|
|
liek
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
er moet echt wat gaan gebeuren want 15 e is niet goed......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer niet erlangs die Schaken, ongelooflijk.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Wtf hij komt er de hele tijd langs joh lul ik word echt SCHIJT EN SCHIJT ZIEK VAN JE!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dat had toch wel minstens 1 gele kaart mogen zijn voor die Fezzeladinges |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: dat wordt nacompetitie degradatie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik word schijten schijt ziek van jouw.. Hij is er 1 keer langs gegaan omdat z'n tegenstander uitgleed en hij heeft nog GEEN NORMALE BAL VOORGEVEN.
Maak anders een topic: Schaken's fanclub, tyfus idioot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:02 schreef MMM het volgende:[..] Ik word schijten schijt ziek van jouw.. Hij is er 1 keer langs gegaan omdat z'n tegenstander uitgleed en hij heeft nog GEEN NORMALE BAL VOORGEVEN. Maak anders een topic: Schaken's fanclub, tyfus idioot vrede op aarde vrienden |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
wat is die leerdam slecht zeg |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:02 schreef MMM het volgende:[..] Ik word schijten schijt ziek van jouw.. Hij is er 1 keer langs gegaan omdat z'n tegenstander uitgleed en hij heeft nog GEEN NORMALE BAL VOORGEVEN. Maak anders een topic: Schaken's fanclub, tyfus idioot Triest. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
omg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jij bent triest.. Maar ik heb je een aantal dagen geleden al helemaal uitgeluld, ik spaar je deze keer wel weer.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
ik weet dat het niet aan helemaal aan Been ligt maar hij kan nu beter opstappen . een nieuwe trianer met andere aanpak en ideein kan nog weleens helpen |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
wat een kans!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:03 schreef MMM het volgende:Jij bent triest.. Maar ik heb je een aantal dagen geleden al helemaal uitgeluld, ik spaar je deze keer wel weer.. hahahaha die onzin die je toen zei? daar heb ik om moeten lachen, leuk dat jij denkt dat je me uitgeluld hebt |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:03 schreef Dirkie het volgende:ik weet dat het niet aan helemaal aan Been ligt maar hij kan nu beter opstappen . een nieuwe trianer met andere aanpak en ideein kan nog weleens helpen hebben we dan opeens goeie spelers ? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
KUIJPERS JE MOEDER IS EEN |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:04 schreef Quiroz het volgende:[..] hahahaha die onzin die je toen zei? daar heb ik om moeten lachen, leuk dat jij denkt dat je me uitgeluld hebt Ik neem jou niet serieus als 12 jarig jochie. Ik heb je inderdaad uitgeluld toen want je kwam er niet meer uit.. |
|
|
|
|
liek
|
|
|
quote: Gebrek aan je taal???? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: hele goeie huisvrouw |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: andere aanpak/ ideeen/ andere speelstijl etc. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En wie verliest de bal weer.. Schaken waardoor Leerdam geel krijgt |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: dat je het niets vind, prima, schelden oke, maar geen dodelijke ziektes graag... maar ja, dat is ouderwets he |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Vrouw van ws in de 60? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:04 schreef MMM het volgende:[..] Ik neem jou niet serieus als 12 jarig jochie. Ik heb je inderdaad uitgeluld toen want je kwam er niet meer uit.. Jij reageerde zoals gewoonlijk alleen op je pispaaltje Schaken en voor de rest lulde je onzin. Leuk dat je mij niet serieus neemt, daar kom ik niet van klaar. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: dat vraag ik niet, hebben we dan opeens goeie spelers ? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Het heeft helemaal niks te maken met wat Feyenoord laat zien maar wat is die Kuijpers een slechte scheidsrechter zeg, die gele kaarten voor Leerdam en cabral, be-lach-e-lijk! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:05 schreef Quiroz het volgende:[..] Jij reageerde zoals gewoonlijk alleen op je pispaaltje Schaken en voor de rest lulde je onzin. Leuk dat je mij niet serieus neemt, daar kom ik niet van klaar. Over een paar jaar zal je verstand wel komen.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: dat wel..maar het wordt er niet makkelijker op |
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: Nee maar het kan wel helpen : andere speelstijl, aanpak, ideeen etc. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WIE HEEFT R WEER HET LAATSTE WOORD?
FEY YE NOORD |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WIE HEEFT R WEER HET LAATSTE WOORD?
FEY YE NOORD |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dat forumvak in het volgende stadion moeten we nog maar eens heroverwegen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leerdam eruit, van Haaren erin.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: we moeten gewoon accepteren dat het leuke jeugdvoetballers zijn die soms leuk spelen maar vaak niet....ik ben het in zoverre met van Hanegem eens, hou deze groep 3 jaar bij elkaar, met misschien 1 of 2 spelers er bij...en het wordt steeds beter, maar ja...die kans krijg je niet bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: dat stadion voor 68.000 is veel te groot dacht meer aan 6800 |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
fUCKING DE CLER WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
wat een klootzakken...... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja lijkt me leuk maar wel dan allemaal een laptop mee om te kunnen posten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|