BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nachtegaaltje of schreeuwlelijk?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 23 januari 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Nachtegaaltje of schreeuwlelijk?

Claire zoekt haar teamgenoot Huub op in de tuin. De Oldenzaler vertelt haar trots hoe hij zojuist Lieke heeft aangepakt. Claire geniet hiervan en lijkt blij te zijn dat ze Huub niet tegen haar heeft. "Hoe is het eigenlijk met jou?", vraagt de Oldenzaler dan geïnteresseerd als hij het onderwerp Lieke even zat lijkt te zijn. "Ik was net even bij Selène, ze heeft zangles", antwoordt de blondine. "En kan ze nog steeds niet zingen?", vraagt Huub met een lach. "Af en toe hou ik wel mijn lach in", reageert Claire. Laat het de gastspeelster maar niet horen...

bron: tien.tv
Liefje
 Liefje - woensdag 23 januari 2008 - 18:28   quote  deeplink  
Kunnen ze Selene niet achter de auto binden als Lieke het huis verlaat, meer verdient die del namelijk niet !!
Liefje
 Liefje - woensdag 23 januari 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Wat een arrogante bitch is dat zeg, wat een verbeelding, hoe oud is dat kind eigenlijk ?
Liefje
 Liefje - woensdag 23 januari 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Lieke heeft 10x zoveel inhoud als dat sletje van een Selene
johan13
 johan13 - woensdag 23 januari 2008 - 18:52   quote  deeplink  
selene is het liegertje van de kooi
Liefje
 Liefje - woensdag 23 januari 2008 - 18:58   quote  deeplink  
Ik weet niet of ze dat moet doen, of dat ze dat uit haarzelf doet, in het laatste geval, is het treurig met haar karakter gesteld

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nachtegaaltje of schreeuwlelijk?

0.0040061