BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het bedank Rob van Dijk topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - maandag 07 maart 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2011 - 21:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Door De omstandigheden waarom Mulder niet keept vandaag, heb ik niet zo'n behoefte daarover te discusieren. Ik verwacht gewoon dat hij volgende week weer speelt en van dijk heeft z'n werk gewoon goed gedaan.
Precies, Mulder gewoon weer in de basis volgende week! Kan Van Dijk uitrusten van al die inspanningen van gisteren. Waarmee ik overigens niets wil afdoen aan zijn prestatie van gisteren: prima gekeept!

Mulder///HELD! en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 april 2013 - 18:20   quote  deeplink  
Rob van Dijk over Feyenoord

rob-van-dijk(excelsior)(1).jpg

Rob van Dijk kan terugkijken op een prima loopbaan, maar weet wel wat zijn dieptepunt is. De doelman stond onder de lat, toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV. "Sportief gezien is dat met grote afstand het dieptepunt van mijn carrière."

"Op zich had ik weinig schuld aan de goals, maar als ik in goeden doen was geweest, waren er geen tien ingegaan. Het gekke is, in de rust dachten we serieus nog dat we een kans hadden. Het stond toen pas 2-0 en als je er dan eentje inschiet wet je niet hoe het loopt. Maar feit is dat wij ook gewoon heel dom hebben gespeeld", aldus Van Dijk aan Hand in Hand.

"Weet je, met Heerenveen heb ik een keer met 9-0 van Heracles gewonnen. Dat was die wedstrijd waarin Alves zeven keer scoorde. Maar daar hoor je niemand meer over", zo vertelde Van Dijk.

Rob van Dijk stopte aan het eind van vorig seizoen met het spelen van betaald voetbal. De oud-doelman, die momenteel keeperstrainer van Excelsior is, had in het verleden een transfer kunnen maken naar Liverpool, maar destijds hield RKC Waalwijk een transfer tegen.

Van Dijk had achteraf gezien misschien eerder een stap moet maken naar een topclub. "Die mogelijkheid is er ook wel geweest. Maar ja, ik had het goed naar m'n zin en er waren op dat moment niet zoveel clubs in Nederland die beter waren. Liverpool heeft een keer geïnformeerd, toen zijn een tweede keeper zochten. Toen had ik net bijgetekend en vroeg RKC toch iets meer dan zijn voor een reservedoelman wilde betalen", aldus de oud-sluitpost in Hand in Hand.

"Ik was geen keeper die in de absolute top hoorde. Een goede subtopper, daar paste ik bij. Als doelman was ik goed op de lijn en verder redelijk allround. Trainers hoefden zich over mij niet zoveel zorgen te maken, het was allemaal redelijk stabiel. Maar echte uitschieters zaten er ook niet bij."
Bron:Soccernews
van geil
 van geil - woensdag 03 april 2013 - 18:46   quote  deeplink  
Bellen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het bedank Rob van Dijk topic









0.0113651