BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 1-wording feyenoord en de voordelen??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 24 september 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Volgens mij zou er in oktober of november een 1-wording plaats vinden tussen feyenoord en de sportclub feyenoord. En dat zou financieel gezien positief zijn werd verteld.... kan iemand mij hier iets meer over vertellen?? Ik zat het stuk te lezen over RVC van Feyenoord, maar na het lezen leek het net of deze heren alleen maar zakken zitten te vullen en voor de rest echt geen reet uitvoeren, is dat ook werkelijk zo en wie controleerd deze hoge heren dan????
craven
 craven - vrijdag 24 september 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Niemand...
plannetje
 plannetje - vrijdag 24 september 2010 - 13:44   quote  deeplink  
wat heeft die BUS gekost????
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 14:36   quote  deeplink  
Volgens mij wordt ie door Kras betaald.
Maurice83
 Maurice83 - vrijdag 24 september 2010 - 14:55   quote  deeplink  
De profclub gaat samen met de amateurtak aan het eind van het jaar een daarmee komt meerendeel van de aandelen van het stadion in handen van Feyenoord. Hierdoor wordt het interessanter voor investeerders om er geld in te pompen. de reden dat veel investeerders afheken is de complexiteit van de constructies tussen club /amateurtak en stadion.

Overigens gaat het gerucht dat ze al redelijk ver zijn met een groep investeerders die geld in Feyenoord gaan pompen ( wel met beleid ) en deze samenvoeging is daar de eerste stap van. Waarschijnlijk een van de eisen die door de investeerders gesteld zijn.

En inderdaad we moeten gewoon geduld hebben. 36 miljoen weg saneren gaat niet in 1 jaar.

o ja en die spelersbus is gewoon dezelfde bus met nieuwe bestickering.
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 24 september 2010 - 15:30   quote  deeplink  
De amateurtak heeft 54% van het stadion in haar bezit. Als we een worden is dat ook van ons. Dat betekend 54% minder huurskosten als ik het rationeel bekijk.

Dat gaat om miljoenen op jaarbasis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door BRAYY --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 september 2010 - 16:11   quote  deeplink  
En je vergeet de huur die we dan niet meer hoeven te betalen. Dat is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren een molensteen om onze nek!!
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 24 september 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 16:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
En je vergeet de huur die we dan niet meer hoeven te betalen. Dat is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren een molensteen om onze nek!!
lol, dat is toch precies wat ik zeg????? omdat we mede eigenaar worden van die 54% stadionrechten, dat gaat miljoenen per jaar schelen en dit bij elkaar maakt het interessant voor investeerders.

Het schijnt dat dit de eerste eis was van een grote groep potentiele investeerders die achter de schermen MET dhr. Gudde een reddingsplan aan het maken zijn voor de clup. Vandaar misschien ook dat ze die Coert Beermans of hoe heette ie ook alweer uit de RvC hebben doen laten verdwijnen. Want die zou zogenaamd zelf zijn opgestapt, maar ik heb geluiden gehoort dat hem toch echt 'vriendelijk' verzocht werd te vertrekken. Omdat de investeerders capabele mensen op die plekken willen.

Om er nog maar ff een citaat bij te plakken:

"Beerman wordt binnen de club mede verantwoordelijk gehouden voor de slechte financiele positie van Feyenoord. De kuipclub hoopt op termijn zijn plek in de Raad van Commissarissen in te vullen met een vertegenwoordiging van een investeerder van de club."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door BRAYY --
vries60
 vries60 - vrijdag 24 september 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 16:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
Geen huur, maar wel onderhoudskosten...het zal wel voordeliger zijn maar geen miljoenen denk ik. De winst zit hem in het feit dat alles onder één organisatie valt en er weer geld in kas is.
sevillana
 sevillana - vrijdag 24 september 2010 - 20:08   quote  deeplink  
maar ff afwachten, we lezen het t.z.t. wel weer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 1-wording feyenoord en de voordelen??

0.0069110