|
|
Dirkie
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:09 schreef henkie1969 het volgende:[..] we moeten gewoon accepteren dat het leuke jeugdvoetballers zijn die soms leuk spelen maar vaak niet....ik ben het in zoverre met van Hanegem eens, hou deze groep 3 jaar bij elkaar, met misschien 1 of 2 spelers er bij...en het wordt steeds beter, maar ja...die kans krijg je niet bij Feyenoord. omdat van Hanegem het zegt ? |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: al was het pietje bell....maakt mij niet uit.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:09 schreef henkie1969 het volgende:[..] we moeten gewoon accepteren dat het leuke jeugdvoetballers zijn die soms leuk spelen maar vaak niet....ik ben het in zoverre met van Hanegem eens, hou deze groep 3 jaar bij elkaar, met misschien 1 of 2 spelers er bij...en het wordt steeds beter, maar ja...die kans krijg je niet bij Feyenoord. Om dat te kunnen bewerkstelligen, heb je een bepaalde ondergrens nodig. En daar zakken we glansrijk doorheen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WERKE VOOR JE GELD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
2-0 weg met bouwen wil nu resultaat |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:10 schreef Els het volgende:[..] Om dat te kunnen bewerkstelligen, heb je een bepaalde ondergrens nodig. En daar zakken we glansrijk doorheen. ja klopt, maar er is nu eenmaal ook geen geld...dus wat moeten we anders ? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, want anders worden het SV's en vechtpartijen |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
als wij zo presteren op ons werk kunnen we oprotten |
|
|
|
|
Klaas123
|
|
|
hahahahah 2-0 ze staan 14e of 15e na vandaag!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: dan ga je toch lekker aan de andere kant van de maas kijken |
|
|
|
|
craven
|
|
|
elke keer als ik werk verliest dat k8tzooitje, ga ontslag nemen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Accepteren dat je deze groep niet bij elkaar gaat houden en dat je over 3 jaar geen kampioen bent. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
wat slecht dit heb ik in geen 100 jaar meegemaakt. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK!! |
|
|
|
|
liek
|
|
|
quote: waarom ben je dan suporter( hoewel ik twijfel of je weet wat het inhoud) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
fer gewoon aanvoerders band inleveren wat een drama dit
afgekeurde goal het zit ons ook niet mee |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: hoe oud ben jij in godsnaam ?? |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
weet de Cler oprotten ook met die vent |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ik kan niet beloven dat ik niet met mijn laptop ga gooien als vertongen nog bij 020 speelt tzt |
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
de spelers laten ons in de steek |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
zo en dit is geen rood?????? |
|
|
|
|
ed69
|
|
|
kut, hoor al 3 jaar dat het elftal niet in balans is. Ipv Been weg moet beenhakker en de huidige directie weg. Maak mij niet wijs dat we geen salarissen van spelers van Roda of Nac kunnen betalen want de jongens die er nu lopen zijn ook niet gratis. Schuld saneren oke, maar het moet nog wel steeds op het veld gebeuren. We hebben een begroting van 35 mln waar blijft dat geld dan als we nu al 2,5 mln op de huidige begroting tekort komen. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: al ik maar niet zo oud lijk als jouw |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zelden zo slecht gezien... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Nou komop, doelpuntje meepikken.. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:13 schreef Vnny het volgende:[..] ik kan niet beloven dat ik niet met mijn laptop ga gooien als vertongen nog bij 020 speelt tzt Ik zou iets goedkopers en scherpers adviseren. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Jammer dat Vlaar der niet is |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: kan je dan nog één keer herhalen in goed nederlands ? |
|
|
|
|
liek
|
|
|
We weten allemaal de status waar Feijenoord in verkeer..... Laten we dan als 1 man achter ze staan ook al is het net zoals nu een bud wedstrijd. Feijenoord For Ever was het toch altijd????? Suprter ben je in goede maar ook in SLECHTE tijden |
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
tyfes bruins wat een slechte speler |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:14 schreef ed69 het volgende:kut, hoor al 3 jaar dat het elftal niet in balans is. Ipv Been weg moet beenhakker en de huidige directie weg. Maak mij niet wijs dat we geen salarissen van spelers van Roda of Nac kunnen betalen want de jongens die er nu lopen zijn ook niet gratis. Schuld saneren oke, maar het moet nog wel steeds op het veld gebeuren. We hebben een begroting van 35 mln waar blijft dat geld dan als we nu al 2,5 mln op de huidige begroting tekort komen. goeie vraag waarschijnlijk gaat dat op aan RvC |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
goeie vrije trap, ik heb die bruins al 500X de laatste jaren een vrije trap over zien schieten, nooit meer laten nemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goh de man van de Cler word de man vd wedstrijd... |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
JEZUS TERING CHRISTUS!
HOEREN FEYENOORD!
gvd werken voor je geld, maar allemaal staan ze er bij en kijken ze ernaar!
Van Dijk & De Vrij pluspunten de rest KUT!
de cler vindt zichzelf toch zo goed, moet je je er vooral uit laten lopen, ernaar kijken en verkeerde kant verdedigen van de week zat die er ook al niet goed bij en nu weer niet.. en maar zeiken op andere fer staat alleen maar te kijken en doet wat als die mag aanvallen, wat die ook niet ken.. en een aanvoerder niet bepaald.. pff wisselen die gozer!! schaken is bagger wat een miskoop pff leerdam, tja het lukt zeker niet dus maar een pijntje.. werken voor je geld! maar niemand die het doet niemand!! en die been is echt zo blind als wat.. pff kut wissels, kut opstelling, breng er verdomme is wat pit in wil je niet winnen of wat! castaingnos-- tja jong, je moet wat, maar als je spits bent, wat er over je wordt gezegd en zulke kansen laat missen ja dan ben je toch nog geen spits hoor.. bij de d'tjes scoren ze die nog wel.. makaay en gio hadden nooit moeten stoppen, is niet veel maar in ieder geval had dat nog wat geweest!
been zal wel weer zeggen ja goed gespeeld, zag er echt wat goeds in blablablabla.. en ja als doelpunt niet had afgekeurd geweest had heel anders gelopen nou en dat werd die dus wel en dus moet je er alsnog 1 maken pff!! of beter leren verdedigen..
ik kijk steeds minder graag naar feyenoord pfff, maar het is en blijft je ploeggie he! |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pas op hoor, nu krijg je Quiroz op je dak..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Been zal wel weer zeggen........ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hij heeft lichtpuntjes gezien |
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: dat is geen slecht idee ;-) |
|
|
|
|
liek
|
|
|
quote: Wist niet dat bruins het hele elftal was... volgens mij zijn ze allemaal niet helemaal goed |
|
|
|