BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AC Milan (Champions League - 28-09-2010 , 20:45): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 30 september 2010 - 13:11   quote  deeplink  
fysiek komt hij ook te kort hij word zo makkelijk van de bal gelopen...
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 september 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Urby gaf hem die bal, maar Sulej speelde zelf die bal diep, niet Urby
..... sul kwam buiten om.... misschien hebben we het nu over 2 verschillende situaties ?
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 14:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

..... sul kwam buiten om.... misschien hebben we het nu over 2 verschillende situaties ?
Dat zal best kunnen, maar dat betekent dus dat Sulej twee goede aanvallende dingen heeft gedaan die pot??
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 21:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Voor iemand die zoveel techniek heeft en perfect tweebenig is, heeft hij te veel balverlies. Dat heb ik nooit in die mate bij een jonge Sneijder gezien. Die was haast niet van de bal te krijgen.
Snijder werd juist bijna een half seizoen aan de kant gezet, mede door zijn vele balverlies kwam dat als ik me niet vergis. Hij komt ook net weer terug van een kleine blessure waar hij best lang last van heeft gehad... Hij heef het de afgelopen 3 invalbeurten inderdaad niet goed gedaan, maar dat maakt hem toch niet een minder groot talent toch??
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 09:27 schreef Guyt het volgende:

[..]

Inschattingsfoutje denk hij begon aardig maar stelt nu in mijn ogen niets meer voor.
ja, dat lijkt me handig, een heel groot talent van slechts 18? die 3/4 slechte invalbeurten heeft gehad na een kleine blessure wara hij lang last van had, ja inderdaad di emoet je gewoon afschrijven en geen kansen meer geven
joduh
 joduh - donderdag 30 september 2010 - 18:28   quote  deeplink  
ik denk dat we internationaal gezien echt te kort komen nog,met name een ECHTE nummer 10!!!!zoals Seedorf.lekker een steekpassie geven,af en toe eigen goaltje meepikken....geen de jong,geen de zeeuw en ook geen eriksen! Dat is de enige plek waar het vooral aan schort! De achterhoede staat wel,aanval staat zeker. maar dat middenveld is niet ok.
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 18:28 schreef joduh het volgende:
ik denk dat we internationaal gezien echt te kort komen nog,met name een ECHTE nummer 10!!!!zoals Seedorf.lekker een steekpassie geven,af en toe eigen goaltje meepikken....geen de jong,geen de zeeuw en ook geen eriksen! Dat is de enige plek waar het vooral aan schort! De achterhoede staat wel,aanval staat zeker. maar dat middenveld is niet ok.
De Zeeuw speelt daar zoiezo nooit Joduh, geef Eriksen toch eens wat vertrouwen man, het talent zit er echt wel, en 3 slechte invalbeurten maakt toch geen slechte speler van hem?? Lodeiro en Eriksen mogen van mij uitvechten wie de echte nummer10 gaat worden van AJAX, want ik ben het met je eens dat de Jong nu absoluut niet voorkomt in het geheel
joduh
 joduh - donderdag 30 september 2010 - 18:39   quote  deeplink  
ik zeg niet dat de zeeuw daar speelt,maar hij is het ook niet op die plek!En eriksen vertrouwen geven?waar heeft hij dat in godsnaam aan verdiend dan? weer zo,n eitje op het middenveld zeker?zie je hem al spelen tegen gatusso oid?Hij poept in zijn broekie dan man.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 september 2010 door joduh --
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 18:39 schreef joduh het volgende:
ik zeg niet dat de zeeuw daar speelt,maar hij is het ook niet op die plek!En eriksen vertrouwen geven?waar heeft hij dat in godsnaam aan verdiend dan? weer zo,n eitje op het middenveld zeker?zie je hem al spelen tegen gatusso oid?Hij poept in zijn broekie dan man.....
moet ik je herinneren aan het feit dat iedereen dat in 1994 ook over alle jonkies uit die tijd zeiden??? en je weet zelf wat er de jaren daarna door al die jonkies is bereikt toch.

Barcelona, en Arsenal wouden hem al hebben, of zien die het ook verkeerd, beide elftallen bestaan uitsluitend uit dit soort type spelers, en volgens mij weet jij zelf ook dat die clubs veel kijk hebben op echt talent.... Er komen zoiezo veel meer steekpasses van zijn voeten dan een Siem de Jong.
joduh
 joduh - donderdag 30 september 2010 - 19:21   quote  deeplink  
ik schat eriksen ook zeer zeker hoger in dan de jong!en hij zal ook vast mega goed kennen voetballen,dat geloof ik ook!van die drie zie ik hem ook het best uit de voeten kunnen op die plek.maar niet tegen milan en real..... als er 1tje dan boe roept sprint eriksen naar jol toe en springt hem in de armen man....maar missch heb je gelijk dat we het eens moesten proberen?mijn zege heb je hoor.ik hoop dat hij de sterren van de hemel speelt!maar ik heb mega twijfels over zijn iele lijfie....
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 september 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 17:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal best kunnen, maar dat betekent dus dat Sulej twee goede aanvallende dingen heeft gedaan die pot??
die waar ik het overhad was na een perfecte steekbal verprutst... hij kwam er wel langs maar deed er verder niks mee.. ik heb ook het idee dat hij niet goed kijkt maar alleen op de bal let... "blind voetballen"
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 september 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

moet ik je herinneren aan het feit dat iedereen dat in 1994 ook over alle jonkies uit die tijd zeiden??? en je weet zelf wat er de jaren daarna door al die jonkies is bereikt toch.

Barcelona, en Arsenal wouden hem al hebben, of zien die het ook verkeerd, beide elftallen bestaan uitsluitend uit dit soort type spelers, en volgens mij weet jij zelf ook dat die clubs veel kijk hebben op echt talent.... Er komen zoiezo veel meer steekpasses van zijn voeten dan een Siem de Jong.
die kopen wel vaker "talenten" die nooit echt doorbreken.. kijk bojan alleen al hoelang is hij al niet een talent ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 september 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 19:21 schreef joduh het volgende:
ik schat eriksen ook zeer zeker hoger in dan de jong!en hij zal ook vast mega goed kennen voetballen,dat geloof ik ook!van die drie zie ik hem ook het best uit de voeten kunnen op die plek.maar niet tegen milan en real..... als er 1tje dan boe roept sprint eriksen naar jol toe en springt hem in de armen man....maar missch heb je gelijk dat we het eens moesten proberen?mijn zege heb je hoor.ik hoop dat hij de sterren van de hemel speelt!maar ik heb mega twijfels over zijn iele lijfie....
mee eens.. ik hoop ook echt dat eriksen het laat zien maar begin dan in de NL compo.. laat hem daar keer op 10 staan...
joduh
 joduh - donderdag 30 september 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 19:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mee eens.. ik hoop ook echt dat eriksen het laat zien maar begin dan in de NL compo.. laat hem daar keer op 10 staan...
wij zijn het wel vaak eens he nummer 10? ;-)
joduh
 joduh - donderdag 30 september 2010 - 19:28   quote  deeplink  
ik denk wat wij gewoon heeeel erg veel verstand van voetballen hebben hahhaah
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 19:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die kopen wel vaker "talenten" die nooit echt doorbreken.. kijk bojan alleen al hoelang is hij al niet een talent ?
je kijkt niet echt heel vaak spaans voetal?? hij speelt bijna wekelijks nummer10 echt waar, kijk ook maar hoe veel hij speelde afgelopen 2 seizoenen, niet voor niets wouden ze hem niet aan AJAX verhuren...
http://en.wikipedia.org/wiki/Bojan_Krki%C4%87

Loopt gemiddeld 1 op 4 als buitenspeler, dus ook wel erg goed te noemen. plus dat hij pas 20 is, je noemt dus niet echt een goed voorbeeld, maar ik snap wel je punt...
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 19:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Snijder had ook zo'n iel lijf, kijk eens waar hij nu zit
alibabba
 alibabba - vrijdag 01 oktober 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 21:25 schreef remco k het volgende:

[..]

je hebt helemala gelijk hoor, maar volgens mij is de laatste wedstrijd toch thuis tegen Real??
We moeten nu 2x achter elkaar tegen Auxerre en de 5e pot, op 23 november, thuis tegen Real. De laatste pot, uit tegen Ac Milan, is op 8 december.
alibabba
 alibabba - vrijdag 01 oktober 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 09:27 schreef Guyt het volgende:

[..]

Inschattingsfoutje denk hij begon aardig maar stelt nu in mijn ogen niets meer voor.
Hoe zou het toch komen dat telkens goeie voetballers die éénmaal in het AJAX-shirt spelen minder gaan voetballen? Heb je daar eens over nagedacht? Je kan toch niet zeggen dat Eriksen niets voorstelt? In het verleden zijn er meer spelers minder gaan voetballen bij Ajax. Ik noem bijv. Kennedy, Sulejmani, Silva, Ogararu, Luque, Aissati en zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen. Zou dat allemaal aan die spelers liggen? Mijn antwoord is duidelijk; NEE! Zou het niet zo kunnen zijn dat er wel degelijk iets mis is bij AJAX en dat Cruijff 100% gelijk heeft?

De laatste 10 jaar 2x kampioen en incidenteel een succesje in Europa. Met alle geluk geplaatst voor de CL, want tegen Kiev hebben we alle geluk van de wereld gehad. Wat als Suarez niet meedoet? Je moet er niet aan denken dat hij zondag zwaar geblesseerd raakt! Ook moeten we niet vergeten dat AJAX elk jaar kan werken met de grootste begroting. AJAX heeft de laatste 10 jaar geweldige spelers gehad die nu op het allerhoogste niveau spelen en als je ziet wat daar uitgehaald is bij Ajax, mag je concluderen dat het veel te weinig is. Mijns inziens puur doordat de structuur niet klopt binnen Ajax en er verkeerde mensen aan het roer zitten, die gewoonweg het onjuiste uitvoeren. Ook dit seizoen vind ik het spel niet hoogstaand en ook de Jong lijkt na zijn uitstekende spel van vorig seizoen onder te sneeuwen. Het geleuter van de pijp was leeg in de 2e helft tegen Milan is de grootste onzin die er bestaat! Het positiespel is niet goed en het middenveld moet te veel meters overbruggen. Voetballers met rust en gochme zijn er te weinig en het moet allemaal komen van bevliegingen van Suarez.

JOHAN CRUIJFF heeft 100% GELIJK! AJAX MOET OP DE SCHOP!
Ride
 Ride - vrijdag 01 oktober 2010 - 12:37   quote  deeplink  
Even wat goeds doen voor onze Suarez...

http://en.potd.uefa.com/videopoll/#/vid/5

De actie van Luis Suarez waarbij hij Alessandro Nesta door de benen speelde, om vervolgens Mounir El Hamdaoui in scoringspositie te brengen, is door Uefa.com genomineerd voor Play of the day. Bij deze verkiezing kun je stemmen op de beste voetbalacties van de afgelopen Champions Leaguespeelronde. Naast Suarez is ook FC Twente-keeper Nikolay Mihaylov genomineerd.

Stemmen
Bezoekers van de site hebben tot 18 oktober om hun stem uit te brengen. Wat ons betreft eindigt de actie van Suarez met stip op een. Want de 'move' op zich was al om bij te watertanden, maar de goal die eruit voortkwam maakte het nog mooier.

Je kunt moet je stem hier uitbrengen. Je moet je dan wel even registreren. Zeker de moeite waard aangezien er mooie prijzen te winnen zijn! Bijvoorbeeld tickets voor de Champions Leaguefinale in Londen.
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 11:55 schreef alibabba het volgende:

[..]

We moeten nu 2x achter elkaar tegen Auxerre en de 5e pot, op 23 november, thuis tegen Real. De laatste pot, uit tegen Ac Milan, is op 8 december.
Thanks.
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 12:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hoe zou het toch komen dat telkens goeie voetballers die éénmaal in het AJAX-shirt spelen minder gaan voetballen? Heb je daar eens over nagedacht? Je kan toch niet zeggen dat Eriksen niets voorstelt? In het verleden zijn er meer spelers minder gaan voetballen bij Ajax. Ik noem bijv. Kennedy, Sulejmani, Silva, Ogararu, Luque, Aissati en zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen. Zou dat allemaal aan die spelers liggen? Mijn antwoord is duidelijk; NEE! Zou het niet zo kunnen zijn dat er wel degelijk iets mis is bij AJAX en dat Cruijff 100% gelijk heeft?

De laatste 10 jaar 2x kampioen en incidenteel een succesje in Europa. Met alle geluk geplaatst voor de CL, want tegen Kiev hebben we alle geluk van de wereld gehad. Wat als Suarez niet meedoet? Je moet er niet aan denken dat hij zondag zwaar geblesseerd raakt! Ook moeten we niet vergeten dat AJAX elk jaar kan werken met de grootste begroting. AJAX heeft de laatste 10 jaar geweldige spelers gehad die nu op het allerhoogste niveau spelen en als je ziet wat daar uitgehaald is bij Ajax, mag je concluderen dat het veel te weinig is. Mijns inziens puur doordat de structuur niet klopt binnen Ajax en er verkeerde mensen aan het roer zitten, die gewoonweg het onjuiste uitvoeren. Ook dit seizoen vind ik het spel niet hoogstaand en ook de Jong lijkt na zijn uitstekende spel van vorig seizoen onder te sneeuwen. Het geleuter van de pijp was leeg in de 2e helft tegen Milan is de grootste onzin die er bestaat! Het positiespel is niet goed en het middenveld moet te veel meters overbruggen. Voetballers met rust en gochme zijn er te weinig en het moet allemaal komen van bevliegingen van Suarez.

JOHAN CRUIJFF heeft 100% GELIJK! AJAX MOET OP DE SCHOP!
HEHE!!!
Eindelijk iemand die het snapt, dat mocht hier even duren zeg, je hebt 100%gelijk alibabba.

Cruiyff heeft gewoon altijd gelijk als het over voetbal gaat, sterker nog, nog voordat zijn mond opengaat heeft hij al gelijk:):)
Ride
 Ride - vrijdag 01 oktober 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

HEHE!!!
Eindelijk iemand die het snapt, dat mocht hier even duren zeg, je hebt 100%gelijk alibabba.

Cruiyff heeft gewoon altijd gelijk als het over voetbal gaat, sterker nog, nog voordat zijn mond opengaat heeft hij al gelijk:):)
Met je mening over Cruijff ben ik het dan wel weer eens... lol...
joduh
 joduh - vrijdag 01 oktober 2010 - 18:30   quote  deeplink  
sommigen hebben altijd gelijk!!! en johan c is daar 1 van.
joduh
 joduh - vrijdag 01 oktober 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

HEHE!!!

jammer van jouw respons weer remco.........
XXX
 XXX - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 12:37 schreef Ride het volgende:
Even wat goeds doen voor onze Suarez...

http://en.potd.uefa.com/videopoll/#/vid/5

De actie van Luis Suarez waarbij hij Alessandro Nesta door de benen speelde, om vervolgens Mounir El Hamdaoui in scoringspositie te brengen, is door Uefa.com genomineerd voor Play of the day. Bij deze verkiezing kun je stemmen op de beste voetbalacties van de afgelopen Champions Leaguespeelronde. Naast Suarez is ook FC Twente-keeper Nikolay Mihaylov genomineerd.

Stemmen
Bezoekers van de site hebben tot 18 oktober om hun stem uit te brengen. Wat ons betreft eindigt de actie van Suarez met stip op een. Want de 'move' op zich was al om bij te watertanden, maar de goal die eruit voortkwam maakte het nog mooier.

Je kunt moet je stem hier uitbrengen. Je moet je dan wel even registreren. Zeker de moeite waard aangezien er mooie prijzen te winnen zijn! Bijvoorbeeld tickets voor de Champions Leaguefinale in Londen.
gedaan... topper Suarez omhoog pushen...
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 18:56 schreef joduh het volgende:

[..]

jammer van jouw respons weer remco.........
welke respons, Cruiyff heeft toch ook gelijk, sommige hier zien dat blijkbaar anders, ik bedoel die mensen en niet jij of nummer10 als je dat dacht
ICE187CCC
 ICE187CCC - zaterdag 02 oktober 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

HEHE!!!

100% gelijk man

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AC Milan (Champions League - 28-09-2010 , 20:45): 1-1

0.0102229