|
|
willemamsterdam
|
|
|
val door de mand kale maten val door de mand voor feyenooit op 1 veel woorden,geen daden einde feyenooit 1. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vind hem masterlijk! misschien ook eetje van psv, hebben de pisvee supporters zelf bedacht
reker waar is de beker, reker waar is de schaal. reker waar is de beker, en de miljoenen allemaal!
op het deuntje van schatje mag ik je foto! vond het wel grappig!
bij twente was er laatst ook leuke voetbalhumor! toen ze vorig seizoen tegen az thuis speelde was de DSB bank net failliet, hadden ze een spandoek mer daarop: AZ heeft geen wisselspelers, vragen ze waarom niet, zeggen ze: ze hebben geen bank!
zitten leuke dingen bij |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lekker hoor! moet kunnen man,ja maar van die keeper van den haag staat voor mij nog boven deze!maar dit wordt zeer zeker nummer 2 voor mij!!!!hahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door joduh -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
@joduh bedoel je ricky van den bergh die in de goal kwam of wat? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nee,er was een filmpje gelekt op internet waar die keeper door zijn ex vriendin met een voorbind dildo in zijn reet werd genomen....hahahah ton werd er op de tribune gezongen: de keeper van den haag van den haag van den haag de keeper van den haag die heeft een dildo in zijn maag dat is toch dat is toch dat is toch niet gezond een dildo een dildo een dildo in zijn kont.... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
de keeper van Den Haag, van Den Haag, van Den Haag... :D |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
stefan postma ja hahahahahah,heb net filmpje weer ff wezen kijken.echt kicken man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
whahahaha geniaal!!!! bij fc den bosch zongen ze toen iets over ferne snoyl die had zn vriendin verkracht, alleen weet ik niet meer wat ze zongen, was wel cool |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat ook grappig was vorig jaar, ik heb een maat uit waalwijk die woont zon beetje naast het stadion van rkc, en elke weer was die vol lof over de herrie die die rkcfans maakte in het stadion, helaas ware het alleen de uitsupporters die je hoorde of een boze trainer ruud brood! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
|
|
|
Marcoajaxxxxx
|
|
|
Hand in Hand Karbonade Hand in Hand voor Feyenoord 2 Geen woorden geen daden Geen leven Feyenoord 2!!!!!!!!!!!!! En nog Ajax durfen uit te lachen na Real-Ajax. Hoe zielig ben je dan als Feyenoord supporter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
marcoajaxx
ik snap ze wel de enige keer in de afgelopen 10 jaar dat ze konden lachen maardan helaas moesten ze zondag en gister weer lekker janken he |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Nee, jullie reageren lekker volwassen... :-S |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Door dit soort dwaze gepraat van een stel kleuters gaat het voetbal in Nederland kapot! Willen julie nog meer klassiekers spelen zonder publiek. Ik begrijp helemaal niets van jullie. Je wilt natuurlijk graag boven feyenoord eindigen maar een echte wedstrijd waar het om gaat, of kampioen worden, is toch mooier tegen Feyenoord dan tegen NEC of Groningen |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:15 schreef morkanne het volgende:Door dit soort dwaze gepraat van een stel kleuters gaat het voetbal in Nederland kapot! Willen julie nog meer klassiekers spelen zonder publiek. Ik begrijp helemaal niets van jullie. Je wilt natuurlijk graag boven feyenoord eindigen maar een echte wedstrijd waar het om gaat, of kampioen worden, is toch mooier tegen Feyenoord dan tegen NEC of Groningen Een wedstrijd tegen feyenoord is geen wedstrijd, want wij winnen toch wel! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: haha kan jij alles al voorspellen haha, oke wanneer word Ajax voor het laatste kampioen? haha nu zonder joke, ik vind wel dat je een beetje lol kan maken maar laat mensen in hun waarde, ik denk niet dat jullie t leuk vinden als t ajax lied word vervormd. maaja ik vond wel mooie wedstrijd gisteren jullie dan? |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Alle Ajacieden hebben leedvermaak als Feyenoord verliest en alle Feyenoorders hebben leedvermaak als Ajax verliest maar is maar 1 klassieker (2 wedstrijden in de Nederlandse competitie) in het jaar waar je echt naar toe leeft. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Leuke is dat Ajax nooit verliest:) |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
@luis suarez 19
Dat ging zo of snoly.Snoly wat heb je losse handjes een vrouwke zonder tandjes ze heeft een kunstgebit,Er zitte genialen nummer tussen ,toen ook az dacht dat ze alves binnen haddde dat lied van de f-side haah geniaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Supercup 2003? bedoel je Feyenoord werd afgedroogd door Real MAdrid |
|
|
|
|
samsterdam
|
|
|
wel lache. vooral die van den haag maar de opmerking van XXX vind echt geniaal!!! bedankt ouwe. hahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:15 schreef morkanne het volgende:Door dit soort dwaze gepraat van een stel kleuters gaat het voetbal in Nederland kapot! Willen julie nog meer klassiekers spelen zonder publiek. Ik begrijp helemaal niets van jullie. Je wilt natuurlijk graag boven feyenoord eindigen maar een echte wedstrijd waar het om gaat, of kampioen worden, is toch mooier tegen Feyenoord dan tegen NEC of Groningen joh,maak je niet druk man,laat iedereen nou ff lekker schrijven wat ze willen....... lekker zo,n uitlaatklep toch?als je het niet wilt lezen sla dit topic dan lekker over en reageer op een topic wat je wel kan begrijpen.heeeeel makkelijk en net zo fijn.;-) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik zie liever dat feyenoord gewoon bovenin meedraaid. Veel leuker. |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Omdat er nu eignelijk van een klassieker niks meer over is. We winnen toch wel, en als we het goed uitspelen winnen we met 4 of 5 doelpunten verschil. Er is eigenlijk weinig meer aan, de wedstrijden tegen Twente en PSV zijn de echte toppers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat die twee clubs ervoor gezorgd hebben dat de NL competitie ooit aanzien had, omdat ze allebei een hele grote supportersgroep hebben, maar als men dat allemaal niet snapt is het einde wel een beetje zoek |
|
|
|
|
martin verbeeten
|
|
|
hand in hand net als homo,s hand in hand voor feyenoord 1 geen woorden maar daden feyenoord homoclub |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 09:10 schreef Rogier het volgende:Omdat er nu eignelijk van een klassieker niks meer over is. We winnen toch wel, en als we het goed uitspelen winnen we met 4 of 5 doelpunten verschil. Er is eigenlijk weinig meer aan, de wedstrijden tegen Twente en PSV zijn de echte toppers. nu heb je nieuwe klassiekers,pisvee,az,twente!!!! dus meer dan vroeger......dus beter....klassieker betekend alleen maar oud hoor.elvis presley maakte ook klassiekers.... dans je tegenwoordig toch ook niet meer op???hahaah dat hoop ik tenminste! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Daar ben ik het niet mee eens, de enige echte klassieker is natuurlijk de klassieker tussen Ajax-Feyenoord. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 09:38 schreef Johnnyafca het volgende:Daar ben ik het niet mee eens, de enige echte klassieker is natuurlijk de klassieker tussen Ajax-Feyenoord. Vind ik ook. En deze wedstrijd krijgt zoveel meer lading als het ook om de toppositie gaat in de competitie. |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 09:16 schreef remco k het volgende:[..] Omdat die twee clubs ervoor gezorgd hebben dat de NL competitie ooit aanzien had, omdat ze allebei een hele grote supportersgroep hebben, maar als men dat allemaal niet snapt is het einde wel een beetje zoek precies zoals je zegt!HAD!ook jij moet inzien dat 010 geen topclub meer is.En het enige waar zij op teren is op vroeger.en er was van die kant altijd haat richting ons!dus nu medelijden hebben?NO WAY!!!!moet je ze horen als wij verloren hebben?al verliezen we van willem 2 dan gaat in rotterdom nog de vlag uit!nee remco,het is over en uit voor die rotterdommers.... nice feeling.en deze acties horen daar gewoon bij.andersom was het zeer zeker niet minder geweest?of denk jij van wel??? |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 09:38 schreef Johnnyafca het volgende:Daar ben ik het niet mee eens, de enige echte klassieker is natuurlijk de klassieker tussen Ajax-Feyenoord. lees de kranten man?niemand spreekt meer van een kraker oid?alleen het woord klassieker?dus omdat dat vroeger topwedstrijden waren waar het altijd ging om het kampioenschap of de beker daarom moet dat nu jammer zijn?kom op!kijk naar die wedstrijden tegenwoordig!vorig jaar 4 wedstrijden tegen mekaar,ik weet niet precies meer de doelsaldo,s maar ik geloof iets van 14 tegen 4????????kom op ! |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
dan openen jullie een nieuw topic!Met tekst :jammer dat feyenooit het niet goed meer doet! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Je spreekt nou over het verschil tussen een kraker en een klassieker, het gaat bij mij om de klassieker. Een echte kraker is tegenwoordig natuurlijk Ajax-psv. Kijk naar de klassieker in Spanje, die blijft toch ook altijd bestaan ook al faalt Madrid jaar in/jaar uit. Maar idd, Feyenoord is verleden tijd! Tijd voor een nieuwe reeks toppers en Ajax moet het kampioenschap al jaren proberen te bepalen met andere clubs. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Toch vond ik die van Alves nog een van de meest briljante!
De transfer van Alves van Alves van Alves, de transfer van Alves die is al 10 x afgeketst!
Miljoenen, miljoenen, miljoenen geen probleem, maar Alkmaar ja Alkmaar daar wil toch niemand heen!!
Deze heb ik van een Nac-forum... ook leuk!
de vrouw van jorien van jorien van jorien. De vrouw van jorien die laat haar tieten weer eens zien. Dan neukt zij, dan neukt zij, het hele legioen.
Alweer geen, alweer geen, alweeeeer geen kampioen!!
Ken je deze NOG Nog nog....
De stad van feyenoord, feyenoord, feyenoord De stad van feyenoord was Pim Fortuin aan het woord Dat is nie, dat is nie, dat is niet zo frappant want homo''s, ja homo''s, die lopen hand in hand!!
Het blijft toch leuk die liedjes.... |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote: Deze is inderdaad briljant!! Zie nu pas dat jij hem ook al gepost had... |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 18:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik vind hem masterlijk! misschien ook eetje van psv, hebben de pisvee supporters zelf bedacht reker waar is de beker, reker waar is de schaal. reker waar is de beker, en de miljoenen allemaal! op het deuntje van schatje mag ik je foto! vond het wel grappig! bij twente was er laatst ook leuke voetbalhumor! toen ze vorig seizoen tegen az thuis speelde was de DSB bank net failliet, hadden ze een spandoek mer daarop: AZ heeft geen wisselspelers, vragen ze waarom niet, zeggen ze: ze hebben geen bank! zitten leuke dingen bij het geeft wel te kennen dat jullie zelf geen ene tyfus verzinnen hessus!!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
anti010
|
|
|
quote: Ben je zeker de bekerfinale 2002 vergeten tegen Utrecht.... Meters,meters meters buitenspel De club is onsportief, heel Utrecht staat voor lul Het is meters, meters buitenspel.
Het enige goeie wat wamberto ooit gedaan heeft, HAHAHA |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dat was me een lekkere wedstrijd he!!!kostte me wel een gebroken neus hahahah maar had ik er graag voor over!!!!!zo verschrikkelijk ver buitenspel.....;-P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 09:43 schreef willemamsterdam het volgende:[..] precies zoals je zegt!HAD!ook jij moet inzien dat 010 geen topclub meer is.En het enige waar zij op teren is op vroeger.en er was van die kant altijd haat richting ons!dus nu medelijden hebben?NO WAY!!!!moet je ze horen als wij verloren hebben?al verliezen we van willem 2 dan gaat in rotterdom nog de vlag uit!nee remco,het is over en uit voor die rotterdommers.... nice feeling.en deze acties horen daar gewoon bij.andersom was het zeer zeker niet minder geweest?of denk jij van wel??? Ik weet niet of het andersom hetzelfde was geweest, eerlijk gezegd boeit mij dat ook niet heel erg veel, ik vind het gewoon erg jammer dat het zo is momenteel, en ik hoop wel dat ze er weer bovenop komen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat kan:-)
Vraagje Joduh: Stel nu dat Feyenoord Failliet verklaard zal worden, of over 5 jaar onderin meespeelt met iedere week nog maar een half volle kuip. Dan is de klassieker toch ook niks meer aan? wat os er nu mooier dan in de kuip te winnen, van een Feyenoord dat de illusie heeft dat ze punten kunnen gaan pakken tegen AJAX?? Als dat er straks dus niet meer is, dan is er geen klassieker meer, en is er ook geen Feyenoord meer om te "haten".
De strijd is toch juist hetgene dat deze potjes interresant maakt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Van Hanegem is met alle respect echt klaar voor het centrum sportdwaas. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 11:50 schreef remco k het volgende:[..] Dat kan:-) Vraagje Joduh: Stel nu dat Feyenoord Failliet verklaard zal worden, of over 5 jaar onderin meespeelt met iedere week nog maar een half volle kuip. Dan is de klassieker toch ook niks meer aan? wat os er nu mooier dan in de kuip te winnen, van een Feyenoord dat de illusie heeft dat ze punten kunnen gaan pakken tegen AJAX?? Als dat er straks dus niet meer is, dan is er geen klassieker meer, en is er ook geen Feyenoord meer om te "haten". De strijd is toch juist hetgene dat deze potjes interresant maakt? Antwoord Remco: Dan is de klassieker niks meer aan nee. nog mooier dan om in de badkuip te winnen is om er niet te spelen omdat 010 ergens in de jupiler league speelt. En als laatste vraag van je heb je weer gelijk in,dan is er geen klassieker meer nee.Maar wat is een klassieker als je elke keer makkelijk wint? Is ook geen hol aan. Ik kijk meer uit naar de wedstrijd tegen twente dan tegen 010 tegenwoordig hoor.Zelfs az is mooier,groningen,utrecht, pisvee,dat zijn mooiere wedstrijden dan tegen 010 hoor.Het enige wat de wedstrijd nog heeft is dat de suporters allemaal amsterdam haters zijn.....En juist daarom gun ik ze van harte dat ze ver weg zinken....i,m sorry remco. Ik las een lekkere tekst op hun clubliedje hier en de laatste zin was :einde feyenoord 1.Dat klinkt toch mooi man? Moet jij ook lekker vinden als ajacied! |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Nee, ik zou het wel zonde vinden als Feyenooit zou verdwijnen. Hoe je het ook wend of keert, dit is wel een club met traditie! Niet zo'n jankclub als pisvee die zelden een eigen speler opleid. Dat ze Ajax haten in Rotterdam, daar stoor ik me niet aan, dat is deels jaloezie. Ik heb meer de schurft aan de gloeilampen.... Die supporters janken het hardst als eern kleine overtreding op een van hun spelers gemaakt worden maar als een van hun een keiharde overtreding maakt vinden ze geel nog te veel.... Ik walg al jaren van dat volk....
Daarentegen vind ik het niet erg dat Feyenooit de laatste jaren zo slecht speelt hoor :) |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 12:09 schreef joduh het volgende:[..] Antwoord Remco: Dan is de klassieker niks meer aan nee. nog mooier dan om in de badkuip te winnen is om er niet te spelen omdat 010 ergens in de jupiler league speelt. En als laatste vraag van je heb je weer gelijk in,dan is er geen klassieker meer nee.Maar wat is een klassieker als je elke keer makkelijk wint? Is ook geen hol aan. Ik kijk meer uit naar de wedstrijd tegen twente dan tegen 010 tegenwoordig hoor.Zelfs az is mooier,groningen,utrecht, pisvee,dat zijn mooiere wedstrijden dan tegen 010 hoor.Het enige wat de wedstrijd nog heeft is dat de suporters allemaal amsterdam haters zijn.....En juist daarom gun ik ze van harte dat ze ver weg zinken....i,m sorry remco. Ik las een lekkere tekst op hun clubliedje hier en de laatste zin was :einde feyenoord 1.Dat klinkt toch mooi man? Moet jij ook lekker vinden als ajacied! Ik ben het totaal niet met je eens! De klassieker moet ten alle tijden blijven! De klassieker houd meer in dan alleen maar AJAX-Feyenoord. Het zijn de 2 club met europees gezien de meeste aanzicht! Het zijn de 2 grootste steden van Nederland tegen elkaar! Het zijn de 2 clubs met de meeste supporters binnen en buiten Nederland!
Wat betreft AJAX vs Pisvee, Groningen, AZ, Twente dat zijn sportief gezien op dit moment belangrijkere wedstrijden! Maar het zijn club (op pisvee na) zonder enige historie (klein beetje AZ, maar ook niet veel). Het is zelfs nog steeds zo dat ongeacht de kracht van Feyenoord een buitenlandse club nog altijd liever tegen AZ, Twente (zelfs na de wedstrijd tegen INTER) en Groningen speeld! Waarom? Feyenoord, Pisvee en vooral AJAX hebben in het buitenland nog steeds meer aanzicht!
FEYENOORD-AJAX / ROTTERDAM-AMSTERDAM / 010-020 mag nooit verloren gaan! NOOIT! |
|
|
|