|
|
kale co
|
|
|
Beste mede fans,
Vandaag ben ik naar de training van onze club geweest RTL7(voetbal insite) vroeg mij om een reactie! ik denk dat ik namens een heleboel fans spreek dat wij achter het team staan en de staf maar niet achter het bestuur!
echter heb ik ook met gudde gesproken de bedragen die worden genoemd zoals;800.000 euro voor onno jacobs, 1 miljoen voor mario been. 800.000 gudde zelf blijkt niets van waar hij zegt natuurlijk niet het precieze bedrag maar het is zwaar overdreven dat ze zoveel verdienen!
Geruchten over een financiering het is zo dat feyenoord probeert de rente omlaag te krijgen dus ipv 8% bijv 4% ja dat scheelt dat is ook aan de hand met de bewuste 10 miljoen!
Verder kunnen ze niet altijd alles openbaar maken want bepaalde inversteerders willen niet in het nieuws.
Gudde is wel een man om mee te praten .hij staat best open voor commentaar maar in alle redelijkheid zonder bedreigingen en achterlijk gedrag. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
aldus onze razende reporter : Kale Co :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door craven -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja razend dat wel of radeloos af en toe maar goed ik wilde het delen met jullie |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Super Co, was niet denigerend bedoeld |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Goed, dan kan ik weer rustig slapen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee weet ik maar er zijn zoveel leugens Rijmond verteld wat rtl7 verteld wat iedereen doet maar wat. begrijp best dat gudde dat wel eens zat is! Als ie naar buiten kan komen met nieuws zal hij het niet laten. en in gewoon nederlands zonder er omheen te draaien |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: hahaha trusten hotjumper |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
Ik heb hem ook verteld dat onno jacobs niet echt gepruimd wordt omdat hij er al zat toen de ellende begon iedereen schuift iets af het is net een film in mijn ogen zijn de schuldigen van dit debacaal oa, de heren; gullit,bosz,wotte jacobs(nog aanwezig) woerts het is net een pijp kaneel iedereen een lik en een deel.
Denk dat we gudde wat tijd moeten geven! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Even kijken of je echt kaal bent :D |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar verstand zit kan geen haar groeien. Goeie topic kale co. Eindelijk een tegengeluid. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien heet kale co wel kale co omdat hij een kale zak heeft... In dat geval zul je hem waarschijnlijk niet herkennen...tenzij hij zijn broek omlaag doet, maar zo te merken heeft hij dat niet gedaan...
[sorry Co, maar ook dit was absoluut niet denigrerend bedoeld] |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Laten we ons niet te kakken zetten door de Media. Die willen alleen maar scorren met stront. Als we niet uitkijken zitten er dadelijk alleen maar kale mannetjes. Ik heb er overigens maar 2 (haren dus). |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Maar hoe wil Gudde in godsenaam die tien miljoen in een jaar gaan terug betalen .. heeft ie dat ook gezegt in de plaatselijke dartclub ? |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
achter de staff sta ik 100% behalve achter Been |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik geef hem dit seizoen, dan ben ik er wel klaar mee |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
hehe hotjumper
heb nog aardig wat discussies met je gehad
zie je het ook eindelijk een beetje in :P |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kale co///lambik///held!! |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
@BRAYY ook dat is gelul. Iemand van vi heeft een bedrag van 10 miljoen gehoord en denkt meteen dat het om een lening gaat. een andere klojo zegt weer dat zullen ze wel heel snel terug moeten betalen.
En iedereen geloofd die onzin.
We moeten met 1 ding bezig zijn en dat is ieder weekend onze club steunen want die hebben het al moeilijk zat. We zullen toch door dit seizoen heen moeten. En hoe negatiever wij gaan doen hoe slechter het spel wordt want uiteindelijk zit het echt tussen de oren en al helemaal bij ventjes van 17 t/m 20 jaar.
Wij zijn fucking feyenoord!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
RVC is toch ook al bejaard, allemaal heren met pensioen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 14:57 schreef Arie.Klooster het volgende:Misschien heet kale co wel kale co omdat hij een kale zak heeft... In dat geval zul je hem waarschijnlijk niet herkennen...tenzij hij zijn broek omlaag doet, maar zo te merken heeft hij dat niet gedaan... [sorry Co, maar ook dit was absoluut niet denigrerend bedoeld] hahahaha als jij het wil weten alles kaal he kale zak hahahahahahha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
Nee ik probeer idd om iets van waarheid boven te krijgen das best moeilijk maar ja denk dat gudde best goed bezig is!
alleen met leugens van media ja daar zitten we niet op te wachten feyenoord moet er bovenop komen ook ik weet niet hoe het precies in elkaar zit maar er is heus te praten met die gasten!
en ook ik ben er van overtuigd dat er mensen weg moeten (jacobs) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
de mensen die weg moeten zijn been en beenhakker,ze maken onze club kapot,al die wilde verhalen en excuses,weest duidelijk. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 16:48 schreef bram het volgende:de mensen die weg moeten zijn been en beenhakker,ze maken onze club kapot,al die wilde verhalen en excuses,weest duidelijk. beste bram, beenhakker misschien wel waarom? zal ik je vertellen ; we hebben geen geld,dus kan je niks kopen ja wat moet ie dan doen hij krijgt salaris en ja teveel want alles is nu teveel! been en de technische staf zijn gewoon goed bezig spelers zijn talenten niks mis mee |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 16:48 schreef bram het volgende:de mensen die weg moeten zijn been en beenhakker,ze maken onze club kapot,al die wilde verhalen en excuses,weest duidelijk. +1 BEEN EN BEENHAKKER OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Bram wij zijn echt de enige hier die dit vinden! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 16:04 schreef dobias het volgende:@BRAYY ook dat is gelul. Iemand van vi heeft een bedrag van 10 miljoen gehoord en denkt meteen dat het om een lening gaat. een andere klojo zegt weer dat zullen ze wel heel snel terug moeten betalen. En iedereen geloofd die onzin. We moeten met 1 ding bezig zijn en dat is ieder weekend onze club steunen want die hebben het al moeilijk zat. We zullen toch door dit seizoen heen moeten. En hoe negatiever wij gaan doen hoe slechter het spel wordt want uiteindelijk zit het echt tussen de oren en al helemaal bij ventjes van 17 t/m 20 jaar. Wij zijn fucking feyenoord!!! eens |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: beenhakker kan ik begrijpen! been niet hij is wel feyenoorder hij is goed bezig we zijn net begonnen als fer 2 x scoort staan we er anders ja toch? |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Dit heeft de persvoorlichter salomon al naar buiten gebracht en het is algemeen bekend dat de pers onrust wil zaaien. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 16:59 schreef scarface1979 het volgende:Dit heeft de persvoorlichter salomon al naar buiten gebracht en het is algemeen bekend dat de pers onrust wil zaaien. kijk die moet weg salomon we hebben er namelijk 2 vader en salomon vader is ook in dienst als persvoorlichter en was er al bovendien positief die salomon kost weer salaris en is een arrogante lul |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
als fans wil helpen dan gaan we praten hoe? bram had goede ideen dus geen woorden maar daden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
mar co jij weet ook dat gudde niet altijd de waarheid verteld! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik denk dat Been teveel door judas gestuurd wordt, ik ben het dus voor de helft met jullie eens, ik zou op dit moment geen trainer weten die het wel moet doen.
Beenhakker oprotten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: das waar maar ze weten donders goed dat we er nu boven opzitten ik ben de laatste die ze geloofd op hun woord. zeker onno jacobs niet. Daarom milo is het belangrijk dat we vinger aan de pols houden. want ze geven hun bek allemaal een douw.en helaas je ziet vandaag niemand weet precies hoe het zit er is hoe droevig ook geen openheid binnen de club |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 17:13 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik denk dat Been teveel door judas gestuurd wordt, ik ben het dus voor de helft met jullie eens, ik zou op dit moment geen trainer weten die het wel moet doen. Beenhakker oprotten! en je hebt domweg geen geld voor een nieuwe |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 17:14 schreef kale co het volgende:[..] das waar maar ze weten donders goed dat we er nu boven opzitten ik ben de laatste die ze geloofd op hun woord. zeker onno jacobs niet. Daarom milo is het belangrijk dat we vinger aan de pols houden. want ze geven hun bek allemaal een douw.en helaas je ziet vandaag niemand weet precies hoe het zit er is hoe droevig ook geen openheid binnen de club klopt co, maar het vertrouwen is kompleet weg! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ik hoor net van els dat er donderdag al gepraat is met gudde en dat hij geen behoefte heeft om geld van fans!
dan denk ik ook heb je een plaat voor je kop ze willen als zelf doen! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
been is een echte clubman,maar niet geschikt als hoofdtrainer,dus,de kromme aanstellen voor het geld van beenhakker,been hulptrainer en vlemminks de ww in.laat makaay de spitsen trainen en haal de wolf voor twee dagen per week voor de verdediging,maak na dit seizoen van dijk keeperstrainer en het plaatje is compleet. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
Jongens echt het ligt niet aan de staf maar aan het bestuur ze zullen openheid en transparantie naar de fans moeten gaan uiten wij willen weten hoe het zit!
zoniet dan is er over 2 jaar geen feyenoord meer mede van mike is al uit fsv gestapt waarom??? nou omdat ie niet meer tegen de leugens kon er wordt gewoon openlijk gelogen tegen alles en iedereen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 17:21 schreef kale co het volgende:ik hoor net van els dat er donderdag al gepraat is met gudde en dat hij geen behoefte heeft om geld van fans! dan denk ik ook heb je een plaat voor je kop ze willen als zelf doen! die gozert is gek! de bom staat op ontploffen, het is 5 voor 12! mmmmm als dit door gaat zit er een levenslange sv aan te komen! |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
quote: ik schreeuw het ook al 3 weken haha |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
ALEX PASTOOR
en neem fernandez mee |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 17:26 schreef Milo het volgende:[..] die gozert is gek! de bom staat op ontploffen, het is 5 voor 12! mmmmm als dit door gaat zit er een levenslange sv aan te komen! idd ze willen van ons geen hulp begint steeds gekker te worden ! ik denk zelf als een fan gewoon wat wil doen voor de club moet dat toch kunnen en ik denk dat wij er een heleboel meekrijgen. feyenoord is niet van hun maar van ons! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 17:30 schreef kale co het volgende:[..] idd ze willen van ons geen hulp begint steeds gekker te worden ! ik denk zelf als een fan gewoon wat wil doen voor de club moet dat toch kunnen en ik denk dat wij er een heleboel meekrijgen. feyenoord is niet van hun maar van ons! ik stop maar weer ff met posten want ik word weer bloedlink! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: rustig aan ik ook maar laat je niet gek maken wij hebben veel meer liefde voor feyenoord als hun bij elkaar dat weet ik zeker alleen hun hebben zogenaamd geleerd |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 17:25 schreef kale co het volgende:Jongens echt het ligt niet aan de staf maar aan het bestuur ze zullen openheid en transparantie naar de fans moeten gaan uiten wij willen weten hoe het zit! zoniet dan is er over 2 jaar geen feyenoord meer mede van mike is al uit fsv gestapt waarom??? nou omdat ie niet meer tegen de leugens kon er wordt gewoon openlijk gelogen tegen alles en iedereen! beste kale,het bestuur speelt niet dat doen de jongens op het veld,die moet je aansturen,ik had 6 koks in dienst die ik aanstuurde en ,dat is geen bluf,prestatie,s leverden,werkten als of het hun eigen tent was,ik wil daarmee zeggen als de leiding niet voldoet dan komt er niets van terecht,mario is een heel aardige jongen maar absoluut geen topper,toppers zijn van gaal,hiddink, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar Been hebben we, we kunnen de rest niet betalen. sterker nog, we kunnen niet eens betalen om van m af te komen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 18:27 schreef bram het volgende:[..] beste kale,het bestuur speelt niet dat doen de jongens op het veld,die moet je aansturen,ik had 6 koks in dienst die ik aanstuurde en ,dat is geen bluf,prestatie,s leverden,werkten als of het hun eigen tent was,ik wil daarmee zeggen als de leiding niet voldoet dan komt er niets van terecht,mario is een heel aardige jongen maar absoluut geen topper,toppers zijn van gaal,hiddink, bram er stonden vandaag meer trainers als spelers met spullen hi tech ze lagen als eerste met kramp tegen roda jc! je hebt wel gelijk maar geen poen voor toppers en dat moeten ze boven creeren toch? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
kale co,je bent een heel goeie kerel met een echt clubhart,ze kunnen boven niets,het resultaat zal moeten komen met de spelers die er nu zijn,zet daar iemand boven met de kwaliteiten zoals de kromme die heeft en het komt goed |
|
|
|