|
|
boyan19
|
|
|
Ff praatje met hem gehad hij lacht om alles gewoon een waardeloze kut trainer
Ff citeren
Ga je nog winnen? Antwoord Haha ik hoop het
Wrom luc niet vertrouwen geven? Jaa hij kan het niveau niet aan
Hij moet zulke dingen voor zich houden!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo man, sterk diepte-interview! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Beetje lichtzinnig om zulke antwoorden te geven. Jammer, gemiste kans |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Luc is pas 17, komt net kijken, kan niet ff 2 wedstrijden achter elkaar spelen... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 19:46 schreef boyan19 het volgende:Ff praatje met hem gehad hij lacht om alles gewoon een waardeloze kut trainer Jaa hij kan het niveau niet aan Heeft ie niet gezegd. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
we moeten maar aannemen dat dit waar is... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou niet waar dus, lage manier om Been poot te lichten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: had 'm toch graag wat langer zien spelen gisteravond, 't is toch wel de enige echte spits die we hebben lopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 22:47 schreef sevillana het volgende:[..] had 'm toch graag wat langer zien spelen gisteravond, 't is toch wel de enige echte spits die we hebben lopen Eens. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
We hadden ook Luis Pedro, die er nu 4 in heeft liggen bij g.a.e. in 3 wedstrijden. Met zijn 10 uit 17 van vorig jaar zet je 14 goals in 20 matches op de weegschaal op eerste divisie niveau. Als hij er daar nou de helft van had gescoord in de eredivisie was ik dik tevreden geweest. Just my 2 cents.... En Erasmus balt weer vrolijk in Zuid Afrika. Stond 4 jaar terug nog boven Fabregas in de top 100 meest belovende jeugdspelers...Het ligt niet alleen aan het niet hebben van centrum spitsen. We hebben ook oude schoenen weg gegooid voor dat we nieuwe hadden. DAT IS ONS PROBLEEM!!!! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ter vergelijking, Salomon Kalou liep 1 op 3 bij Excelsior.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 19:46 schreef boyan19 het volgende:Ff praatje met hem gehad hij lacht om alles gewoon een waardeloze kut trainer Ff citeren Ga je nog winnen? Antwoord Haha ik hoop het Wrom luc niet vertrouwen geven? Jaa hij kan het niveau niet aan Hij moet zulke dingen voor zich houden!!!! Dat ie na de eerste vraag nog gereageerd heeft. Kan je met Been praten, stel je van die domme vragen... |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Het is volstrekte onzin. Sorry, maar ik geloof er geen reet van.
En hoofdstuk Pedro. Hij heeft bij Feyenoord zijn kans gehad en niets mee kunnen doen. Het kan heel goed zijn dat het niveau te hoog is voor hem in de Eredivisie, en de 2e divisie niet. Alleen snap ik niet dat ze niet voor een huur optie hebben gekozen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Omdat ze dan nog steeds voor een deel van z'n salaris opdraaien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij liep t contract ook gewoon af en hadden ze dat dan moeten verlengen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ja en wilde hij ook niet meer geld? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
jaa ik heb hem ook geen minuten kunnen spreken kreeg allemaal feyenoord supporters om hem heen hij vluchtte zo het stadion in
en aan een domme man domme vragen stellen he |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
het rare is dat ik boyan geloof, ik ben klaar met been! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik nog niet! Maar hij heeft beenhakker boven zich en die Greet hofmans van een vlemming naast hem. Die benaderd het voetbal veel te rationeel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hmmm, Vlemmings, wat voor bijdragen levert die gozer eigenlijk nog? |
|
|
|