|
|
willempje
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 15:23 schreef tom het volgende:wel bedroevend hoe jullie club speelt zeg, ik denk dat de traditionele top 3 gaat bestaan uit ajax-psv-twente. jullie mogen hopen dat jullie in het linker rijtje eindigen. jullie missen een speler zoals suarez wat been al zei, uit het niks kan ie scoren. verveel jij je?? blijf lekker op je eigen forum |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
|
|
|
willempje
|
|
|
quote: ja en de rest niet dan, die zijn zo goed!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
niet reageren op onze amsterdamse vrienden joh |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Wat in hoekschoppen? |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: mwha, ik wilde hier wel eens mijn mening geven, de klassieker word noiot meer zoals het ooit was, ook als de uitsupporters er weer bij zijn |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
1-1/1-2 en 1-3 door MacKaay |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
1-8 ineens komt de kanteling , dit heeft alles te maken met de overgestickerde bus. Als Mario zeg dat je met zo een bus punten gaat pakken, tsja |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 15:23 schreef tom het volgende:wel bedroevend hoe jullie club speelt zeg, ik denk dat de traditionele top 3 gaat bestaan uit ajax-psv-twente. jullie mogen hopen dat jullie in het linker rijtje eindigen. jullie missen een speler zoals suarez wat been al zei, uit het niks kan ie scoren. je vind het zo bedroevend dat je het toch kijkt, hahahaha |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 15:27 schreef crnal het volgende:1-8 ineens komt de kanteling , dit heeft alles te maken met de overgestickerde bus. Als Mario zeg dat je met zo een bus punten gaat pakken, tsja klopt niet helemaal, hij zei: als we zo naar uitwedstrijden gaan sta je eingelijk al met 1-0 voor, maar dit is op dit moment al gelogen:P |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 15:27 schreef crnal het volgende:1-8 ineens komt de kanteling , dit heeft alles te maken met de overgestickerde bus. Als Mario zeg dat je met zo een bus punten gaat pakken, tsja dan is ie de weg kwijt met z'n bijgeloof |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: nja, ik lusiterde radio, en laatste 10 minuten live, maar ik zag nec alleen aanvallen met 2 100 % kansen missen, tjsa |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 15:27 schreef crnal het volgende:1-8 ineens komt de kanteling , dit heeft alles te maken met de overgestickerde bus. Als Mario zeg dat je met zo een bus punten gaat pakken, tsja zwak |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
zo jongens feestmuts op 2e helft gaat beginnen |
|
|
|
|
tom
|
|
|
2 helft begint bijna. ik denk 3-1
60e minuut die spits.
85 en 93 minuut slaat nec toe i.v.m vermoeidheid |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: sorry... en meisjes |
|
|
|
|
liek
|
|
|
ik vind henkie ook leuk, alleen jammer dat ie geen verstand van voetbal heeft |
|
|
|
|
tom
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: het begint op een homoforum te lijken :D |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Inzet wil ik zien anders is dat Mario ook weer kwalijk te nemen. |
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
2e helft kijken wat dat wordt biseswar en schaken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Biseswar en schaken erin, BEEN WAARDELOZE KLOOTZAK |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
|
|
|
crnal
|
|
|
Heb er zin in. Henkie kom lekker hier kijken, neem jij lollies mee? Oh ja en je routeplanner ik stel hem wel ff voor je in |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
quote: wie moet er dan in?? |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
zijn biseswar en schaken nu wel weer ok ????? |
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Misschien eerst de 2e helft ingaan zonder wissels? Nu meteen 2 wissels op.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
Wat een drame die Been zeg.Schaken en Biseswar erin gooien voor Cabral en Wijnaldum.pff |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: biseswar de trap, en schaken de snelheid??? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
heb het hier druk zat...huis vol, ik heb namelijk wel vrienden :) ik hoef ze niet uit te nodigen ... jij moet via forum mensen uitnodigen...echt zielig |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
laat elftal maar staan maakt toch niks uit wie er in staat |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WE HEBBEN NU VLEUGELS!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 15:33 schreef feyenoordforlife27 het volgende:Wat een drama die Been zeg.Schaken en Biseswar erin gooien voor Cabral en Wijnaldum.pff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heb je onze Schaken fan weer.. Sorry... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tom, dit is een intelligent forum, dat wullen we graag zo houden. Move! En je spellingsoefeningen voor morgen nog een keer doen. |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
Liek pas op hoor wat je over henk zegt. Volgens mij is hij undercover, dadelijk komt hij met zijn driewielerbende langs. Zo een zou toch naast je zitten in de kuip....... |
|
|
|
|
tom
|
|
|
wij hebben in onze competitie wel leuk doelsaldo, 3 wedstrijden 3x gewonnen doelsaldo 18-2 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
sterker nog....liek zit in mijn huis :D liek hoort bij mijn driewielerbende |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
kan der ook nog bij afgekeurd |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
|
|
|
crnal
|
|
|
ALS FEYENOORD SCOORT IS HET BUITENSPEL!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door crnal -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Raak m dan ook niet aan lul |
|
|
|