|
|
fredje
|
|
|
Ik erger me steeds meer aan De Cler als voetballer van Feyenoord1 Totaal geen uitstraling,voetbalt besluiteloos, zwakke bal behandeling.En wat nieuw is bij meneer, zo gauw de rechter vleugel aanvaller van de tegenpartij aan de bal is,rent meneer naar het strafschop gebied ipv druk te zetten. Te bang om te falen. Wanneer gaat Been deze gast doorhebben!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
De Cler moet niet zo tof doen... beetje gedrag alla v-d vaart en robben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
niets aan toe te voegen, . . eens, eens, + eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was tegen nak en 020 één van de betere. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En tegen Roda de beroerdste + sterallures. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet overdrijven. Heb slechtere gezien. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik heb 'm meer slechte als goede wedstrijden zien spelen voor Feyenoord, zo nu en dan een opleving mag ook wel voor zo'n salaris |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die sterallures moeten eruit. Gewoon je smoel houwen en werken. en als je gewisseld wordt, niet piepen, jankmuil. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Klopt en waren beide een drama wedstrijd. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
zeventje voor de cler in vi |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dan zal die Derksen wel af en toe ff afzuigen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dat was met bruno basto tenminste wat beter. die knokte noest, en had geen sterallures! bruno! we missen je! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: VI? tsja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 20:34 schreef obiku010 het volgende:dat was met bruno basto tenminste wat beter. die knokte noest, en had geen sterallures! bruno! we missen je! hahahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik denk trouwens dat een echte natuurlijke leider als royston drenthe ook niet zou mistaan als back nu. hebben we gelijk onze nieuwe aanvoerdert! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Dan maar liever Lumb Laten Vlaar en Leroy maar leiden.Die moeten het karretje maar trekken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Royston vind het wel lekker in Spanje. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Mijn mening over de Cler is inmiddels wel duidelijk denk ik... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O ja, Lumb...Die was er ook nog... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het word gewoon tijd dat ruud heus zijn kicksen weer uit het stof haald |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep, robuuste knuistekop die vloeibare teer kon eten. Zo zie je ze niet veel meer. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote: De Cler heeft de motoriek van een amateur op mijn niveau(reserve 6e klasse) en loopt iedereen in de weg. Hij is linksbavk maar loopt meer linksbuiten en achter de spits. Bovendien uit hij zich negatief ten opzichte van medespelers en trainer. Kut gebaartjes etc. Kortom: we hebben niks aan die gast en hij kost gewoon punten door zn fouten en onbekwaamheid. Hij is ook slecht voor de sfeer in de kleedkamer door zn gedrag. MAAR in de kroeg schijnt hij wel gezellig te zijn...
PS Ik word misselijk als ik hem zie, en als ik hem een keer tegenkom zal ik me moeten inhouden om hem niet fysiek te uiten wat ik van hem vind... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vraag Fräser dan ook maar ff of tie nog tijd heeft.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 22:46 schreef scarface1979 het volgende:[..] De Cler heeft de motoriek van een amateur op mijn niveau(reserve 6e klasse) en loopt iedereen in de weg. Hij is linksbavk maar loopt meer linksbuiten en achter de spits. Bovendien uit hij zich negatief ten opzichte van medespelers en trainer. Kut gebaartjes etc. Kortom: we hebben niks aan die gast en hij kost gewoon punten door zn fouten en onbekwaamheid. Hij is ook slecht voor de sfeer in de kleedkamer door zn gedrag. MAAR in de kroeg schijnt hij wel gezellig te zijn... PS Ik word misselijk als ik hem zie, en als ik hem een keer tegenkom zal ik me moeten inhouden om hem niet fysiek te uiten wat ik van hem vind... Lumb komt helemaal niet meer achter hahahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 september 2010 - 22:46 schreef scarface1979 het volgende:[..] ... PS Ik word misselijk als ik hem zie, en als ik hem een keer tegenkom zal ik me moeten inhouden om hem niet fysiek te uiten wat ik van hem vind... Dat heb ik nou bij Suarez,........... en Blom en de Zeeuw en |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vertonghen ook zo`n gozert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat was nog eens een back! |
|
|
|
|
paco
|
|
|
laat tim lekker voetballen.....MAAR DAN WEL ERGENS ANDERS! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Straks indi lekker op links. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: +1
Echte verdedigers bestaan niet meer! Tegenwoordig lijkt het voetbal meer op ballet. Je mag echt niets meer!
Hier een greep uit echte verdedigers:
v. Gobbel, de Wolf, Fraser, Janssen, Heus, v. Daele, Metgod, Troost, Wijnstekers, v. Tiggelen, v. Aerle enz. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
rocky1908
|
|
|
Ja de cler. blijft rennen voetballen enzo. maarja in verdedigend optie is die wat minder vaak ze man kwijt. is een harde speler opzich met veel loopvermogen naar voren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OP DE BANK MET DE CLER EN LEERDAM! |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Hoorde woensdagavond op Rijnmond over De Cler: we hopen dat hij nooit meer speelt! Als dat zo op de radio gezegd wordt, wil dat wel wat zeggen... Je werk doen of oprotten! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: lekker geld voor zijn familie en dat door alleen maar op een bank te zitten. Wil ook wel zo bank zitten......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speelt wekelijks bij Hércules.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bruno mag weer spelen in ieder geval. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 11:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] +1 Echte verdedigers bestaan niet meer! Tegenwoordig lijkt het voetbal meer op ballet. Je mag echt niets meer! Hier een greep uit echte verdedigers: v. Gobbel, de Wolf, Fraser, Janssen, Heus, v. Daele, Metgod, Troost, Wijnstekers, v. Tiggelen, v. Aerle enz. Je vergeet Bertus Bul!! De beste ooit! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: IDD ik hoop dat Been het LEF heeft. |
|
|
|