BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie weet wat er met jong Ajax aan de hand is?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
SanderS
 SanderS - donderdag 23 september 2010 - 17:10   quote  deeplink  
2jaar geleden kampioen, vorig jaar op laatste speeldag kampioenschap verprutst. En nu gaat het echt slecht...

Ik heb het ff een tijdje niet gevolgd, normaal kijk ik altijd AJAX TV, maar is er ff niet van komen. Weet iemand hoe het komt dat ze zo slecht gaan?? Ligt toch niet alleen aan B. Roy?
Brandje
 Brandje - donderdag 23 september 2010 - 17:43   quote  deeplink  
Ik weet het niet en het boeit mij ook niks. Het is een nutteloos iets wat alleen maar geld kost.Er breekt nooit een speler door uit Jong Ajax. Er zitten spelers in die normaal nooit een contract zouden krijgen maar, nu omdat Jong Ajax er, is wel. Echte talenten breken meteen door zie bijvoorbeeld Eriksen. Die speelde eerder in Ajax 1 dan in Jong Ajax. Opdoeken dat elftal dus.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 23 september 2010 - 18:11   quote  deeplink  
@SanderS: Het is eigenlijk heel simpel. In voorgaande jaren speelden er in Jong Ajax veel spelers die overbodig waren bij Ajax of net terug kwamen van blessures. Ajax heeft dit seizoen besloten dat Jong Ajax weer echt Jong Ajax moet zijn. In de selectie zitten dan ook veel spelers die net zijn overgekomen van de A1. De resultaten zijn inderdaad erg tegenvallend en dat verbaasde mij ook de afgelopen weken.

Selectie Jong Ajax:
Doel: Marco Bizot en Jordy Deckers
Verdediging: Nicolai Boilesen, Johan Kappelhof, Bryan Ottenhoff, Timothy Van der Meulen en Ricardo van Rhijn
Middenveld: Ouasim Bouy, Lorenzo Burnet, Tom Overtoom, Rik Schouw en Rodney
Sneijder
Aanval: Geoffrey Castillion, Lorenzo Ebecilio, Florian Jozefzoon en Aras
Özbiliz

Natuurlijk zal er nog wel eens een speler van het eerste elftal van Ajax meedoen, maar Ajax wil dit liever voorkomen zodat deze jeugdige spelers hun kans kunnen krijgen.

@Brandje: Echt een nutteloze reactie. Voor veel spelers is Jong Ajax een opstapje naar het eerste elftal. Eriksen heeft ook wedstrijden in Jong Ajax gespeeld alvorens hij deel uitmaakte van de hoofdmacht. Als je de selectie van nu bekijkt hebben een aantal spelers kans om ook de hoofdmacht te bereiken. 1 hiervan heeft gisteren in de bekerwedstrijd deelgenomen. Daarnaast spelen Bonevacia, Suk en Zeegelaar ook nog geregeld hun wedstrijden in Jong Ajax, aangezien deze spelers in principe nog geen kans krijgen in de hoofdmacht en nog erg jong zijn. Ga je dus eerst eens verdiepen in iets voordat je zoiets onzinnigs roept, aangezien Jong Ajax ook al een heel tijd bestaat. Zelfs al voordt ik was geboren (1983). Het speelde vroeger als Ajax 2 in een competitie mee en is sinds de invoering van beloftencompetitie van de KNVB in 1992 actief. Daarvoor speelde het zijn wedstrijden in een competitie in klasse West 1 (zo goed als ik me dat voor de geest kan halen, kan me namelijk ook vergissen).

De Jeugd heeft De Toekomst!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door amsterdammer113 --
XXX
 XXX - donderdag 23 september 2010 - 20:24   quote  deeplink  
Johan Cruijff toch gelijk?
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 24 september 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2010 - 18:11 schreef amsterdammer113 het volgende:
@SanderS: Het is eigenlijk heel simpel. In voorgaande jaren speelden er in Jong Ajax veel spelers die overbodig waren bij Ajax of net terug kwamen van blessures. Ajax heeft dit seizoen besloten dat Jong Ajax weer echt Jong Ajax moet zijn. In de selectie zitten dan ook veel spelers die net zijn overgekomen van de A1. De resultaten zijn inderdaad erg tegenvallend en dat verbaasde mij ook de afgelopen weken.

Selectie Jong Ajax:
Verdediging: Nicolai Boilesen, Johan Kappelhof, Bryan Ottenhoff, Timothy Van der Meulen en Ricardo van Rhijn
Sneijder
Özbiliz

Natuurlijk zal er nog wel eens een speler van het eerste elftal van Ajax meedoen, maar Ajax wil dit liever voorkomen zodat deze jeugdige spelers hun kans kunnen krijgen.

@Brandje: Echt een nutteloze reactie. Voor veel spelers is Jong Ajax een opstapje naar het eerste elftal. Eriksen heeft ook wedstrijden in Jong Ajax gespeeld alvorens hij deel uitmaakte van de hoofdmacht. Als je de selectie van nu bekijkt hebben een aantal spelers kans om ook de hoofdmacht te bereiken. 1 hiervan heeft gisteren in de bekerwedstrijd deelgenomen. Daarnaast spelen Bonevacia, Suk en Zeegelaar ook nog geregeld hun wedstrijden in Jong Ajax, aangezien deze spelers in principe nog geen kans krijgen in de hoofdmacht en nog erg jong zijn. Ga je dus eerst eens verdiepen in iets voordat je zoiets onzinnigs roept, aangezien Jong Ajax ook al een heel tijd bestaat. Zelfs al voordt ik was geboren (1983). Het speelde vroeger als Ajax 2 in een competitie mee en is sinds de invoering van beloftencompetitie van de KNVB in 1992 actief. Daarvoor speelde het zijn wedstrijden in een competitie in klasse West 1 (zo goed als ik me dat voor de geest kan halen, kan me namelijk ook vergissen).

sorry hoor als dit dom overkomt maar Suk niet in jong Ajax??
remco k
 remco k - vrijdag 24 september 2010 - 09:14   quote  deeplink  
quote:

Selectie Jong Ajax:
Sneijder
Özbiliz

Eriksen speelde eerste bij heet eerste en pas daarna bij Jong AJAX.

AJAX heeft de opzet van dit elftal dit seizoen voor het eerst ook veranderd, waar het vroeger een team was voor spelers die niet goed genoeg zijn voor het eerste, maken ze er nu een team van voor de talenten, dit heeft AJAX gedaan, omdat de competitie zwaarder is dan die voor de A1 en dus worden de jongens sneller volwassen in Jong AJAX omdat de competitie dus zwaarder is (beetje dubbel:)).

Verder heb je trouwens gelijk over het verleden, je hoeft dus niet aan jezelf te twijfelen:)
SanderS
 SanderS - vrijdag 24 september 2010 - 10:03   quote  deeplink  
quote:

Selectie Jong Ajax:
Sneijder
Özbiliz

Thanks Amsterdammer113! Het antwoord op mijn vraag is duidelijk. Ze spelen dit jaar met jongere spelers. Dit wist ik niet, maar lijkt me dan idd logisch dat de competitie voor Jong Ajax zwaarder is geworden!

Thanks!
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 september 2010 - 10:19   quote  deeplink  
@amsterdammer. Is totaal geen nutteloze aktie want noem mij een speler die vanuit jong Ajax de laatste vijf jaar basisspeler is geworden van Ajax 1.
Dit jaar hebben ze er voor het eerst sinds jaren een talentenelftal van gemaakt ipv een opvangelftal voor speler die niet goed genoeg voor het eerste waren. Er zaten spelers in die die er meerdere seizoen in Jong Ajax speelde en die helemaal niks toevoegden.
Over Eriksen zit je er geweldig naast want die debuteerde eerder in Ajax 1 voordat hij met Jong Ajax speelde. Hij mocht mee op trainingskamp naar Portugal en debuteerde hij tegen NAC.
Ajax twee speelde gewoon in de competitie tegen goede amateurteams en niet tegen ander Jong elftallen. Heb je het Jong elftal van Ajax vorig jaar gezien? Wieleart, Olequer, Kennedy en Rommedahl speelde geregeld mee dus dat is echt jong Ajax
Dus voordat je de bijdehandte jongen wil uithangenen en met termen als nutteloos komt zorg dan dat je zelf op de hoogte bent!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door Brandje --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 24 september 2010 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 00:20 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

sorry hoor als dit dom overkomt maar Suk niet in jong Ajax??
Er is niks doms aan je vraag. Suk is in principe selectiespeler van het eerste. Zo staat hij ook op Ajax.nl. Maar aangezien Ajax op dit moment een top voorhoede heeft en Suk nog erg jong is speelt hij voornamelijk zijn wedstrijden in Jong Ajax.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 24 september 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 10:19 schreef Brandje het volgende:
@amsterdammer. Is totaal geen nutteloze aktie want noem mij een speler die vanuit jong Ajax de laatste vijf jaar basisspeler is geworden van Ajax 1.
Dit jaar hebben ze er voor het eerst sinds jaren een talentenelftal van gemaakt ipv een opvangelftal voor speler die niet goed genoeg voor het eerste waren. Er zaten spelers in die die er meerdere seizoen in Jong Ajax speelde en die helemaal niks toevoegden.
Over Eriksen zit je er geweldig naast want die debuteerde eerder in Ajax 1 voordat hij met Jong Ajax speelde. Hij mocht mee op trainingskamp naar Portugal en debuteerde hij tegen NAC.
Ajax twee speelde gewoon in de competitie tegen goede amateurteams en niet tegen ander Jong elftallen. Heb je het Jong elftal van Ajax vorig jaar gezien? Wieleart, Olequer, Kennedy en Rommedahl speelde geregeld mee dus dat is echt jong Ajax
Dus voordat je de bijdehandte jongen wil uithangenen en met termen als nutteloos komt zorg dan dat je zelf op de hoogte bent!!
Goedendag Brandje. Zoals je misschien in mijn eerdere reactie hebt gelezen heb je inderdaad gelijk wat betreft de selecties van de afgelopen jaren. Ajax dumpte daar voornamelijk spelers die niet meer in aanmerking kwamen voor het eerste elftal. Dit seizoen heeft Ajax de opzet verandert en moeten talenten de kans krijgen, zodat ze sneller doorstromen naar het eerste elftal. Wat betreft Eriksen maak ik ook een diepe kniebuiging (iedereen kan het wel eens mishebben), maar wat betreft Ajax 2 (of zoals het nu heet Jong Ajax) zit je mis. Ajax 2 is al sinds 1992 actief in de beloftencompetitie. Daarvoor speelde het tegen goede amateurteams. De beloftencompetitie bestaat dan ook al 18 jaar en is opgezet om met jonge talenten tegen tegenstanders te voetballen van eenzelfde kwaliteit. Helaas heeft de beloftencompetitie de afgelopen jaren aan glans verloren doordat clubs voornamelijk 1ste elftalspelers in de beloftencompetitie brachten die geen speeltijd krijgen bij het eerste of terugkwamen van blessures. De KNVB zou de regels met betrekking tot de beloftencompetitie moeten veranderen zodat het voor clubs weer echt gaat om jonge talenten en niet om afdankertjes. Gepleit moet dan ook worden voor een leeftijdsgrens, met daaraan verbonden een uitzondering per wedstrijd van bijvoorbeeld 1 of 2 spelers. Iets wat Ajax eindelijk is gaan inzien en hopelijk ook gaat vasthouden. Dat de resultaten daarom de laatste tijd wat minder zijn is spijtig, maar ligt helemaal in de lijn der verwachting.

Mijn reactie op jouw was misschien iets te veel met emotie omgeven, maar ik vind niet dat je het beloftenelftal geldverspilling kan noemen. Ik volg deze competitie net als de andere jeugd zeer intensief, aangezien mijn mening is dat de jeugd de toekomst heeft.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 24 september 2010 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 09:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Eriksen speelde eerste bij heet eerste en pas daarna bij Jong AJAX.

AJAX heeft de opzet van dit elftal dit seizoen voor het eerst ook veranderd, waar het vroeger een team was voor spelers die niet goed genoeg zijn voor het eerste, maken ze er nu een team van voor de talenten, dit heeft AJAX gedaan, omdat de competitie zwaarder is dan die voor de A1 en dus worden de jongens sneller volwassen in Jong AJAX omdat de competitie dus zwaarder is (beetje dubbel:)).

Verder heb je trouwens gelijk over het verleden, je hoeft dus niet aan jezelf te twijfelen:)
Waar ik vooral op hoop is dat het effect gaat hebben op de lange termijn. Er moeten weer meer spelers vanuit Jong Ajax doorstromen naar de hoofdmacht. Ik vind overigens ook dat de KNVB moet ingrijpen en de beloftencompetitie moet gaan wijzigen. Er moeten gewoon bepaalde regels komen waardoor clubs voornamelijk op de talenten gaan bouwen en niet meer op het overschot uit het eerste elftal. Ajax heeft dit ook gedaan en ik heb het nooit begrepen. Tis zonde en je staat uiteindelijk je eigen jeugd in de weg.

Wat betreft Eriksen, maak ik een diepe kniebuiging. Ik dacht persoonlijk dat hij eerst met Jong Ajax had meegespeeld voordat hij de overstap maakte naar de hoofdmacht, maar dit bleek de A1 te zijn. Ach iedereen kan wel eens een foutje maken natuurlijk ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - vrijdag 24 september 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 12:11 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Waar ik vooral op hoop is dat het effect gaat hebben op de lange termijn. Er moeten weer meer spelers vanuit Jong Ajax doorstromen naar de hoofdmacht. Ik vind overigens ook dat de KNVB moet ingrijpen en de beloftencompetitie moet gaan wijzigen. Er moeten gewoon bepaalde regels komen waardoor clubs voornamelijk op de talenten gaan bouwen en niet meer op het overschot uit het eerste elftal. Ajax heeft dit ook gedaan en ik heb het nooit begrepen. Tis zonde en je staat uiteindelijk je eigen jeugd in de weg.

Wat betreft Eriksen, maak ik een diepe kniebuiging. Ik dacht persoonlijk dat hij eerst met Jong Ajax had meegespeeld voordat hij de overstap maakte naar de hoofdmacht, maar dit bleek de A1 te zijn. Ach iedereen kan wel eens een foutje maken natuurlijk ;-)
HAHA, een diepe kniebuiging, nou dat is weer wat overbodig dacht ik zo. Het ging mij er alleen even om, dat je gehele post namelijk van boven tot onder klopt, en je hebt ook helemaal gelijk, daarom poste ik het ook, dan klopt namelijk het hele verhaal:):)
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 oktober 2010 - 21:03   quote  deeplink  
oooh, wat is Jong-Ajax weer slecht! de mini-klassieker verliezen met 1-3 en bij rust al met 0-2 achter staan tegen die faalhazen uit Rotterdam-zuid..
R!ck
 R!ck - maandag 04 oktober 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 21:03 schreef Johnnyafca het volgende:
oooh, wat is Jong-Ajax weer slecht! de mini-klassieker verliezen met 1-3 en bij rust al met 0-2 achter staan tegen die faalhazen uit Rotterdam-zuid..
Kzat er op te wachten haha. Als ik jou was zou k je eerder zorgen maken om het echte Ajax en wat de jongere elftallen doen allemaal mooi enzo maar t gaat om de ploeg die op t hoogste niveau speelt toch? En als jij je zorgen maakt om zoiets tjah dan krijg je een leuk leven dan kan je je zorgen maken om Ajax a1 tot e3 en die verliezen zat vaak. Zolang mensen maar doorstromen ist goed toch? Goede ervaring voor het 1ste elftal mooie transfer daar gaat t om niet om t verliezen van Feyenoord ofwel soms?
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 oktober 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Ja, maar die doorstroom waar je over spreekt.. Die is er vrijwel niet. Ja, zo'n jozefzoon, maar daar ben ik ook niet kapot van! En ja, Natuurlijk is prioriteit nummer 1 Ajax 1!!
remco k
 remco k - maandag 04 oktober 2010 - 21:56   quote  deeplink  
Men kan pas weer over Jong ajax praten als men twee drie seizoenen verder is, de gehele opzet is verandrd met ingang van dit seizoen
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 oktober 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 21:56 schreef remco k het volgende:
Men kan pas weer over Jong ajax praten als men twee drie seizoenen verder is, de gehele opzet is verandrd met ingang van dit seizoen
Wat is precies allemaal verandert dan?
freakie
 freakie - maandag 04 oktober 2010 - 22:50   quote  deeplink  
Vanalles de jong ajax had spelers als lodeiro en bijvoorbeeld enoh of gabri vroeger ook in jong ajax staan.. Nu spelen alleen de jonge spelers.. Dat is dan 1 voorbeeld..
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 oktober 2010 - 22:55   quote  deeplink  
Ja oke! ook aissati bijvoorbeeld, maakte veel speelminuten in jong Ajax realiseer ik me nu
freakie
 freakie - maandag 04 oktober 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Ja inderdaad dat is nu niet meer.. nu kregen echte jeugd spelers de kans..
Pietje
 Pietje - maandag 04 oktober 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 22:50 schreef freakie het volgende:
Vanalles de jong ajax had spelers als lodeiro en bijvoorbeeld enoh of gabri vroeger ook in jong ajax staan.. Nu spelen alleen de jonge spelers.. Dat is dan 1 voorbeeld..
Klopt, freakie en dat scheelt echt wel een flinke slok op een borrel. Nog een jaar of twee en dan doet Jong Ajax gewoon weer mee.
freakie
 freakie - maandag 04 oktober 2010 - 22:59   quote  deeplink  
Ja inderdaad..
Nibke
 Nibke - maandag 04 oktober 2010 - 23:04   quote  deeplink  
Alleen jonge spelers en Ooyer.
freakie
 freakie - maandag 04 oktober 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Nope ook geen ooijer.. trainen kan wel maar niet spelen..
adriu
 adriu - maandag 04 oktober 2010 - 23:13   quote  deeplink  
ajax moet weer pleintjes voetballers halen! pluk ze leterlijk van straat of plein!
Pietje
 Pietje - maandag 04 oktober 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 23:13 schreef adriu het volgende:
ajax moet weer pleintjes voetballers halen! pluk ze leterlijk van straat of plein!
Hahahaha. Kidnapping? Daar krijg je last mee, hoor ;-))
remco k
 remco k - maandag 04 oktober 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 22:48 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Wat is precies allemaal verandert dan?
Er spelen sinds dit seizoen maximaal 3? ouderen in mee, AJAX laat de talenten van de A1 nu in dat elftal spelen, dit omdat zoals dus ook blijkt de competitie bij de beloften wat zwaarder is dan bij de A1. En op die manier worden volgens Jol voornamelijk de spelers eerder klaar gestommd voor het eerste.

DIt is de ook de reden, dat er nog weleens iets mis gaat dus
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 oktober 2010 - 23:16   quote  deeplink  
idd wel een risico om ze zo van de straat te plukken!
remco k
 remco k - maandag 04 oktober 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 23:07 schreef freakie het volgende:
Nope ook geen ooijer.. trainen kan wel maar niet spelen..
Fout, Ooijer speelde vandaag ook tegen Feyenoord mee, dat is namelijk ook 1 van de afspraken met Ooijer, hij speelt express mee, om een beetje als een trainer in het veld mee te doen, en die kids iets bij te leren.
Pietje
 Pietje - maandag 04 oktober 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 23:16 schreef Johnnyafca het volgende:
idd wel een risico om ze zo van de straat te plukken!
Ja, hè? Dat worden een hoop berichten bij "opsporing verzocht". Hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door Pietje --
freakie
 freakie - maandag 04 oktober 2010 - 23:20   quote  deeplink  
aaa ke dat wist ik niet..
remco k
 remco k - maandag 04 oktober 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 23:20 schreef freakie het volgende:
aaa ke dat wist ik niet..
is echt waar, dat is namelijk ook een van de redenen waarom hij is gekomen, dat is namelijk echt een taak van hem bij Jong AJAX.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 04 oktober 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Ooijer speelde mee in de verdediging
remco k
 remco k - maandag 04 oktober 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 23:21 schreef sportdwaas het volgende:
Ooijer speelde mee in de verdediging
ja waar anders, in de spits???
freakie
 freakie - maandag 04 oktober 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Ja dat leek mij ook wel goed maar wist niet dat hij bij jong ajax dan zo spelen.. dacht meer als coach voorr alder en anita ofzo..
Nibke
 Nibke - maandag 04 oktober 2010 - 23:24   quote  deeplink  
Misschien kan hij ook keepen, ipv. zo'n jochie uit de A.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 04 oktober 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 23:22 schreef remco k het volgende:

[..]

ja waar anders, in de spits???
Ooijer op doel of in de kantine, de kroeg, yabyoem maar jong Ájax???
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 23:33 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ooijer op doel of in de kantine, de kroeg, yabyoem maar jong Ájax???
Wij proberen goede voetballers die wat ouder zijn zoal hij is, een extra motivatie te geven om nog door te gaan, Ooijer stond hier zelf direct voor open, en wat ik ervan begrijp, zijn spelers als Kappelhof en Boilesen er heel erg blij mee, ze hebben het nu alle wedstrijden vrij zwaar, en zo leren ze gewoon beter verdedigen, en het is natuurlijk ook zo dat Ooijer een schat aan ervaring kan overbrengen op deze gasten. Het is ook niet zo dat hij altijd speelt he, maar wel regelmatig als hij niet in het eerste heeft gespeeld
Afcarius
 Afcarius - woensdag 06 oktober 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij proberen goede voetballers die wat ouder zijn zoal hij is, een extra motivatie te geven om nog door te gaan, Ooijer stond hier zelf direct voor open, en wat ik ervan begrijp, zijn spelers als Kappelhof en Boilesen er heel erg blij mee, ze hebben het nu alle wedstrijden vrij zwaar, en zo leren ze gewoon beter verdedigen, en het is natuurlijk ook zo dat Ooijer een schat aan ervaring kan overbrengen op deze gasten. Het is ook niet zo dat hij altijd speelt he, maar wel regelmatig als hij niet in het eerste heeft gespeeld
Alleen maar goed toch? als die seedorf en litmanen ook een keer terug komen kunnen ze de jeugd een hele hoop leren, ik denk dat dat ten goede gaat komen van onze eigen jeugd. Als manchester united ze maar niet allemaal wegkaapt zoals ze nu doen...
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2010 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 20:03 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Alleen maar goed toch? als die seedorf en litmanen ook een keer terug komen kunnen ze de jeugd een hele hoop leren, ik denk dat dat ten goede gaat komen van onze eigen jeugd. Als manchester united ze maar niet allemaal wegkaapt zoals ze nu doen...
Zoveel spelers gaan er ook niet weg uit de jeugd bij AJAX, dat is maar heel zelden.

Maar inderdaad, het is alleen maar goed, en dan te bedenken dat hij dit er dus extra bij doet en maar 250.000 euro verdient dit seizoen bij ons, netjes toch?
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 19:46   quote  deeplink  
inderdaad jongens spelen er al te lang!
ik wou dat davy klaassen daar heen kwam naar jong ajax, speelt geloof ik nu in de a1 of zit ik ernaast?? goede voetballer
en van die biollesen hoor je ook niks en zelfs van ozbiliz niet
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 19:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
inderdaad jongens spelen er al te lang!
ik wou dat davy klaassen daar heen kwam naar jong ajax, speelt geloof ik nu in de a1 of zit ik ernaast?? goede voetballer
en van die biollesen hoor je ook niks en zelfs van ozbiliz niet
je hoort er niks van omdat je waarschijnlijk niet vaak naar jong ajax gaat of de jeugd bekijktm die gasten zijn nog piepjong, en zijn echt geweldig grote talenten
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 20:11   quote  deeplink  
nee klopt, maar als ze echt goed zijn zitten ze vaker bij de wedstrijdselectie af en toe
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:11 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
nee klopt, maar als ze echt goed zijn zitten ze vaker bij de wedstrijdselectie af en toe
niet waar, niet bij Jol, dadelijk zitten Olequer Ooijer Eriksen Lindgre Mido Vermeer en Sulej of Urby op de bank, dan is er bij Jol gewoon geen ruimte voor, en juist daarom is Jol niet de juiste trainer voor AJAX, maar dat is al lang mijn mening, Jol is een hele goede trainer, maar niet voor AJAX
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 20:26   quote  deeplink  
klopt maar dan ken je bv ook oleguer er af halen en kappelhof op de bank en dat doet tie ook niet!
morkanne
 morkanne - donderdag 07 oktober 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 20:03 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Alleen maar goed toch? als die seedorf en litmanen ook een keer terug komen kunnen ze de jeugd een hele hoop leren, ik denk dat dat ten goede gaat komen van onze eigen jeugd.
Ik denk dat je juist hiermee moet oppassen. Als speler hebben ze veel kwaliteiten maar dat wil niet zeggen dat ze het goed op jonge spelers kunnen overbrengen.
046afca
 046afca - donderdag 07 oktober 2010 - 21:18   quote  deeplink  
weet toevallig iemand wat er met Geoffrey Castillion gebeurd is? al heel lang niks meer van hem vernomen.. dacht dat het een goede spits in wording was
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
klopt maar dan ken je bv ook oleguer er af halen en kappelhof op de bank en dat doet tie ook niet!
daarom zeg ik, Jol is een goede trainer , maar niet de juiste voor ajax, en dat blijf ik zelfs vinden al worden we kampioen, het gaat mij namelijk om veel meer dan kampioen worden, het gaat om identiteit van AJAX, en die is gewoon helemaal weg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie weet wat er met jong Ajax aan de hand is?

0.0071549