen ingeleverd met foute inspeelpasses dan dat hij ballen heeft afgepakt. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 11:22 schreef nummer10 het volgende:[..] weet niet wat jij hebt gekeken hoor... er was er maar 1 ajax onwaardig en dat was de jong... dezeeuw heeft zich kapot gewerkt en veel ballen afgepakt.. Idd de Jong was het slechts maar dat is al weken zo. De Zeeuw vond ik zo slecht niet gister op het laatst was hij vermoeid toen werd hij terecht gewisseld. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Kom op mensen....het was toch maar zeer matig allemaal ? 25-30 minuten hard schreeuwen en rennen en 1 doelkans gecreeerd. Daarna achter Milan aangerend, blinde ballen naar voren en een verdediging op 1 lijn die zich keer op keer laat foppen.
Neem dan Milan....wat een rust en balbeheersing bij de meesten. Om je vingers bij af te likken, vooral Seedorf.
Ajax is lichtjaren verwijdert van de echte top. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 11:07 schreef JohnnyH het volgende:Ooow wat was de Zeeuw slecht gisteren. Kan er met mijn verstand echt niet bij dat hij in een interview vanmorgen zegt dat hij tevreden over zijn spel was. Hij was overal te laat en leed ongelooflijk veel balverlies. Echt Ajax-onwaardig. Geef Bonevacia maar eens een reeks wedstrijden de kans op zijn positie. Kan het in ieder geval niet slechter doen Zijn traptechniek is echt 0,0, het doet bijna pijn aan mijn ogen. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 12:12 schreef Rogier het volgende:Kom op mensen....het was toch maar zeer matig allemaal ? 25-30 minuten hard schreeuwen en rennen en 1 doelkans gecreeerd. Daarna achter Milan aangerend, blinde ballen naar voren en een verdediging op 1 lijn die zich keer op keer laat foppen. Neem dan Milan....wat een rust en balbeheersing bij de meesten. Om je vingers bij af te likken, vooral Seedorf. Ajax is lichtjaren verwijdert van de echte top. ja, ze mogen blij zijn met een gelijkspel, Milan liep er een aantal keer zo doorheen. Ajax was nauwelijks dominant en creeerde weinig kansen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Volgens mij heeft Ajax maar 1 kans gecreerd, en die scoorden ze. Kan me zo geen andere redding van die keeper herinneren. |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 23:02 schreef remco k het volgende:Erg jammer dit, ik zat net ff sport 1 te kijken en ik weet niet of iemand het gezien heeft, maar wat van Basten zei is 200% waar. AJAX twijfelt na de 1-0 of ze moeten doorgaan of moeten consolideren, en dat heeft ons 2 punten gekost, als AJAX door was gegaan met druk zetten op de laatste mensen dan had voor de rust de 2-0 in het mandje gelegen, nu scoort Milan de 1-1 en weet ajax zich eigenlijk de tweede helft geen houding aan te nemen, ze blijven maar twijfelen, en daarom wordt er maar weinig gecreerd. Erg jammer dus. Siem en Sulejmani waren vandaag absoluut de minste 2 op het veld. Ik snap niet zo goed waar de kritiek op de Zeeuw en Enoh deze wedstrijd wegkomt hier, die twee gasten hebben zo verschrikkelijk veel ballen afgepakt en zo veel werk verzet, als men dat slecht vind, snap ik het niet mee, De Zeeuw was ook constant betrokken bij de aanvallen en had een paar prima steekpasses. Suarez was de tweede helft vrij matig terwijl Mounir in mijn ogen een prima wedstrijd speelde. En Steek red de pot voor ons in de laatste minuten, ongelooflijk wat een reflex... Al met al een hele goede les voor AJAX, en goed om te zien dat de Zeeuw weer op de weg terug is. reden waardoor Ajax eigenlijk minder werd was omdat Milan behoorlijk hard begon te spelen, die Scheids had eerder in moeten grijpen dan was Milan ook echt niet op 1-1 gekomen. Later in de wedstrijd begon hij pas die overtredingen te bestraffen met als resultaat 5 gele kaarten tegenover 1 van Ajax, dat zegt ook wel iets over de wedstrijd van gisteren, Milan moest meerdere malen overtredingen maken om Ajax af te stoppen en dat kun je echt als een compliment naar Ajax zien. Ben trots op de manier hoe ze gevochten hebben, helaas was in de 2e helft de pijp leeg bij velen, maar dat is wel begrijpelijk. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 13:10 schreef dege het volgende:[..] Ben trots op de manier hoe ze gevochten hebben, helaas was in de 2e helft de pijp leeg bij velen, maar dat is wel begrijpelijk. Begrijpelijk ? Vind ik niet...m.i. duurt een wedstrijd 90 minuten...als je na 50 minuten de pijp al leeg is doe je toch iets verkeerd. Of je moet zoveel energie in de eerste helft stoppen dat je met 3-0 gaat rusten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blijkbaar is lezen te moeilijk voor jou, want ik zeg helemala niet dat Urby het gedaan heeft. LEZEN,LEZEN,LEZEN!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: We hebben zoiezo een 10 nodig dus Eriksen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 12:12 schreef Rogier het volgende:Kom op mensen....het was toch maar zeer matig allemaal ? 25-30 minuten hard schreeuwen en rennen en 1 doelkans gecreeerd. Daarna achter Milan aangerend, blinde ballen naar voren en een verdediging op 1 lijn die zich keer op keer laat foppen.Neem dan Milan....wat een rust en balbeheersing bij de meesten. Om je vingers bij af te likken, vooral Seedorf. Ajax is lichtjaren verwijdert van de echte top. Jij hebt hier wel een punt... de alcohol is een beetje gezakt maar ik ga de wedstrijd nog eens bekijken aan de binnenkant van mijn ogen...
welterusten ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 september 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: Of lodeiro. Niet dat ik de jong zo heel slecht vindt hoor, maar hij is geen goede 10.. hij viel gisteren ook een beetje door de mand op die positie, terwijl de rest van onze aanvallers het de verdedigers van milan lastig maakten.
ik heb een vraagje, is hands geen geel meer tegenwoordig? Anders had robinho eruit gemoeten:)
Ik ben tevreden over de manier waarop ajax de tweede helft speelde, vond alleen wel dat jol de zeeuw iets eerder mocht wisselen want hij was echt kapot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 14:05 schreef Afcarius het volgende:[..] Of lodeiro. Niet dat ik de jong zo heel slecht vindt hoor, maar hij is geen goede 10.. hij viel gisteren ook een beetje door de mand op die positie, terwijl de rest van onze aanvallers het de verdedigers van milan lastig maakten. ik heb een vraagje, is hands geen geel meer tegenwoordig? Anders had robinho eruit gemoeten:) Ik ben tevreden over de manier waarop ajax de tweede helft speelde, vond alleen wel dat jol de zeeuw iets eerder mocht wisselen want hij was echt kapot. Hands hoeft gene geel te zijn, maar kan wel.
Ik noemde Lodeiro trouwens niet omdat hij nog geblesseerd is maar mits fit is dat natuurlijk ook een hele goede optie |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 13:59 schreef remco k het volgende:[..] Blijkbaar is lezen te moeilijk voor jou, want ik zeg helemala niet dat Urby het gedaan heeft. LEZEN,LEZEN,LEZEN!!!!! Heb het heel goed gelezen iemand had Urby er op moeten wijzen zeg jij gaat het toch weer naar zijn kant op.Urby stond voor misschien had iemand van het middenveld wat door kunnen schuiven. Ze stonden er met zn 10en. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Eriksen alstublieft niet zit toch ook niks in kom op man. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Sulejmani speelde idd niet best, maar zag toch ook goede dingen. Bij de enige actie van hem zag je wel weer de oude Sulejmani! Speelde de bal aardig ver voor uit waarvan ik dacht das hopeloos, maar hij hield hem makkelijk met zijn snelheid en passeerde daar wel 2 man mee, jammer van de voorzet daarna maargoed. Ik vind zondag gewoon weer Sulejmani linksbuiten en Urby linksachter als Anita niet kan spelen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco Eriksen brengt helemaal geen moer ... dus dan inderdaad maar Lodeiro maar het klopt nog altijd geblesseerd helaas |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:38 schreef ThomasAjacied het volgende:Sulejmani speelde idd niet best, maar zag toch ook goede dingen. Bij de enige actie van hem zag je wel weer de oude Sulejmani! Speelde de bal aardig ver voor uit waarvan ik dacht das hopeloos, maar hij hield hem makkelijk met zijn snelheid en passeerde daar wel 2 man mee, jammer van de voorzet daarna maargoed. Ik vind zondag gewoon weer Sulejmani linksbuiten en Urby linksachter als Anita niet kan spelen. verder heb je ook weinig opties.. maar die bal waarmee hij 2 man inhaalde kwam van Urby die hem een steekbal gaf.. enige wat Sul ook nog heeft van zijn oude niveau is zijn snelheid.. thats it |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
1e helft was goed te noemen en dan met name het eerste half uur. Je kunt zien dat als AJAX het initiatief neemt, het de meeste kans maakt op succes. Op momenten kwam Ajax een mannetje tekort op het middenveld. In mijn ogen op te lossen door Vertonghen te laten doorschuiven naar het middenveld, waardoor je voortdurend de druk naar voren houdt. Het is wel gewaagd, maar in mijn ogen was winst gisteren noodzakelijk. Nu is het onderhand verplicht om van Auxerre 2x te winnen, want Milan pakt punten tegen Real. De laatste wedstrijd is in Milaan voor Ajax en ik ben van mening dat het Milan van gisteren zwakker was als dat het in Milaan zal zijn. Gisteren was de kans om te winnen, maar 2e helft pakte Milan het slimmer aan door o.m. Suarez aan banden te leggen. Ook gaf Milan eerder druk en de enige manier om daar aan te ontkomen is om de buitenspelers diep aan de buitenkanten te zetten en Vertonghen wat meer naar voren te dirigeren. Durven en niet bang zijn, WIJ ZIJN AJAX. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 21:06 schreef alibabba het volgende:1e helft was goed te noemen en dan met name het eerste half uur. Je kunt zien dat als AJAX het initiatief neemt, het de meeste kans maakt op succes. Op momenten kwam Ajax een mannetje tekort op het middenveld. In mijn ogen op te lossen door Vertonghen te laten doorschuiven naar het middenveld, waardoor je voortdurend de druk naar voren houdt. Het is wel gewaagd, maar in mijn ogen was winst gisteren noodzakelijk. Nu is het onderhand verplicht om van Auxerre 2x te winnen, want Milan pakt punten tegen Real. De laatste wedstrijd is in Milaan voor Ajax en ik ben van mening dat het Milan van gisteren zwakker was als dat het in Milaan zal zijn. Gisteren was de kans om te winnen, maar 2e helft pakte Milan het slimmer aan door o.m. Suarez aan banden te leggen. Ook gaf Milan eerder druk en de enige manier om daar aan te ontkomen is om de buitenspelers diep aan de buitenkanten te zetten en Vertonghen wat meer naar voren te dirigeren. Durven en niet bang zijn, WIJ ZIJN AJAX. je hebt helemala gelijk hoor, maar volgens mij is de laatste wedstrijd toch thuis tegen Real?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:56 schreef nummer10 het volgende:[..] verder heb je ook weinig opties.. maar die bal waarmee hij 2 man inhaalde kwam van Urby die hem een steekbal gaf.. enige wat Sul ook nog heeft van zijn oude niveau is zijn snelheid.. thats it Urby gaf hem die bal, maar Sulej speelde zelf die bal diep, niet Urby |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je zal wel gelijk hebben, de hele wereld zal het wel verkeerd zien in zijn talent, 18 jaar is die jongen, en wordt door menig grote buitenlands trainer gezien als 1 van de grootste talenten in de wereld op de 10 positie. Eriksen wil hem graag hebben, Guardiola wil hem graag hebben, of zien hun het ook fout? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:54 schreef nummer10 het volgende:remco Eriksen brengt helemaal geen moer ... dus dan inderdaad maar Lodeiro maar het klopt nog altijd geblesseerd helaas Geef Eriksen het vertrouwen op 10 en hij doet er 200 keer meer mee, dan dat de Jong er momenteel mee doet |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 21:30 schreef remco k het volgende:[..] Geef Eriksen het vertrouwen op 10 en hij doet er 200 keer meer mee, dan dat de Jong er momenteel mee doet Voor iemand die zoveel techniek heeft en perfect tweebenig is, heeft hij te veel balverlies. Dat heb ik nooit in die mate bij een jonge Sneijder gezien. Die was haast niet van de bal te krijgen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 21:29 schreef remco k het volgende:[..] je zal wel gelijk hebben, de hele wereld zal het wel verkeerd zien in zijn talent, 18 jaar is die jongen, en wordt door menig grote buitenlands trainer gezien als 1 van de grootste talenten in de wereld op de 10 positie. Eriksen wil hem graag hebben, Guardiola wil hem graag hebben, of zien hun het ook fout? Inschattingsfoutje denk hij begon aardig maar stelt nu in mijn ogen niets meer voor. |
|
|
|