|
|
Quiroz
|
|
|
0-3!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij zal Mokotjo er wel weer uithalen en lekker met El Ahmadi beginnen. En Schaken niet te vergeten..
Heb er totaal geen vertrouwen in. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
We mogen hopen dat we vroeg achter komen want meestal beginnen we dan pas een klein beetje te ballen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tsja, we wachten maar weer af.. NEC uit en daarna de Graafschap uit. Twente thuis, PSV uit, VVV thuis en AZ uit.. Pff, dit gaat echt heel zwaar worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 20:57 schreef MMM het volgende:[..] Tsja, we wachten maar weer af.. NEC uit en daarna de Graafschap uit. Twente thuis, PSV uit, VVV thuis en AZ uit.. Pff, dit gaat echt heel zwaar worden. ik voorspel 5 punten uit deze matches.... 1 in Nijmegen is mogelijk, 1 in Doetinchem ook. vvv thuis moe je winnen. Voor de rest zijn we kansloos... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Dat zal dus waarschijnlijk nog 13 verlies punten zijn. Tegen die tijd hangen we wel rond de na-competitie streep lijkt mij dan... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 september 2010 - 21:09 schreef sterski010 het volgende:Dat zal dus waarschijnlijk nog 13 verlies punten zijn. Tegen die tijd hangen we wel rond de na-competitie streep lijkt mij dan... Nou ja, is er in ieder geval nog iets om voor te strijden... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi, Mokotjo speelt weer! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Stuur Koevermans maar deze kant op! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Jerson, Luc en Kamohelo gelukkig sowieso erin!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die speelt ook toch? Zelfde opstelling zei die pizzabakker toch? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't is tijd geworden om weer te gaan winnen, 1-2 ben ik tevreden mee |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hoop op dezelfde opstelling -de Cler. Zet lumb er maar neer. vanaf volgende wedstrijd kan indi dr lekker staan. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
1-2 Castaignos maakt de winnende |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kan nooit meer heel lang duren.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ben gewoon heel erg blij als we winnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
0-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wedden Co? pakkie zware v Nelle ofzo? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
paco
|
|
|
0-2 2KEER GINO STELLETJE NEGATIEVELINGEN |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Laten we het hopen. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja sorry man tis ook zo positief mogen we penalty,s nemen na de wedstrijd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat word jou stand Co? |
|
|
|
|
paco
|
|
|
heb es een keer vertrouwen in je club en zeik de boel nie als maar af ..... WE ALWAYS COME BACK NEVER FORGET! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb 1-2 ingevuld bij de SportPooler maarja.. Tegen beter weten in eigenlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tuurlijk,wie gaat denken dat we NEC uit ff van de mat gaan spelen moet ff naar de dokter.. |
|
|
|
|
paco
|
|
|
|
|
|
Germen
|
|
|
ik denk dat we 3punten pakken hoe en wie ze maken maakt niks uit als we maar winnen. tuurlijk hoop ik dat Luc en Smolov een doelpunt pakken, zou goed voor ze wezen!!!! hoop dat ze dan los komen |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
HELD
1-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ligt er helemaal aan of we een doelpunt maken. schieten we er 1 in, dan zie ik Feyenoord nog wel naar een 0-2, 0-3 uitlopen. blijft dat doelpunt uit. dan krijgen we er zelf 1 tegen, waarna we op het eind nog 1-1 maken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
George en Goossens spelen niet bij NEC, 2 beste spelers wat mij betreft.. Komt goed uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
1-3
saaie eerste helt, eerst 1-0 achter, tweede helft ontketend feyenoord met uitblinkers Mokotjo,Cabral en Castaignos |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ontketend Feyenoord? Moet niet gekker worden dan! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: laat mij nou even een avondje dromen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel op tijd naar bed dan he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ik zeg ofwel 1-1 of 1-5. Een van die twee wordt het. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: zal wel moeten, om half 8 staat er een hooligan van 11 maanden naast mijn bed |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
da's knap dat hij zelf uit zijn bed klimt en naar jouw bed loopt... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: het is een hooligirl, wat haar ogen zien maken haar handen stuk....
Het is zo dat haar moeder het vindt leuk om papa wakker te maken door dochter lief aan papa's te laten trekken.
Het is gelukkig wel een echte feyenoorder, ze steekt beide armen in de lucht als ik feyenoord roep en heeft al twee feyenoord tenues |
|
|
|