BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde ontkent...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - vrijdag 24 september 2010 - 00:25   quote  deeplink  
Gudde ontkent verhaal over impuls van tien miljoen bij Feyenoord23 september '10 23:29 door David Kuipers

Eric Gudde, algemeen directeur bij Feyenoord, ontkent dat de Rotterdammers tien miljoen euro ter beschikking hebben gekregen van een investeringsmaatschappij. "Dat is niet waar, ik begrijp niet waar die verhalen vandaan komen."

Om de liquiditeit voor dit seizoen veilig te stellen, zou Feyenoord geld hebben ontvangen van een internationale investeringsmaatschappij, zo schreef VI woensdag. Met het geld konden de salarissen en rekeningen worden betaald, maar het verhaal klopt niet, zo zegt Gudde.

"Het is niet waar. Net zoals het niet waar is dat Feyenoord een nieuw plan van aanpak bij de KNVB moet indienen", aldus de algemeen directeur van Feyenoord tegen RTV Rijnmond. "Ik begrijp niet waar die verhalen vandaan komen. Het beste wat ik kan zeggen is dat Henk Kesler van de KNVB recent heeft verteld dat wij op de goede weg zijn. Dat zou hij niet hebben gezegd als wij opnieuw met leningen of een nieuw plan van aanpak moesten komen. Wij gaan er ook mee stoppen om allerlei verhalen steeds te ontkennen."

Geen geldschieter van buitenaf dus, wel verschillende andere pogingen om de schuldenlast van Feyenoord verder terug te dringen. "We zijn wel bezig met financieel herstel. Het zijn allemaal kleine stappen die daartoe moeten leiden. Het grote werk moeten wij doen met transfers en kapitaalinjecties van de 'Vrienden van Feyenoord'."

Gehoopt wordt dat die 'Vrienden van Feyenoord' geld in de club gaan steken, nu de amateur- en proftak van Feyenoord samengaan. Vraag is echter wanneer de broodnodige financiële injectie komt. "Of dat nog twee maanden duurt, of twaalf, of helemaal niet, dat kan ik niet zeggen", aldus Gudde. "Hoewel beide dingen (het samengaan en de financiële injectie, red.) los van elkaar staan, hebben ze ook enig verband met elkaar. Wanneer je ooit zaken in kannen en kruiken wil hebben, kom je aan lasterdossiers als zeggenschap, zekerheid en rendement."
sterski010
 sterski010 - vrijdag 24 september 2010 - 00:33   quote  deeplink  
Het grote werk moeten wij doen met transfers

Wat een clown....Hahaha zonder schitteren in Europa worden die gasten toch geen pepernoot waard joh? We mogen hopen dat Cabral op een jong Oranje toernooi gaat vlammen of zo en we daarna een Drenthe-achtige deal daar aan over houden maar vanuit de verrichtingen van het 1e elftal zou ik er niet te veel op rekenen Gudde... Tegen de graafschap zitten er geen scouts op de tribune...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 00:33 schreef sterski010 het volgende:
Het grote werk moeten wij doen met transfers

Wat een clown....Hahaha zonder schitteren in Europa worden die gasten toch geen pepernoot waard joh? We mogen hopen dat Cabral op een jong Oranje toernooi gaat vlammen of zo en we daarna een Drenthe-achtige deal daar aan over houden maar vanuit de verrichtingen van het 1e elftal zou ik er niet te veel op rekenen Gudde... Tegen de graafschap zitten er geen scouts op de tribune...
Speelde Wanderson Dan europees?
sterski010
 sterski010 - vrijdag 24 september 2010 - 00:43   quote  deeplink  
Die moest 8 ton kosten... wow... let op.....

Wanderson do Carmo (18 februari 1986) is een Braziliaans voetballer die sinds 2010 voor Al-Ahli uit Qatar speelt.

Daar slagen er veel hoor...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 00:43 schreef sterski010 het volgende:
Die moest 8 ton kosten... wow... let op.....

Wanderson do Carmo (18 februari 1986) is een Braziliaans voetballer die sinds 2010 voor Al-Ahli uit Qatar speelt.

Daar slagen er veel hoor...
Waarom wilde hier iederéén hem dan hebben?
sterski010
 sterski010 - vrijdag 24 september 2010 - 00:49   quote  deeplink  
Je wilt toch niet daadwerkelijk toe naar een situatie dat jij je "top"talenten voor minder dan 1 miljoen weg gaat doen? Maar zonder je Europees te manifesteren worden ze weinig meer waard. Dus mogen we blij zijn dat er een aantal international en jeugd-international zijn hoor want daar zitten de scouts. Niet bij Feyenoord-willem II...Met alle respect...
sterski010
 sterski010 - vrijdag 24 september 2010 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 00:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Waarom wilde hier iederéén hem dan hebben?
Goals en dat is ook nog zeer begrijpelijk, ik had die gok ook nog wel willen nemen. Maar die fout is ergens anders gemaakt zoals ik al in een ander topic zei. We hebben oude schoenen weg gegooid voordat we nieuwe hadden. Pedro loopt 14 uit 20 in de 1e divisie en die was van ons tot juni...Wat was er nou nodig? Auassar, Schaken, Lumb, Smolov? Of gewoon die jongen de kans?
Els
 Els - vrijdag 24 september 2010 - 08:24   quote  deeplink  
Wie weet wie er in de vrienden van Feyenoord zitten? Als je de namen, en misschien zelfs contactgegevens hebt, even een pb'tje? Tx
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - vrijdag 24 september 2010 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 00:33 schreef sterski010 het volgende:
Het grote werk moeten wij doen met transfers

Wat een clown....Hahaha zonder schitteren in Europa worden die gasten toch geen pepernoot waard joh? We mogen hopen dat Cabral op een jong Oranje toernooi gaat vlammen of zo en we daarna een Drenthe-achtige deal daar aan over houden maar vanuit de verrichtingen van het 1e elftal zou ik er niet te veel op rekenen Gudde... Tegen de graafschap zitten er geen scouts op de tribune...
Nederland staat bekend als opleidingsland en daarom houden veel scouts van topclubs de Nederlandse competitie in de gaten. Feyenoord heeft inmiddels een van de beste jeugdopleidingen en staat dus echt wel bij hen in de belangstelling. De kans op inkomsten uit transfers is dus, ook als wij niet Europees spelen zeker aanwezig. Belangrijk is uiteraard wel, maar dat heeft Beenhakker ook al aangegeven, dat er geen spelers voor te lage bedragen worden verkocht. Ook moet Feyenoord ervoor zorgen dat de contracten tijdig worden verlengd zodat interessante spelers niet gratis de Kuip uitlopen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 09:51   quote  deeplink  
Scouts komen overal. Zelfs bij Willem II - Excelsior bijvoorbeeld.

T voetbalwereldje is maar klein, er wordt snel over spelers gepraat.
Vervolgens sturen ze bijvoorbeeld een pedo de Visser, die uit dat land komt en indien nodig gaat er later nog iemand kijken.

Europees speel je je gewoon wat sneller in de kijker.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 09:52   quote  deeplink  
Bruma had ook zo' n rijk verleden in de euro league en cl, wat vakkieqkeleku al zegt, de spelers worden echt wel opgemerkt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 09:58   quote  deeplink  
Precies, ik word wel moe van die ongefundeerde verhalen de hele tijd.
Men spreekt zichzelf voortdurent tegen etc etc.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 10:05   quote  deeplink  
Alsof de hele wereld scouts heeft zoals Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 10:07   quote  deeplink  
Nou.. in Nederland...
dobias
 dobias - vrijdag 24 september 2010 - 10:31   quote  deeplink  
Laten we nu eens ophouden met dat geouwehoer.
Mensen denken nog steeds aan het begin van het seizoen we worden kampioen.
Wees eens reeel en steun je club op een positieve manier.

En de VI moeten we ook een keer boycotten wat een eikels zijn dat.
Sowieso het nieuws is tegenwoordig heel slecht. Men plaats maar iets. Vroeger moest je alles tien keer nagaan of het echt zo was. Tegenwoordig als pipo de clown iets zegt geloven we het al.

Maar een beetje nadenken ho maar. Als feyenoor donder curatele staat en voor elke 50000 euro die ze uitgeven moeten ze toestemming hebben van de knvb denk je dan echt dat ze een lening aan mogen gaan? Als dta gebeurd dan zijn we inderdaad over anderhalf jaar geen profclub meer.

Niet alles voor waarheid aannemen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 10:43   quote  deeplink  
Van die pers heb je gelijk in, weet nog toen Juventus werd terug gezet, had iemand een zeer overtuigend bericht geplaatst dat 1 van hun sterspelers naar Feyenoord zou komen. Gazetto della sport als bron op gegeven, iederéén nam het over zonder ook maar even de moeite te nemen om die krant er op na te slaan.
Hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Volgens het Algemeen Dagblad is Feyenoord met een groep investeerders bezig met een plan om de club een stuk verder te helpen. Feyenoord wil daar verder niets over kwijt.

Gudde in een reactie daarop in het AD: Er is een groep Vrienden van Feyenoord, waarvan het merendeel buiten de spotlights wil blijven. Die groep is hecht en wordt gelukkig steeds steviger. Die mensen denken met ons mee hoe wij onze balanssituatie kunnen verbeteren. Dat zijn complexe zaken. Voortijdig weglekken naar de media heeft het risico dat het niet door zou kunnen gaan. Ik wil niets liever dan aan het publiek vertellen waar wij mee bezig zijn, maar de continuïteit van de club staat boven alles. Het zou mij persoonlijk kunnen helpen, maar mijn belang is niet belangrijk. Dat ik momenteel de kop van jut ben, snap ik als geen ander. Dat hoort bij je rol als je moet saneren.
MMM
 MMM - vrijdag 24 september 2010 - 11:32   quote  deeplink  
Weer een soap erbij..
Allesof niets
 Allesof niets - vrijdag 24 september 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Volgens mij maakt het niet wat Gudde doet of zegt. In de ogen van sommige doet hij alles verkeerd. Een beetje vertrouwen zou geen kwaad kunnen, toch?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 september 2010 - 14:29   quote  deeplink  
Laat Gudde GVD met rust!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 14:32   quote  deeplink  
We hebben een heel seizoen rust, sportief gaat het nergens meer over, dus laat ze hun gang gaan, en voor aantoonbare resultaten zorgen op financieel gebied, het eind van het seizoen is vroeg zat voor bijltjesdag.
MMM
 MMM - vrijdag 24 september 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 14:29 schreef FR-Eric het volgende:
Laat Gudde GVD met rust!
Sorry Eric..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 september 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 18:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Sorry Eric..
Is goed m'n jongen, zal het ook aan Onno doorgeven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 18:27   quote  deeplink  
Onno moet opka.. oprotten!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Feyenoord stoort zich aan stemmingmakerij
Uitgegeven: 24 september 2010 13:31
Laatst gewijzigd: 24 september 2010 13:43

ROTTERDAM - De directie van het geplaagde Feyenoord heeft vrijdag bij wijze van uitzondering op de eigen website tekst en uitleg gegeven aan de supporters over de huidige problematiek in De Kuip.

© ANPDe clubleiding reageert hiermee op hardnekkige geruchten in sommige media dat de Rotterdamse volksclub zich dieper in de schulden zou hebben gestoken door het aangaan van nieuwe leningen.

''Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je krijgt wel eens de indruk dat er mensen zijn die de club bewust in een kwaad daglicht willen stellen'', betoogt algemeen directeur Eric Gudde

m1azs02a1sky.jpg

''Wie het zijn en met welk doel ze dat doen, daar houd ik me niet mee bezig, maar storend is het wel. We hebben alle tijd en energie nodig juist om te zorgen dat we uit de ellende komen.''

Schuldenlast

Feyenoord worstelt met een schuldenlast van bijna 40 miljoen euro. Door de snelle uitschakeling in de Europa League en de KNVB-beker verloopt ook dit seizoen zowel in financieel als in sportief opzicht weinig florissant.

Gudde: ''Zeker nu het sportief flink tegenzit, duikt er elke paar dagen wel ergens een bericht op dat we met partij A of B in zee zouden zijn gegaan voor geld."

"Op de vraag of dat klopt antwoorden we altijd alleen, dat we voortdurend kijken naar slimme manieren om onze financiering te herstructureren.''

Juridische kosten

Volgens Gudde is Feyenoord financieel gezien op de goede weg. ''Denk aan de onlangs gedane laatste betaling aan de fiscus van circa 2,5 miljoen euro in de belastingzaak uit de negentiger jaren die de club in totaal, met de juridische kosten van ex-voorzitter Van den Herik, ongeveer 9 miljoen heeft gekost."

"Exploitatie en schuldontwikkeling verlopen volgens het door ons ingediende Plan van Aanpak. Het is dus ook onzin dat we van de KNVB een nieuw plan moeten indienen.
Els
 Els - vrijdag 24 september 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad is Feyenoord met een groep investeerders bezig met een plan om de club een stuk verder te helpen. Feyenoord wil daar verder niets over kwijt.

Gudde in een reactie daarop in het AD: Er is een groep Vrienden van Feyenoord, waarvan het merendeel buiten de spotlights wil blijven. Die groep is hecht en wordt gelukkig steeds steviger. Die mensen denken met ons mee hoe wij onze balanssituatie kunnen verbeteren. Dat zijn complexe zaken. Voortijdig weglekken naar de media heeft het risico dat het niet door zou kunnen gaan. Ik wil niets liever dan aan het publiek vertellen waar wij mee bezig zijn, maar de continuïteit van de club staat boven alles. Het zou mij persoonlijk kunnen helpen, maar mijn belang is niet belangrijk. Dat ik momenteel de kop van jut ben, snap ik als geen ander. Dat hoort bij je rol als je moet saneren.
Zou hij het over ons hebben? :-)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Ik weet niet of ze ons in het maasgebouw als vrienden zien.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 21:08   quote  deeplink  
De laatste keer in ieder geval niet....
vries60
 vries60 - vrijdag 24 september 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Laat Gudde nu maar lekker zijn werk doen en die onrustzaaiers met pek en veren de kuip uit jagen. Hij moet die puinhoop oppruimen en zo snel mogelijk.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 21:08 schreef vries60 het volgende:
Laat Gudde nu maar lekker zijn werk doen en die onrustzaaiers met pek en veren de kuip uit jagen. Hij moet die puinhoop oppruimen en zo snel mogelijk.
Wat hij als onrustzaaiers ziet, zijn supporters, of bedoel je vi enzo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 september 2010 - 21:40   quote  deeplink  
`t is zo stil in mij,ik heb nergens woorden voor...
zo stil in mij en de geruchten gaan maar door..
vries60
 vries60 - vrijdag 24 september 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Niet de supporters. die hebben geen inside informatie die binnenskamer moet blijven.Het zijn figuren die bij die gesprekken betrokken zijn en e.e.a. lekken naar de pers,die er vervolgens een eigen draai aan geeft.Ik denk dat Gudde daar op doelt volgens mij.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Aha
kale co
 kale co - vrijdag 24 september 2010 - 21:54   quote  deeplink  
ze liegen en bedriegen
paco
 paco - vrijdag 24 september 2010 - 21:55   quote  deeplink  
never die feyenoord forever
Dre71
 Dre71 - vrijdag 24 september 2010 - 22:29   quote  deeplink  
Gudde is goed bezig. Investeerders, vrienden van Feyenoord...ze willen natuurlijk niet verder investeren in een club waar meer geld wordt uitgegeven dan er binnenkomt. Gudde heeft zijn uitstraling niet mee en zal nooit een goeie verkoper worden...dat hoeft ook niet. Als je ziek bent en je gaat naar de dokter wil je vooral een goeie dokter, geen praatjesmaker. Feyenoord heeft nu behoefte aan iemand die de club weer stabiel maakt. Iemand die maatregelen neemt zonder bang te zijn voor zijn eigen imago. Hopelijk krijgt hij de tijd om de vrije val van onze club te breken en vervolgens het vertrouwen van echte investeerders te winnen en uit te bouwen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 september 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 22:29 schreef Dre71 het volgende:
Gudde is goed bezig. Investeerders, vrienden van Feyenoord...ze willen natuurlijk niet verder investeren in een club waar meer geld wordt uitgegeven dan er binnenkomt. Gudde heeft zijn uitstraling niet mee en zal nooit een goeie verkoper worden...dat hoeft ook niet. Als je ziek bent en je gaat naar de dokter wil je vooral een goeie dokter, geen praatjesmaker. Feyenoord heeft nu behoefte aan iemand die de club weer stabiel maakt. Iemand die maatregelen neemt zonder bang te zijn voor zijn eigen imago. Hopelijk krijgt hij de tijd om de vrije val van onze club te breken en vervolgens het vertrouwen van echte investeerders te winnen en uit te bouwen.
Hosanna! Klare, ware taal.
Mr.brown
 Mr.brown - maandag 29 november 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Ik ben een lening kredietverstrekker mijn naam is Mr.brown, een gerenommeerde, geregistreerd en
gecertificeerd geldschieter het aanbieden van hulp (leningen) aan behoeftige mensen, die behoefte hebben aan
financiële help.i geef leningen zonder vooraf te betalen vergoeding bij het verkrijgen van een lening van us.Interested persoon moet Contact
ons vandaag nog voor die lening die u wenst met details, zoals hieronder:

Voornaam :....................
Laatste Naam: ..................
Adres: .......................
Stad :..............................
Staat :..........................
Postcode: ...................
Land :......................
Telefoon: ................
Geleende bedrag Nodig: .......
Lening Duur :.................
Doel van de lening :..............
Sex :...............................
Beroep :..................
Job Tittle :.........................
Maandelijks inkomen: .............
Burgerlijke staat :.................
Bevestig ID Card ................
Ik verzeker u dat een keer te proberen zullen u overtuigen. indien geïnteresseerd
Neem dan onmiddellijk contact op met Dit e-mail
ww.jsbrown@gmail.com
Managing Director
Mr.brown
MMM
 MMM - maandag 29 november 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Hahaha wtf
Quiroz
 Quiroz - maandag 29 november 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 16:35 schreef Mr.brown het volgende:
Ik ben een lening kredietverstrekker mijn naam is Mr.brown, een gerenommeerde, geregistreerd en
gecertificeerd geldschieter het aanbieden van hulp (leningen) aan behoeftige mensen, die behoefte hebben aan
financiële help.i geef leningen zonder vooraf te betalen vergoeding bij het verkrijgen van een lening van us.Interested persoon moet Contact
ons vandaag nog voor die lening die u wenst met details, zoals hieronder:

Voornaam :....................
Laatste Naam: ..................
Adres: .......................
Stad :..............................
Staat :..........................
Postcode: ...................
Land :......................
Telefoon: ................
Geleende bedrag Nodig: .......
Lening Duur :.................
Doel van de lening :..............
Sex :...............................
Beroep :..................
Job Tittle :.........................
Maandelijks inkomen: .............
Burgerlijke staat :.................
Bevestig ID Card ................
Ik verzeker u dat een keer te proberen zullen u overtuigen. indien geïnteresseerd
Neem dan onmiddellijk contact op met Dit e-mail
ww.jsbrown@gmail.com
Managing Director
Mr.brown
Voornaam : Quiroz
Laatste Naam: Ik ben altijd 1
Adres: van Zandvlietplein 1
Stad : Rotterdam
Staat : Koninkrijk der Irakezen
Postcode: 3333DG
Land : Belgium
Telefoon: 112 indien nodig
Geleende bedrag Nodig: €1.000.000.000.000.000.000
Lening Duur : onbeperkt
Doel van de lening : SK
Sex : kijken is voldoende
Beroep : uitkeringtrekkertje
Job Tittle : Adviseur voor kansarme allochtonen
Maandelijks inkomen: €40,'
Burgerlijke staat : maby yes, maby not, maby fack yourself
Bevestig ID Card : bevestigt
Maximus
 Maximus - maandag 29 november 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Das zon STINK-Nigeriaan... uit de Bijlmert..
evh112
 evh112 - maandag 29 november 2010 - 16:50   quote  deeplink  
Idd wtf Mr.brown, als je dan toch lompe mensen wilt oplichten.
Zorg er dan teminste voor dat je stukje tekst geen fouten bevatten.
Dan kom je tenminste nog 0,01% geloofwaardig over :S

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door evh112 --
Maximus
 Maximus - maandag 29 november 2010 - 16:54   quote  deeplink  
Dat zeg ik!! STINK-Nigeriaan uit de Bijlmert..
Quiroz
 Quiroz - maandag 29 november 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 16:35 schreef Mr.brown het volgende:
die behoefte hebben aan
financiële help.
jij jezelf pijpen laten door meisjes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Quiroz --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde ontkent...









0.0078339