|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Van Dijk////HELD |
|
|
|
MMM
|
|
|
Zonder jouw was het een afstraffing worden.
Rob, bedankt! Blijf a.u.b. onze eerste doelman
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
prima, maar met oog op de toekomst Darley kans geven... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mulder had die ene ook nog tegen gehouden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, . . had, . . . . . maar Rob heeft 't natuurlijk wel gedaan. al had ik liever gezien dat ie er wat meer had tegen gehouden. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Darley is wel een pingel-killer.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: maar die was niet opgesteld |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Vind ik de beste optie. Is jong, kan dus nog lang mee en heeft de meeste potentie. Als hij begin vorig jaar niet geblesseerd geraakt was denk ik dat we nu deze keeper perikelen niet gehad hadden...Mulder mist flair. Hij kijkt ook zo angstig als tie speelt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
V Dijk///Held Darley///Held Mulder///Held Wie van de 3 = de grootste ///Held ???? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat dus tussen Robbie en Darley |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Eens, maar volgens mij mocht ik dat niet meer zeggen omdat we het zo vaak eens zijn... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zag het ja, beetje triest.. We zitten vaak op 1 lijn, niks mis mee! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mulder wordt gewoon de nieuwe Dudek, dit seizoen gaat nergens meer over, dus laat de jonge keepers lekker ervaring op doen, het jaar daarop heb je een wereld keeper aan Mulder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, kunnen we daarna v. Dijk echt bedanken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder komt hopelijk niet meer terug in Feyenoord 1. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik hoop dat je hierin net zo gelijk krijgt als met Bruins, als jij nou nog ff wat meer spelers afserveert, dan hebben wij er straks weer wat toppers bij. ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 14:35 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik hoop dat je hierin net zo gelijk krijgt als met Bruins, als jij nou nog ff wat meer spelers afserveert, dan hebben wij er straks weer wat toppers bij. ;-) Ik heb tot nu toe altijd gelijk gehad met spelers waar ik kritiek op had/heb. Bruins doet het dit seizoen redelijk tot goed maar is er nog lang niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We mogen blij zijn met Rob. Zonder hem verlies je hier gewoon met 5 á 6-0.. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oneens. Waren ook houdbaar. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
nog 7 punten voor op Willem II |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Oneens. 1e goal fouten van Leerdam en de Cler, 2e goal echt enorm ongelukkig en bij de 3e goal liepen er ook weer een paar te pitten. |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
ik vind van Dijk de beste, heeft ervaring en pakt goede ballen ook 1 op 1.. alleen soms wat meer rust in zijn spel houden.. mulder vind ik niets.. mja je moet wat he als van dijk volgend jaar stopt.. |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:30 schreef MMM het volgende:[..] Oneens. 1e goal fouten van Leerdam en de Cler, 2e goal echt enorm ongelukkig en bij de 3e goal liepen er ook weer een paar te pitten. gaan die gasten altijd op stap ofzo zaterdagavond omdat ze altijd maar dan ook echt altijd staan te pitten!!!!!?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die 1e goal was wel houdbaar.. derde, als je komt moet je m hebben.
Maar ik bedoel de reddingen die hij maakte waren ook te pakken. |
|
|
|
|
rocky1908
|
|
|
Rob bedankt he. Zonder jouw werkt niemand volgens mij meer voor Feyenoord! |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:32 schreef Stylzz het volgende:Die 1e goal was wel houdbaar.. derde, als je komt moet je m hebben. Maar ik bedoel de reddingen die hij maakte waren ook te pakken. reddingen pak je meestal he.. duhu..
en blijkbaar ben jij giga fan van de cler?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahaha nee die mag samen met kelvin lekker zitten. |
|
|
|
|
pablo2010
|
|
|
Robbie je bent nummer 1. Alleen voor jou ga ik nog naar de Kuip!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Dijk is een gewone doelman. Wordt echter al meer als de rest er niks van bakt. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
van dijk is een sublieme keeper, |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Hahahahhaaaaa van Dijk is een zeer matige keeper en valt op omdat hij 41 is. Elke keeper houd er in ieder wedstrijd wel een paar (soms mooie) ballen uit. Maar gister zat hij 2x fout, kijk eens naar de tweede goal: als hij zich gewoon op de bal gooit (hoeft alleen maar naar voren te vallen) dan heeft hij hem klemvast (...). Bij de 3e goal keept ie als een amateur. Van de 3 zie ik het liefst Darley, het heeft geen enkele zin om vast te houden aan van Dijk. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en jij bent een heel matige schrijver |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uittrappen waren weer wat minder maar heeft ons wederom gered.
Rob bedankt. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Met Mulder hou ik bij elke bal mijn hart vast. Rob is een zekerheidje, bleek ook vandaag weer. Rob held! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elke terugspeelbal was billen knijpen. Verder niets bijzonders vandaag.
Doe maar Mulder, die kan tenminste nog beter worden, Rob word elke dag minder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk blijft hij nog fit dit seizoen, we hebben 'm echt nodig. Rob/held |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:00 schreef Stylzz het volgende:Elke terugspeelbal was billen knijpen. Verder niets bijzonders vandaag. Doe maar Mulder, die kan tenminste nog beter worden, Rob word elke dag minder. hahahahahahahahaha dwaas |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder mag de veters van Robbie niet eens strikken. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
De uittrappen van die waterman waren overigens ook niet om over naar huis te schrijven, die zag ik ze 5 cm boven de grond geven... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van Dijk heeft ons op het eind een paar keer gered, maar laten we niet vergeten dat de 1-0 houdbaar was. Bovendien waren zijn uittrappen zeer matig vandaag, maar goed, als iedereen de afgelopen wedstrijden het gemiddelde niveau van Van Dijk had gehaald, hadden we er een stuk beter voor gestaan, dus als ik iemand een mindere wedstrijd kan vergeven, dan is het Van Dijk wel. Neemt overigens niet weg dat ik liever Darley zie keepen of Mulder. Maar ik vind het wel klasse wat Van Dijk laat zien op zijn 42ste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Van Dijk heeft ons op het eind een paar keer gered, maar laten we niet vergeten dat de 1-0 houdbaar was. Bovendien waren zijn uittrappen zeer matig vandaag, maar goed, als iedereen de afgelopen wedstrijden het gemiddelde niveau van Van Dijk had gehaald, hadden we er een stuk beter voor gestaan, dus als ik iemand een mindere wedstrijd kan vergeven, dan is het Van Dijk wel. Neemt overigens niet weg dat ik liever Darley zie keepen of Mulder. Maar ik vind het wel klasse wat Van Dijk laat zien op zijn 42ste. hier in jou bericht kan ik mij aardig in vinden idd... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
weer een dikke voldoende voor Rob vanmiddag |
|
|
|
|
paco
|
|
|
grote klasse van dijk kunnen ze een voorbeeld aan nemen........wie? NOU RAAD EENS |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Rob deed het oke, wordt hij ook voor beloont, en goed ook. |
|
|
|