|
|
willemamsterdam
|
|
|
joduhhhh joduhhh joduhhhh |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
die club uit rotterdom rotterdom rotterdom die club uit rotterdom is voor het voetbal nog te dom dat is toch dat is toch dat is toch wel wat raar ze spelen ze spelen ze spelen jupiler league volgend jaar..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dag feyenooitje dahag dahag dahag dahaaag jupiler league dag feyenooitej dahag dahag dahag dahag en luister naar ons afscheidslied....
op de melodie van dag sinterklaasje hahahahahah |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: riep je mij?ben niet doof man.... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 20:00 schreef joduh het volgende:dag feyenooitje dahag dahag dahag dahaaag jupiler league dag feyenooitej dahag dahag dahag dahag en luister naar ons afscheidslied.... op de melodie van dag sinterklaasje hahahahahah worden we toch nog eerder kampioen dan Ajax |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 19:58 schreef joduh het volgende:die club uit rotterdom rotterdom rotterdom die club uit rotterdom is voor het voetbal nog te dom dat is toch dat is toch dat is toch wel wat raar ze spelen ze spelen ze spelen jupiler league volgend jaar..... Ik zit ff hard op te denken ..voordat dit ventje weer gaat blerren en wat zegt..maar als er mensen zijn die het bizar vinden dat baby`s door hun moeders worden omgelegt. denk dan eens:wat zou jij dan doen?met zo een mafkees als pa zonder poen die zn tijd doodt op internet zonder enig respect. want als dat al een generatie eerder werd gedaan.... dan had zo iets als dit ventje nooit bestaan. niet dat ik die gestoorde moeders goed wil praten..anders gaat joduhh weer gillen met zn internetmaten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 21:58 schreef kansenbenutter het volgende:[..] Ik zit ff hard op te denken ..voordat dit ventje weer gaat blerren en wat zegt..maar als er mensen zijn die het bizar vinden dat baby`s door hun moeders worden omgelegt. denk dan eens:wat zou jij dan doen?met zo een mafkees als pa zonder poen die zn tijd doodt op internet zonder enig respect. want als dat al een generatie eerder werd gedaan.... dan had zo iets als dit ventje nooit bestaan. niet dat ik die gestoorde moeders goed wil praten..anders gaat joduhh weer gillen met zn internetmaten. ????????????sorry,hier is mijn iq te laag voor....... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 21:58 schreef kansenbenutter het volgende:[..] Ik zit ff hard op te denken ..voordat dit ventje weer gaat blerren en wat zegt..maar als er mensen zijn die het bizar vinden dat baby`s door hun moeders worden omgelegt. denk dan eens:wat zou jij dan doen?met zo een mafkees als pa zonder poen die zn tijd doodt op internet zonder enig respect. want als dat al een generatie eerder werd gedaan.... dan had zo iets als dit ventje nooit bestaan. niet dat ik die gestoorde moeders goed wil praten..anders gaat joduhh weer gillen met zn internetmaten. LOL jij bent echt een pipo!!! met schmink en alles jij bent hoofd PIPO hahaha
ken je deze nog nog nog??
Joden winnen wel in rotterdam!! Joden winnen wel in rotterdaaaaaam!! Joden winnen wel!! joden winnen wel!! Joden winnen wel in rotterdam!! |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
1 AJA 7 17 2 PSV 7 15 3 GRO 7 15 4 TWE 7 13 5 ROD 7 12 6 ADO 7 11 7 NEC 7 10 8 NAC 7 10 9 EXC 7 10 10 HEE 7 9 11 AZ 7 9 12 UTR 7 9 13 FEY 7 7 14 VIT 7 7 15 GRA 7 7 16 VVV 7 6 17 HER 7 5 18 WIL 7 0
Excelsior is de club van Rotterdam! Haha dat amateurclubje staat zelf boven die kakkerlakken! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Laat de mensen met rust wat heeft het voor zin laten we ons richten op AJAX. Vanavond tegen Milan ben benieuwd. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
AFCA! ben al zenuwachtigggg |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 10:38 schreef Guyt het volgende:Laat de mensen met rust wat heeft het voor zin laten we ons richten op AJAX. Vanavond tegen Milan ben benieuwd. hebben ze jou weleens met rust gelaten toen het ons minder ging?????? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wanneer typ je eens een beetje een grappige tekst?
Dit zijn echt van die josti songs.....schaam jij je niet?
Je bent vast zo'n lelijke gast met puisten en een bril die veel te groot is waardoor je hangoren krijgt en nu ga je hier steeds zo'n grote bek hebben!
Ik ben gek op echte Ajacieden, Ajacieden die wat voor de club betekenen, maar al jouw verhalen hier, duiden erop dat jij een bang, veel gepest en lelijk jongetje bent!
Feyenoord mag van mij degraderen, maar ga niet van die zinloze liedjes typen. Feyenoord mag van mij ook weer promoveren, zolang wij maar sterker blijven!
Moe word ik van dat kinderachtige gedoe, sla er dan gewoon 1 op z'n neus als je zo stoer denkt te zijn.
Sorry voor de rest, dit moest ik even een keer kwijt! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 15:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wanneer typ je eens een beetje een grappige tekst? Dit zijn echt van die josti songs.....schaam jij je niet? Je bent vast zo'n lelijke gast met puisten en een bril die veel te groot is waardoor je hangoren krijgt en nu ga je hier steeds zo'n grote bek hebben! Ik ben gek op echte Ajacieden, Ajacieden die wat voor de club betekenen, maar al jouw verhalen hier, duiden erop dat jij een bang, veel gepest en lelijk jongetje bent! Feyenoord mag van mij degraderen, maar ga niet van die zinloze liedjes typen. Feyenoord mag van mij ook weer promoveren, zolang wij maar sterker blijven! Moe word ik van dat kinderachtige gedoe, sla er dan gewoon 1 op z'n neus als je zo stoer denkt te zijn. Sorry voor de rest, dit moest ik even een keer kwijt! En?luchtte het op? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 15:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wanneer typ je eens een beetje een grappige tekst? Dit zijn echt van die josti songs.....schaam jij je niet? Je bent vast zo'n lelijke gast met puisten en een bril die veel te groot is waardoor je hangoren krijgt en nu ga je hier steeds zo'n grote bek hebben! Ik ben gek op echte Ajacieden, Ajacieden die wat voor de club betekenen, maar al jouw verhalen hier, duiden erop dat jij een bang, veel gepest en lelijk jongetje bent! Feyenoord mag van mij degraderen, maar ga niet van die zinloze liedjes typen. Feyenoord mag van mij ook weer promoveren, zolang wij maar sterker blijven! Moe word ik van dat kinderachtige gedoe, sla er dan gewoon 1 op z'n neus als je zo stoer denkt te zijn. Sorry voor de rest, dit moest ik even een keer kwijt! en naam adres?? tegen wie bedoel je dit?? snap er de balle niet van |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zal wel tegen mij zijn man |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
want ik heb een veels te grote bril met veel puisten an flaporen en hazetanden namelijk..... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik geloof dat meteen!
Gedraag je iets volwassener voortaan. Feyenoord sarren is oké, maar je zet jezelf voor lul met die slappe liedjes van je...dus dan hebben zij ook het recht om je uit te schelden. Kom eerst maar eens met een grappig lied, waardoor ze stil moeten zijn, want op dit moment schaam ik me een beetje voor jouw uitlatingen!
En ja....het lucht op! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
die idioot logt met tig namen in om vervolgens met zichzelf te communiceren.
ach ja,toch nog wat in amsterdam:na flikkers nu ook idiooten. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hé, wees eerlijk....dit is echt te triest, ofniet? die club uit rotterdom rotterdom rotterdom die club uit rotterdom is voor het voetbal nog te dom dat is toch dat is toch dat is toch wel wat raar ze spelen ze spelen ze spelen jupiler league volgend jaar.....
En ook zo mooi in het ritme...... :S |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nu dan ben je dat dan mooi kwijt man....maarre forum is voor iedereen hoor?en?je hoeft het niet te lezen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door joduh -- |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 15:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik geloof dat meteen! Gedraag je iets volwassener voortaan. Feyenoord sarren is oké, maar je zet jezelf voor lul met die slappe liedjes van je...dus dan hebben zij ook het recht om je uit te schelden. Kom eerst maar eens met een grappig lied, waardoor ze stil moeten zijn, want op dit moment schaam ik me een beetje voor jouw uitlatingen! En ja....het lucht op! valt er momenteel toch nog wat ten opzichte van ajax te (uit)lachen (H) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zing hem eens prijs in de k |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 15:43 schreef joduh het volgende:nu dan ben je dat dan mooi kwijt man....maarre forum is voor iedereen hoor?en?je hoeft het niet te lezen? Forum is ook voor iedereen, maar jij zet alles behalve Feyenoord hiermee voor lul.
Als ik Feyenoorder was, zou ik nu ook op jou reageren en alle joduh dom noemen, want je bent gewoon zeer kinderachtig en achterlijk bezig.
dag feyenooitje dahag dahag dahag dahaaag jupiler league dag feyenooitej dahag dahag dahag dahag en luister naar ons afscheidslied....
op de melodie van dag sinterklaasje hahahahahah
En er zelf als enige om lachen.......hou op mannetje. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vond hem wel grappig man!maarre net of jouw topic zoveel met ajax te maken heeft? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik krijg serieus medelijden met je!
Als ik het zo terug lees.....wat een stakker.
Wannabe Ajax hool, uit hoorn of purmerend ofzo....ZEKER GEEN ECHTE AMSTERDAMMER! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nu zit je mis,maar wel aan die kant van amsterdam....noord dus voor het geval je het niet weet.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Je houdt dus niet van blote vrouwen? ok, maar ik zet niemand daarmee voor lul!
Pas als ik bij elk plaatje een domme opmerking plaats, dan zet ik mezelf voor lul, maar jij "probeert" nu de Feyenoordsupporters te dissen, maar ondertussen zet je de Ajacieden voor lul met je slappe teksten elke keer weer.
Kap nou maar gewoon. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
als ik kap,dan is het omdat ik niets weet,maar niet omdat jij dat zou zeggen hoor....ik ben niet zo zielig om internet af te zoeken om blote wijfies te zoeken om ze hier neer te zetten.......en je bent bijna de enige die daar post....wat is triest dan?hier worden meer teksten geplaats man.....vind dit wel een leuk topic ja. en als jij dat niet vind dan ga je toch weer blote wijffies zoeken ??? maar vraagie?kom je wat te kort thuis??? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Altijd prijs in de K stel je niet aan joh.. laat hem lekker ik vind het wel grappig, dus ben ik dan ook dom?? en omdat hij deze topic maakt is hij ineenkeer een wannabe ajax hool?? jij plaatst mensen snel in een hokje... verder no offense fijne wedstrijd vanaaf.. ( en ik vind het alleen maar leuk als die mensen uit 010 gedist worden want ze hebben altijd een ongelooflijke grote bek, en zijn dom ( dus die grapjes snappen ze dan tenminste ;) )(lol) ) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dank aaaight,maare ik heb dit topic niet gemaakt man,maar vind dit wel een toffe eigenlijk....fijn gevoel om ff lekker naar die kakkerlakken te pipoen..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en prijs in de k?dit bericht van jou dan?jongens ik ga ff op vakanatie naar las vegas....keep this topic alive please????? wie is er nou triest dan?volgens mij beschreef je jezelf met die bril en die puisten..... |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 16:03 schreef Aaaaight het volgende:Altijd prijs in de K stel je niet aan joh.. laat hem lekker ik vind het wel grappig, dus ben ik dan ook dom?? en omdat hij deze topic maakt is hij ineenkeer een wannabe ajax hool?? jij plaatst mensen snel in een hokje... verder no offense fijne wedstrijd vanaaf.. ( en ik vind het alleen maar leuk als die mensen uit 010 gedist worden want ze hebben altijd een ongelooflijke grote bek, en zijn dom ( dus die grapjes snappen ze dan tenminste ;) )(lol) ) nu ik snap...joduh altijd wegrennen.
man ik beken eerlijk..als ik met zulke apen aan mn zijde het rotterdamskwaad moest bestrijden ...had ik ook wel een vluchtroute gezocht om mezelf te bevrijden en geen pijn te lijden. want als ik eerder had geweten dat wij tegen jullie streden..had ik die dag vermeden en niet eens naar beverwijk gereden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 16:09 schreef kansenbenutter het volgende:[..] nu ik snap...joduh altijd wegrennen. man ik beken eerlijk..als ik met zulke gasten moest strijden ...kwam t plan rennen ook wel even in me op. want als ik eerder had geweten dat wij tegen jullie streden..had ik niet eens naar beverwijk gereden. gozer je praat zoals feyenooid speelt!! BAGGER!! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
laat me raden je bent 15???16?? heb je wel haar op je pikkie dan?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 16:09 schreef kansenbenutter het volgende:[..] nu ik snap...joduh altijd wegrennen. man ik beken eerlijk..als ik met zulke gasten moest strijden ...had ik ook wel een vluchtroute gezocht om mezelf te bevrijden. maar als ik eerder had geweten dat wij tegen jullie streden..had ik niet eens naar beverwijk gereden. ga maar het opzoeken in de geschiedenis boeken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zie je aaaight?010 kan alleen maar over vroeger praten........ja,toen was feyenooit nog een topclub.....lang geleden........ |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: kappe gozer jij bent echt zoooo dom!!! dat jij kan computeren zeg...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door Aaaaight -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hij praat als een kansloze...... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 16:15 schreef joduh het volgende:zie je aaaight?010 kan alleen maar over vroeger praten........ja,toen was feyenooit nog een topclub.....lang geleden........ volgens mij gaan die kansloze 010ers elke avond naar beverwijk, allemaal elkaar ff wanke!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:
hij heeft op google gekeken... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
lol
op 010 forum word hij ook al gedist hahaha
PIPO!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door Aaaaight -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah is dat zo?waar dan?wil ik ff lezen wel. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 16:09 schreef kansenbenutter het volgende:[..] nu komt de aap uit de mouw...waarom joduh altijd wegrennen. om eerlijk te bekennen..als ik met zulke apen aan mn zijde het rotterdamskwaad moest bestrijden ... had ik ook wel een vluchtroute gezocht om mezelf te bevrijden en geen pijn te lijden. om de angst te verzachten en niet op mn maten blijven wachten. want als ik eerder had geweten dat wij tegen jullie streden..had ik echt wel die dag vermeden en niet eens naar dat k## beverwijk gereden. gelukkig kunnen we vanavond weer genieten met zn alle (H)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Wacht de volgende 3 competitierondes maar af (Graafschap, FC Twente en PSV). Dan sta jullie op de nacompetitieplaats, de enige andere competitie die jullie dit seizoen nog gaan spelen. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
de illusie dat feyenoord kampieon wordt heb ik al jaren niet meer..maar kan net zo genieten van de gemiste kansen van ajax in die periode en nu. dus de wijsheid heb ik wel om te hopen dat de concurrenten van ajax zoveel mogelijk winnen,,ja ook tegen feyenoord.(die mogen de puntjes die hun redden bij andere ophalen)
maarre mn leven is iets verder ontwikkeld dan t voetbal..maar kwam ff uitblazen hier..
GOOD OLD TIMES.
|
|
|