|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Laat je niet op je kop zitten door die relschopper....
Mulder////held! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben teleurgesteld in je Rob, je keepte niet best... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee inderdaad. Minder dan anders nog zelfs. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
eerste helf was ie krokketten aan het vangen, gvd liet toch wat ballen los... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en hoeveel balverlies ie lijd... slechte uittrappen niet normaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik moet jullie gelijk geven vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oja??Ik niet Been moet nu maar eens Darley in gaan zetten.. Niet dat Rob nu zo slecht vond maar juist nu maakt het niet uit als hij wat foutjes zou maken...Nu moet ook daar verjongd worden!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel mee eens, met lichte twijfel over Darley. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Oja??Ik niet Been moet nu maar eens Darley in gaan zetten.. Niet dat Rob nu zo slecht vond maar juist nu maakt het niet uit als hij wat foutjes zou maken...Nu moet ook daar verjongd worden!!! rebel! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Darley keepte goed vorig jaar voordat hij zich blesseerde. Hij moet er echt in. Zijn ervaring is heel belangrijk van Rob, maar hij wordt wel heel zwak op hoge ballen en uitkomen. Hij wordt ook wat traag. Logisch door zijn leeftijd. Blijft een goede lijnkeeper maar toch vind ook ik dat Darley een kans moet hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hehehe wel een kleintje dan he !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:19 schreef legrande het volgende:Darley keepte goed vorig jaar voordat hij zich blesseerde. Hij moet er echt in. Zijn ervaring is heel belangrijk van Rob, maar hij wordt wel heel zwak op hoge ballen en uitkomen. Hij wordt ook wat traag. Logisch door zijn leeftijd. Blijft een goede lijnkeeper maar toch vind ook ik dat Darley een kans moet hebben. yep mee eens!!Toch nog een paar knappe ballen eruit getikt! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rot op man. Allemaal makkelijk. T was pannekoeken met stroop vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahaha smerige pannekoeken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis niet allemaal kut. Maar hij pakt ook geen punten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja dat is het grote probleem |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het is nu al een verloren jaar. Dan kun je je net zo goed gaan voorbereiden op volgend jaar. Zodra je er van overtuigd bent, dat je degradatie ontloopt, moet je afscheid nemen van de spelers die er volgend jaar niet meer bij zijn. Daar zit van Dijk wel bij, denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat ik t wel hopen. Want echt v Dijk word een onzekerheidje achterin. Hij is ook niet zo snel uit zn doel, dus ballen die tussen de verdediging en de keeper invallen zijn aldoor levensgevaarlijk.
Laar ik er maar over ophouden, hoe meer ik erover nadenk, hoe slechter hij word. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahahahaha maar het wordt idd tijd voor een ander! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja of Darley, heeft dit jaar geen kans gehad... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldige eerst helft weer gekeept. Uittrappen zijn minder maar zijn reddingen maken veel goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 15:17 schreef MMM het volgende:Geweldige eerst helft weer gekeept. Uittrappen zijn minder maar zijn reddingen maken veel goed. Daar staat ie voor, zo fantastisch was t niet, die moet je als keeper gewoon hebben.
v. Dijk maakt de verdediging zenuwachtig omdat ie nooit uitkomt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 15:17 schreef MMM het volgende:Geweldige eerst helft weer gekeept. Uittrappen zijn minder maar zijn reddingen maken veel goed. enige nuance is wel op zijn plaats. |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 15:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Daar staat ie voor, zo fantastisch was t niet, die moet je als keeper gewoon hebben. v. Dijk maakt de verdediging zenuwachtig omdat ie nooit uitkomt. Mee eens, hij straalt niks uit en zijn uittrappen zijn helemaal niks. De Vrij werd bekritiseerd toen hij een corner weggaf, terwijl van Dijk de bal zo had kunne oppakken ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zie ook liever Darley eens maar Rob doet het niet verkeerd. Alles beter dan Mulder. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bedankt Rob. Stop nu maar want je word veel te oud! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Hij rammelt er wel 2 uit de kruising waardoor je anders met 0-3 achter had gestaan! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat is inderdaad meer de indruk die ik de laatste tijd van hem heb! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Een goede keeper had ook die 1-0 gehad!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
wees reeel de verdediging maakt steeds fouten op fouten wat een drama elftal dit
been wat doe je doordeweeks met deze mensen paintballen?????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha
DAAR STAAT IE VOOR.
Zie ik Mulder ook doen. Ik zeg bijvoorbeeld Twente voor de beker. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 15:28 schreef Stylzz het volgende:[..] haha DAAR STAAT IE VOOR. Zie ik Mulder ook doen. Ik zeg bijvoorbeeld Twente voor de beker. Ja en die grabbelbal tegen de joden ben je vergeten zeker? Hij plukt ook nog 2x die bal uit de lucht btw...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door Maximus -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja toen had ie een keer een goede dag. Verder is het een waardeloze kutkeeper.
Keepte echt fantastisch in de bekerfinales..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 15:28 schreef Ronnie W het volgende:wees reeel de verdediging maakt steeds fouten op fouten wat een drama elftal dit been wat doe je doordeweeks met deze mensen paintballen?????????? Volgens mij sowieso niet veel met ballen dus ook niet paintballen!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Verschil is dat hij alleen nog maar beter kan worden en Rob alleen nog maar slechter! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 15:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Verschil is dat hij alleen nog maar beter kan worden en Rob alleen nog maar slechter! Mulder word niet beter. Darley kan wel beter worden. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krijgt een dikverdiende 7. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 15:29 schreef Maximus het volgende:[..] Ja en die grabbelbal tegen de joden ben je vergeten zeker? Hij plukt ook nog 2x die bal uit de lucht btw... Jaa, en 30 ramt die er over de zijlijn... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OOOOOOOOOOOOOOOOOPA uittrap! balverlies!
lalalalalalaaaaaa |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 15:29 schreef MMM het volgende:[..] Ja toen had ie een keer een goede dag. Verder is het een waardeloze kutkeeper. Keepte echt fantastisch in de bekerfinales.. Maar Mulder wordt beter, van dijk zie je alleen maar aftakelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Rob heeft vandaag punten gepakt en dat is ook de bedoeling van een keeper. Hij speelde alsof hij 15 jaar jonger was. van Dijk/Held |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|