|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 17:11 schreef Vakkie Q het volgende:Rob heeft vandaag punten gepakt en dat is ook de bedoeling van een keeper. Hij speelde alsof hij 15 jaar jonger was. van Dijk/Held hahahaha |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
zat echt één hele knappe redding bij. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vond hem vanmiddag weer goed, heeft gedaan wat ie moest doen. 't tegendoelpunt kon ie weinig of niks meer aan veranderen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dat is al heel wat... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bedank van Haaren daar maar voor.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook. Maar opa viel gewoon om. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo'n bal verwacht je niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder is weer 3e keeper, zegt dus genoeg. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Hij had gvd alleen maar LOS tegen van Haaren moeten roepen, had ie hem gewoon kunnen vangen, met al zijn jaren ervaring. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is wat ik ook dacht. Er stond namlijk niemand bij m in de buurt. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
We zullen zien of we gelijk hebben vanavond |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Begon door het gegil van sommige al aan mezelf te twijfelen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
vandaag kon van Dijk er niks aan doen, als tip wil ik wel geven: leg de bal OP de 5 meter gebied, dan trap je de bal in iedergeval over de middenkijn... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 15:15 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Hij had gvd alleen maar LOS tegen van Haaren moeten roepen, had ie hem gewoon kunnen vangen, met al zijn jaren ervaring. . |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Niet gekeken meer, kon het niet nog een keer aan, dus laat maar horen, zat ik fout? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Hele avond al achter de computer
Schuld van die prutsers |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 20:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Niet gekeken meer, kon het niet nog een keer aan, dus laat maar horen, zat ik fout? Nee! Coaching is slecht achterin. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 15:37 schreef craven het volgende:vandaag kon van Dijk er niks aan doen, als tip wil ik wel geven: leg de bal OP de 5 meter gebied, dan trap je de bal in iedergeval over de middenkijn... Blinde........ |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is GOOD old Robbie bijna alweer fit? Zat wel op de bank geloof ik vanmiddag?
Been heeft 'm eerste keeper gemaakt, het zou 'm ongeloofwaardig maken om weer van eerste keeper te wisselen. |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Dat heb je verkeerd MMM, Mulder was vanaf het begin eerste keeper ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klopt, totdat Mulder geblesseerd raakte. Toen kwam van Dijk erin en werd hij benoemd tot eerste keeper.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
fernadez
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 18:29 schreef MMM het volgende:Klopt, totdat Mulder geblesseerd raakte. Toen kwam van Dijk erin en werd hij benoemd tot eerste keeper. over draaikontenrij te spreken weg mario doeiiiii |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: draai konten rij
Zoeken we op! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: wel mooi woord voor de scrabbel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Up! Fantastisch gekeept, kan je echt altijd op rekenen. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Diepe buiging voor Rob. Respect! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Wat een rust ging er weer van deze oude held uit. de toppert.
VAN DIJK////GOEIE KEEPERT |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
3 punten gepakt voor feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Rob van Dijk RTV Rijnmond 'Speler van de Week'
Rob van Dijk is uitgeroepen tot RTV Rijnmond Speler van de Week. De keeper kreeg een acht voor zijn goede optreden in de met 0-1 gewonnen uitwedstrijd bij sc Heerenveen. De ervaren doelman hield zijn ploeg in Friesland overeind. Ook twee Excelsior-spelers kregen een acht van de rapporteur naar aanleiding van hun spel tegen PSV zaterdagavond. Jordy Clasie en Geert Arend Roorda kregen dat cijfer. Helaas verloren de Kralingers wel met 2-3 van de Eindhovense koploper. Mooi voor Rob!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik verwacht de grootste fans van Robbie, Stylzz en HotjumperT, nog wel hier!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
goed gekeept jah maar mag ook wel een keer he???vond wijnaldum goed spelen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Rob keept 9 van de 10 keer goed ja.
Wijnaldum goed? Wedstrijd van vorige week gekeken?
Man man wat was die weer slecht.. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 18:39 schreef MMM het volgende:[..] Rob keept 9 van de 10 keer goed ja. Wijnaldum goed? Wedstrijd van vorige week gekeken? Man man wat was die weer slecht.. hehehe laat ik het zo zeggen!wijnadum liet zich in ieder geval vandaag als 1 van de (weinige....miss nog een paar) niet zomaar van de bal afzetten en werkte naar behoren.ik heb hem weleens anders zien doen!hij heeft in het verleden wedstrijden gespeeld waarin hij dacht het alleen op kwaliteit te kunnen doen maar hij combineert het nu (ook al liep deze wedstrijd niet goed) met strijd en dat moet altijd nog de basis zijn als iets niet loopt en datzelfde geld voor meeuwis!maar dat het gewoon veel beter kan en ook moet de volgende wedstrijd op kwaliteit is natuurlijk duidelijk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Van Dijk////HELD
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 16:32 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik erger me kapot aan zijn spelhervattingen. Hij schiet die bal 30 x naar voren en altijd in de voeten van de tegenstander. Maar hij heeft nog steeds geweldige reflexen, je moet m voetballend alleen niet bij het spel betrekken ja das zo lekker dubbel he. maar bedankt, prima stand=in voor Mulder. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Door De omstandigheden waarom Mulder niet keept vandaag, heb ik niet zo'n behoefte daarover te discusieren. Ik verwacht gewoon dat hij volgende week weer speelt en van dijk heeft z'n werk gewoon goed gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
poeh he die van Dijk was vandaag goed,alleen hij kan dit geen weken volhouden.dus of vertrouwen houden in Mulder houden of een aankoop (huur) |
|
|
|