|
|
XXX
|
|
|
quote: Tuuurlijk... wij waren de eerste, de grootste en de origineelste... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok,ik begrijp jullie,maar wat is een klassieker?Het is alleen het WOORD klassieker nog maar.......ik vind dat een beetje hunkeren naar het verleden? TOEN waren het elke jaar topwdstrijden waar het bijna altijd om de titel ging of finale amstelcup(knvb-beker). tegenwoordig gaat het nergens meer om(ja vorig seizoen om de beker),maar de enige vraag was toen met hoeveel goals wij zouden gaan winnen? Ik vind dat geen wedstrijden meer,met de naam klassieker. voor mij is klassieker verleden tijd! Ik moet hier wel bij zeggen dat ik dit verschrikkelijk heerlijk vind om te typen dat 010 einde verhaal is man! Daarbij (en sommigen boeit dat niet)maar daarbij MOCHT het andersom geweest zijn dat wij zo in de shit zaten?Weet ik 100% zeker dat er andersom niet zo mild gedacht werd van uit rotterdom dan dat jullie dat zijn hoor? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
vroeger was het klassiek omdat het niveau dicht bij elkaar lag, maar tegenwoordig mag en kan je niet over een klassieker spreken omdat het klasse verschil gewoon simpelweg te groot is ;) heerlijk om te zeggen ( vatten ze ook leuk op ) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik mag op dit forum niet meer typen :k...ka...lakke....th...ph...kakk...lak...l...ml..l etc maar dit schrijft nog lekkerder eigenlijk..einde feyenooit!! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
mag je geen kakkerlakken schrijven?? waarom niet?? hun schrijven toch ook joden op enzo... |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Een klassieker is iets dat een alomtegenwoordig en uniek symbool is van een vergane tijd, hoofdzakelijk vanwege inherente kwaliteit of representatieve status, vaak beschouwd met gevoel van nostalgie.
In de sport wordt met klassieker meestal een sportwedstrijd bedoeld met een lange geschiedenis en grote uitstraling.
Check ff wikipedia wat klassieker betekend Joduh! en Aaaaight!
DUS; Feyenoord-Ajax is en blijft een klassieker...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2010 door SanderS -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok sander,dan blijft de naam klassieker! alleen vind ik hem niet klassiek meer omdat het voor mij dus duidelijk GEEN grote uitstraling meer heeft! ;-) ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 14:31 schreef joduh het volgende:ok sander,dan blijft de naam klassieker! alleen vind ik hem niet klassiek meer omdat het voor mij dus duidelijk GEEN grote uitstraling meer heeft! ;-) ;-) En toch heb ik je druk zien typen de afgelopen weken in aanloop na de klassieker, dat betekent dat je er dus wel meer mee bezig bent, dan dat je anders met een zeg maar Groningen AJAX bezig bent, of zeg ik nou iets dat niet waar is? |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 14:35 schreef remco k het volgende:[..] En toch heb ik je druk zien typen de afgelopen weken in aanloop na de klassieker, dat betekent dat je er dus wel meer mee bezig bent, dan dat je anders met een zeg maar Groningen AJAX bezig bent, of zeg ik nou iets dat niet waar is? HAHAHA!! Meesterlijk! Hey Joduh!!! Schaakmat ouwe! |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Mannen, een echte klassieker is het al lang niet meer. Vroeger was het spannender, nu is het kwaliteits niveau te groot. Kijk nu eens naar die club uit 010, om te lachen gewoon. Wat ik ook heel hard doe! ha ha ha. Altijd maar die grote bek van dat volk en het berust nergens op, ze winnen nooit! De verbeelding daar is enorm groot! 1 ding waar we nog wat van kunnen leren is de bluf, dat is in het veld bij ons wat minder als vroeger. ALtijd uitstralen dat er van ons niet te winnen valt, ik vindt dat vooral in de uit wedstrijden een stuk minder geworden. Altijd uitgaan van eigen kracht en dat tonen!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 14:35 schreef remco k het volgende:[..] En toch heb ik je druk zien typen de afgelopen weken in aanloop na de klassieker, dat betekent dat je er dus wel meer mee bezig bent, dan dat je anders met een zeg maar Groningen AJAX bezig bent, of zeg ik nou iets dat niet waar is? tuluk,ben ik daar heel erg druk mee,en niet alleen op dit forum( ;-) )maar ik zei en neem dat nou gerust maar eens een keertje aan dat ik het HELEMAAL NIET!!!!!! erg zou vinden mocht 010 degraderen of failliet raken jongeman!dan nog blijven er spannende wedstrijden genoeg over!want in mijn ogen kan het mij niet slecht genoeg gaan daaro ok? wat jij vind vind ik best,maar dat hoeft niet mijn manier te wezen! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: kan jij wel eens schaken?? ;-) |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Zoisut joduh, zie ze liever gaan als komen. Genoeg clubs die het beter doen dan feyenooit en een stuk meer recht hebben op de naam "klasieker" qua niveau en spel wijze. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep mokkum,het is dat ze landelijk een grote aanhang hebben,maar dat is werkelijk het enige waar ze daar in rotterdom nog trots op mogen zijn,maar voor de rest is het 1 grote vergane glorie daaro. en daarbij verdwijnt die landelijke aanhang ook toch? want welk jochie van 4 jaar waar zijn vader hem niet toe dwingt wordt tegenwoordig nog een fan van 010??????hahahtenminste op een normale school....... |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
mensen,hebben jullie nog mooie anti010 liedjes en teksten?alles welkom! |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote: Haha... moet je het echt weten... damn... nee man... ben echt beroerd met schaken, damen, kaarten... :-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zie? maar gelukkig heb je wel veel verstand van voetbal man!!!!! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
in de brand kameraden,in de brand dat feyenooit 1,geen woorden maar bommen,het einde van feyenooit 1 |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Yep lijkt me ook sterk maar goed, het blijven imbicielen. Als je als vader je kind nu voor feyenooit laat zijn is het ronduit kinder mishandeling!!!! |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Het verdiet van feyenooit, hand in hand, want we vallen hand in hand we vallen hard meer woorden als daden leven jupilear leage!!!!! |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote: ff googlen...
Eén keer trek je de conclusie feyenoord is een illusie feyenoord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom. (Melodie: Vriendschap van Het Goede Doel) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Weet je wat een Rotterdammer het mooist van Mokum vindt? Da's de eerste trein naar Rotterdam. Vooral als Ajax wint. Hij vindt Amsterdam niet aardig. En hij doet een dubbele moord. Voor zijn metro, zijn tunnel En zijn Feyenoord Voor zijn metro, zijn tunnel En zijn Feyyyenooord |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
daninho
|
|
|
Het lied van feyenooit! Hand in hand homofile hand in hand voor feyenooit 1 geen eredivisie maaar jupiler league. Einde feyenooit 1. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Het is misschien vloeken in de kerk maar ik mis feijenoord bij de eerste 3. Feyenoord hoort om het kampioenschap te spelen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 15:32 schreef Pema het volgende:Het is misschien vloeken in de kerk maar ik mis feijenoord bij de eerste 3. Feyenoord hoort om het kampioenschap te spelen. Eens! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 12:46 schreef daninho het volgende:Het lied van feyenooit! Hand in hand homofile hand in hand voor feyenooit 1 geen eredivisie maaar jupiler league. Einde feyenooit 1. die is lekkerrrrrrrr |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 15:32 schreef Pema het volgende:Het is misschien vloeken in de kerk maar ik mis feijenoord bij de eerste 3. Feyenoord hoort om het kampioenschap te spelen. Hoezo? Ze doen al een aantal jaren niet meer mee.. Twente heeft de plaats van feyenoord in de top 3 ingenomen. HAHA Feyenooit 3-0 achter, dat wordt 2 plaatsen zakken.
Life is good |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja,vloek jij maar lekker in de kerk kerel,vind ik helemaal niet erg!!!! ;-) |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:19 schreef thomASS het volgende:[..] Hoezo? Ze doen al een aantal jaren niet meer mee.. Twente heeft de plaats van feyenoord in de top 3 ingenomen. HAHA Feyenooit 3-0 achter, dat wordt 2 plaatsen zakken. Life is good GRAAFSCHAP HAAL EEN PUNTJE VOOR DE TRIPLE X!
X X X
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door 1nummer14 -- |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
GRAAFSCHAP DOE HET!!!!
VOOR NUMMER 14
X X X |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
het is feit dat de nederlandse competitie naar een bedroevend niveau is gedaald. en dat kan je zien aan alles wat met voetbal te maken heeft. van t spel tot de meningen op t net tot zelfs de enige wedstrijd waar nederland in europa ooit gezicht mee had is verleden tijd. het zijn nu de toonaangevende provincieclubs die in NL de dienst uitmaken,zoals az,twente en vooral psv het kampioenschap binnenhaalde waar voorheen vooral ajax en feyenoord mee pronkte. ajax wordt nog maar incidenteel kampioen om over feyenoord nog maar te zwijgen. twente heeft NL gezicht nog enigzins geredt door de goede prestatie tegen inter. en ondanks dat ik ac milan minder inschat dan inter,vrees ik dat ajax die prestatie niet zal evenaren. daar bedoel ik mee dat t t kwaliteitsverschil tussen twente en ajax groter is dan de uit milaan afkomstige sterren. maar mij zal je niet horen klagen. maar ja,ik ben dan ook een verwaande en vooral verwende seizoenskaarthouder van Barca. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
;p je lult echt onzin.. Je praat johan derkse etc na. Ik vind juist dat de eredivisie sterker is geworden. Zie de groei van twente, groningen, fc utrecht en az. Twente heeft de stap van subtop naar topclub gemaakt. Die andere 3 zullen over een aantal jaren ook die stap maken. (hoop ik) Ohja en ajax is de afgelopen 10 seizoenen 5 x 2e geworden en 2 x kampioen geworden. Met een beetje geluk dus vaker kampioen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
?????????WTF!!! weet je wel wat de schuld ervan is dat het nivo hier tegenwoorig laag ligt?omdat er lamlullen uit spanje en italie zijn die alles wat bovengemiddeld voetbalt hier wegkopen man!!en daarbij dat zijn clubs met een gigaschuld wat gewoon mag blijven kopen....... ik vind jou echt verwaand ja,ennuh ik ben verdomme trots op dit ajax ja!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
weekend is nog beter geworden.....whahahaaaaaa,010 even afgedroogd door jawel!!!!!!!NEC................hoe diep kan je zinken??????hahahaah joduh joduh beter een neus dan een kneus |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Als ze degraderen... al is het voor 1 seizoen... ik zou me helemaal de tering lachen. Is toch mooi, kunnen ze de andere stadions eens bekijken.
Klassieker is het toch al niet meer sinds Beverwijk |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 15:51 schreef joduh het volgende:[..] tuluk,ben ik daar heel erg druk mee,en niet alleen op dit forum( ;-) )maar ik zei en neem dat nou gerust maar eens een keertje aan dat ik het HELEMAAL NIET!!!!!! erg zou vinden mocht 010 degraderen of failliet raken jongeman!dan nog blijven er spannende wedstrijden genoeg over!want in mijn ogen kan het mij niet slecht genoeg gaan daaro ok? wat jij vind vind ik best,maar dat hoeft niet mijn manier te wezen! 100% mee eens. Mij kan die achterlijke kakkerlakken uit dat stinkgebied ook geen ene moer schelen. Ze mogen van mij ook wel degraderen al vind ik het machtiger om 2 keer per jaar die stinkdieren eens een gruwelijk pak slaag te geven in de "klassieker". Het zogenaamde Legioen is al jaren op sterven na dood, net als die hele club.
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam! |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote: afgedroogd??? 2-1 verloren hoor pik. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 09:28 schreef martin verbeeten het volgende:hand in hand net als homo,s hand in hand voor feyenoord 1 geen woorden maar daden feyenoord homoclub Wat is je vader pikkie?? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Supercup 2003? bedoel je Feyenoord werd afgedroogd door Real MAdrid
Zover ik me kan herinerren speelde Feyenoord zeer aardig die pot. Feyenoord ahd toen ook gewoon een goed team, met spelers die jarenlang op hoog niveau nog hebben gespeeld. Ze werden juist totaal niet afgedroogd. |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Ken je dat liedje, dat alle joden na het wegrennen voor Rottterdammers elkaar pijpen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 16:43 schreef Rogier het volgende:Supercup 2003? bedoel je Feyenoord werd afgedroogd door Real MAdrid Zover ik me kan herinerren speelde Feyenoord zeer aardig die pot. Feyenoord ahd toen ook gewoon een goed team, met spelers die jarenlang op hoog niveau nog hebben gespeeld. Ze werden juist totaal niet afgedroogd. Ze verloren compleet kansloos met 3-1 het enige wapenfeit van Feyenoord was een vrije trap van Pierre van Hooijdonk. verder zijn ze niet voor de goal geweest en had Real er net als tegen AJAX gewoon nog 5 bij kunnen maken. Vrij kansloos dacht ik dus zo |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Mannen kunnen geen kinderen krijgen ;) Dus hoe kan zijn vader dan homo zijn. Of heb je te vaak naar de film Junior gekeken. Je bent kakkerlak en ook nog is dom.
Life sucks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
feyenooitforlife, veel sucses met je rot leven!Wat een verdriet, echt zielig, lach me de tering om die kneuzen te zien proberen voetballen. Lijkt op schaatsen, maar dan kunstschaatsen met de ene na de andere uitglijder, mietjes met een grote bek! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 17:27 schreef joduh het volgende:?????????WTF!!! weet je wel wat de schuld ervan is dat het nivo hier tegenwoorig laag ligt?omdat er lamlullen uit spanje en italie zijn die alles wat bovengemiddeld voetbalt hier wegkopen man!!en daarbij dat zijn clubs met een gigaschuld wat gewoon mag blijven kopen....... ik vind jou echt verwaand ja,ennuh ik ben verdomme trots op dit ajax ja!!!!!! Amen!! helemaal met je eens!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha mooi man! wat denkt die pipo wel niet?dat ik jaloers ben dat hij een seizoenkaart heeft daaro ofso?heeft ie ook vast een verrejkijker in zijn zak man!pipo de clown he? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
trammelant bij de kameraden trammelant bij feyenooit 1 te veel woorden en te weinig daden degradatie bij feyenooit 1 |
|
|
|