BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelersfonds FSV, goed of niet?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joepje3
 joepje3 - vrijdag 24 september 2010 - 16:34   quote  deeplink  
Zie: http://www.spelersfonds-fsv.nl/home

Waarom hoor ik zo weinig mensen die hier een certificaat nemen? Ik ben van mening dat dit een perfecte actie is. Het is volledig bestuurd, is getoetst door o.a. de Belastingdienst en het geld komt op de goede plek terecht.

Waarom kopen we niet allemaal zo'n certificaat? Zie ik wat verkeerd? Ik heb er in ieder geval één van €50 en één van €100 gekocht.
Els
 Els - vrijdag 24 september 2010 - 16:50   quote  deeplink  
Feyenoord heeft negatief geadviseerd
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:

Onder Spaarpartnerwordt in het kader van deze voorwaarden verstaan: de onderneming die door bemiddeling van  123 Business Nederland BV een samenwerkingsovereenkomst heeft afgesloten met Smart Benefits te Soesterberg op grond waarvan de member  de producten of diensten die de betreffende spaarpartners aanbiedt met korting op de gehanteerde prijs kan afnemen.
Bovenstaande tekst komt uit de voorwaarden, hierin worden al 2 bedrijven genoemd:
123 business en smart benefit, die willen ook geld verdienen, geld dat Feyenoord kan gebruiken.
De fsv is vooral uit op eigen glorie, als het erop aankomt hoor je ze niet (bekerfinale).
Van mij hoeven ze geen spelers te halen, we moeten van de schulden af, spelers halen kan dan vanzelf weer.

Wat is overigens de stand hiervan? Weet iemand dat?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 september 2010 door hotjumper --
Dieren
 Dieren - vrijdag 24 september 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Het zou mooi zijn als we geld inzamelen om de schulden af te betalen en dat de supporters verreniging of iemand anders kan controleren of het geld daadwerkelijk gebruikt wordt voor die 40 miljoen euro schuld. Dan wil ik best wel geld geven.
joepje3
 joepje3 - vrijdag 24 september 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 17:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bovenstaande tekst komt uit de voorwaarden, hierin worden al 2 bedrijven genoemd:
123 business en smart benefit, die willen ook geld verdienen, geld dat Feyenoord kan gebruiken.
De fsv is vooral uit op eigen glorie, als het erop aankomt hoor je ze niet (bekerfinale).
Van mij hoeven ze geen spelers te halen, we moeten van de schulden af, spelers halen kan dan vanzelf weer.

Wat is overigens de stand hiervan? Weet iemand dat?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ze krijgen geen geld van de certificaten, maar alleen maar de kans hun aanbieding te plaatsen. Hierop hopen ze dat wij die ook kopen. Niets mis mee als je het mij vraagt, zolang het het initiatief ten goede komt.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Ik vind dat het gewoon simpel moet, rekening nummer, geld storten, schulden aflossen klaar.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 september 2010 - 17:52   quote  deeplink  
En Bos reageert ook maar niet.
bram
 bram - vrijdag 24 september 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 17:40 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind dat het gewoon simpel moet, rekening nummer, geld storten, schulden aflossen klaar.
wat mijn insteek was en is
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 18:34   quote  deeplink  
Precies
joepje3
 joepje3 - vrijdag 24 september 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Ja, en daarom maar niet storten? Ik vind het allemaal niet zo ingewikkeld hoor, je koopt een certificaat voor €25, 50 of 100 en dat geld krijgt Feyenoord als donatie bij aankoop van bijvoorbeeld een speler.

Zolang het plan van bram niet is doorgezet, zullen we Feyenoord toch op een andere manier moeten helpen?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 september 2010 - 18:42   quote  deeplink  
T probleem is dat al t geld er niet heen gaat.
En ik geef alleen maar geld als t voor t grootste gedeelte naar feyenoord gaat.

Hier doen te veel organisaties aan mee, gaat te veel verloren.
bram
 bram - vrijdag 24 september 2010 - 18:51   quote  deeplink  
nou ben ik het gvd zat,mensen die nog steeds achter mijn plan staan roep ik op om mij te berichten,gaan we er met zijn allen tegen aan,een pb naar mij en dan gaan we de zaak aan het rollen brengen,heb nu tijd zat en ik geloof dat els dan mij gaat ondersteunen,GEEN WOORDEN MAAR DADEN,WIJ DRAGEN ONZE CLUB OP HANDEN.
sevillana
 sevillana - vrijdag 24 september 2010 - 20:11   quote  deeplink  
ik hoorde op de radio een verhaal vertellen over een fonds om de jeugdopleiding in stand te houden, is dat niet de ware insteek van dat fonds dan?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 20:11 schreef sevillana het volgende:
ik hoorde op de radio een verhaal vertellen over een fonds om de jeugdopleiding in stand te houden, is dat niet de ware insteek van dat fonds dan?
De insteek was of nieuwe spelers óf de jeugd ( als ze geen spelers vinden of zo)
sevillana
 sevillana - vrijdag 24 september 2010 - 20:19   quote  deeplink  
als ik mag kiezen wordt het de jeugd
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 september 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 20:19 schreef sevillana het volgende:
als ik mag kiezen wordt het de jeugd
Ik voor schulden aflossen!
Germen
 Germen - vrijdag 24 september 2010 - 23:33   quote  deeplink  
Heey Bram,

Vind het super van je dat jij je zo inzet voor Feyenoord!
Een rekening openen en zo de schulden aflossen is het makkelijkste volgens mij. Ik wil je graag helpen ik wil graag wat overmaken.
Heb niet zoveel ben al een tijdje werkloos maar ik wil wel wat geven.
En als ik iets moet/kan doen dan wil ik het graag horen van je!!
Germen
 Germen - vrijdag 24 september 2010 - 23:35   quote  deeplink  
oke dit is misschien niet zo goed van me om alleen Bram alle eer te geven.
Vind het super om te lezen van VELE MENSEN DIE FEYENOORD WILLEN HELPEN!!!!!
IK hoop echt zo dat alles lukt en dat ze over 2jaar weer aan de top staan
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 24 september 2010 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 - 23:35 schreef Germen het volgende:
oke dit is misschien niet zo goed van me om alleen Bram alle eer te geven.
Vind het super om te lezen van VELE MENSEN DIE FEYENOORD WILLEN HELPEN!!!!!
IK hoop echt zo dat alles lukt en dat ze over 2jaar weer aan de top staan
gaat niet om personen maar om ONZE club
Dieren
 Dieren - zaterdag 25 september 2010 - 09:18   quote  deeplink  
Nou Bram ik ben ook voor jou idee, alleen moet er inzage zijn in de schulden en dat ze daadwerkelijk worden af betaald. Ik heb niet zo veel vertrouwen in het bestuur als we ze onze geld geven.
dennie
 dennie - zaterdag 25 september 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
En met jou veel mensen.. daarom zou er ook een simpel model moeten komen waar je in een minuutje je ding kan doen. Ook zou er iets extra's moeten komen wat aan slaat.. iets als dat je toegeschreven bedrag pas word afgeschreven als het doel van de actie word gehaald, laten we bij voorbeeld zeggen 5 miljoen, dan hebben de mensen tenminste het idee dat ze het echt ergens voor uitgeven, mensen zullen dat veel minder snel doen wanneer ze het idee hebben dat het toch weer zo'n actietje word waar 100/200.000 max uit word gehaald.. onder het motto simpel en effectief!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2010 door dennie --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 26 september 2010 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Ik vind dat het geld van de supporter voor de jeugdopleiding of aankopen gebruikt moet worden. (laatste vind ik het belangrijkst!) De schulden vind ik het probleem van het bestuur!
Vind het al belachelijk dat de hondstrouwe supporter meer aan een seizoenskaart moet betalen omdat ze het in het maasgebouw verneukt hebben!! Als hij dit jaar weer omhoog gaat zeg ik hem op! Dat meen ik uit de grond van mijn hart!
Els
 Els - zondag 26 september 2010 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 10:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik vind dat het geld van de supporter voor de jeugdopleiding of aankopen gebruikt moet worden. (laatste vind ik het belangrijkst!) De schulden vind ik het probleem van het bestuur!
Vind het al belachelijk dat de hondstrouwe supporter meer aan een seizoenskaart moet betalen omdat ze het in het maasgebouw verneukt hebben!! Als hij dit jaar weer omhoog gaat zeg ik hem op! Dat meen ik uit de grond van mijn hart!
Als Feyenoord de schulden niet aflost, dan is er op een gegeven moment geen Feyenoord meer. Dan kunnen wij wel spelers willen kopen, maar dan sta je daar, zonder club, dus ook lekker mee in je hemd.
Bovendien, als je dreigt te verzuipen, heeft het weinig zin om te gaan discussieren wie de schuld heeft, dan kan je beter gaan zwemmen.
Vnny
 Vnny - zondag 26 september 2010 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 10:42 schreef Els het volgende:

[..]

Als Feyenoord de schulden niet aflost, dan is er op een gegeven moment geen Feyenoord meer. Dan kunnen wij wel spelers willen kopen, maar dan sta je daar, zonder club, dus ook lekker mee in je hemd.
Bovendien, als je dreigt te verzuipen, heeft het weinig zin om te gaan discussieren wie de schuld heeft, dan kan je beter gaan zwemmen.
100% eens

1) schulden afbetalen

2) sparen

3) investeren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door Vnny --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 26 september 2010 - 10:54   quote  deeplink  
Daarom moet Feyenoord zich bezig houden met saneren en wij een fonds oprichten voor aankopen en jeugdopleiding!
Feyenoord is volgens de KNJB toch goed bezig?
Dan hoeven wij daar geen steentje meer aan bij te dragen!!
Dan moeten wij ons bezig houden met de dingen die niet meer kunnen!
Dit wel op vrijwillige basis.
Wat er met de seizoenskaarten is gebeurt is eigenlijk schandalig.
Een keer kan ik verkroppen maar een tweede keer is het voor mij over.
Ik denk overigens dat er vele met mij zijn.

Heb al bijna twintig jaar een seizoenskaart maar ik heb ook een gezin en geen geldboom op mijn rug.
Dan denk ik nog dat ik het een stuk breder dan menige seizoenskaarthouders.
Dus bij een nieuwe verhoging trek je conclusies!
Bij verschillende clubs die het nu beter doen als wij betaal je ongeveer de helft.
Als je Feyenoord wil helpen eoet je dat vrijwillig kunnen doen en moet het je niet opgedrongen worden. (vrijwillig wil ik ook best een redelijke bijdrage doen)
Ik kom nu eigenlijk op voor bijv. dat ouwe mannetje wat alleen een AOW-tje heeft!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door Feyenoord till i die --
bram
 bram - zondag 26 september 2010 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 10:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Daarom moet Feyenoord zich bezig houden met saneren en wij een fonds oprichten voor aankopen en jeugdopleiding!
Feyenoord is volgens de KNJB toch goed bezig?
Dan hoeven wij daar geen steentje meer aan bij te dragen!!
Dan moeten wij ons bezig houden met de dingen die niet meer kunnen!
Dit wel op vrijwillige basis.
Wat er met de seizoenskaarten is gebeurt is eigenlijk schandalig.
Een keer kan ik verkroppen maar een tweede keer is het voor mij over.
Ik denk overigens dat er vele met mij zijn.

Heb al bijna twintig jaar een seizoenskaart maar ik heb ook een gezin en geen geldboom op mijn rug.
Dan denk ik nog dat ik het een stuk breder dan menige seizoenskaarthouders.
Dus bij een nieuwe verhoging trek je conclusies!
Bij verschillende clubs die het nu beter doen als wij betaal je ongeveer de helft.
Als je Feyenoord wil helpen eoet je dat vrijwillig kunnen doen en moet het je niet opgedrongen worden. (vrijwillig wil ik ook best een redelijke bijdrage doen)
Ik kom nu eigenlijk op voor bijv. dat ouwe mannetje wat alleen een AOW-tje heeft!
beste ftid,het plan wat is ontstaan is op basis van vrijwilligheid,geen vaste bedragen per maand of jaar,nee gewoon wat je kunt missen,er is geen minimum en uiteraard ook geen maximum.
het ingebrachte geld is om de schulden te betalen opdat we straks weer verder kunnen,hoop dat dit duidelijk genoeg is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 26 september 2010 - 11:15   quote  deeplink  
Ik heb voor jou idee niets anders dan goed over. Ik maak me alleen zorgen over het feit dat er veel ideeen zijn en ik denk dat we moeten zorgen dat we met zijn allen tot 1 goed idee komen! Dan kan je ook echt wat als het bedrag oploopt. Ik ben bang dat het nu her en der kleine beetje worden, waar iedereen weer iets anders mee wil. Er moet een groot fonds komen waar we met zijn allen er over eens zijn wat er met het geld moet gebeuren!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 september 2010 - 11:17   quote  deeplink  
komt goed ,ik plak de postzegels :P
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 26 september 2010 - 11:20   quote  deeplink  
Pas je op dat het geen LSD is!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 september 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 11:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Pas je op dat het geen LSD is!!
hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelersfonds FSV, goed of niet?

0.0073418