|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
quote: haha hoezo, wil je zeggen dat die wat toevoegd? achterin gaat die dollen, naja doet ongeveer elke feyenoorder, verspeelt de bal, komt er niet langs, voorzet komt niet voor, en kan niet scoren.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Fred Loret
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
quote: haha hoezo? het is toch zo, komt geen voorzet van hem, maakt achterin fouten, doordat die gaat kutten, naja doen ze allemaal en kan niet scoren en geen actie er langs maken, pfff dat geld voor zijn salaris konden ze dan desnoods nog beter aan de supporters geven.. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Denk dat we de kromme maar eens moeten vragen met Been als zij assistent |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
mario heeft een monster gemaakt die hem zelf afslacht |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
3-0 al weer kan het niet meer.......... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ws bedoel je dat je een hekel hebt aan Bruins, of je haat Bruins. Je haat ons ook al, dus het begint wel een beetje genant te worden. Heb je wel eens een gesprek met een professional overwogen? |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
ik denk dat Been stopt vandaag |
|
|
|
|
ed69
|
|
|
Snel van Hanegem bij de technische staf halen |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ik stop met kijken
in ieder geval voor vandaag |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
ik ben niet eens boos meer joh om dit dit is tog gewoon triest, trouwes die schaken kunnen ze ook afvoeren |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Er moet iets gebeuren ook al zijn het nog talenten. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Echt frustrerend gewoon 7 wedstrijden gespeeld 7 punten in totaal echt om trots op te zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welke tactiek hadden we vandaag? |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
ja bijna heel het team kunnen ze afvoeren, gewoon ook saaaaaaai om naar te kijken.. gaaaaap! pfff, snap het niet hoor en dan maar zeiken als je keer wissel zit of iets, moet je maar werken voor je geld govvedomme! geen enkele andere trainer krijgt deze ploeg denk nog aan het voetballen, maar een nieuw gezicht tja wie weet, misschien ook maar is nieuw beleid en al helemaal nieuwe instelling..
wij betalen ons helemaal te pletter aan feyenoord en je krijg er niets voor terug helemaal niets!
2 domme uitschakelingen en een kut comp.. tja jupiler league misschien goed idee, kunnen we weer is kampioen worden, pfffffff drama jongens! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fernandez past niet in dit systeem.. Nee, die gozer is nog te goed voor dat zooitje hier.. |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
quote: moeilijk he om gewoon te praten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leerdam en de Cler..opzouten! |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
quote: en zo zijn er nog een paar!! |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
11 doelpunten............. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Bee zal wel weer zeggen ........( wat een lozer ) |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Ik denk dat alle troeven van Been nu wel zijn uitgespeeld en het resultaat is nihil. Hij zal nu ook wel met zijn handen in zijn haren zitten en besluit misschien wel dat het beter is om te stoppen met deze ploeg.Ik was tot voor kort overtuigd van een plek bij de eerste 5 maar de realiteit is dat dit niet meer gaat lukken. De ploeg ligt helemaal in duigen en dat komt voorlopig niet meer goed....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door vries60 -- |
|
|
|
|
rotterdammer1997
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T straalt gewoon alleen maar onmacht uit. Gas geveb tegen dit Feyenoord is wedstrijd winnen.
je hoeft niet eens goed te voetballen! |
|
|
|
|
rotterdammer1997
|
|
|
zalfs fc zwervers f-jes winnen nog |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Denk dat het Been effect uberhaupt niet meer werkt..............tijd voor van Hanegem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Papegaaien allemaal lekker elkaar na zeg. V. Hanegem is geweest. Dat wordt nix meer. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Er moet een goed team van dez talenten worden gemaakt en dat lukt Been niet meer vandaar dat van Hanegem mij de betere persoon lijkt of weet je een betere |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik neem Been weinig kwalijk. Het enige wat ik hem kwalijk neem , is dat hij die onrust stokers in de selectie laat.
-De Cler met ze grote smoel , NIETS gepresteerd bij Feyenoord. -Gezeik en gejank van Wijnaldum om die kut penalty. -Cissé met een teen die geen speelminuten wilt maken. -Vlaar met foute opmerking in de pers over zijn toekomst ,net na een verloren klassieker. -WEER De Cler met een 2e akkefietje met Been.
We zijn verdomme net 7 wedstrijden onderweg , en moet je zien wat een gezeik. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:48 schreef R()b het volgende:[..] Ik neem Been weinig kwalijk. Het enige wat ik hem kwalijk neem , is dat hij die onrust stokers in de selectie laat. -De Cler met ze grote smoel , NIETS gepresteerd bij Feyenoord. -Gezeik en gejank van Wijnaldum om die kut penalty. -Cissé met een teen die geen speelminuten wilt maken. -Vlaar met foute opmerking in de pers over zijn toekomst ,net na een verloren klassieker. -WEER De Cler met een 2e akkefietje met Been. We zijn verdomme net 7 wedstrijden onderweg , en moet je zien wat een gezeik. Snap ik maar Been is ook niet de juiste persoon om er alsnog wat van te maken het is uitgewerkt. Goed ventje die Been maar helaas is de koek op |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Je wil mij niet vertellen dat de selectie minder is dan die van NEC. Nee Mrio weet het gewoon niet meer heeft niet genoeg capiciteietn als trainer blijkt nu |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Ik ben boos, verdrietig en ongelofelijk trots om feyenoorder te zijn |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote: Nee, dat denk ik ook niet en zal zelf daar ook niet voor open staan. Mocht Been de handdoek gooien dan v. Gastel proberen? Hij heeft die jonge spelers onder zijn hoede gehad en misschien kan hij wel de boel op de rails krijgen. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:54 schreef vries60 het volgende:[..] Nee, dat denk ik ook niet en zal zelf daar ook niet voor open staan. Mocht Been de handdoek gooien dan v. Gastel proberen? Hij heeft die jonge spelers onder zijn hoede gehad en misschien kan hij wel de boel op de rails krijgen. eens |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Natuurlijk is het zodat die jonge gasten weleens een mindere wedstrijd spelen. Maar het is elke week !!!! Komt er op neer dat Been die gasten niet maar aan het voetballen krijgt |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 16:54 schreef vries60 het volgende:[..] Nee, dat denk ik ook niet en zal zelf daar ook niet voor open staan. Mocht Been de handdoek gooien dan v. Gastel proberen? Hij heeft die jonge spelers onder zijn hoede gehad en misschien kan hij wel de boel op de rails krijgen. Adriaanse had een goede voor dit zwalkende zooitje geweest. Heeft BEWEZEN spelers echt beter te maken en die had ze na vandaag waarschijnlijk naar huis laten lopen als straftraining. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
vind Been een toffe peer maar nu ongeschikt om Feyenoord weer op de rails te krijgen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja hoor, Been lekker weg. En dan vervolgens De Cler, Bruins, Biseswar, Mulder, Leerdam, El Ahmadi, Lumb, Auassar, Schaken... De kenners weten het weer....Op het Forum. |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
Ja zijn we al bij de laatste zuure appel of hebben we nog wat appels te gaan. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: ja het is een bittere pil |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Heb Mario nog niet gehoord over eventuele lichtpuntjes !!!!!!!! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Hij kan ook niet meer zeggen dat we een jonge ploeg hebben en daardoor wisselvallig presteren want 4 x verlies op rij is een vrij constante reeks... |
|
|
|