|
|
Dirkie
|
|
|
ja er komt wel balans in.......... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 17:01 schreef sterski010 het volgende:[..] Adriaanse had een goede voor dit zwalkende zooitje geweest. Heeft BEWEZEN spelers echt beter te maken en die had ze na vandaag waarschijnlijk naar huis laten lopen als straftraining. Idiote opmerking. Als je hem haalt, ben je 90% van je supporters kwijt. Geen ubersnavels aan de macht in de Kuip! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 17:01 schreef sterski010 het volgende:[..] Adriaanse had een goede voor dit zwalkende zooitje geweest. Heeft BEWEZEN spelers echt beter te maken en die had ze na vandaag waarschijnlijk naar huis laten lopen als straftraining. BTW: van Gaal ook een slecht voorstel. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, zo kweek je dus nooit een ruggegraat |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
ja is ook heel slecht zelfs niet eens een puntje , triest |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gewoon Been und Kein Geloel. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Graafschap uit FC Twente thuis PSV uit VVV thuis AZ uit
Hier ga je de punten ook niet pakken.. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
geloof niet dat het elftal zo slecht is. Nee Mraio kan erg geen team (meer) van maken |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
ER moet weer hoop komen bij de spelers en dat lukt alleen als er wat verandert bv. andere rainer |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: 4 punten maximaal. Wat een klote vooruitzicht. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: maak daar maar 1 van |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Die verhaaltjes van Been werken niet meer zekern niet met z'n wedstrijden reeks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou me ook niet verbazen idd. |
|
|
|
|
ed69
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 17:10 schreef Els het volgende:[..] Idiote opmerking. Als je hem haalt, ben je 90% van je supporters kwijt. Geen ubersnavels aan de macht in de Kuip! maakt mij op dit moment geen reet uit wie de trainer is als er maar punten gehaald worden en weer Feyenoord-waardig voetbal wordt gespeeld |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 17:43 schreef ed69 het volgende:[..] maakt mij op dit moment geen reet uit wie de trainer is als er maar punten gehaald worden en weer Feyenoord-waardig voetbal wordt gespeeld Ja wij zijn weer het lachertje van de competitie |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Tiendalli had bij ons zijn mindere momentjes, maar oh oh wat mis je deze knul als je hem nu ziet en zelf naar backs als de cler en leerdam zit te kijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
f*ck off, als je verliest moet je gewoon op de verbrande blaren zitten! Geen gelul naar de kuip met die gepimpte bus en uitleg geven!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dus? they dont like us, we dont care! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 19:18 schreef craven het volgende:f*ck off, als je verliest moet je gewoon op de verbrande blaren zitten! Geen gelul naar de kuip met die gepimpte bus en uitleg geven!!!! want met zo´n bus sta je al met 1-0 voor .... achter zullen ze bedoelen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Hebben op weg naar Nijmegen weer naar de troetelbeertjes gekeken zeker |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Citaat van Luc Castaignos...
Volgens de aanvaller is het niet een kwestie van willen, maar komt het goede spel er op dit moment gewoon niet uit. "Je voelt je klote. Iedereen wilt heel graag, maar het komt er gewoon niet uit. Het is moeilijk te beschrijven. We moeten veel constanter worden en de mouwen opstropen. Zo gaat het niet langer. Het komt zeker goed, dat beloof ik", besluit de teleurgestelde Castaignos. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
De jongste geeft t voorbeeld wel, goed ventje.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:18 schreef feyenoordster! het volgende:[..] haha hoezo, wil je zeggen dat die wat toevoegd? achterin gaat die dollen, naja doet ongeveer elke feyenoorder, verspeelt de bal, komt er niet langs, voorzet komt niet voor, en kan niet scoren.. Ben het helemaal met je eens hoor.. Maar we hebben hier een member die eigenaar is van de Ruben Schaken fanclub, dus even oppassen wat je zegt af en toe..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
pfffff, . . . zucht, . . . . 4 - 4 - 2 AUB |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote: Ik hou me maar vast aan het "ongrijpbare" in het voetbal...dat alles ineens op zijn plaats valt. |
|
|
|