|
|
sportdwaas
|
|
|
Het is toch wat. Kan de PVV daar geen programmapunt van maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, 't is wat. Meer niet. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Nu al? Hier liggen ze alweer anderhalve maand. Het is toch 1 grote commerciele grap, dat sinterklaas. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: maar.. maar.. wie geeft mij dan altijd al die kadootjes met sinterklaas? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 'k Zou gewoon de buren de schuld geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
jij moet gewoon nog ff op je beurt wachten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 september 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
PVV/HELDEN
Er is een goede jood en dat is een PVV-jood!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ga dan ook maar in de arena voetbal kijken ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
sinterklaas is een boost voor de economie. Door Sinterklaas krijgt de overheid meer belasting inkomsten (BTW) > Overheid kan meer besteden > jij krijgt (beter) werk > jij krijgt meer loon > Jij betaald meer inkomsten belasting en gaat meer consumeren (hallo BTW) > overheid krijgt weer geld te besteden > Jij verdiend nóg meer of je wordt genaaid omdat de productie voortaan wordt geoutsourced
hmm economie.. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
oja, k vind pepernoten toch eigenlijk best lekker. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 00:23 schreef fey21 het volgende:sinterklaas is een boost voor de economie. Door Sinterklaas krijgt de overheid meer belasting inkomsten (BTW) > Overheid kan meer besteden > jij krijgt (beter) werk > jij krijgt meer loon > Jij betaald meer inkomsten belasting en gaat meer consumeren (hallo BTW) > overheid krijgt weer geld te besteden > Jij verdiend nóg meer of je wordt genaaid omdat de productie voortaan wordt geoutsourced hmm economie.. Waarom verlagen ze dan niet gewoon de inkomstenbelasting???? Hou je netto meer over en ga je extra consumeren... Krijgt die overheid aan btw wel weer terug. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Je hebt voetbaljoden en politieke joden!!! Mij naar de snelkookpan verbannen vind ik hetzelfde als een nazi naar Israel!! Geloof me jumper, ik zal me bewijzen als echte Feyenoorder!! Doe me dit alsjeblieft niet aan, oh grote leider!! |
|
|
|